Vreemd die stond er toch recent nog opquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:49 schreef mschol het volgende:
waarom derde indy niet ook op netflix, geez
Is dit serieus?quote:
ik zie em niet...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 11:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vreemd die stond er toch recent nog op
Britse TV show.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterke film
"You can call me Susan if it makes you happy"
Oh leuk! Daar was ik nog benieuwd naar.quote:
Marcellaquote:Op zondag 14 juni 2020 08:55 schreef Aether het volgende:
Alexa & Katie – Deel 4 2018 AL - Netflix Original | Kinderserie
Alexa vecht tegen kanker. Maar met haar beste vriendin Katie aan haar zijde gaat ze naar de middelbare school, en is ze klaar voor alles wat op haar pad komt.
Marcella – S03 2016 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Ondanks huwelijksdrama, een tragisch verlies, geheugenproblemen en haar taken als moeder, weet een Londense rechercheur als geen ander hoe ze moordenaars moet pakken.
Ik heb m in de bioscoop gezien, maar vond het best wel een kutfilm.quote:Op zondag 14 juni 2020 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Daar was ik nog benieuwd naar.
quote:
quote:
Hier ook al even geleden maar denk dat ik er wel weer zo inzit aangezien ik het helemaal top vond die eerste 2 seizoenen. Dan haak ik niet zomaar af.quote:Op zondag 14 juni 2020 17:31 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ja echt kak. Ik heb ooooit de eerste 2 seizoenen van Marcella gekeken. Maar ik heb steeds meer (ik heb een paar jaar thuis gezeten, woon alleen heb nog veel tijd en nu corona weer) dat ik zóveel series en films kijk dat ik daarna echt de rode draad niet meer weet.
Dusja, Marcella 3e seizoen. Ik zou dus eerst die 1e 2 seizoenen opnieuw moeten kijken denk ik.
Ik ben daar voor mezelf ook een beetje bang voor ...quote:Op zondag 14 juni 2020 17:31 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ja echt kak. Ik heb ooooit de eerste 2 seizoenen van Marcella gekeken. Maar ik heb steeds meer (ik heb een paar jaar thuis gezeten, woon alleen heb nog veel tijd en nu corona weer) dat ik zóveel series en films kijk dat ik daarna echt de rode draad niet meer weet.
Dusja, Marcella 3e seizoen. Ik zou dus eerst die 1e 2 seizoenen opnieuw moeten kijken denk ik.
Nee ik weet dus echt zeker dat ik ze beiden heb gekeken en tof vond. Maar geen idee wat ik gezien hebquote:Op zondag 14 juni 2020 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook al even geleden maar denk dat ik er wel weer zo inzit aangezien ik het helemaal top vond die eerste 2 seizoenen. Dan haak ik niet zomaar af.
Ag gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op zondag 14 juni 2020 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben daar voor mezelf ook een beetje bang voor ...
Maar ik ben nog niet zover. Modern Family is nog lang niet afgelopen
quote:Op zondag 14 juni 2020 07:54 schreef TLC het volgende:
Oh als ik bijna oud en versleten ben zou ik toch graag daar een huisje willen hebben, in die omgeving met al die prachtige vergezichten, die heerlijke gure winters en je komt er bijna geen kip tegen : Wyoming![]()
![]()
![]()
![]()
Maar enfin, over Wind River :Heerlijk ja! Count me in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterke film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ohhh dat is ruk. En als je ‘m op Engelse ondertiteling zet? Maakt mij nl niet welke taal ik lees.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:35 schreef Bronson het volgende:
Irritant. De ondertiteling van Marcella S3E1 loopt na een kwartier niet meer synchroon. Volgens Twitter hebben er meerdere mensen last van.
En dat Engels in Belfast gaat mij net wat te snel om dat zonder ondertiteling te volgen.
Dat is inderdaad nog een optie.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh dat is ruk. En als je ‘m op Engelse ondertiteling zet? Maakt mij nl niet welke taal ik lees.
Nu aan het kijken. Het is bijna alleen maar huidige tijd met Abstergo enzoquote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 19:37 schreef heywoodu het volgende:
En dat was seizoen 1 van Dark.'Meesterlijke sfeer', is wat ik na het eerste seizoen dacht. Geen idee welke special effects 'muf' zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En?quote:
Oh lekkerquote:Op zondag 14 juni 2020 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu aan het kijken. Het is bijna alleen maar huidige tijd met Abstergo enzo
Dit was behoorlijk kut ja, maar Engelse ondertiteling gaf wel uitkomst. Hopelijk gefixt bij E2.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:35 schreef Bronson het volgende:
Irritant. De ondertiteling van Marcella S3E1 loopt na een kwartier niet meer synchroon. Volgens Twitter hebben er meerdere mensen last van.
En dat Engels in Belfast gaat mij net wat te snel om dat zonder ondertiteling te volgen.
Benieuwd of dat nog wat is. Moest wel lachen om de videoclip:quote:Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga
Lezen mensen soms reacties niet meer? Echt 4 posts boven jequote:Op maandag 15 juni 2020 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit was behoorlijk kut ja, maar Engelse ondertiteling gaf wel uitkomst. Hopelijk gefixt bij E2.
Oh goh had ik even overheen gekeken inderdaad. Kan gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lezen mensen soms reacties niet meer? Echt 4 posts boven je
Overlord, leuke zombiefilm. Denk dat weinig mensen die in de bios hebben gezien.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:09 schreef Aether het volgende:
In juni o.a.
20-06 - Overlord
22-06 - La La Land
30-06 - Back to the Future
30-06 - Back to the Future Part II
30-06 - The Big Lebowski
Tuurlijk, maar het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat het me een beetje irriteerdequote:Op maandag 15 juni 2020 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh goh had ik even overheen gekeken inderdaad. Kan gebeuren.
No problemo! En inderdaad, ook met Engelse subs begon het goedquote:Op maandag 15 juni 2020 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat het me een beetje irriteerdeSorry
Heb ik het dus niet per se alleen over dit topic.
Heb nu Marcella ook opstaan. Begint goed
De classics trekken altijd wel publiek, lijkt me. Friends, Lost bv zijn ook populair onder jongeren die te jong / niet geboren waren om de series te checken toen ze voor het eerst te zien waren. mijn nichtje die niet eens geboren was toen Friends voor het eerst te zien was vind Friends geweldig en kijkt nu de reeks voor de tweede keer.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:44 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat dat gaat doen. Het is wel al een oude serie.maar wel erg goed.
Blijft leuk om die op een lamme avond weer eens aan te slingeren.quote:
Vanaf ep 2 gaat het weer goed.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:35 schreef Bronson het volgende:
Kreeg aan het einde van de tweede aflevering pas door dat ik nog steeds met Engelse ondertiteling aan het kijken wasquote:Op maandag 15 juni 2020 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
No problemo! En inderdaad, ook met Engelse subs begon het goed.
quote:Op maandag 15 juni 2020 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft leuk om die op een lamme avond weer eens aan te slingeren.
De spin-off met Jesus Quintana toevallig al gezien?quote:
Ik wist niet dat die bestondquote:Op maandag 15 juni 2020 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De spin-off met Jesus Quintana toevallig al gezien?
The Jesus Rolls (2019) - IMDb
Volgens mij niet gek veel met het origineel te maken en de recensies zijn ook niet heel bemoedigend.
quote:Op maandag 15 juni 2020 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De spin-off met Jesus Quintana toevallig al gezien?
The Jesus Rolls (2019) - IMDb
Volgens mij niet gek veel met het origineel te maken en de recensies zijn ook niet heel bemoedigend.
Oh dat lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 15 juni 2020 07:20 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben mijn vrouw en netflix-account kwijtgeraakt aan een Koreaanse drama serie.
Crash Landing on You
Origin storytwitter:NetflixNL twitterde op woensdag 17-06-2020 om 10:00:01Hedde gullie zin in meer Ferry Bouman of wa? Dan regelen we da efkes https://t.co/1kumLdRHIj reageer retweet
NSFWquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Origin storytwitter:NetflixNL twitterde op woensdag 17-06-2020 om 10:00:01Hedde gullie zin in meer Ferry Bouman of wa? Dan regelen we da efkes https://t.co/1kumLdRHIj reageer retweet
![]()
Dit komt na seizoen 2?quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ben halverwege en hoop dat ik heel lang over het tweede gedeelte ga doen want ik vind het weer fascinerend goed.quote:Op maandag 15 juni 2020 19:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vanaf ep 2 gaat het weer goed.
Vind dit wel een minder seizoen.. huilie-huilie van Marcella/Kieran is wel wat overdreven aanwezig..
Die is helemaal niks afgevallen sinds Lostquote:
Waarom melken ze dat zo uit.quote:
Hey grappig met Hurley. Die heb ik zelden meer gezien volgens mij.quote:
Hij had een prachtige rol in Californication en zat ook in Hawaï Five O.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hey grappig met Hurley. Die heb ik zelden meer gezien volgens mij.
En eventjes in How I Met Your Mother.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij had een prachtige rol in Californication en zat ook in Hawaï Five O.
Californication kan ik me heel vaag herinneren inderdaad. Hawaï Five O heb ik nooit gekeken. Nou dus toch nog bezig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij had een prachtige rol in Californication en zat ook in Hawaï Five O.
Dat was een toffe afleveringquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eventjes in How I Met Your Mother.
Hmm, die kan ik me niet herinneren terwijl ik de hele serie toch wel gezien hebquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eventjes in How I Met Your Mother.
The Blitz!quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik me niet herinneren terwijl ik de hele serie toch wel gezien heb
Oh jaaaaaa! Was ik ff vergeten omdat ik er niet bij was.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa! Was ik ff vergeten omdat ik er niet bij was.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa! Was ik ff vergeten omdat ik er niet bij was.
Op Videoland staat The Five van Harlan Coben, mocht je die nog niet gezien hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ben nu halverwege The Woods (miniserie) verfilming van dezelfde schrijver als 'safe' en 'the stranger'. Prima serie.
Oh dat ziet er ook wel interessant uit, thanks!quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op Videoland staat The Five van Harlan Coben, mocht je die nog niet gezien hebben
oh is dat een remake van Dead Set, dat was toch zo een big brother huis waar buiten een zombieplaag uitbreekt en ze daar niks in de gaten hebben. Was best aardig. Nog voor TWD begon volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:48 schreef Karina het volgende:
Ben begonnen met Reality Z. Grappig genoeg heb ik jaaaren geleden ook het origineel gezien Dead Set (de Engelse versie).
Tot nu toe best aardig.
Te vergelijken met The Stranger en Safe.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat ziet er ook wel interessant uit, thanks!
Dat is wel een beetje herkenbaar ja. Hoewel ik er zelf niet zo'n fan van ben kun je het ook in het Engels volgen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Te vergelijken met The Stranger en Safe.
Woods had ik al op mijn kijklijst staan maar dat Pools staat me nogal tegenSpeel tijdens het kijken ook graag mijn suffe boerderijspelletje op foon maar dat gaat dan dus niet.
Geef het wel een kans als vriend hier is dan leg ik foon altijd weg
Had ik al geprobeerd, maar dat is echt vreselijkquote:Op donderdag 18 juni 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje herkenbaar ja. Hoewel ik er zelf niet zo'n fan van ben kun je het ook in het Engels volgen.
Ja klopt het is in feite precies hetzelfde. Dead Set is uit 2008 dus al best oud. Zeker voor TWD.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
oh is dat een remake van Dead Set, dat was toch zo een big brother huis waar buiten een zombieplaag uitbreekt en ze daar niks in de gaten hebben. Was best aardig. Nog voor TWD begon volgens mij
Ook maar eens checken dus
Daarom ben ik maar opnieuw begonnenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Marcella S03 klapt er ook gelijk in? Geen terugblik of opbouw maar nee bam gelijk erin...
Hij was goed hèquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Vietnam Docu op tijd afgekeken. Was zeker de moeite waardNog bedankt voor de tip.
Ja dat is echt reteirritant. Doe gewoon een samenvatting van het vorige seizoen. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Marcella S03 klapt er ook gelijk in? Geen terugblik of opbouw maar nee bam gelijk erin...
Youtube staat vol met recapsquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:59 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ik heb toch een paar keer de tranen uit mijn ogen moeten vegen ja. En ik had er nooit zo bij stil gestaan wat er nou gebeurd was nadat de VS zich had terug getrokken... Hij was heel goed (met name omdat ook Vietcong aan het woord kwam) en heel leerzaam.quote:
Niet te hoge verwachtingen hebben, hoor. Zelfs voor een hersenloze popcornfilm is het vrij matig.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
oeh the meg wil ik nog zien dus dat komt mooi uit
Hoge verwachtingen heb ik er inderdaad niet van.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen hebben, hoor. Zelfs voor een hersenloze popcornfilm is het vrij matig.
Dan had je niet genoeg drank op toen je hem keek.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen hebben, hoor. Zelfs voor een hersenloze popcornfilm is het vrij matig.
Ik had er echt zin in maar het was allemaal zo stompzinnig. Ik hoopte dat de Meg iedereen zou opeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:10 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dan had je niet genoeg drank op toen je hem keek.Ik vond hem bijzonder vermakkelijk in het vliegtuig met een paar Gin Tonics achter de kiezen. Vooral die strandscene.
Ik deelde die hoop, maar toch goed mee vermaakt. Een voorliefde voor stompzinnige monsterfilms is wel een aanrader.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had er echt zin in maar het was allemaal zo stompzinnig. Ik hoopte dat de Meg iedereen zou opeten.
Ik heb hem in de bios gezien, maar er zaten twee groepjes mongolen die de boel verpestten, waardoor ik me geen zak van de film kan herinneren. Ik weet nog wel die idioten dingen naar elkaar gingen gooien, selfies maakten met de flits aan, zaten te appen met het toetsenbordgeluid aan, ineens opstonden om hun vest uit te trekken of hun broek op te hijsen, ruzie kregen met mensen die er wat van zeiden, etc. Ze hebben wel een bioscoopverbod gekregen als ik het goed heb begrepen, maar er kwam geen beveiliging om ze uit de zaal te kiepen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik had er echt zin in maar het was allemaal zo stompzinnig. Ik hoopte dat de Meg iedereen zou opeten.
Balen is dat. Ik had dat bij Captain Marvel. Heel vervelend als je meer bezig bent met het gekloot in de zaal dan de film.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezien, maar er zaten twee groepjes mongolen die de boel verpestten, waardoor ik me geen zak van de film kan herinneren. Ik weet nog wel die idioten dingen naar elkaar gingen gooien, selfies maakten met de flits aan, zaten te appen met het toetsenbordgeluid aan, ineens opstonden om hun vest uit te trekken of hun broek op te hijsen, ruzie kregen met mensen die er wat van zeiden, etc. Ze hebben wel een bioscoopverbod gekregen als ik het goed heb begrepen, maar er kwam geen beveiliging om ze uit de zaal te kiepen.
Dus herkansing nu op Netflix.
Daarom kijk ik het liefst ook lekker thuis, mits je het gewoon goed donker kunt maken. Geen gekut van anderen, geen last van mensen die steeds zitten te fluisteren, of een hele film lang in een bak popcorn zitten te graaienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Balen is dat. Ik had dat bij Captain Marvel. Heel vervelend als je meer bezig bent met het gekloot in de zaal dan de film.
Idem. We bekijken veel films wel in de bios, maar dat doen we hoofdzakelijk om te voorkomen dat we spoilers tegenkomen/horen voordat de film uitkomt om thuis te bekijken/op Netflix komt. Grote scherm heeft ook wel wat; al zien de films er thuis veel scherper en mooier uit. Plus de extra rust inderdaad. Als de kat niet aan het kloten is danquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom kijk ik het liefst ook lekker thuis, mits je het gewoon goed donker kunt maken. Geen gekut van anderen, geen last van mensen die steeds zitten te fluisteren, of een hele film lang in een bak popcorn zitten te graaien
Die enkele keer dat ik een film echt graag in een bioscoop kijk, wacht ik gewoon tot 'ie al even uit is en ga ik dan. Meestal is het dan niet zo druk meer in de zaal, zeker als je een beetje handige tijd kiest kun je dan ook wel vrij rustig kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem. We bekijken veel films wel in de bios, maar dat doen we hoofdzakelijk om te voorkomen dat we spoilers tegenkomen/horen voordat de film uitkomt om thuis te bekijken/op Netflix komt. Grote scherm heeft ook wel wat; al zien de films er thuis veel scherper en mooier uit. Plus de extra rust inderdaad. Als de kat niet aan het kloten is dan2e keer zien van een film bevalt dan ook bijna altijd beter.
True, dat proberen wij inderdaad ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik een film echt graag in een bioscoop kijk, wacht ik gewoon tot 'ie al even uit is en ga ik dan. Meestal is het dan niet zo druk meer in de zaal, zeker als je een beetje handige tijd kiest kun je dan ook wel vrij rustig kijken
Een zwemmende Statham kan ik vast wel waarderen.quote:
Ben bijna klaar met de 1e 3 afleveringen. Het is echt weer zo'n 'wtf hoe zit dit nou weer' verhaal ja.quote:
Thanx.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ben bijna klaar met de 1e 3 afleveringen. Het is echt weer zo'n 'wtf hoe zit dit nou weer' verhaal ja.
Veel van die dingen waren al lang klaar of in post production (wat vanuit huis kan).quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:56 schreef Newone82 het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel nieuwe content Netflix toch nog weet te behalen ondanks Corona. Erg fijn!
Het is een actiefilm met humor en haaienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een zwemmende Statham kan ik vast wel waarderen.
Dus ik heb m in de lijst gezet.
quote:
Ik ga soms naar het 65+ uurtje op dinsdag overdag en neem mijn ouders mee. Ik ben zelf 40.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik een film echt graag in een bioscoop kijk, wacht ik gewoon tot 'ie al even uit is en ga ik dan. Meestal is het dan niet zo druk meer in de zaal, zeker als je een beetje handige tijd kiest kun je dan ook wel vrij rustig kijken
Ja, Explained is erg goed, alleen bij sommige afleveringen te veel vanuit een Amerikaans perspectief. Word er ook vaak aan herinnerd dat iedereen maar een stukje van de context weet door eigen ervaringen maar ook door wat je hebt gelezen/gehoord/gezien.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Explained is erg interessant.
Ben begonnen met een aflevering over het economische verschil tussen zwart en wit in Amerika. Gewoon om meer open te staan voor alles wat we nu horen in het nieuws. Schokkende info wel.
Andere afleveringen zoals verlengen van de levensverwachting en het watertekort zijn mind blowing.
Zelfs de aflevering over political correctness gaf me nieuwe inzichten.
#MeTooquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik rij ook altijd zonder te betalen weg bij de benzinepomp.
Standaard CL bericht, ja toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bericht is nu wel heel onsamenhangend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Is nu een reactie op de Lost Bullet trailer.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Standaard CL bericht, ja toch?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Standaard CL bericht, ja toch?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bericht is nu wel heel onsamenhangend
9 en 10 zijn er pas opgezet. Seizoen 11 is net afgelopen in de VS en de datum daarvan is nog niet bekend.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht een tijdje terug dat seizoenen 9, 10 en 11 van Modern Family allemaal tegelijk op Netflix zijn gezet, maar ik ben net klaar met 10...en 11 staat er niet?
Weet ik, maar ik had ergens in mijn hoofd dat ze er drie tegelijk op hadden gezet ipv alleen negen en tien. Nou ja, wachten dan maarquote:Op zondag 21 juni 2020 13:41 schreef Mike het volgende:
[..]
9 en 10 zijn er pas opgezet. Seizoen 11 is net afgelopen in de VS en de datum daarvan is nog niet bekend.
Ik ook niet. Vond het in het begin nog wel boeiend met 'hoe zit dit en dat?' Maar hoe verder ik on het seizoen kwam, hoe minder het me nog boeide.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:17 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel aan deze keer
(Ben nu bij aflevering 4)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er naar uit dat Netflix niet elke seizoen van een succesvolle serie dezelfde aandacht geeft maar eerder streeft naar zsm een nieuw seizoen online knallen.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef DKUp het volgende:
Marcella seizoen 3 viel helaas enorm tegen
Heel raar en afgeraffeld einde.
Marcella is niet gemaakt door en voor Netflix, maar door Buccaneer Media voor ITV.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:01 schreef Slayage het volgende:
Het ziet er naar uit dat Netflix niet elke seizoen van een succesvolle serie dezelfde aandacht geeft maar eerder streeft naar zsm een nieuw seizoen online knallen.
Helaas was het tweede gedeelte stukken minder en het einde ronduit dramatisch. Jammerquote:Op woensdag 17 juni 2020 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben halverwege en hoop dat ik heel lang over het tweede gedeelte ga doen want ik vind het weer fascinerend goed.
Lekker popcornvermaak. Statham vs Sharkquote:Op maandag 22 juni 2020 19:47 schreef TLC het volgende:
Ik heb the meg nog niet gezien, maar dit lijkt me zo'n film dat je de haai support
IMDB is laag maar die verwachtten waarschijnlijk iets anders dan dat. Prima actiefilm, goed mee vermaakt.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:57 schreef DKUp het volgende:
Oh The Meg puur genieten, helemaal als Jaws en Deep Blue Sea-lover.
Pilot vannacht nog gekeken. Vergeten hoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Had erop geklikt, heb een samenvatting van S1 gezien (die ik lang geleden al gezien had), en zit nu in S2 ... ik kijk het nog even aan ....quote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef DKUp het volgende:
Marcella seizoen 3 viel helaas enorm tegen
Heel raar en afgeraffeld einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door maily op 24-06-2020 23:01:19 ]
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Had erop geklikt, heb een samenvatting van S1 gezien (die ik lang geleden al gezien had), en zit nu in S2 ... ik kijk het nog even aan ....
-edit-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 00:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker doen! Je zult versteld staan wat een mens binnen 24 uur allemaal wel niet mee kan maken.quote:
Jack Bauer die in die 24 uur steeds niet naar het toilet gaat, ain't got time for that!quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker doen! Je zult versteld staan wat een mens binnen 24 uur allemaal wel niet mee kan maken.
Haha, was prachtig! Het leuke aan 24 is wel dat er continu spanning is. Het komt niet traag op gang oid. Zou het graag nog eens terug kijken, maar weet niet of ik me nu zou storen aan bepaalde dingen die in deze tijd veel beter zijn. Eerste seizoen van 24 komt natuurlijk uit 2001.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jack Bauer die in die 24 uur steeds niet naar het toilet gaat, ain't got time for that!Dammit!
Hehe yea heb het allemaal op dvd (s9 op bluray), ooit zal ik het vast herkijken zowieso haha. maarja.... backlog.....quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, was prachtig! Het leuke aan 24 is wel dat er continu spanning is. Het komt niet traag op gang oid. Zou het graag nog eens terug kijken, maar weet niet of ik me nu zou storen aan bepaalde dingen die in deze tijd veel beter zijn. Eerste seizoen van 24 komt natuurlijk uit 2001.
Wij hebben het onlangs opnieuw aangezet vanaf DVD, nou dat was wel even afzien qua kwaliteit. Het voelde echt anders dan ''toen''. Na een aflevering weer uitgezet. Niet een serie (voor ons!) die er met de tijd beter op is geworden. Qua beeldkwaliteit, maar qua verhaal ergens ook.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, was prachtig! Het leuke aan 24 is wel dat er continu spanning is. Het komt niet traag op gang oid. Zou het graag nog eens terug kijken, maar weet niet of ik me nu zou storen aan bepaalde dingen die in deze tijd veel beter zijn. Eerste seizoen van 24 komt natuurlijk uit 2001.
Ja, begrijpelijk hoor! Terwijl het in die tijd helemaal het einde was!quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij hebben het onlangs opnieuw aangezet vanaf DVD, nou dat was wel even afzien qua kwaliteit. Het voelde echt anders dan ''toen''. Na een aflevering weer uitgezet. Niet een serie (voor ons!) die er met de tijd beter op is geworden. Qua beeldkwaliteit, maar qua verhaal ergens ook.
2022 al? Dan is ie er waarschijnlijk eerder dan de game zelf.quote:
Goed he, god wat een hekel krijg je aan die gewetenloze Beckersquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:54 schreef danos het volgende:
[..]
Goed he, god wat een hekel krijg je aan die gewetenloze Beckers.
Die carl moest ik wel even terugzoeken in zijn foto op imdb: Tom Van Dyck - IMDb.
Ik heb inmiddels alle seizoenen gezien en kijk ook de spin-offsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:10 schreef Aurelius het volgende:
Below Deck is zo slecht, maar toch zo verslavend.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 10:08:34🚨Nieuwe Nederlandse Netflix Original🚨
Dirty Lines speelt zich af in het Amsterdam van de jaren 80 en gaat over de start van de 06-sekslijnen. De telefoons staan al gauw roodgloeiend, maar dan slaat de twijfel toe over de verlangens van de familieleden zelf... https://t.co/a7OcgjWpru reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook weer bij met The 100 (t/m S7E5 dus).Ze weten van gekheid gewoon niet meer waar ze heen moeten. Ben eeeeecht benieuwd waar dit eindigtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Binnenkort.twitter:NXOnNetflix twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 15:00:00Take an inside peek at the intricate, nostalgic design of The Cuphead Show! https://t.co/EF0kpAi973 reageer retweet
Ja ditquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:10 schreef Aurelius het volgende:
Toevallig gisteren na 10 jaar ofzo weer eens gekekenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:00 schreef Solotovski het volgende:
Had nog nooit een aflevering van 24 gezien.
Hooked
Jack
Ik hou van Kate en chef Benquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:37 schreef lily het volgende:
[..]
Ja dit
Ben er eigenlijk helemaal klaar mee maar toch hersenloos blijven kijken
Vorige week begonnen met kijken, omdat ik hier wat lovende berichten had gelezen. Nu hooked en op een perfect moment begonnen. Lekker alles achter elkaar af kijkenquote:
Ga ik ook doen binnenkort. Heb nog niks bekeken terwijl die al jaren in mijn lijst staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige week begonnen met kijken, omdat ik hier wat lovende berichten had gelezen. Nu hooked en op een perfect moment begonnen. Lekker alles achter elkaar af kijken
T’is eigenlijke een ordinaire, goedkope versie van Downton Abbey. Maar dan op een boot.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:37 schreef lily het volgende:
[..]
Ja dit
Ben er eigenlijk helemaal klaar mee maar toch hersenloos blijven kijken
I know.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:10 schreef Aurelius het volgende:
Dat ken ik dus nietquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:18 schreef Aurelius het volgende:
[..]
T’is eigenlijke een ordinaire, goedkope versie van Downton Abbey. Maar dan op eenboot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vroeger wel wat 24 gekeken, maar erger me er werkelijk kapot aanEn dat geflits met al die kleine schermpjes, ik wìl het wel leuk vinden, maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed afgekeken iigquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:45 schreef zipcon het volgende:
24 legt het er erg dik op wat voor een wekelijkse format (met reclame erbij) nog goed werkte iets meer dan 10 jaar geleden. De herhalende handelingen zijn in een binge-sessie mss iets te irritant als je alle 8 seizoen in een korte tijd ziet.
Dit inderdaad. Nu aan seizoen 5 beginnenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:10 schreef Aurelius het volgende:
Ik vind het retespannendquote:Op zondag 28 juni 2020 14:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft 24 de tand des tijds doorstaan? Ik heb het nog nooit gezien, maar het is al redelijk oud dus dat houdt mij een beetje tegen.
De mensen in het algemeen zien er wel een beetje oubollig uit, maar dat is ook wel logisch aangezien het bijna 20 jaar oud is als je vanaf het begin kijktquote:Op zondag 28 juni 2020 14:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heeft 24 de tand des tijds doorstaan? Ik heb het nog nooit gezien, maar het is al redelijk oud dus dat houdt mij een beetje tegen.
RTquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:00 schreef Solotovski het volgende:
Had nog nooit een aflevering van 24 gezien.
Hooked
Jack
Retweet?quote:
Een jaren 90 serie als Friends si ook onder jongeren heel populair momenteel. Dus "oud" zegt niet zo gek veel.quote:Op zondag 28 juni 2020 14:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb ik dit jaar ook nog volledig gekeken. Alleen is dit niet te vergelijken met een sitcom natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een jaren 90 serie als Friends si ook onder jongeren heel populair momenteel. Dus "oud" zegt niet zo gek veel.
Why? Heb zelf nooit 24 bekeken.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar ook nog volledig gekeken. Alleen is dit niet te vergelijken met een sitcom natuurlijk.
Terecht ook wel. Friends heeft heel moderne thema's als twee lesbische moeders en paleontologie als rode draad door de serie lopen.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een jaren 90 serie als Friends si ook onder jongeren heel populair momenteel. Dus "oud" zegt niet zo gek veel.
quote:Op zondag 28 juni 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook wel. Friends heeft heel moderne thema's als twee lesbische moeders en paleontologie als rode draad door de serie lopen.
Sommige series zijn tijdlozer en kun je 40 jaar later ook nog prima kijken.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Maar veel "woke" people waren tpch niet helemaal blij met Ross :pquote:Op zondag 28 juni 2020 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht ook wel. Friends heeft heel moderne thema's als twee lesbische moeders en paleontologie als rode draad door de serie lopen.
Je kunt altijd nog even hier kijken: F&S / [Netflix] Darkquote:Op zondag 28 juni 2020 18:53 schreef heywoodu het volgende:
En dat was aflevering drie van het nieuwe seizoen van Dark. Ik snap er geen kut van.
Ja maar in een topic kijken van een serie die je nog aan het kijken bent is een beetje dom als je nog geen spoilers wiltquote:Op zondag 28 juni 2020 18:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog even hier kijken: F&S / [Netflix] Dark
Reddit | Dark Season 3 Discussion Hubquote:Op zondag 28 juni 2020 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar in een topic kijken van een serie die je nog aan het kijken bent is een beetje dom als je nog geen spoilers wilt
quote:Op zondag 28 juni 2020 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reddit | Dark Season 3 Discussion Hub
Per aflevering een afzonderlijke thread, heel veel "oh ja" momentjes als je de Ep 3 discussie doorleest.
Jep.quote:I've never enjoyed a show more where I have no fucking idea what's going on 99% of the time
quote:
quote:
Hier kun je aangeven welke aflevering je als laatste hebt gezien en geeft dan spoilervrije info:quote:Op zondag 28 juni 2020 18:53 schreef heywoodu het volgende:
En dat was aflevering drie van het nieuwe seizoen van Dark. Ik snap er geen kut van.
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vonden jullie van het derde seizoen van The Sinner?
Ben gestopt na aflevering 6.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
Te ver doorgevoerd en te lang durend.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is wel ontzettend handigquote:Op zondag 28 juni 2020 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier kun je aangeven welke aflevering je als laatste hebt gezien en geeft dan spoilervrije info:
https://darknetflix.io/en
quote:Op zondag 28 juni 2020 20:39 schreef Felagund het volgende:
Hier kun je aangeven welke aflevering je als laatste hebt gezien en geeft dan spoilervrije info:
Wacht maar.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nog maar halverwege seizoen 2, maar mbv de familiestambomen van reddit was het allemaal eenvoudig te volgen. Deze website is vooral mooier opgezet
Ik ga niet heel lang wachten, want ik vind het allemaal zo tofquote:
De nachtmerrie. Verschrikkelijk dat Friends.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar ook nog volledig gekeken. Alleen is dit niet te vergelijken met een sitcom natuurlijk.
Had liever Vice City gezien.quote:
San Andreas was de beste GTA evah. Hoewel vice city ook briljant was.quote:
GTA IVquote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
San Andreas was de beste GTA evah. Hoewel vice city ook briljant was.
quote:Scripts Brooklyn Nine-Nine seizoen 8 in prullenbak gegooid
Alle scripts die al klaar lagen voor het achtste seizoen van Brooklyn Nine-Nine zijn in de prullenbak gegooid. Terry Crews, de vertolker van Terry Jeffords, heeft laten weten dat de serie gaat inspelen op de Black Lives Matters-bewegingen. De vier afleveringen die al klaar waren om mee te beginnen, verschijnen dan ook niet. “We hebben veel sombere en diepe gesprekken gehad en we hopen daardoor iets te maken wat vernieuwend gaat zijn dit jaar. We hebben een kans en we zijn van plan deze op de best mogelijke manier te gebruiken. Onze showrunner Dan Goor, had vier afleveringen klaar om te gaan en die zijn de prullenbak in gegaan. We moeten opnieuw beginnen. Op dit moment weten we niet in welke richting het gaat.”
Jammer dat die de prullenbak in gaan, maar wel prima dat ze inhaken op actualiteitquote:
Eindelijk!quote:Op maandag 29 juni 2020 09:08 schreef Aether het volgende:
10-07 - De heldenverhalen van Kapitein Onderbroek
Met die suffe Rus in zijn trainingspak?quote:
Wat een werk zegquote:Op zondag 28 juni 2020 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aandacht voor een maatschappelijk probleem snap ik, vier scripts weggooien snap ik niet. Tenzij ze racistisch waren, maar aangezien de hele cast uit 'minderheden' bestaat lijkt me dat niet het geval.quote:
Nee maar de politie ligt onder een vergrootglas dus je kan de huidige situatie als politieserie niet negeren. Niks aan te doen maar gaan we nooit merken.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aandacht voor een maatschappelijk probleem snap ik, vier scripts weggooien snap ik niet. Tenzij ze racistisch waren, maar aangezien de hele cast uit 'minderheden' bestaat lijkt me dat niet het geval.
Hopelijk blijft het in de basis wel gewoon een grappige serie.
Bij The Rain had ik af en toe dat er ondertiteling stond terwijl er niet gesproken werd.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:17 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn er hier meer mensen die ervaren dat ondertiteling met regelmaat niet goed getimed is, dus dat het een paar tienden van een seconde te laat in beeld verschijnt tov tijdstip dat de persoon begint te praten? Of dat een zin in het gesprek gewoon wordt overgeslagen bij de ondertiteling?
Dit heb ik nu bij Dark S3 met Engelse ondertiteling. Best irritant als die ondertiteling niet goed synchroon loopt met de audio, ook al is het soms erg subtiel.
B99 heeft al eerder soortgelijke zaken opgepakt. Waarschijnlijk wordt het het thema van het seizoen als ze vier afleveringen weggooien.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aandacht voor een maatschappelijk probleem snap ik, vier scripts weggooien snap ik niet. Tenzij ze racistisch waren, maar aangezien de hele cast uit 'minderheden' bestaat lijkt me dat niet het geval.
Hopelijk blijft het in de basis wel gewoon een grappige serie.
Ja aflevering 12 mistquote:Op maandag 29 juni 2020 20:40 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij gaat er wat fout bij 24.
S01E12 zou 11am tot 12pm moeten zijn maar het is de laatste aflevering (11pm-midnight). Nu maar overgeslagen en naar 13 gegaan.
Goed om te wetenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja aflevering 12 mistbeetje jammer wel.
Had ik ook een beetje. Te weinig schokkende/heftige dingen dit seizoen. Verwacht je toch wel een beetje bij The Sinner. Jammerquote:Op zondag 28 juni 2020 22:56 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]![]()
Het ging wel de eerste 3 aflveringen ofzo. Daarna vond ik er eigelijk weinig aan
Haha door alle negatieve reacties hier ben ik gestopt met kijken en ben ik ook nog niet aan The Sinner begonnen :’)quote:Op maandag 29 juni 2020 22:38 schreef maily het volgende:
Marcella S2 afgelopen, verder met S3 ... ik kijk het nog ff aan
Ja, doen!quote:Op maandag 29 juni 2020 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
Net de eerste aflevering van Dead To Me gezien. Begint als een dames-serie, haha! Ik zal nog even doorzetten!
Inderdaad ff doorzettenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
Net de eerste aflevering van Dead To Me gezien. Begint als een dames-serie, haha! Ik zal nog even doorzetten!
Flopshow.Ik zal het even melden.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja aflevering 12 mistbeetje jammer wel.
Het is dan ook een leuke dames seriequote:Op maandag 29 juni 2020 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ben benieuwd wat jij daarvan vindt.quote:Op maandag 29 juni 2020 22:38 schreef maily het volgende:
Marcella S2 afgelopen, verder met S3 ... ik kijk het nog ff aan
Die vond ik zo gaafquote:Op maandag 29 juni 2020 23:55 schreef golfer het volgende:
We lopen een paar lichtjaren achter, maar vandaag begonnen aan Tabula Rasa.
Na 2 afleveringen vinden we het goed!
Ook zo genoten van Black Sails?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 07:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Net begonnen aan het laatste seizoen begonnen van Sons of Anarchy. Hier óf Prison Break óf the 100.
Ondertussen ook Black Sails gekeken.
Echt wel. De hele opzet, de omgeving, de sfeer ... precies zoals ik 't had verwacht/gehoopt toen ik er aan begon.quote:
Vond het echt super leuk om te kijken, maar zou het denk ik niet zo snel aan een man aanraden om te kijkenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ach heb gewoon op Google opgezocht wat de belangrijkste dingen waren uit aflevering 12.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed om te weten
Daar moet wel een mouw aan te passen zijn
Gut ik weet nog wel dat er hier eentje nogal commentaar op mij had toen ik zei dat ik de reeks van Dolly Parton-films echte vrouwenfilms vond en het niet echt aan een man zou aanraden om te kijken. Van die waargebeurde-woensdagavondfilms waren dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond het echt super leuk om te kijken, maar zou het denk ik niet zo snel aan een man aanraden om te kijkenDat maakt het misschien wel een damesserie.
Nee, vind het ook prima voor een man om te kijken, maar zou het niet zo snel aanradenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Gut ik weet nog wel dat er hier eentje nogal commentaar op mij had toen ik zei dat ik de reeks van Dolly Parton-films echte vrouwenfilms vond en het niet echt aan een man zou aanraden om te kijken. Van die waargebeurde-woensdagavondfilms waren dat.
Dead To Me heb ik het eerste seizoen eerst met ene vriend gekeken daarna nog een keer met een andere vriend. Het tweede seizoen ook met 1 van die vrienden gekeken gewoon.
Tweede seizoen vonden we allebei trouwens minder leuk.
Vind het echt niet een typische vrouwenserie, het is geen Gilmore Girls ofzo of die Dolly Parton serie aan films
Als man heb ik me vermaakt maar ik heb de serie alleen aan twee vrouwen getipt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, vind het ook prima voor een man om te kijken, maar zou het niet zo snel aanraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |