Dat wel, maar er moet wel wat aan het concept gebeuren om het interessant te maken voor de kijker van deze tijd.quote:
Dat concept is inmiddels helemaal uitgekauwdquote:Op zondag 7 juni 2020 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat wel, maar er moet wel wat aan het concept gebeuren om het interessant te maken voor de kijker van deze tijd.
De kijker beslist wie eruit vliegt.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat wel, maar er moet wel wat aan het concept gebeuren om het interessant te maken voor de kijker van deze tijd.
Het is ruim twintig jaar geleden dat dit programma zijn hoogtepunt kende. Volgens mij kun je zo een serie maken in de oude pure vorm. Een hele generatie kent dit format nog niet. Zorg wel voor echte mensen, dus geen wannabecomes.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat concept is inmiddels helemaal uitgekauwd
Dat zou kunnen, maar ik denk niet dat het zo werkt. De huidige generatie vindt BB oude stijl te saai denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is ruim twintig jaar geleden dat dit programma zijn hoogtepunt kende. Volgens mij kun je zo een serie maken in de oude pure vorm. Een hele generatie kent dit format nog niet. Zorg wel voor echte mensen, dus geen wannabecomes.
Het moet sowieso een sociale media-gebeuren worden. Anders kan een een dagelijks programma met al die productiekosten nooit uit denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:56 schreef Stray_cat het volgende:
Nog wat tips:
Wekelijkse show met wegstemronde, bewoners kiezen er drie, de kijker beslist
Geen contact met de buitenwereld op geen enkele manier
Niet langer dan 3 maanden
Livestreams, overal behalve wc/douche, daar alleen geluid.
Echte uitdagingen, zoals ER, maar dan binnen.
SM is prima, maar de basis moet zijn dat de bewoners afgesloten zijn daarvan.quote:Op maandag 8 juni 2020 00:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het moet sowieso een sociale media-gebeuren worden. Anders kan een een dagelijks programma met al die productiekosten nooit uit denk ik.
Zonder telefoon gaat nooit lukken.quote:Op maandag 8 juni 2020 00:01 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
SM is prima, maar de basis moet zijn dat de bewoners afgesloten zijn daarvan.
Tis Utopia nietquote:
En jij denkt dat daar geen telefoon naar binnen gesmokkeld wordt?quote:Op maandag 8 juni 2020 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tis Utopia nietMet gratiesch pallets, ik verwacht een basic ruimte waar niks gebobdebouwert hoeft te worden.
Uiteraard wel, maar dat gaan wij dan zien hehquote:Op maandag 8 juni 2020 00:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
En jij denkt dat daar geen telefoon naar binnen gesmokkeld wordt?
Of weer 'n arm en rijk gedeeltequote:Op maandag 8 juni 2020 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tis Utopia nietMet gratiesch pallets, ik verwacht een basic ruimte waar niks gebobdebouwert hoeft te worden.
Nee maar waar de regie & crew alles manipuleert..quote:Op maandag 8 juni 2020 00:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jahaaquote:Op maandag 8 juni 2020 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar waar de regie & crew alles manipuleert..
Dat is echt vernieuwend.quote:Op maandag 8 juni 2020 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar waar de regie & crew alles manipuleert..
Dat is ook wel waarquote:Op maandag 8 juni 2020 01:14 schreef alopio het volgende:
Zo puur als deel 1 zal het nooit meer worden, waar de deelnemers oprecht onwetend waren over de impact van het gebeuren. En het door zijn saaiheid soms wel heel echt was. Deelnemers die in het moment leefde en niet bezig waren met hoe de buitenwereld hun zag.
Dat zal nu nooit meer kunnen. Dit trekt wannabe figuren aan die alleen maar bezig zijn met hun zelf,hoe ze over komen en hoe ze bekend blijven. Nep figuren dus die al nadenken over alles na BB
quote:Op maandag 8 juni 2020 01:25 schreef Nober het volgende:
Dan is de GOUDEN KOOI bij SBS ook niet ver weg meer.
Ik word nu al helemaal para broers en zusters. Hou me tegen!!!
Ja dat zei ik gisteravond ook al, en dan hopelijk begin in September en einde tussen kerst en nieuwjaar dat is ca. 100 dagen.quote:Op maandag 8 juni 2020 08:58 schreef BeriBeri het volgende:
Leukste was BB3, zoiets moeten ze weer doen
Arm vs Rijk
In de VS is Big Brother elke zomer nog een van de best bekeken programma's. Met het concept is weinig mis, de uitvoering laat alleen nog wel eens te wensen over.quote:Op maandag 8 juni 2020 05:18 schreef Ridocar het volgende:
Gaat nooit meer werkn. De eerste editie zat vol met "gewone" mensen, die geen idee hadden wat er buiten gebeurde.
"Straks kijkt er niemand" Een veelzeggende uitspraak. Dat ga je natuurlijk nooit meer terugkrijgen. BB1 was voor psychologen professioneel gezien mooie televisie.
Als er iets spannends gaat gebeuren gaan de streams toch op zwart, voegt sowieso niks toequote:Op maandag 8 juni 2020 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Bam! Told you so. There we go again. Maar alleen als het mét streams is. Dat is de enige voorwaarden. Anders is het een inwisselbare show en voegt het niets toe.
Gelukkig werkt Hummie van der Tonnekreek er niet meerquote:Op maandag 8 juni 2020 11:58 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Als er iets spannends gaat gebeuren gaan de streams toch op zwart, voegt sowieso niks toe
Dat zou nog mooier zijnquote:Op maandag 8 juni 2020 12:04 schreef Brybry het volgende:
Ik wil gvd de Gouden Kooi terug!!
Helemaal parra hier:(
Voegt wel wat toe, en dat ze op zwart gaan is ridicuul maar hoort wel bij Big Brother en het hele concept. Dat is de blauwdruk, de streams. Dat was ook het speciale dat je het zelf thuis 24 uur per dag kon volgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:58 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Als er iets spannends gaat gebeuren gaan de streams toch op zwart, voegt sowieso niks toe
Nu heb je het over iets wat in de begintijd van Big Brother gedaan werd inderdaad maar de opdrachten ook in andere landen waar het wordt uitgezonden zijn wel veranderd met de jaren. Dat is niet meer zo kneuterig als vroeger.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:11 schreef Flow3r het volgende:
Ik zit er niet echt op te wachten, meest vervelende Rls ooit met al die domme opdrachten![]()
Dan liever een Dgk of Utopia waar ze stiekem ook opdrachten uitvoeren ( zie Lotus filmpjes ) maar dat is minder duidelijk voor de kijker![]()
Niet weer 24 uur fietsen of een vuurtje aan de gang houden, zo saai
Ja de casting moeten goed zijn, dat deden ze bij BB UK echt goedquote:Op maandag 8 juni 2020 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Dat is van dezelfde producent dus inspiratie op doen is dus niet nodig zou je denken. Het wiel hoeft niet elke keer opnieuw uitgevonden te worden. Het valt of staat bij goede casting en de content, en alle basis principes van het concept: Big Brother. En in deze tijd meer dan ooit uitvoerbaar met zoveel social media, multi mediale aspecten die je nu nog beter uit kunt voeren dan toen BB ooit begon. De techniek is vooruit gegaan en gebruik deze dan ook. Zo kun je het helemaal naar nu brengen en ben je criticasters te snel af die denken dat het hele BB concept achterhaald is en niet meer van deze tijd zou zijn. Het tegendeel is waar namelijk.
Ja! Dat moet hoor Fluitertjequote:Op maandag 8 juni 2020 16:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hopelijk wel een Big Brother met streams.
Die hou je altijd en overal, kijk naar 'n wijnen wijnen wijnen Martien Meilandquote:Op maandag 8 juni 2020 16:44 schreef Ronald het volgende:
Ik ga het wel een kans geven denk ik, maar ik vrees dat ik mij vanaf dag 1 kapot erger aan de irritante camerabewuste aandachtshoeren die zich hier voor aanmelden.
RTL gaat het uitzenden.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wanneer Big Brother terugkomt is nog niet bekend, datingsoap Lang Leven de Liefde loopt voorlopig tot januari 2021, dan is er weer een plekje vrij om 20:00 uur op sbs6.
Ja nee dus niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:04 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ikd acht altijd at de Bart van bb1 onder een andere naam postte hier.
Met streams is cruciaal voor het concept anders is het geen BB. Punt.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, verwacht jij met streams? BB Australië en Duitsland zijn zonder streams.
Is zo.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met streams is cruciaal voor het concept anders is het geen BB. Punt.
Mee eens.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met streams is cruciaal voor het concept anders is het geen BB. Punt.
Zekerquote:Op maandag 8 juni 2020 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
wel heel leuk he, dat het terugkomt
Dat haal je 's avonds wel weer inquote:Op maandag 8 juni 2020 18:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Alleen overdag zou ik wat minder actief zijn
In versies van andere landen is meeeeer dan genoeg te zien.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:34 schreef Flow3r het volgende:
Geloof dat maar niet in dit tijdperk, denk dat we niet eens éen blote tiet te zien krijgen
Andere landen ja, hier wordt wat gewiebeld onder de dekens in het donkerquote:Op maandag 8 juni 2020 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
In versies van andere landen is meeeeer dan genoeg te zien.
Dit is niet waar toch? Dat is toch niet meer dan 20 jaar geleden dat deel 1 op TV was? Toch???quote:Op zondag 7 juni 2020 23:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Het is ruim twintig jaar geleden dat dit programma zijn hoogtepunt kende
'99. WTF.quote:Wat Ruud betreft is de realityserie die in Nederland van 1999 tot 2006 werd uitgezonden al 'helemaal uitgemolken'
Alsjeblieft niet zeg. Politiek hebben we al meer dan genoeg.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef Montagui het volgende:
Gewoon wat extreem linksers en wat extreem rechtsers in het huis...
Ik heb hier zelfs nog het boek uit 2000 liggenquote:
of de 1.5 meter editie ........ afstandquote:Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef Montagui het volgende:
Gewoon wat extreem linksers en wat extreem rechtsers in het huis...
Leuk!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs nog het boek uit 2000 liggen
En de bus!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk!Het was toch ook echt een sensatie he? Nog nooit eerder vertoond op de Nederlandse televisie.
Ik vond DGK en De Bunker ook super. Vooral omdat daar lui van FOK! op bezoek kwamen. Zelfs Danny!
Jawel.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HoiLeuk he?
Had jij dat ooit gedacht? Ik niet.
Inderdaad. De tijden zijn zó veranderdquote:Op maandag 8 juni 2020 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel.
Je kunt je wel afvragen wie er tegenwoordig meer privacy heeft, de BB deelnemers of de kijkers zelf.
Dat waren echt een paar wazige weken.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. De tijden zijn zó veranderd![]()
Wat ik zelf heel leuk vond was toen jij en Gert en Cc in De Bunker waren.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar wel om nooit meer te vergeten he?quote:Op maandag 8 juni 2020 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat waren echt een paar wazige weken.
Het begon allemaal heel braaf.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar wel om nooit meer te vergeten he?
Kan er ook niet op komenquote:Op maandag 8 juni 2020 22:27 schreef BeriBeri het volgende:
In BB3 zat toch ook iemand van FOK!?
Ben haar naam ff kwijt
Alle zes BB's duurden langer dan 100 dagen:quote:Op maandag 8 juni 2020 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Van mij mag het zelfs wel langer duren dan 100 dagen. Ik zou het bij groot succes wel verlengen als ze slim zijn.
Dat weet je niet. Als ze het goed aanpakken en dus ook marketing wise moet het wel slagen. Er moet weer een 'buzz' komen.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:06 schreef jasoe het volgende:
Dit gaat floppen. Ik voorspel: één seizoen en daarna nooit meer.
Dat zien we dan wel weer, moet eerst nog beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:06 schreef jasoe het volgende:
Dit gaat floppen. Ik voorspel: één seizoen en daarna nooit meer.
Presentatie: Chantalquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:10 schreef BeriBeri het volgende:
Casting moet goed zijn, maar vermoed dat er weer figuren meedoen die al in talloze andere programma's hebben meegedaan
100 dagen is wmb te lang, op het einde gebeurt dan niets meer of je moet steeds nieuwe mensen erin gooien.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Van mij mag het zelfs wel langer duren dan 100 dagen.
Steeds nieuwe mensen er in maakt het wel afwisselender. In de oude BB situatie was het zo dat er in een wekelijkse live uitzending een eliminatie was maar dat hiervoor weer een nieuwe deelnemer het huis werd in gelaten. Hopelijk doen ze dat weer. Weet niet hoe dat in andere landen gaat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:47 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
100 dagen is wmb te lang, op het einde gebeurt dan niets meer of je moet steeds nieuwe mensen erin gooien.
10-11 weken zou ideaal zijn.
Er gingen volgens mij alleen nieuwe mensen in als originele bewoners uit zichzelf vertrokken toch? Of dat die nieuwe bewoners al op een andere plek ook in afzondering waren geplaatst (geen idee welke editie dat was).quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Steeds nieuwe mensen er in maakt het wel afwisselender. In de oude BB situatie was het zo dat er in een wekelijkse live uitzending een eliminatie was maar dat hiervoor weer een nieuwe deelnemer het huis werd in gelaten. Hopelijk doen ze dat weer. Weet niet hoe dat in andere landen gaat tegenwoordig?
In de latere edities was er een "reservehuis" in het buitenland waarin kandidaten in afzondering wachtten tot ze zouden instromen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er gingen volgens mij alleen nieuwe mensen in als originele bewoners uit zichzelf vertrokken toch? Of dat die nieuwe bewoners al op een andere plek ook in afzondering waren geplaatst (geen idee welke editie dat was).
Not gonna happen, Jian. Leg je er maar bij neer dat je gewoon mee kijkt en postquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:38 schreef Jian het volgende:
Geen tijd, ik ga proberen mij verre te houden van dit achterlijke gedoe, ...... maar ik kan niets beloven, godverdegodver![]()
Waar zit je vervelende snertmummie???
Ja! Wat goed dat je dat nog weet. En btw, wat leuk om je weer te zien hier met nog een heel stel mensen van BB, UTO en DGK en alle andere rlsoapsquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Priscella!
http://worldofbigbrother.com/BB/Net/3/Priscella.shtml
BB3 / Priscella, deel 1
Insgelijks! BB zou maar zo weer.... gezéllig kunnen worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Wat goed dat je dat nog weet. En btw, wat leuk om je weer te zien hier met nog een heel stel mensen van BB, UTO en DGK en alle andere rlsoaps
O, je bedoelt de tijdsduur, kan mij niet lang genoeg durenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Allemaal veel te kort![]()
Ik wil een Dgk of een Utopia![]()
Vermoedelijk pas eind 2020 als ik de vacature op Endemol Shine mag geloven, maar weet het niet zeker want het heeft veel tegenstrijdigheden.quote:
Ohja Priscella was hetquote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:19 schreef TheVulture
[b]Op dinsdag 9 juni 2020 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Priscella!
http://worldofbigbrother.com/BB/Net/3/Priscella.shtml
BB3 / Priscella, deel 1
Ik vind dit juist beter. DGK en Utopia werden na een jaar een sleur. Dan ga je krijgen dat ze van gekkigheid niet weten wat voor verhaallijnen ze moeten gaan verzinnen en wordt het steeds ongeloofwaardiger.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Allemaal veel te kort![]()
Ik wil een Dgk of een Utopia![]()
PB! Leukquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dit juist beter. DGK en Utopia werden na een jaar een sleur. Dan ga je krijgen dat ze van gekkigheid niet weten wat voor verhaallijnen ze moeten gaan verzinnen en wordt het steeds ongeloofwaardiger.
We zullen zien 5ifth, we zullen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Fakenews… geen zichzelf respecterende omroep gaat zijn pootjes meer branden aan rls..
Neuhh… het antwoord staat al in de text.. "nog vollop aan het ontwikkelen zijn" lees hier… de kaartenbak weer leegschudden, alles opnemen, editten in de studio en 3 maanden later uitzenden..quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen zien 5ifth, we zullen zien
Wél.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh… het antwoord staat al in de text.. "nog vollop aan het ontwikkelen zijn" lees hier… de kaartenbak weer leegschudden, alles opnemen, editten in de studio en 3 maanden later uitzenden..
Nahh ja, ik hoef jou toch niet uit te leggen dat ze tegenwoordig geen milliseconde risico meer nemen om ook maar één ongecontroleerde reactie op tv "spontaan" uit te zenden.. laat staan via live streams...quote:
Helemaal mee eens. Dat geeft tenminste échte televisie.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Wat mij betreft betekent dit: nul contact met de buitenwereld. Helemaal nul. Laat de gesprekken leunen op de mens, niet op het nieuws.
Oh, heb ik altijd gedacht dat je maar geen afscheid kon nemen van het RLS genre en als een soort van midlife crisis zelf maar met 'de bunker' bent begonnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Aldus. Voor mij is het ook allemaal nieuw en een beetje raar, want ik had toch wel verwacht dat we voorgoed verlost zouden zijn van Big Brother in Nederland.
Oneens. Het interessante is is juist dat een klein groepje een tijdje met elkaar zit opgescheept, zonder nieuwe impulsen van buiten, waardoor chemie en/of irritaties ongebreideld kunnen groeien. Dat is nu juist des poedels kern.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Steeds nieuwe mensen er in maakt het wel afwisselender. In de oude BB situatie was het zo dat er in een wekelijkse live uitzending een eliminatie was maar dat hiervoor weer een nieuwe deelnemer het huis werd in gelaten. Hopelijk doen ze dat weer. Weet niet hoe dat in andere landen gaat tegenwoordig?
Attenoje! Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Zo, alle oude bekenden zijn verzameld, zie ik. Gezellig, dan kunnen we beginnen.
<knipje>
Whehehe, nee. TBO ontstond als een soort voorloper van een YouTube-kanaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Oh, heb ik altijd gedacht dat je maar geen afscheid kon nemen van het RLS genre en als een soort van midlife crisis zelf maar met 'de bunker' bent begonnen.
Beter laat dan nooit.. Een "schone" RLS zal zeker op prijs worden gesteld!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Whehehe, nee. TBO ontstond als een soort voorloper van een YouTube-kanaal.
Als we zoiets hadden kunnen opzetten, hadden we misschien wel iets verdiend..
TBO was erg leuk en daarmee hebben jullie John de Mol toch enigszins in zijn hemd gezet, omdat jullie hebben aangetoond dat je met een beperkt budget toch een leuke RLS kunt maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Whehehe, nee. TBO ontstond als een soort voorloper van een YouTube-kanaal.
Als we zoiets hadden kunnen opzetten, hadden we misschien wel iets verdiend..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik kijk omdat de dynamiek tussen mensen me fascineert. Het roddelen, het spelletjes spelen, het verliefd worden, het aan de ene kant gemeen praten over iemand en dan vervolgens poeslief tegen betreffende persoon doen. In het 'normale leven' heb je eigenlijk nooit de kans om die twee kanten te zien. En er zit misschien wel een voyeur in me. Het ongegeneert kijken naar iemands gedrag en luisteren naar gesprekken. En ze zullen nooit weten dat ík naar ze keek.
Ja, dat verwoordde Isa zeker goed. Ik voelde me af en toe een voyeur. Het was dan ook ongekend dat je mensen zo in het echt met elkaar om zag gaan. Al hun emoties. Gewoon alles.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Big Brother in z'n meest pure vorm nog steeds het meest interessant is, athans voor mij wel.
Isa verwoordde het goed:
[..]
Erfgenaam! Erfgenaam!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.. Een "schone" RLS zal zeker op prijs worden gesteld!
Johan Vlemmix misschienquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:16 schreef Dementor het volgende:
Iets tussen BB en Utopia (zonder bezoek van buiten) in zou mij nog steeds aanspreken.
Met TBO hebben we gezien de locatie en het budget daar er het maximale uit weten te halen.
Het leek op camera echt vele malen groter qua ruimte dan dat het was.
Ik zou daar echt geen 20 dagen in willen verblijven. 😬
Wie weet staat er een slimme horeca ondernemer op, die ipv plexiglas en 1,5 meter afstand in z’n zaak de toko tijdelijk ombouwt tot RLS hok incl. buitenlocatie. 😛
Ik geloof er geen zak van, ik geloof wel dat er ongetwijfeld een slap aftreksel voorgekookt gaat worden.. een echt BB huis met 4 maanden vooraf opgenomen afleveringen en de standaard controversiële eikels en geile meiskes uit de kaartenbak .. een soort : Achter gelsloten deuren" maar dan in een gelikte BB-studioquote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Wel vind ik het vreemd dat het pas volgend jaar te zien is, wat Bart zegt, mogelijk januari pas. Dat zou mogelijk ook de reden zijn dat ze een uitvoerende producent zoeken die in deze periode beschikbaar is verklaren.
Dat RTL hier nu al mee naar buiten komt vind ik daarom wel wat prematuur aangezien alles nog uit de grond gestampt moet worden. Dacht even dat het bij het begin van het nieuwe TV seizoen 1 september wel uit de grond gestampt had kunnen worden, maar als nu blijkt dat het pas eind dit jaar of pas begin januari gaat worden dan is dat best wel vroeg om het nu al bekend te maken. Het zoeken naar deelnemers en het zorgen voor een goede cast hoeft toch geen maanden in beslag te nemen dus een start datum september/oktober had me beter geleken.
Je kan gelijk gaan krijgen, ik verwacht eigenlijk geen streams meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, ik geloof wel dat er ongetwijfeld een slap aftreksel voorgekookt gaat worden.. een echt BB huis met 4 maanden vooraf opgenomen afleveringen en de standaard controversiële eikels en geile meiskes uit de kaartenbak .. een soort : Achter gelsloten deuren" maar dan in een gelikte BB-studio
Ik trap er niet meer in.. Lang Leven de Liefde Fake
Het zal te maken hebben met de corona? Dat ze pas gaan beginnen als dat virus echt helemaal uitgedoofd is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Wel vind ik het vreemd dat het pas volgend jaar te zien is, wat Bart zegt, mogelijk januari pas. Dat zou mogelijk ook de reden zijn dat ze een uitvoerende producent zoeken die in deze periode beschikbaar is verklaren.
Dat RTL hier nu al mee naar buiten komt vind ik daarom wel wat prematuur aangezien alles nog uit de grond gestampt moet worden. Dacht even dat het bij het begin van het nieuwe TV seizoen 1 september wel uit de grond gestampt had kunnen worden, maar als nu blijkt dat het pas eind dit jaar of pas begin januari gaat worden dan is dat best wel vroeg om het nu al bekend te maken. Het zoeken naar deelnemers en het zorgen voor een goede cast hoeft toch geen maanden in beslag te nemen dus een start datum september/oktober had me beter geleken.
Nou dat is nu al helemaal uitgedoofd en er komt waarschijnlijk weer een opleving als Big Brother van start gaat. Dus zou ik daarom nu juist door pakken en het zo snel mogelijk op de buis brengen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal te maken hebben met de corona? Dat ze pas gaan beginnen als dat virus echt helemaal uitgedoofd is.
Geen streams, geen BB. Moge duidelijk zijn. Het is alles of niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Je kan gelijk gaan krijgen, ik verwacht eigenlijk geen streams meer.
Seizoen twee van Lang Leven de Liefde loopt van augustus tot begin januari, dan kan daarna Big Brother de villa in.
Tja, we moeten gewoon afwachten, freakyquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat is nu al helemaal uitgedoofd en er komt waarschijnlijk weer een opleving als Big Brother van start gaat. Dus zou ik daarom nu juist door pakken en het zo snel mogelijk op de buis brengen.
Zonder streams is er idd geen bal aan. Vind ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen streams, geen BB. Moge duidelijk zijn. Het is alles of niets.
Wel met het verschil dat BB een Endemol productie is, en LLdL Talpa.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Je kan gelijk gaan krijgen, ik verwacht eigenlijk geen streams meer.
Seizoen twee van Lang Leven de Liefde loopt van augustus tot begin januari, dan kan daarna Big Brother de villa in.
Ik geloof ook niet dat er livestreams komenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, ik geloof wel dat er ongetwijfeld een slap aftreksel voorgekookt gaat worden.. een echt BB huis met 4 maanden vooraf opgenomen afleveringen en de standaard controversiële eikels en geile meiskes uit de kaartenbak .. een soort : Achter gelsloten deuren" maar dan in een gelikte BB-studio
Ik trap er niet meer in.. Lang Leven de Liefde Fake
Can't Buy Me Love.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:32 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat er livestreams komen
Hoe heet dat programma ook alweer wat na DGK kwam, in datzelfde huis?
Zoiets zal het wel worden
Taktiek van RTL om het al onder de aandacht te brengen, kijken ze of er nog animo voor is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Ah, een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:51 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
Koffietijd RTL4 zat toch ook in de villa?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel met het verschil dat BB een Endemol productie is, en LLdL Talpa.
Dus is het maar de vraag of ze de villa kunnen gebruiken.
Tot John de Mol eigenaar werd van SBSnl Villa is omgebouwt voor dat datings progjequote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Koffietijd RTL4 zat toch ook in de villa?
Oh, dat was de reden van de verhuizing Koffietijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot John de Mol eigenaar werd van SBSnl Villa is omgebouwt voor dat datings progje
Hopelijk komt John bij zinnen en gaat hij de Villa weer gebruiken voor 'n nieuwe DGKquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oh, dat was de reden van de verhuizing Koffietijd.
Zou mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hopelijk komt John bij zinnen en gaat hij de Villa weer gebruiken voor 'n nieuwe DGK
Hij heeft die villa toch in tweeen gesplits voor dat dating gebeuren, kan die er ook 'nquote:
Ja, maar die werd door J de Mol geproduceerd voor RTL.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Koffietijd RTL4 zat toch ook in de villa?
Haha, zin in.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft die villa toch in tweeen gesplits voor dat dating gebeuren, kan die er ook 'n
DGK Arm&Rijk van maken......... John dit idee is graties
Dat denk ik niet, dat Lang Leven de Liefde is best populair dus dat is wel een blijvertje.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hopelijk komt John bij zinnen en gaat hij de Villa weer gebruiken voor 'n nieuwe DGK
En daarna vertelde Kelly pas dat ze trans was, Andries pissig ?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Andries Kelly 'gedaan'.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daarna vertelde Kelly pas dat ze trans was, Andries pissig ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vond dat moment na 11 september 2001 wel aardig, was zo’n kerel in het BB huis die volledig ging doorflippen 🤣
“ Deelnemer Aldrico werd vier dagen daarna uit het huis verwijderd door zijn verwarde gedrag na de bekendmaking van de aanslagen.”
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Nederland_en_Vlaanderen)
En zonder streams, geen cossen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen streams, geen BB. Moge duidelijk zijn. Het is alles of niets.
Echte isolatie is er na de BB'en nooit meer geweest vanaf DGK waren het open huizen met als belachlijke toppers de UTO I & II waar het terrein dagelijks platgelopen werd… alleen die eerst 2 maanden leken nog wat op zelfredzaamheid, daarna was het een Open TV Circusquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Als ze echt back to basic (de oorsprong) gaan is het jammer dat de oude locatie in Almere niet meer beschikbaar is. Al kun je een huis gebouwd van portocabins in principe overal neerzetten.
Als ze echte isolatie willen zonder kans op indringers: een afgedankt boorplatform?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ga je je aanmelden als kandidaat?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Zo, alle oude bekenden zijn verzameld, zie ik. Gezellig, dan kunnen we beginnen.
Dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En zonder streams, geen cossen.
De laatste reeks BB's werden gedraaid in Aalsmeer, gewoon naast de studio's van Endemol die daar toen nog zaten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Als ze echt back to basic (de oorsprong) gaan is het jammer dat de oude locatie in Almere niet meer beschikbaar is. Al kun je een huis gebouwd van portocabins in principe overal neerzetten.
Als ze echte isolatie willen zonder kans op indringers: een afgedankt boorplatform?
In 2001 was transgender nog best een nieuwsdingetje al had je natuurlijk al die Israelische zanger(es) die het song festival won.quote:
Maar Kelly had destijds zijn penis nog?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is niets meer van over.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De laatste reeks BB's werden gedraaid in Aalsmeer, gewoon naast de studio's van Endemol die daar toen nog zaten.
Was er niet iets met een parachutist die in de tuin was geland?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Volgens mij was dat Willibrordquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was er niet iets met een parachutist die in de tuin was geland?
In 2001 waren mensen ruimdenkender dan nu.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:35 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2001 was transgender nog best een nieuwsdingetje al had je natuurlijk al die Israelische zanger(es) die het song festival won.
Goeie vraag. Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 10 juni 2020 11:35 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2001 was transgender nog best een nieuwsdingetje al had je natuurlijk al die Israelische zanger(es) die het song festival won.
[..]
Maar Kelly had destijds zijn penis nog?
wikiquote:Op 7 februari 2000 onderging Van der Veer een geslachtsaanpassende operatie. Al geruime tijd voor deze ingreep gebruikte ze de voornaam Kelly.
Landelijke bekendheid krijgt zij met haar deelname in 2001 aan de derde editie van Big Brother - The Battle, waarin ze 7e wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
wiki
En op het filmpje van vanochtend is ook enkele malen te zien dat de operatie gelukt is.Nou, ze mag er wezen hoor. Goed gelukte operatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart zei eerder al dat hij dat niet zou doen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:45 schreef bamibij het volgende:
@:dieenebart, ga je je aanmelden als kandidaat of als voice over?
Isa verwoord het inderdaad prima, het de wisselwerking tussen de bewoners heel interessant om te kunnen zien en volgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Big Brother in z'n meest pure vorm nog steeds het meest interessant is, athans voor mij wel.
Isa verwoordde het goed:
[..]
Dat laatste zou kunnen en dan is voor mij de waarde ervan weg. Graag gewone mensen die op geen enkele manier beroemd zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isa verwoord het inderdaad prima, het de wisselwerking tussen de bewoners heel interessant om te kunnen zien en volgen.
Een nieuwe Big Brother lijkt me ontzettend leuk, maar ik ben bang dat er vooral wannabee BN-ers mee willen doen en er heel veel gescript gaat worden.
We hebben als RLS-kijker natuurlijk wel wat wensen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste zou kunnen en dan is voor mij de waarde ervan weg. Graag gewone mensen die op geen enkele manier beroemd zijn.
Precies!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben als RLS-kijker natuurlijk wel wat wensen.
Jij misschien? Ik wil wel op je hamsters/cavia's passen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ga je je aanmelden als kandidaat?
Ik vond BB5 leuker.quote:
Jij was echt stapelgek op Dido he PB? Heb je haar ooit ontmoet?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond BB5 leuker.
Dido
BB6 was hilarisch, met Hilde, E10, Egbert
.. en natuurlijk de zusjes.
Nee, die kat hebben we maar niet op het spek gebonden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij was echt stapelgek op Dido he PB? Heb je haar ooit ontmoet?
Jammerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die kat hebben we maar niet op het spek gebonden.
De blonde zusjes, over de placemat/playmatequote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond BB5 leuker.
Dido
Oom Twan die met z'n hummer door het hek zou komen, omdat die geile Tijn maar oeverloos tegen arme Monique aan bleef geilen.. top TV huwlijkje stukmaken… Hummie vd Tonnebitchquote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond BB5 leuker.
Dido
Oom Twan was toch de oom van Claire?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oom Twan die met z'n hummer door het hek zou komen, omdat die geile Tijn maar oeverloos tegen arme Monique aan bleef geilen.. top TV huwlijkje stukmaken… Hummie vd Tonnebitch
Oom Claire was toch de Zwartlop Shampoo Kingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oom Twan was toch de oom van Claire?
Geweldige paint was daar ook van gemaakt
Enige leuke aan BB6 was een dronken Egbert die bij 1 van de zusjes in bed staptequote:Op vrijdag 12 juni 2020 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond BB5 leuker.
Dido
We gaan er gewoon weer een gezellige boel van maken Jian. Mag best pittig, maar vooral lol maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 20:12 schreef Jian het volgende:
Big Brother nooit gezien eigenlijk, ja wat flarden op tv van de 1e en anderhalf filmpje van de vervolgen.Vond er toen geen klote aan. Ik ben ooit blijven hangen in DGK, dat was wel een heeel vermakelijke show, vooral op de fora.
Er komen wel streams schat ik in en ik hoop dat het op het forum weer lachen wordt, zo niet, ook goed, maar dan kijk ik het echt niet
De vader van Claire was toch van Schwarzkopf? Maar volgens mij wilde oom Twan met zijn hummer Claire komen bevrijden of zoiets.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oom Claire was toch de Zwartlop Shampoo King
Ja! Dat was het!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vader van Claire was toch van Schwarzkopf? Maar volgens mij wilde oom Twan met zijn hummer Claire komen bevrijden of zoiets.
Toch! ik heb vanmorgen nog zitten zoeken naar die geweldige paint, maar die is nergens meer te vinden..... Tinypic waarschijnlijk.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:18 schreef Dementor het volgende:
Als ze het maar ‘gezellig’ houden.
[ afbeelding ]
Wé, Dementor. Wé! Zij mogen wel op de vuist hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:18 schreef Dementor het volgende:
Als ze het maar ‘gezellig’ houden.
[ afbeelding ]
Waarschuwing 1quote:Op zondag 14 juni 2020 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wé, Dementor. Wé! Zij mogen wel op de vuist hoor
Neuhh, Claire zat in DGK en idd met een PapaZwartzkopf maar Oom Twan was van Monique, die iets teveel opgegeild werd als getrouwde vrouw door geile Tijnquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vader van Claire was toch van Schwarzkopf? Maar volgens mij wilde oom Twan met zijn hummer Claire komen bevrijden of zoiets.
Oom Twan wilde inderdaad de poort gaan rammen, maar wel de poort van DGK om Claire eruit te halen.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, Claire zat in DGK en idd met een PapaZwartzkopf maar Oom Twan was van Monique, die iets teveel opgegeild werd als getrouwde vrouw door geile Tijn
Oom wilde de Poort gaan rammen/.
Verrek, hoe kan ik dat zo verwisselen… is ook zowat dit effectquote:Op zondag 14 juni 2020 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oom Twan wilde inderdaad de poort gaan rammen, maar wel de poort van DGK om Claire eruit te halen.
Hier is te lezen dat Huub oom Twan ontmoet heeft
SHO / Commotie om Huub# 20
Ja zoiets, ik ging bijna zelf twijfelenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrek, hoe kan ik dat zo verwisselen… is ook zowat dit effect
Met Monique was het haar man die naar binnen wilde stormen.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, Claire zat in DGK en idd met een PapaZwartzkopf maar Oom Twan was van Monique, die iets teveel opgegeild werd als getrouwde vrouw door geile Tijn
Oom wilde de Poort gaan rammen/.
quote:Op zondag 14 juni 2020 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Monique was het haar man die naar binnen wilde stormen.
En zover ik het weet is ze na BB verder gegaan met Tijn.
Ja, kloptquote:Op zondag 14 juni 2020 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Monique was het haar man die naar binnen wilde stormen.
En zover ik het weet is ze na BB verder gegaan met Tijn.
RTL 5 ga ik vanuit, ergens tussen 19.00 en 20.00 uur.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)r-op-rtl-4-of-rtl-5/
Wanneer Big Brother terugkomt is nog niet bekend.quote:Op zondag 12 juli 2020 09:19 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of is het weer opvallend stil?
Hopelijk zijn de Nederlandse en Vlaamse Big Brother bewoners te volgen via de streams,quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het zijn niet alleen Nederlanders die het nieuwe Big Brother-huis in ons land gaan bewonen: ook Vlamingen zullen er hun intrek doen. Ongetwijfeld om de kosten te delen, brengen RTL 5, Videoland én SBS België de realityserie in 2021 gezamenlijk terug op het scherm.
Wie de show gaat presenteren, maakt RTL nog niet bekend. Waarschijnlijk wordt zowel een Nederlands als een Vlaams gezicht aan de serie gekoppeld.
Volgens Peter van der Vorst, directeur RTL content, is het programma ’in de huidige tijdsgeest relevanter dan ooit’. „We kunnen niet meer zonder onze mobieltjes en staan voortdurend in contact met de buitenwereld. Wat gebeurt er als je dat allemaal weghaalt en mensen volledig op zichzelf en hun nieuwe huisgenoten zijn aangewezen?”
Bron:https://www.telegraaf.nl/(...)euw-big-brother-huis
quote: honderd dagen in een met camera’s uitgerust huis, waarin ze voortdurend door kijkers kunnen worden gevolgd.:/quotequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de Nederlandse en Vlaamse Big Brother bewoners te volgen via de streams,
Precies hetzelfde als 20 jaar geledenquote:Volgens Peter van der Vorst, directeur RTL content, is het programma ’in de huidige tijdsgeest relevanter dan ooit’. „We kunnen niet meer zonder onze mobieltjes en staan voortdurend in contact met de buitenwereld. Door sociale media is er nauwelijks meer een moment op de dag dat we elkaar niet bekijken en beoordelen. We presenteren een versie van onszelf die zo optimaal mogelijk is. Wat gebeurt er als je dat allemaal weghaalt en mensen volledig op zichzelf en hun nieuwe huisgenoten zijn aangewezen?”
Ja, je hebt het goed gelezen, Big Brother is dus te volgen via de streams.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote: honderd dagen in een met camera’s uitgerust huis, waarin ze voortdurend door kijkers kunnen worden gevolgd.:/quote
Zoals ik het lees komen er streams....
Nee, perfect juist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 20 jaar geledenWat een onzin.
Voor mensen die het leuk vinden. Maar gaan doen alsof het ineens extra relevant is, dat is onzin. Gewoon mensen afzonderen en zien wat er gebeurd.quote:
Nee kijk wel uit, wil hier normaal blijven posten zonder neergesabeld te worden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld als bewoner?
Waarschijnlijk nu wel, start november? Of nog eerder?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef freaky40 het volgende:
Wordt pas eind 2020 begin 2021 denk ik. Er is nog helemaal niets, zelfs geen Febo. Ze zijn nog in de opstartfase.
Ze zoeken kandidaten, dus denk dat het begin 2021 zal zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nu wel, start november? Of nog eerder?
Dat is helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:00 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Gezamelijk tegen de Nederlanders stemmen. Zoals vroeger bij Robinson.
Ja lees het ja, dan wachten we nog een paar maanden, ben benieuwd of we Big Brother kunnen gaan volgen in de RLS of in een tijdelijk forum Big Brother.quote:
Ja:quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zoeken kandidaten, dus denk dat het begin 2021 zal zijn.
Zal wel tijdelijk een Big Brother 2021-forum komen. Valt wat meer op dan RLSquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja lees het ja, dan wachten we nog een paar maanden, ben benieuwd of we Big Brother kunnen gaan volgen in de RLS of in een tijdelijk forum Big Brother.
En zo ging het de vorige keer ook, dan komt er niemand meer in RLS en dan sluit deze zonder dat het ons opvalt, zie RLS dan maar weer open te krijgen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zal wel tijdelijk een Big Brother 2021-forum komen. Valt wat meer op dan RLS
Big Brother is er ongeveer drie maanden. Utopia was natuurlijk een bijzonder gevalquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En zo ging het de vorige keer ook, dan komt er niemand meer in RLS en dan sluit deze zonder dat het ons opvalt, zie RLS dan maar weer open te krijgen.
Ja, je stelt me gerust!quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Big Brother is er ongeveer drie maanden. Utopia was natuurlijk een bijzonder geval
Onze mod Gert had het over: UTO staat op de archief nominatie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kans is nu een stuk groter dat RLS niet dicht gaat
Als er maar streams zijn, want anders heeft het niet veel zin.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kans is nu een stuk groter dat RLS niet dicht gaat
Ik hoop het wel iig, anders haak ik af. Gescripte zooi kan ik elke dag zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als er maar streams zijn, want anders heeft het niet veel zin.
Er staat dat we alles kunnen volgen dus dat betekent streams mag ik hopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als er maar streams zijn, want anders heeft het niet veel zin.
Dat hoop ik dan maar want Big Brother=streams. Dat het in andere landen tegenwoordig zonder streams is, wil niet zeggen dat dit in Nederland ook zonder streams zal zijn. In Nederland, het eerste land wat het uitzond hoorde dit gewoon bij het erfgoed en in andere varianten van RLS die hierna kwamen idem.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:13 schreef Axa het volgende:
[..]
Er staat dat we alles kunnen volgen dus dat betekent streams mag ik hopen.
Kannie wachten
Nah dat is niet echt volgen, streams kan aan verdiend worden dus laten we positief blijvenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar want Big Brother=streams. Dat het in andere landen tegenwoordig zonder streams is, wil niet zeggen dat dit in Nederland ook zonder streams zal zijn. In Nederland, het eerste land wat het uitzond hoorde dit gewoon bij het erfgoed en in andere varianten van RLS die hierna kwamen idem.
In het ergste geval bedoelen ze met 'alles kunnen volgen' d.m.v. social media etc...
Begonnen en komende Big Brothers Naija 5 (Nigeria) Finland (aug) en USA (sep) allemaal met livestreams.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar want Big Brother=streams. Dat het in andere landen tegenwoordig zonder streams is, wil niet zeggen dat dit in Nederland ook zonder streams zal zijn. In Nederland, het eerste land wat het uitzond hoorde dit gewoon bij het erfgoed en in andere varianten van RLS die hierna kwamen idem.
In het ergste geval bedoelen ze met 'alles kunnen volgen' d.m.v. social media etc...
Oftewel ook Belgen in het huis.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja:
"In 2021 zal Big Brother, de moeder van alle realityshows in Nederland, te zien bij RTL 5, Videoland en SBS België."
Yvonne heeft RLS geadopteerd als mod, dus dit wordt niet snel weer in het archief geplempt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Onze mod Gert had het over: UTO staat op de archief nominatie.
RLS (nog) niet.
En dat (nog) niet, zit me al een tijdje dwars, omdat de RLS een misschien te kalm forum is, het draait bijna alleen op het media topic en topic Studio Vlemmix.
Alle seizoenen Canada.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:29 schreef Niki.P het volgende:
Ik weet dat dit niet het geval zal zijn, maar ik zou het geweldig vinden als ze de delen van de VS/Canada versie zouden adopteren want complete anders is dan classic big brother! Als ze feeds zijn zal ik het altijd een kans geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |