Was niet chill nee. Je zou maar net met een vol dienblad naar buiten lopen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 13:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Was niet chill nee. Je zou maar net met een vol dienblad naar buiten lopen.
Whahahaquote:Op maandag 8 juni 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus omdat je je hand verbrand hebt ben je acuut lesbienne geworden?
Ja ik zit er over te denken om een keer op te gaan zoeken hoe je je er voor kunt afmelden, als dit vaker zou gebeuren.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind deze ook irritant hard, maar ja.....ze willen álle mensen kunnen bereiken
Die corona alert ken ik niet? Maar je kan vast op de site van nl alert wel vinden hoe je je kunt afmelden?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er over te denken om een keer op te gaan zoeken hoe je je er voor kunt afmelden, als dit vaker zou gebeuren.
Die alert voor corona vond ik ook een beetje raar; het zou toch voor acute rampen zijn, zoals dat er een giftige rookwolk jouw kant op komt enzo?
Dat corona alert?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er over te denken om een keer op te gaan zoeken hoe je je er voor kunt afmelden, als dit vaker zou gebeuren.
Die alert voor corona vond ik ook een beetje raar; het zou toch voor acute rampen zijn, zoals dat er een giftige rookwolk jouw kant op komt enzo?
quote:Op maandag 8 juni 2020 13:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die corona alert ken ik niet? Maar je kan vast op de site van nl alert wel vinden hoe je je kunt afmelden?
Was al weer een tijdje geleden; kreeg ik zo'n NL-Alert binnen van dat je zo veel mogelijk thuis moest blijven en verder 1,5 meter afstand van anderen moest houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat corona alert?![]()
Of bedoel je die app die eerst moest van hoe heet die CDA flapdrol ook alweer![]()
Oh ja De Jonge
Dat kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Was al weer een tijdje geleden; kreeg ik zo'n NL-Alert binnen van dat je zo veel mogelijk thuis moest blijven en verder 1,5 meter afstand van anderen moest houden.
En ja het zal vast wel te vinden zijn waar je je moet afmelden, maar die alerts zijn er niet ALTIJD voor niets.Maar als ik te vaak me de pleuris schrik zonder dat er wat aan de hand is, meld ik me wel af.
Van de andere kant....ze kondigde de afgelopen dagen al aan dat ze een testalarm gingen versturen dus dan kun je er rekening mee houdenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Was al weer een tijdje geleden; kreeg ik zo'n NL-Alert binnen van dat je zo veel mogelijk thuis moest blijven en verder 1,5 meter afstand van anderen moest houden.
En ja het zal vast wel te vinden zijn waar je je moet afmelden, maar die alerts zijn er niet ALTIJD voor niets.Maar als ik te vaak me de pleuris schrik zonder dat er wat aan de hand is, meld ik me wel af.
Ik heb er ook iets over gehoord, maar ik vergeet alles wat ik niet interessant vind heel snelquote:Op maandag 8 juni 2020 13:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van de andere kant....ze kondigde de afgelopen dagen al aan dat ze een testalarm gingen versturen dus dan kun je er rekening mee houden
Ha ha tjaquote:Op maandag 8 juni 2020 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er ook iets over gehoord, maar ik vergeet alles wat ik niet interessant vind heel snel![]()
Hier welquote:
Begon het daar al uit te drogen?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier wel![]()
Een paar dagen regen was ook wel nodig![]()
Er mag nig wel wat meer vallen, is goed voor de plantjes en de dieren en zulks
quote:
Hier regende het gisteravond maarja, toen lag ik al te slapen. Anders zou ik een Harry Potter marathon gaan houden.quote:
Harry Potter marathon?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:17 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Hier regende het gisteravond maarja, toen lag ik al te slapen. Anders zou ik een Harry Potter marathon gaan houden.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Harry Potter marathon?![]()
Die snap ik niet
Inderdaad. Wil al die films weer opnieuw kijken maar dan wel op zo een gure regenachtige avond. Dat zorgt voor extra sfeer (ipv de douche dan aan te zettenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien bedoelt ie als die niet was gaan slapen, dat hij dan die harry potter marathon had gedaan/gekeken
Is jouw quote knop stuk?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan inderdaad maar wachten tot de herfst weer aanbreekt, dan heb je meer kans op regen
Sekse en geaardheid bestaan niet. Mensen die beweren van wel zijn biggotsquote:Op maandag 8 juni 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus omdat je je hand verbrand hebt ben je acuut lesbienne geworden?
Ja, dan maar even wachten inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan inderdaad maar wachten tot de herfst weer aanbreekt, dan heb je meer kans op regen
Ha die Fernweh hoe gaat het met je?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sekse en geaardheid bestaan niet. Mensen die beweren van wel zijn biggots
Wat ben je aan het bakken?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel okay ben aan het bakken had me verkeken op de tijd die het kost.
Heb ik ook soms als ik zelf in de keuken sta en de kok vrij is.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
quote:
Gegrilde en gebakken groente is lekker, paar dagen terug gedaan. Paprika, ui, aubergine, courgette.quote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken?
@:puzziepie ik kwoot
Brownies, stokje! Brownies bakken!!!quote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gegrilde en gebakken groente is lekker, paar dagen terug gedaan. Paprika, ui, aubergine, courgette.
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bakken?
@:puzziepie ik kwoot
Oh dat is wel lekker alleen aubergine vind ik niet lekkerquote:Op maandag 8 juni 2020 15:39 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Gegrilde en gebakken groente is lekker, paar dagen terug gedaan. Paprika, ui, aubergine, courgette.
Dat is niet zo leuk, hoe kwam dat?quote:
De rode bonen te lang uitgekookt, had meer vloeistof moeten hebben.... Maar ja die kneuzen van het recept zeiden half uur tot een uur. Maar 8-10 minuten was genoeg geweest...quote:Op maandag 8 juni 2020 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker alleen aubergine vind ik niet lekker
[..]
Dat is niet zo leuk, hoe kwam dat?
Ja, heerlijk. Ik ben normaal echt niet van de aubergine en courgette maar ik deed een poging tot de gegrilde versie in dit geval.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker alleen aubergine vind ik niet lekker
De volgende keer weet je waar je op moet letten en doe je het naar jouw gevoel. En dan zal het goed smaken!quote:Op maandag 8 juni 2020 16:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De rode bonen te lang uitgekookt, had meer vloeistof moeten hebben.... Maar ja die kneuzen van het recept zeiden half uur tot een uur. Maar 8-10 minuten was genoeg geweest...
Deeg was niet zo goed, en zette uit waardoor ik ze wel heel erg groot maakte.. Beetje teleurgesteld maar ach ja eerste keer dat ik zoiets maak.
Dat is ook wel lang iddquote:Op maandag 8 juni 2020 16:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De rode bonen te lang uitgekookt, had meer vloeistof moeten hebben.... Maar ja die kneuzen van het recept zeiden half uur tot een uur. Maar 8-10 minuten was genoeg geweest...
Deeg was niet zo goed, en zette uit waardoor ik ze wel heel erg groot maakte.. Beetje teleurgesteld maar ach ja eerste keer dat ik zoiets maak.
Eigenlijk nooitquote:Op maandag 8 juni 2020 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik ben normaal echt niet van de aubergine en courgette maar ik deed een poging tot de gegrilde versie in dit geval.
Bak of gril je ook weleens?
Ja komt wel goed...quote:Op maandag 8 juni 2020 16:41 schreef stokj het volgende:
[..]
De volgende keer weet je waar je op moet letten en doe je het naar jouw gevoel. En dan zal het goed smaken!
Komt goed beetje teleurgesteld maar ach als dat alles is.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook wel lang idd
Volgende keer lukt het vast beter
Cake bakken wel eens of vis maar verder geen culinair hoogstandjesquote:
Aha, dat kan.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cake bakken wel eens of vis maar verder geen culinair hoogstandjes
Hem bedreigen dat we Abid op hem af sturen als die weggaat.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat wij doen om je op andere gedachte te brengen
Sterker nog: Abid kan naar DTS gaan toch?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hem bedreigen dat we Abid op hem af sturen als die weggaat.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Sterker nog: Abid kan naar DTS gaan toch?
Oh ik bak zelf een cake in de airfryer wordt niet droogquote:Op maandag 8 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat kan.
Sinds ik in het paleis hier woon is er een heteluchtoven. Op één of andere manier smaakt een cake altijd een beetje droogjes als het daarin wordt gebakken.
Misschien ook eens een airfryer proberen. Nooit gedaan.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik bak zelf een cake in de airfryer wordt niet droog
Meer water toevoegen in de deeg denk ik. Hetelucht oven trekt misschien meer vloeistof eruit.quote:Op maandag 8 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat kan.
Sinds ik in het paleis hier woon is er een heteluchtoven. Op één of andere manier smaakt een cake altijd een beetje droogjes als het daarin wordt gebakken.
Haha niks, ik blijf gewoon!quote:Op maandag 8 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat wij doen om je op andere gedachte te brengen
schaaltje met water eronder zetten !!quote:Op maandag 8 juni 2020 16:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat kan.
Dat zou kunnen, ik zal de balans van het watervocht in de gaten houden. Het moet natuurlijk ook geen modderpoel zijn wat de oven in gaatquote:Op maandag 8 juni 2020 17:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Meer water toevoegen in de deeg denk ik. Hetelucht oven trekt misschien meer vloeistof eruit.
Dat heeft enigszins geholpen maar het smaakte niet echt zoals vroegerquote:
Als ik pizza maak zit ik altijd te stoeien met die deeg. Omdat ik ze best hard bak moet ik veel water in die deeg hebben. Dat betekend plakkerige deeg.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik zal de balans van het watervocht in de gaten houden. Het moet natuurlijk ook geen modderpoel zijn wat de oven in gaat
Hahahaquote:Op maandag 8 juni 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha niks, ik blijf gewoon!Maar ik zal daar ook af en toe wel wat posten, denk ik.
Juist en dat wil ik niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik pizza maak zit ik altijd te stoeien met die deeg. Omdat ik ze best hard bak moet ik veel water in die deeg hebben. Dat betekend plakkerige deeg.
Maar kan je de hetelucht niet uitzetten? Oven heeft toch meer standen normaliter. Ik kan de hetelucht aan maar ook uit zetten.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Juist en dat wil ik niet.
Ik had een tijdje terug zo een groentecake gemaakt. Daar zat inderdaad te weinig water en te veel meel in waardoor het best taaieg was. Maar wel te doen.
Sommige zeggen van wel, ik denk dat het niet veel uit maaktquote:Op maandag 8 juni 2020 17:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien ook eens een airfryer proberen. Nooit gedaan.
Is de kwaliteit beter dan de oven denk je?
Ik heb even gekeken: oven en grill stand is er alleen. Misschien een gegrilde cake proberenquote:Op maandag 8 juni 2020 17:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Maar kan je de hetelucht niet uitzetten? Oven heeft toch meer standen normaliter. Ik kan de hetelucht aan maar ook uit zetten.
Denk ik ook.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige zeggen van wel, ik denk dat het niet veel uit maakt
Dan heb je alleen een flink verbrande bovenkant denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken: oven en grill stand is er alleen. Misschien een gegrilde cake proberen
Zozo, dat is creatief.quote:Op maandag 8 juni 2020 17:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kende iemand die bakte zelfs cake in een rijstkoker.
dat is baasquote:Op maandag 8 juni 2020 17:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan heb je alleen een flink verbrande bovenkant denk ik.
Kende iemand die bakte zelfs cake in een rijstkoker.
Combi-oven met magnetron-functie?quote:Op maandag 8 juni 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken: oven en grill stand is er alleen. Misschien een gegrilde cake proberen
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Combi-oven met magnetron-functie?
Dan heb je best kans dat die magnetron-functie niet uit te schakelen is; dan heb je straks een bonk beschuit met vanille-smaak!
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Bedankt joh, nu heb ik een note aan mijn broek hangen
STRESS!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ow we zitten ook hier hoi allemaal
nee jij?quote:
hoeft niet hoor kunnen hier blijven wat jij wenstquote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoeft niet hoor kunnen hier blijven wat jij wenst
veelplezier en kom snel terug was gezellig kusjes aan mini totquote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Haha ach ik denk sowieso dat ik zo wel ff bij mijn gezinnetje op de bank neer plof!![]()
Ik zat mini-ToT net de lucht in te gooien, hij helemaal lachen enzo, en nu zit hij naast zijn moeder met speelgoedpannetjes te spelen.
Haha, zal ik doen!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
veelplezier en kom snel terug was gezellig kusjes aan mini tot![]()
![]()
Wat kookt die?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Haha ach ik denk sowieso dat ik zo wel ff bij mijn gezinnetje op de bank neer plof!![]()
Ik zat mini-ToT net de lucht in te gooien, hij helemaal lachen enzo, en nu zit hij naast zijn moeder met speelgoedpannetjes te spelen.
Hmm liga koekjes geen slechte keus. Speentjes ik weet niet het wordt tijd dat je hem gaat onderwijzen in plastic en BPA.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lucht, vooral.
Soms een Liga-koekje, en soms zijn speentje.
Wordt van auto coureur.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
Oh en laatst het kentekenbewijs van mijn vorige auto!
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm liga koekjes geen slechte keus. Speentjes ik weet niet het wordt tijd dat je hem gaat onderwijzen in plastic en BPA.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ik weet 100% zeker dat als hij nu bij het fornuis zou kunnen komen, dat hij zijn plastic speelgoedpannetjes op het gas zou zetten!
Echt wel!quote:
Je moet die jongen in de gaten houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ik weet 100% zeker dat als hij nu bij het fornuis zou kunnen komen, dat hij zijn plastic speelgoedpannetjes op het gas zou zetten!
Doet hij ook nog wel eens kloten bij de glazenkast?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Hij zit wer van alles te pakken, tegenaan te tikken enz.
En nu kijkt hij om het hoekje van de monitor en zit vrolijk tegen me te brabbelen!
moet wat in zitten ... is goed voor later en ontwikkeling .onderzoekenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Hij zit wer van alles te pakken, tegenaan te tikken enz.
En nu kijkt hij om het hoekje van de monitor en zit vrolijk tegen me te brabbelen!
Hebben we niet, maar de glazen vitrinekast laat hij gelukkig wel weer met rust!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Doet hij ook nog wel eens kloten bij de glazenkast?
100% volkomen mee eens!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet wat in zitten ... is goed voor later en ontwikkeling .onderzoeken
ik mis dat wel hoor zon klein hummeltje om je heenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we niet, maar de glazen vitrinekast laat hij gelukkig wel weer met rust!
[..]
100% volkomen mee eens!
Ach je weet hoe je dat probleem moet oplossen he!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik mis dat wel hoor zon klein hummeltje om je heen
zonde van die 2 minuten hequote:Op maandag 8 juni 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je weet hoe je dat probleem moet oplossen he!
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zonde van die 2 minuten he![]()
als ik jou onderschrift zie denk ik aan leegtequote:Op maandag 8 juni 2020 20:06 schreef ToT het volgende:
Telkens als ik je onderschrift zie, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik jou onderschrift zie denk ik aan leegte![]()
![]()
euh doordenkertje je hebt geen onderschrift dus leegtequote:
Ja nee snap ik wel, maar ik bedoel dat je niet door leek te hebben wat ik met dat plaatje bedoeldequote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
euh doordenkertje je hebt geen onderschrift dus leegte
ff google had telefoon uit turkijequote:
jij snap tquote:
Goed met jou schattie?quote:
Ben ik blij om dat het goed met je gaat.. waar is tot enzo beetje stil hier . maar zit dubbel kom je ook?quote:
Ah ja die bedoelde ik! Die waar hij ging kijken of je kwaad werd.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we niet, maar de glazen vitrinekast laat hij gelukkig wel weer met rust!
[..]
100% volkomen mee eens!
Even tv kijken....volgens mij laatste avond zonder herhalingenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben ik blij om dat het goed met je gaat.. waar is tot enzo beetje stil hier . maar zit dubbel kom je ook?
Kwaad sowieso niet hoor!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah ja die bedoelde ik! Die waar hij ging kijken of je kwaad werd.
Oh dacht dat hij je altijd ging uitdagen kijken of je kwaad werd of in ieder geval iets eraan zou doen.quote:
Ja dan kom ik speels naar hem toe loop van: "Potjandosie kereltje, je weet dat dat niet mag!"quote:Op maandag 8 juni 2020 21:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij je altijd ging uitdagen kijken of je kwaad werd of in ieder geval iets eraan zou doen.
Haha ja precies dat bedoelde ik! Doet die dat nog vaker?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kom ik speels naar hem toe loop van: "Potjandosie kereltje, je weet dat dat niet mag!"
Nee al een behoorlijke tijd niet meer, eigenlijk!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ja precies dat bedoelde ik! Doet die dat nog vaker?
Ja dat laatste staat als een paal boven water. Ik denk je gaat het nog zwaar krijgen als die ouder is.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee al een behoorlijke tijd niet meer, eigenlijk!
Maar hij haalt sowieso wel genoeg ondeugden uit, hoor!
Ongetwijfeld!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat laatste staat als een paal boven water. Ik denk je gaat het nog zwaar krijgen als die ouder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |