abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:28:24 #151
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_193555120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zullen zien 5ifth, we zullen zien O+
Neuhh… het antwoord staat al in de text.. "nog vollop aan het ontwikkelen zijn" lees hier… de kaartenbak weer leegschudden, alles opnemen, editten in de studio en 3 maanden later uitzenden..
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:31:11 #152
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_193555165
Zo, alle oude bekenden zijn verzameld, zie ik. Gezellig, dan kunnen we beginnen.

Voor degenen die niet weten wie er onder @dieenebart schuilgaat: de winnaar van BB-zonder-nummer. Bart, aangenaam.
Snel wat antwoorden op de drie meest gestelde vragen;
1. Heb jij het met Kelly gedaan?
-Nee.
2. Wat heb je met je geld gedaan?
-Opgemaakt
3. Hoe is het met Sabine?
-geen idee.

De laatste tien jaar, eigelijk sinds de laatste uitzenddag van TBO, ben ik niet of nauwelijks meer in beeld geweest. Dat was een bewuste keuze - ik was wel klaar met de hele tv/internet wereld. Twee interviews in 10 jaar - Eddy Zoey voor zijn boek 'Eeuwig Beroemd' en een kort interview bij RTL Boulevard over Job Gosschalk in 2017.

Fast forward naar gisterochtend. Twee radio-stations en twee showbiz-programma's wilden graag van mij iets weten over de nieuwe BB. Kan ik kort over zijn: weet ik niets van af.

Aldus. Voor mij is het ook allemaal nieuw en een beetje raar, want ik had toch wel verwacht dat we voorgoed verlost zouden zijn van Big Brother in Nederland. Toen de race to the bottom werd gestart (Oh Oh Cherso, Zon Zuipen Ziekenhuis, alles met Michella Kox) hoopte ik vurig dat Reality TV in die vorm snel een vurige dood zou sterven. Helaas. In plaats van de crematie van Reality werd het bijna de begrafenis van Barbie. Waarschijnlijk zou RTL gewoon live-verslag doen, het interesseert ze inmiddels echt geen reet meer.

Wel. Misschien kan het tij gekeerd worden door het paradepaardje van de reality televisie opnieuw van stal te halen. Met 470 verschillende edities in honderdduizend landen, beschikt de redactie van het oer-moederbedrijf in ieder geval over voldoende naslagwerk. Er zal toch wel érgens een goede verhaallijn te vinden zijn, en ook opdrachten die tot de verbeelding spreken?

Vooralsnog ben ik sceptisch. Mensen die zich aanmelden voor dit soort programma's zijn niet bepaald de creme-de-la-creme. Eerder het schuim. Dus als er wéér een blik met volidioten wordt open getrokken, haak ik af vóór de eerste uitzending. Het niveau van de kandidaten zal toch echt mijlenver boven het niveau van de gasten van Jinek moeten liggen, anders is het niet voldoende.

Nog een dingetje: ik hoop dat RTL zich niet laat leiden door de waanideeën van de dag: Stikstof, Corona, BLM en KOZP om maar wat te noemen. De hype van de dag mag niet in de weg staan van het gesprek van de dag. Wat mij betreft betekent dit: nul contact met de buitenwereld. Helemaal nul. Laat de gesprekken leunen op de mens, niet op het nieuws.

Dus RTL gaat het avontuur aan. Ik begreep 1 januari maar correct me if I'm wrong. Ik hoop dat ze het voor elkaar krijgen om veel enthousiaste kijkers te trekken - met een interessant clubje bewoners en een strakke show er om heen. Misschien ga ik zelfs wel een keer kijken.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:32:33 #153
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_193555191
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Neuhh… het antwoord staat al in de text.. "nog vollop aan het ontwikkelen zijn" lees hier… de kaartenbak weer leegschudden, alles opnemen, editten in de studio en 3 maanden later uitzenden..
Wél. }:|
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:40:28 #154
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_193555335
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:32 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Wél. }:|
Nahh ja, ik hoef jou toch niet uit te leggen dat ze tegenwoordig geen milliseconde risico meer nemen om ook maar één ongecontroleerde reactie op tv "spontaan" uit te zenden.. laat staan via live streams...
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 18:41:06 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_193555349
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Wat mij betreft betekent dit: nul contact met de buitenwereld. Helemaal nul. Laat de gesprekken leunen op de mens, niet op het nieuws.
Helemaal mee eens. Dat geeft tenminste échte televisie.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:45:02 #156
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_193555429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:

Aldus. Voor mij is het ook allemaal nieuw en een beetje raar, want ik had toch wel verwacht dat we voorgoed verlost zouden zijn van Big Brother in Nederland.
Oh, heb ik altijd gedacht dat je maar geen afscheid kon nemen van het RLS genre en als een soort van midlife crisis zelf maar met 'de bunker' bent begonnen. :P
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:52:35 #157
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193555569
Have no fear, de streamlocks zijn bijna hier |:)
SOONY
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:53:03 #158
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_193555579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 10:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Steeds nieuwe mensen er in maakt het wel afwisselender. In de oude BB situatie was het zo dat er in een wekelijkse live uitzending een eliminatie was maar dat hiervoor weer een nieuwe deelnemer het huis werd in gelaten. Hopelijk doen ze dat weer. Weet niet hoe dat in andere landen gaat tegenwoordig?
Oneens. Het interessante is is juist dat een klein groepje een tijdje met elkaar zit opgescheept, zonder nieuwe impulsen van buiten, waardoor chemie en/of irritaties ongebreideld kunnen groeien. Dat is nu juist des poedels kern. ^O^
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:55:02 #159
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_193555610
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:31 schreef dieenebart het volgende:
Zo, alle oude bekenden zijn verzameld, zie ik. Gezellig, dan kunnen we beginnen.

<knipje>
Attenoje! Leef jij ook nog? :B
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:58:13 #160
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_193555650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Oh, heb ik altijd gedacht dat je maar geen afscheid kon nemen van het RLS genre en als een soort van midlife crisis zelf maar met 'de bunker' bent begonnen. :P
Whehehe, nee. TBO ontstond als een soort voorloper van een YouTube-kanaal.
Als we zoiets hadden kunnen opzetten, hadden we misschien wel iets verdiend..
pi_193555792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:58 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Whehehe, nee. TBO ontstond als een soort voorloper van een YouTube-kanaal.
Als we zoiets hadden kunnen opzetten, hadden we misschien wel iets verdiend..
Beter laat dan nooit.. Een "schone" RLS zal zeker op prijs worden gesteld!

De Kubussen zijn hier nog steeds als reminder aan een geslaagd RLS project ;)

:s)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:10:10 #162
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_193555887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:58 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Whehehe, nee. TBO ontstond als een soort voorloper van een YouTube-kanaal.
Als we zoiets hadden kunnen opzetten, hadden we misschien wel iets verdiend..
TBO was erg leuk en daarmee hebben jullie John de Mol toch enigszins in zijn hemd gezet, omdat jullie hebben aangetoond dat je met een beperkt budget toch een leuke RLS kunt maken.

De kracht van TBO was de transparantie: géén streamlocks en géén gescript.

Wat dan wel weer jammer was dat jullie geen gevolg hebben gegeven aan jullie oorspronkelijke idee om tevens 24/7 een cam mee te laten draaien in de regiekamer. Dat kijkje in de keuken was wat later Studio Vlemmix extra leuk maakte. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 juni 2020 @ 19:22:01 #163
862 Arcee
Look closer
pi_193556141
Ik denk dat Big Brother in z'n meest pure vorm nog steeds het meest interessant is, athans voor mij wel.

Isa verwoordde het goed:

quote:
5s.gif Op zaterdag 19 augustus 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik kijk omdat de dynamiek tussen mensen me fascineert. Het roddelen, het spelletjes spelen, het verliefd worden, het aan de ene kant gemeen praten over iemand en dan vervolgens poeslief tegen betreffende persoon doen. In het 'normale leven' heb je eigenlijk nooit de kans om die twee kanten te zien. En er zit misschien wel een voyeur in me. Het ongegeneert kijken naar iemands gedrag en luisteren naar gesprekken. En ze zullen nooit weten dat ík naar ze keek.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 19:24:08 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_193556184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:22 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Big Brother in z'n meest pure vorm nog steeds het meest interessant is, athans voor mij wel.

Isa verwoordde het goed:
[..]

Ja, dat verwoordde Isa zeker goed. Ik voelde me af en toe een voyeur. Het was dan ook ongekend dat je mensen zo in het echt met elkaar om zag gaan. Al hun emoties. Gewoon alles.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 20:06:28 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_193556923
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:05 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit.. Een "schone" RLS zal zeker op prijs worden gesteld!

Erfgenaam! Erfgenaam!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_193557162
Iets tussen BB en Utopia (zonder bezoek van buiten) in zou mij nog steeds aanspreken.

Met TBO hebben we gezien de locatie en het budget daar er het maximale uit weten te halen.

Het leek op camera echt vele malen groter qua ruimte dan dat het was.
Ik zou daar echt geen 20 dagen in willen verblijven. 😬

Wie weet staat er een slimme horeca ondernemer op, die ipv plexiglas en 1,5 meter afstand in z’n zaak de toko tijdelijk ombouwt tot RLS hok incl. buitenlocatie. 😛

[ Bericht 0% gewijzigd door Dementor op 09-06-2020 20:29:50 ]
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 20:37:40 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_193557531
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:16 schreef Dementor het volgende:
Iets tussen BB en Utopia (zonder bezoek van buiten) in zou mij nog steeds aanspreken.

Met TBO hebben we gezien de locatie en het budget daar er het maximale uit weten te halen.

Het leek op camera echt vele malen groter qua ruimte dan dat het was.
Ik zou daar echt geen 20 dagen in willen verblijven. 😬

Wie weet staat er een slimme horeca ondernemer op, die ipv plexiglas en 1,5 meter afstand in z’n zaak de toko tijdelijk ombouwt tot RLS hok incl. buitenlocatie. 😛
Johan Vlemmix misschien :P :D
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 9 juni 2020 @ 20:51:59 #168
335263 freaky40
pi_193557790
Wel vind ik het vreemd dat het pas volgend jaar te zien is, wat Bart zegt, mogelijk januari pas. Dat zou mogelijk ook de reden zijn dat ze een uitvoerende producent zoeken die in deze periode beschikbaar is verklaren.
Dat RTL hier nu al mee naar buiten komt vind ik daarom wel wat prematuur aangezien alles nog uit de grond gestampt moet worden. Dacht even dat het bij het begin van het nieuwe TV seizoen 1 september wel uit de grond gestampt had kunnen worden, maar als nu blijkt dat het pas eind dit jaar of pas begin januari gaat worden dan is dat best wel vroeg om het nu al bekend te maken. Het zoeken naar deelnemers en het zorgen voor een goede cast hoeft toch geen maanden in beslag te nemen dus een start datum september/oktober had me beter geleken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_193557862
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Johan Vlemmix misschien :P :D
Nee die hebben we hard nodig als Minister van Feest.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:01:29 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_193557960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Wel vind ik het vreemd dat het pas volgend jaar te zien is, wat Bart zegt, mogelijk januari pas. Dat zou mogelijk ook de reden zijn dat ze een uitvoerende producent zoeken die in deze periode beschikbaar is verklaren.
Dat RTL hier nu al mee naar buiten komt vind ik daarom wel wat prematuur aangezien alles nog uit de grond gestampt moet worden. Dacht even dat het bij het begin van het nieuwe TV seizoen 1 september wel uit de grond gestampt had kunnen worden, maar als nu blijkt dat het pas eind dit jaar of pas begin januari gaat worden dan is dat best wel vroeg om het nu al bekend te maken. Het zoeken naar deelnemers en het zorgen voor een goede cast hoeft toch geen maanden in beslag te nemen dus een start datum september/oktober had me beter geleken.
Ik geloof er geen zak van, ik geloof wel dat er ongetwijfeld een slap aftreksel voorgekookt gaat worden.. een echt BB huis met 4 maanden vooraf opgenomen afleveringen en de standaard controversiële eikels en geile meiskes uit de kaartenbak .. een soort : Achter gelsloten deuren" maar dan in een gelikte BB-studio

Ik trap er niet meer in.. Lang Leven de Liefde Fake
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:04:59 #171
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_193558006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van, ik geloof wel dat er ongetwijfeld een slap aftreksel voorgekookt gaat worden.. een echt BB huis met 4 maanden vooraf opgenomen afleveringen en de standaard controversiële eikels en geile meiskes uit de kaartenbak .. een soort : Achter gelsloten deuren" maar dan in een gelikte BB-studio

Ik trap er niet meer in.. Lang Leven de Liefde Fake
Je kan gelijk gaan krijgen, ik verwacht eigenlijk geen streams meer.

Seizoen twee van Lang Leven de Liefde loopt van augustus tot begin januari, dan kan daarna Big Brother de villa in.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 21:08:50 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_193558072
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:51 schreef freaky40 het volgende:
Wel vind ik het vreemd dat het pas volgend jaar te zien is, wat Bart zegt, mogelijk januari pas. Dat zou mogelijk ook de reden zijn dat ze een uitvoerende producent zoeken die in deze periode beschikbaar is verklaren.
Dat RTL hier nu al mee naar buiten komt vind ik daarom wel wat prematuur aangezien alles nog uit de grond gestampt moet worden. Dacht even dat het bij het begin van het nieuwe TV seizoen 1 september wel uit de grond gestampt had kunnen worden, maar als nu blijkt dat het pas eind dit jaar of pas begin januari gaat worden dan is dat best wel vroeg om het nu al bekend te maken. Het zoeken naar deelnemers en het zorgen voor een goede cast hoeft toch geen maanden in beslag te nemen dus een start datum september/oktober had me beter geleken.
Het zal te maken hebben met de corona? Dat ze pas gaan beginnen als dat virus echt helemaal uitgedoofd is.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 9 juni 2020 @ 21:14:06 #173
335263 freaky40
pi_193558165
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zal te maken hebben met de corona? Dat ze pas gaan beginnen als dat virus echt helemaal uitgedoofd is.
Nou dat is nu al helemaal uitgedoofd en er komt waarschijnlijk weer een opleving als Big Brother van start gaat. Dus zou ik daarom nu juist door pakken en het zo snel mogelijk op de buis brengen.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 9 juni 2020 @ 21:14:46 #174
335263 freaky40
pi_193558179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:04 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Je kan gelijk gaan krijgen, ik verwacht eigenlijk geen streams meer.

Seizoen twee van Lang Leven de Liefde loopt van augustus tot begin januari, dan kan daarna Big Brother de villa in.
Geen streams, geen BB. Moge duidelijk zijn. Het is alles of niets.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 21:15:18 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_193558189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:14 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Nou dat is nu al helemaal uitgedoofd en er komt waarschijnlijk weer een opleving als Big Brother van start gaat. Dus zou ik daarom nu juist door pakken en het zo snel mogelijk op de buis brengen.
Tja, we moeten gewoon afwachten, freaky :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')