Nog maar anderhalf uur 😒quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ah dat is niet handig nee. Hoe lang duurt de rit?
Oehquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha doe ik ook hoorMisschien wel drie hele centiliter!
Ahquote:
Aha mooie giftquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaGekregen tijdens de ploegpresentatie van QuickStep eerder dit jaar, toen ze in Spanje waren. Ik heb die van vorig jaar ook nog steeds in de kast staan.
Nou ik heb net al een klein slokje op dus misschien kan je het verdomme al zienquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OehMisschien ga je dan wel heel anders doen!
Haha preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha mooie gift![]()
Alcoholisch ook, dat is in België weer minder verrassend.
Ja met die benauwdheid in een drukke bus wordt al het vocht echt uit je gezogen lijkt hetquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhNou sterkte ermee. Heb je heel erge dorst?
Ja dat zeg ik ook vaak, maar mijn omgeving vaak wat andersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb net al een klein slokje op dus misschien kan je het verdomme al zienHoewel ik bij mezelf nooit een fucking verandering heb opgemerkt na wat drank.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja met die benauwdheid in een drukke bus wordt al het vocht echt uit je gezogen lijkt het
Ga je dan tukken voor de webcam?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook vaak, maar mijn omgeving vaak wat anders
Haha dat wel, al is het wel een leuk dramatisch effect omdat ik constant over bruggen, dijken en naast de zee rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik dacht vanwege mobiel heel even dat je jobi was en was al bezig met een zeer verontwaardigde post bezig over het woord patat 🤭🤭quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:12 schreef Arizona het volgende:
@:Momo ben je voor ons aan het filmen?
@:Skysherrif sterkte in de bus![]()
@:Strani veel plezier met de afscheidsborrel! Dan drink je nooit en als je drinkt pak je zoiets goors als jeneverProtip: mengen met bitter lemon, dan smaakt het nog enigszins als iets dat je binnen kunt houden.
Er wordt McDonalds gehaald![]()
Ik vind als het zo warm is patat altijd extra lekker
Een big mac menuquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik dacht vanwege mobiel heel even dat je jobi was en was al bezig met een zeer verontwaardigde post bezig over het woord patat 🤭🤭
Alleen friet trouwens? Of wat neem je erbij
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe Momo erbij zit:
[ afbeelding ]
Ben halverwege de middag weggegaan. Mijn hand was zo koud en stijf, het was gewoon niet leuk meer. Maar viel dus niet tegenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker! Zin in
Was je je werkdag een beetje doorgekomen ?
Achja nu dan maar lekker verwennen met een big mac 😋quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben halverwege de middag weggegaan. Mijn hand was zo koud en stijf, het was gewoon niet leuk meer. Maar viel dus niet tegen
Werk. En moet nog even. En moet zo naar buiten ervoor en het hoost en geen zinhiiiin.quote:
Toen had ik geen drank opquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha dat wel, al is het wel een leuk dramatisch effect omdat ik constant over bruggen, dijken en naast de zee rijDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja gaat flink tekeer nu jezusquote:Op vrijdag 12 juni 2020 17:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Werk. En moet nog even. En moet zo naar buiten ervoor en het hoost en geen zinhiiiin.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |