Jawel.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
HoiLeuk he?
Had jij dat ooit gedacht? Ik niet.
Inderdaad. De tijden zijn zó veranderdquote:Op maandag 8 juni 2020 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel.
Je kunt je wel afvragen wie er tegenwoordig meer privacy heeft, de BB deelnemers of de kijkers zelf.
Dat waren echt een paar wazige weken.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. De tijden zijn zó veranderd![]()
Wat ik zelf heel leuk vond was toen jij en Gert en Cc in De Bunker waren.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar wel om nooit meer te vergeten he?quote:Op maandag 8 juni 2020 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat waren echt een paar wazige weken.
Het begon allemaal heel braaf.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar wel om nooit meer te vergeten he?
Kan er ook niet op komenquote:Op maandag 8 juni 2020 22:27 schreef BeriBeri het volgende:
In BB3 zat toch ook iemand van FOK!?
Ben haar naam ff kwijt
Alle zes BB's duurden langer dan 100 dagen:quote:Op maandag 8 juni 2020 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Van mij mag het zelfs wel langer duren dan 100 dagen. Ik zou het bij groot succes wel verlengen als ze slim zijn.
Dat weet je niet. Als ze het goed aanpakken en dus ook marketing wise moet het wel slagen. Er moet weer een 'buzz' komen.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:06 schreef jasoe het volgende:
Dit gaat floppen. Ik voorspel: één seizoen en daarna nooit meer.
Dat zien we dan wel weer, moet eerst nog beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2020 23:06 schreef jasoe het volgende:
Dit gaat floppen. Ik voorspel: één seizoen en daarna nooit meer.
Presentatie: Chantalquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:10 schreef BeriBeri het volgende:
Casting moet goed zijn, maar vermoed dat er weer figuren meedoen die al in talloze andere programma's hebben meegedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |