nee jij?quote:
hoeft niet hoor kunnen hier blijven wat jij wenstquote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoeft niet hoor kunnen hier blijven wat jij wenst
veelplezier en kom snel terug was gezellig kusjes aan mini totquote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Haha ach ik denk sowieso dat ik zo wel ff bij mijn gezinnetje op de bank neer plof!![]()
Ik zat mini-ToT net de lucht in te gooien, hij helemaal lachen enzo, en nu zit hij naast zijn moeder met speelgoedpannetjes te spelen.
Haha, zal ik doen!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
veelplezier en kom snel terug was gezellig kusjes aan mini tot![]()
![]()
Wat kookt die?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]Woei!
Haha ach ik denk sowieso dat ik zo wel ff bij mijn gezinnetje op de bank neer plof!![]()
Ik zat mini-ToT net de lucht in te gooien, hij helemaal lachen enzo, en nu zit hij naast zijn moeder met speelgoedpannetjes te spelen.
Hmm liga koekjes geen slechte keus. Speentjes ik weet niet het wordt tijd dat je hem gaat onderwijzen in plastic en BPA.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lucht, vooral.
Soms een Liga-koekje, en soms zijn speentje.
Wordt van auto coureur.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
Oh en laatst het kentekenbewijs van mijn vorige auto!
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm liga koekjes geen slechte keus. Speentjes ik weet niet het wordt tijd dat je hem gaat onderwijzen in plastic en BPA.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ik weet 100% zeker dat als hij nu bij het fornuis zou kunnen komen, dat hij zijn plastic speelgoedpannetjes op het gas zou zetten!
Echt wel!quote:
Je moet die jongen in de gaten houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ik weet 100% zeker dat als hij nu bij het fornuis zou kunnen komen, dat hij zijn plastic speelgoedpannetjes op het gas zou zetten!
Doet hij ook nog wel eens kloten bij de glazenkast?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Hij zit wer van alles te pakken, tegenaan te tikken enz.
En nu kijkt hij om het hoekje van de monitor en zit vrolijk tegen me te brabbelen!
moet wat in zitten ... is goed voor later en ontwikkeling .onderzoekenquote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Hij zit wer van alles te pakken, tegenaan te tikken enz.
En nu kijkt hij om het hoekje van de monitor en zit vrolijk tegen me te brabbelen!
Hebben we niet, maar de glazen vitrinekast laat hij gelukkig wel weer met rust!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Doet hij ook nog wel eens kloten bij de glazenkast?
100% volkomen mee eens!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet wat in zitten ... is goed voor later en ontwikkeling .onderzoeken
ik mis dat wel hoor zon klein hummeltje om je heenquote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we niet, maar de glazen vitrinekast laat hij gelukkig wel weer met rust!
[..]
100% volkomen mee eens!
Ach je weet hoe je dat probleem moet oplossen he!quote:Op maandag 8 juni 2020 20:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik mis dat wel hoor zon klein hummeltje om je heen
zonde van die 2 minuten hequote:Op maandag 8 juni 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je weet hoe je dat probleem moet oplossen he!
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zonde van die 2 minuten he![]()
als ik jou onderschrift zie denk ik aan leegtequote:Op maandag 8 juni 2020 20:06 schreef ToT het volgende:
Telkens als ik je onderschrift zie, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |