We zijn voor de entertainmentquote:
Ja dat was nog wat beter geweest natuurlijkquote:
Ditquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:33 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is hoe Momo erbij zit:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Nog een brandweerauto, verder kan niks zien want ze zijn binnen.
Een beetje rook uit een raampje eerder.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]Maar brand lijkt er verder niet echt te zijn?
Stuur even hierquote:
Cheers!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:48 schreef Strani het volgende:
Nou, zeer zeldzame gebeurtenis hier: Ik ga zo iets alcoholisch uit de kast pakken (jenever). Zometeen de virtuele farewell toast met m'n collega's dus dan mag het wel een keertje.
Ditquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopen dat het én meevalt én dat ze er vanavond nog uitgehaald worden.
Het feit dat jij zelfs een voor Spaanse begrippen vrij ongebruikelijke drank als jenever in de alcoholvoorraad hebt, vind ik wel zorgwekkend eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:48 schreef Strani het volgende:
Nou, zeer zeldzame gebeurtenis hier: Ik ga zo iets alcoholisch uit de kast pakken (jenever). Zometeen de virtuele farewell toast met m'n collega's dus dan mag het wel een keertje.
Hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jongens zullen wel denken dat ik water hebMaar ik heb het flesje erbij, als bewijs.
Hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het feit dat jij zelfs een voor Spaanse begrippen vrij ongebruikelijke drank als jenever in de alcoholvoorraad hebt, vind ik wel zorgwekkend eigenlijk.
Dat zou ik eigenlijk moeten doen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaNou je kan natuurlijk ook zo'n flesje met water vullen natuurlijk
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is goed heb er toch niets aan in de bus 😅
Wou wel dat ik drinken had
Haha doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaJa, maar nu je gezegd hebt dat je jenever gaat drinken moet je het doen ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |