quote:Op maandag 8 juni 2020 20:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik jou onderschrift zie denk ik aan leegte![]()
![]()
euh doordenkertje je hebt geen onderschrift dus leegtequote:
Ja nee snap ik wel, maar ik bedoel dat je niet door leek te hebben wat ik met dat plaatje bedoeldequote:Op maandag 8 juni 2020 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
euh doordenkertje je hebt geen onderschrift dus leegte
ff google had telefoon uit turkijequote:
jij snap tquote:
Goed met jou schattie?quote:
Ben ik blij om dat het goed met je gaat.. waar is tot enzo beetje stil hier . maar zit dubbel kom je ook?quote:
Ah ja die bedoelde ik! Die waar hij ging kijken of je kwaad werd.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we niet, maar de glazen vitrinekast laat hij gelukkig wel weer met rust!
[..]
100% volkomen mee eens!
Even tv kijken....volgens mij laatste avond zonder herhalingenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben ik blij om dat het goed met je gaat.. waar is tot enzo beetje stil hier . maar zit dubbel kom je ook?
Kwaad sowieso niet hoor!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ah ja die bedoelde ik! Die waar hij ging kijken of je kwaad werd.
Oh dacht dat hij je altijd ging uitdagen kijken of je kwaad werd of in ieder geval iets eraan zou doen.quote:
Ja dan kom ik speels naar hem toe loop van: "Potjandosie kereltje, je weet dat dat niet mag!"quote:Op maandag 8 juni 2020 21:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij je altijd ging uitdagen kijken of je kwaad werd of in ieder geval iets eraan zou doen.
Haha ja precies dat bedoelde ik! Doet die dat nog vaker?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kom ik speels naar hem toe loop van: "Potjandosie kereltje, je weet dat dat niet mag!"
Nee al een behoorlijke tijd niet meer, eigenlijk!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ja precies dat bedoelde ik! Doet die dat nog vaker?
Ja dat laatste staat als een paal boven water. Ik denk je gaat het nog zwaar krijgen als die ouder is.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee al een behoorlijke tijd niet meer, eigenlijk!
Maar hij haalt sowieso wel genoeg ondeugden uit, hoor!
Ongetwijfeld!quote:Op maandag 8 juni 2020 21:34 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dat laatste staat als een paal boven water. Ik denk je gaat het nog zwaar krijgen als die ouder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |