En dat is goed ....je kan er niet aan ontkomen ..dusssquote:Op maandag 8 juni 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind deze ook irritant hard, maar ja.....ze willen álle mensen kunnen bereiken
Was niet chill nee. Je zou maar net met een vol dienblad naar buiten lopen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 13:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Was niet chill nee. Je zou maar net met een vol dienblad naar buiten lopen.
Whahahaquote:Op maandag 8 juni 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus omdat je je hand verbrand hebt ben je acuut lesbienne geworden?
Ja ik zit er over te denken om een keer op te gaan zoeken hoe je je er voor kunt afmelden, als dit vaker zou gebeuren.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind deze ook irritant hard, maar ja.....ze willen álle mensen kunnen bereiken
Die corona alert ken ik niet? Maar je kan vast op de site van nl alert wel vinden hoe je je kunt afmelden?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er over te denken om een keer op te gaan zoeken hoe je je er voor kunt afmelden, als dit vaker zou gebeuren.
Die alert voor corona vond ik ook een beetje raar; het zou toch voor acute rampen zijn, zoals dat er een giftige rookwolk jouw kant op komt enzo?
Dat corona alert?quote:Op maandag 8 juni 2020 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er over te denken om een keer op te gaan zoeken hoe je je er voor kunt afmelden, als dit vaker zou gebeuren.
Die alert voor corona vond ik ook een beetje raar; het zou toch voor acute rampen zijn, zoals dat er een giftige rookwolk jouw kant op komt enzo?
quote:Op maandag 8 juni 2020 13:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die corona alert ken ik niet? Maar je kan vast op de site van nl alert wel vinden hoe je je kunt afmelden?
Was al weer een tijdje geleden; kreeg ik zo'n NL-Alert binnen van dat je zo veel mogelijk thuis moest blijven en verder 1,5 meter afstand van anderen moest houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat corona alert?![]()
Of bedoel je die app die eerst moest van hoe heet die CDA flapdrol ook alweer![]()
Oh ja De Jonge
Dat kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Was al weer een tijdje geleden; kreeg ik zo'n NL-Alert binnen van dat je zo veel mogelijk thuis moest blijven en verder 1,5 meter afstand van anderen moest houden.
En ja het zal vast wel te vinden zijn waar je je moet afmelden, maar die alerts zijn er niet ALTIJD voor niets.Maar als ik te vaak me de pleuris schrik zonder dat er wat aan de hand is, meld ik me wel af.
Van de andere kant....ze kondigde de afgelopen dagen al aan dat ze een testalarm gingen versturen dus dan kun je er rekening mee houdenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Was al weer een tijdje geleden; kreeg ik zo'n NL-Alert binnen van dat je zo veel mogelijk thuis moest blijven en verder 1,5 meter afstand van anderen moest houden.
En ja het zal vast wel te vinden zijn waar je je moet afmelden, maar die alerts zijn er niet ALTIJD voor niets.Maar als ik te vaak me de pleuris schrik zonder dat er wat aan de hand is, meld ik me wel af.
Ik heb er ook iets over gehoord, maar ik vergeet alles wat ik niet interessant vind heel snelquote:Op maandag 8 juni 2020 13:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van de andere kant....ze kondigde de afgelopen dagen al aan dat ze een testalarm gingen versturen dus dan kun je er rekening mee houden
Ha ha tjaquote:Op maandag 8 juni 2020 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er ook iets over gehoord, maar ik vergeet alles wat ik niet interessant vind heel snel![]()
Hier welquote:
Begon het daar al uit te drogen?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier wel![]()
Een paar dagen regen was ook wel nodig![]()
Er mag nig wel wat meer vallen, is goed voor de plantjes en de dieren en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |