Verrek, hoe kan ik dat zo verwisselen… is ook zowat dit effectquote:Op zondag 14 juni 2020 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oom Twan wilde inderdaad de poort gaan rammen, maar wel de poort van DGK om Claire eruit te halen.
Hier is te lezen dat Huub oom Twan ontmoet heeft
SHO / Commotie om Huub# 20
Ja zoiets, ik ging bijna zelf twijfelenquote:Op zondag 14 juni 2020 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrek, hoe kan ik dat zo verwisselen… is ook zowat dit effect
Met Monique was het haar man die naar binnen wilde stormen.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, Claire zat in DGK en idd met een PapaZwartzkopf maar Oom Twan was van Monique, die iets teveel opgegeild werd als getrouwde vrouw door geile Tijn
Oom wilde de Poort gaan rammen/.
quote:Op zondag 14 juni 2020 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Monique was het haar man die naar binnen wilde stormen.
En zover ik het weet is ze na BB verder gegaan met Tijn.
Ja, kloptquote:Op zondag 14 juni 2020 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Monique was het haar man die naar binnen wilde stormen.
En zover ik het weet is ze na BB verder gegaan met Tijn.
RTL 5 ga ik vanuit, ergens tussen 19.00 en 20.00 uur.quote:Op donderdag 18 juni 2020 11:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)r-op-rtl-4-of-rtl-5/
Wanneer Big Brother terugkomt is nog niet bekend.quote:Op zondag 12 juli 2020 09:19 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of is het weer opvallend stil?
Hopelijk zijn de Nederlandse en Vlaamse Big Brother bewoners te volgen via de streams,quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het zijn niet alleen Nederlanders die het nieuwe Big Brother-huis in ons land gaan bewonen: ook Vlamingen zullen er hun intrek doen. Ongetwijfeld om de kosten te delen, brengen RTL 5, Videoland én SBS België de realityserie in 2021 gezamenlijk terug op het scherm.
Wie de show gaat presenteren, maakt RTL nog niet bekend. Waarschijnlijk wordt zowel een Nederlands als een Vlaams gezicht aan de serie gekoppeld.
Volgens Peter van der Vorst, directeur RTL content, is het programma ’in de huidige tijdsgeest relevanter dan ooit’. „We kunnen niet meer zonder onze mobieltjes en staan voortdurend in contact met de buitenwereld. Wat gebeurt er als je dat allemaal weghaalt en mensen volledig op zichzelf en hun nieuwe huisgenoten zijn aangewezen?”
Bron:https://www.telegraaf.nl/(...)euw-big-brother-huis
quote: honderd dagen in een met camera’s uitgerust huis, waarin ze voortdurend door kijkers kunnen worden gevolgd.:/quotequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de Nederlandse en Vlaamse Big Brother bewoners te volgen via de streams,
Precies hetzelfde als 20 jaar geledenquote:Volgens Peter van der Vorst, directeur RTL content, is het programma ’in de huidige tijdsgeest relevanter dan ooit’. „We kunnen niet meer zonder onze mobieltjes en staan voortdurend in contact met de buitenwereld. Door sociale media is er nauwelijks meer een moment op de dag dat we elkaar niet bekijken en beoordelen. We presenteren een versie van onszelf die zo optimaal mogelijk is. Wat gebeurt er als je dat allemaal weghaalt en mensen volledig op zichzelf en hun nieuwe huisgenoten zijn aangewezen?”
Ja, je hebt het goed gelezen, Big Brother is dus te volgen via de streams.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote: honderd dagen in een met camera’s uitgerust huis, waarin ze voortdurend door kijkers kunnen worden gevolgd.:/quote
Zoals ik het lees komen er streams....
Nee, perfect juist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 20 jaar geledenWat een onzin.
Voor mensen die het leuk vinden. Maar gaan doen alsof het ineens extra relevant is, dat is onzin. Gewoon mensen afzonderen en zien wat er gebeurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |