SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
American Pie duurt normaal toch geen 8 minuten? Vond tenminste dat hij lang duurde.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:33 schreef peaceman het volgende:
28. 3:03:59 Nick Cave & the Bad Seeds - Oh My Lord
29. 3:11:29 The Teskey Brothers - Paint my heart
30. 3:17:27 My Baby - Electrified
31. 3:24:03 Don McLean - American Pie
32. 3:32:33 Alt-J - Last Year
het is de top 2000 versie. zal vast wel een kortere van bestaan.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:34 schreef Melting het volgende:
[..]
American Pie duurt normaal toch geen 8 minuten? Vond tenminste dat hij lang duurde.
hier kon je net buiten douchenquote:Op zondag 7 juni 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman. Zaten veel leuk nummers tussen.
Ik ga even douchen en daarna even naar de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
tja het liep wat uit de handquote:
Heb de vogels niet horen klagen in de tijd dat ik er niet was.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 13:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb de vogels niet horen klagen in de tijd dat ik er niet was.
Dus namens mij en die 3 kuikens bedankt. Zijn toch alweer 4 cudo's
Wellicht ooitquote:Op zondag 7 juni 2020 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hey 11, promoveer je nog een keer naar 12?
Doe maar niet hoor dat kan mijn brein niet aanquote:Op zondag 7 juni 2020 16:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht ooitIk zit nieuwe muziek te luisteren en toevallig kwam net de formatie Twelve voorbij, dus wie weet.
Ik ben op de elfde jarig, daar komt alle ellende vandaanquote:Op zondag 7 juni 2020 16:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor dat kan mijn brein niet aan
Maar was een keer een andere opening dan heel suf hallo
Gelukkig had ik al afscheid genomen van dat tijdperk, dus kan ik gewoon mijn huidige username behouden.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
draaiaard11 is wel elfletterig, maar geen palindroom meer. 1draaiaard1 echter wel. U heeft een nieuwe naam
Dat zeggen ze allemaal!quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Goedemorgen ☕
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maarquote:Op maandag 8 juni 2020 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Goedemorgen ☕
quote:Op maandag 8 juni 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maar
Vergrotende en overtreffende trap:quote:Op maandag 8 juni 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maar
Geniet van je tijd voor jezelf. Kun je nu wel in de huiskamer gaan zitten dus.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Klein geluk. Mijn zoon fietst net weg naar school, mijn dochter is bij haar vriendje en mijn man is naar het werk.
Ik ben alleen thuis![]()
Wel jammer dat ik moet werken.
wel tussendoor genieten hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Klein geluk. Mijn zoon fietst net weg naar school, mijn dochter is bij haar vriendje en mijn man is naar het werk.
Ik ben alleen thuis![]()
quote:Op maandag 8 juni 2020 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
wel tussendoor genieten hoor
goedemorgen
Goedemorgen.quote:
Heerlijk en zo ziet het er bij ons ook een beetje uit, alleen is Twan ook naar zijn werk.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis![]()
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk en zo ziet het er bij ons ook een beetje uit, alleen is Twan ook naar zijn werk.
Goedemorgen
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]ondertussen getrouwd, kinderen en n hond ?
quote:Op maandag 8 juni 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]ondertussen getrouwd, kinderen en n hond ?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
De kogel is door de kerk... vanaf volgende week maandag heb ik (tijdelijk) een nieuwe functie...
En niet zoals livelink dat je je oude functie er ook nog bij moet doen he?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
De kogel is door de kerk... vanaf volgende week maandag heb ik (tijdelijk) een nieuwe functie...
quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Voor een deel wel, voor een deel niet. Nu we thuiswerken en het weer redelijk normaal is, is het ook wat rustiger in mijn oude functie. Er is wel afgesproken de werkdrukte goed in de gaten te houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En niet zoals livelink dat je je oude functie er ook nog bij moet doen he?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Moest er dan een kogel door de kerk?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps, dat moet op verschillende niveaus besproken en over besloten worden.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest er dan een kogel door de kerk?
Of neem je de functie van je vertrekkende collega over/waar?
Dat snap ik, maar ik wist niet dat jij die functie op het oog had...quote:Op maandag 8 juni 2020 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, dat moet op verschillende niveaus besproken en over besloten worden.
Gefeliciteerd for the time being dan maar...quote:Ik neem inderdaad de functie van mijn vertrekkende manager waar totdat er een nieuwe manager in dienst komt. Ik wil die functie niet structureel gaan vervullen.
Dat had ik ook niet, maar intern waren er geen reacties en zijn er gesprekken geweest over hoe dan verder totdat er een nieuwe manager is. Toen kwam ik in beeld.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik wist niet dat jij die functie op het oog had...
[..]
Gefeliciteerd for the time being dan maar...
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - 90's tunes
Maar jij mag ook wel als je wil.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde net vragen of er vanavond nog muziek gewenst was, maar dat is dus al geregeld...
Misschien draai ik wel na jou.quote:
Dat klinkt leuk.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren even geëxperimenteerd met live uitzenden via Facebook en dat is wel even een dingetje met broadcast software (OBS).
Maar na wat pielen is het gelukt...
Ik volg al een tijdje allerlei DJ's die nu alleen vanuit huis kunnen draaien en ik dacht: Wat zij kunnen kan ik ook. Al dan niet met webcam, graphics en van alles en nog wat...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk.Wist niet eens dat dat kon.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik volg al een tijdje allerlei DJ's die nu alleen vanuit huis kunnen draaien en ik dacht: Wat zij kunnen kan ik ook...
Was alleen vergeten om het alleen voor mezelf uit te zenden en ineens kwamen er allemaal personen kijken/luisteren. En het was nogal chaos als test...quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was alleen vergeten om het alleen voor mezelf uit te zenden en ineens kwamen er allemaal personen kijken/luisteren. En het was nogal chaos als test...
Yep.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar de test was geslaagd. En daar gaat het om.
Jij vind 1 webcam wel genoeg?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep.
Ik begrijp nu ook hoe al die gasten dat doen met meerdere webcams en zo.
Voor mij hoeft dat niet zo, maar het zou kunnen...
Ik heb 'm 10 seconden aangehad en toen vond ik wel goed.quote:
Tada!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
![]()
En morgen en donderdag vrij genomen. Even genieten van het niks hoeven.
Welkom.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
![]()
En morgen en donderdag vrij genomen. Even genieten van het niks hoeven.
Ja, zeker dagen zat.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tada!
Dagen zat waarschijnlijk, zelfs nog van vorige jaren toch?
En hallo!
Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - 90's tunesquote:
Nee hoor. Half 8 is een prima tijd.quote:
Van mij mag je door jubelen hoor.quote:
Ik zal je helpen herinneren de volgende keer.quote:
Ik ben van plan om lekker naar buiten te gaan en te gaan winkelen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
En goed bezig!
Ga je ook eens wat tijd aan jezelf besteden of ga je toch weer van alles in huis doen?
Is goed.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal je helpen herinneren de volgende keer.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben van plan om lekker naar buiten te gaan en te gaan winkelen.
Dat mocht toch juist weer wel? Ik snap het allemaal ook niet meer.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Onze eetafspraak met vrienden gaat niet door.
We zijn niet 1 huishouden en dus mogen we niet aan 1 tafel zitten.
Twee tweepersoons tafeltjes stellen ze liever niet beschikbaar, omdat dat mogelijk niet 1,5 meter afstand houden betekent.
So be it, het restaurant wordt er zelf ook gek van...
Wel 2 vrienden aan 1 tafel, maar niet meer dan dat aantal.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat mocht toch juist weer wel? Ik snap het allemaal ook niet meer.
quote:‘Vanaf drie personen wordt er gehandhaafd, daarom kunnen ook tweetallen die geen gezamenlijke huishouding vormen binnen 1,5 meter van elkaar zitten.’
Dus een echtpaar mag wel, en 2 vrienden aan 1 tafel mag wel, maar 2 echtparen waarvan jij bevriend bent met de man en je vrouw met de vrouw mag niet?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 2 vrienden aan 1 tafel, maar niet meer dan dat aantal.
Vier is teveel...
Dat dus.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, vanaf 3 personen gaan ze handhaven
[..]
Correct...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus een echtpaar mag wel, en 2 vrienden aan 1 tafel mag wel, maar 2 echtparen waarvan jij bevriend bent met de man en je vrouw met de vrouw mag niet?![]()
Beetje scheef allemaal.
Schmink jezelf eerst even zwart, dan kun je nog lachen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga protesteren op de Dam...
Ik heb echt medelijden met horeca-ondernemers en buschauffeurs en zo, die dit allemaal maar moeten regelen en opletten en zo.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel 2 vrienden aan 1 tafel, maar niet meer dan dat aantal.
Vier is teveel, tenzij je 1 huishouden vormt...
Hmmm...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Schmink jezelf eerst even zwart, dan kun je nog lachen.
Zo gaat de horeca ook kapot, ik eet zelden buiten de deur met z'n tweeën...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met horeca-ondernemers en buschauffeurs en zo, die dit allemaal maar moeten regelen en opletten en zo.
Goede avond.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
HalloIk schakel zo in. Even een Spotify-playlist afronden en online gooien.
Dan is het een goede investering geweest.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben toch bij met mijn dure mondkapjes. Mijn dochter heeft 1 busreis gemaakt met een goedkoop mondkapje van de Kruidvat en daarna met een dure van mij. Bij die eerste kon ze nauwelijks ademhalen en met die dure van mij wel.
Livelink die een paar vrije dagen voor zichzelf vraagt. It's a miracle.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)an-de-dood~a00aa756/
Feelgood nieuwsberichtje van de dag.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Stones - Stuck Between A Rock & A Hard Place
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)an-de-dood~a00aa756/
Feelgood nieuwsberichtje van de dag.
Na 1 fles al?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik word er gewoon een beetje emotioneel van #blameitonthewhine
1 glasquote:
Ik ook, maar met dingen omtrent dieren heb ik dat snel.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Geef de schuld aan het huilen?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Nee joh..... geniet er nou even van.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
1 glas![]()
Misschien beter dat ik ook meteen maar stop.
Ik lijk ook op mijn vader (innerlijk). Ik zou eigenljk liever op mijn moeder willen lijken.quote:
2 uitersten?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lijk ook op mijn vader (innerlijk). Ik zou eigenljk liever op mijn moeder willen lijken.
Grappig, daar had ik het vanmiddag nog over als voorbeeld van moeilijk doen vanwege corona en dan vervolgens ebola oplopen...quote:
Ja, best wel. Mijn moeder is een echte Limburgse bourgondiër; een levensgenieter pur sang. Mijn vader is de calvinistische piekeraar. Mijn broers lijken op mijn moeder en ik en mijn zus op mijn vader.quote:
Jij hebt het duidelijk van beide kanten.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
M'n pa is ook introvert dat past dus wel. Moeders is koppige Fries, wel lief hoor. Leuke mix om mee te beginnen
Ja de melkboer deed niet meequote:Op maandag 8 juni 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk van beide kanten.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best wel. Mijn moeder is een echte Limburgse bourgondiër; een levensgenieter pur sang. Mijn vader is de calvinistische piekeraar. Mijn broers lijken op mijn moeder en ik en mijn zus op mijn vader.
Schijnt weer de kop op te steken, ebola..quote:Op maandag 8 juni 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het vanmiddag nog over als voorbeeld van moeilijk doen vanwege corona en dan vervolgens ebola oplopen...
Maakt niet uit, mondkapjes genoeg nu...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schijnt weer de kop op te steken, ebola..
Nou sars en mers nog en dan hebben we een leuk pandemisch kwartet.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schijnt weer de kop op te steken, ebola..
Ben er wel klaar mee. Hopelijk is er snel een vaccin.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou sars en mers nog en dan hebben we een leuk pandemisch kwartet.
Ja, ik had iets langer moeten wachten.quote:
Niet dat het veel uit zal maken, maar de petitie tegen de 1,5 meter wet heb ik vandaag ondertekend.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee. Hopelijk is er snel een vaccin.
Ik vond dat statement van Tim Akkerman wel goed. Die wil voor ruim 500 mensen gaan optreden in een vliegtuig....quote:Op maandag 8 juni 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat het veel uit zal maken, maar de petitie tegen de 1,5 meter wet heb ik vandaag ondertekend.
Rekening houden met elkaar, prima, maar niet onder dwang van...
Ik las het en hoop voor hem dat 'ie het weet uit te verkopen...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond dat statement van Tim Akkerman wel goed. Die wil voor ruim 500 mensen gaan optreden in een vliegtuig....
Pure horror is het...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er veel Police-liefhebbers zijn die dit nog regelmatig opzetten....
Ik heb vandaag juist de hulpvraag gedaan naar een SPV'er hoe ik weer wat normaliseer.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat het veel uit zal maken, maar de petitie tegen de 1,5 meter wet heb ik vandaag ondertekend.
Rekening houden met elkaar, prima, maar niet onder dwang van...
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Chemical Brothers - Hey Girls, Hey Boys...![]()
![]()
![]()
Ik schrok al..... ik las PSV-er.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vandaag juist de hulpvraag gedaan naar een SPV'er hoe ik weer wat normaliseer.
Sinds maart ben ik 3x buitenshuis geweest. (buiten de supermarkt en apotheek)
Maar hou die afstand gewoon nog even...
Ik zei het vorige keer al, die beperking leg je nu vooral jezelf op.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vandaag juist de hulpvraag gedaan naar een SPV'er hoe ik weer wat normaliseer.
Melting heeft eerder vanavond al een voorzet gedaan:quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt prima naar buiten gaan, zeker als je afstand houdt.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet meer druk om die 1,5 meter eigenlijk. Binnenshuis, noch buitenshuis. Maar ik werk wel nog braaf thuis.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij vond 1 meisje en 1 jongen niet genoeg?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom schrijf ik tegen beter weten in de titel fout?
Wat een glas wijn al niet met je doet...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet meer druk om die 1,5 meter eigenlijk. Binnenshuis, noch buitenshuis. Maar ik werk wel nog braaf thuis.
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een glas wijn al niet met je doet...
Normaal gesproken wel...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij vond 1 meisje en 1 jongen niet genoeg?
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een glas wijn al niet met je doet...
Is ook waar, maar het zal a.s.s. wel zijn voor een deel althans. Ik kan het nog geen plekje geven helaas. Daarom ook die extra hulpvraag nu. Maar die lui reageren niet.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei het vorige keer al, die beperking leg je nu vooral jezelf op.
Je mag er op uit gaan, mits met enige afstand tot elkaar.
En bedenk dat bijna niemand nu een besmettingshaard is...
Doe maar nietquote:Op maandag 8 juni 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draai even De Bos met On The Run voor 11...
Nee, dat is Rubb It In. Dit is dat andere nummer, dat ook een hit was.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Fierce Ruling Diva met die irritante MC?
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Flamman & Abraxas feat. MC Lynx - Your Only Friend
(geen idee of die titel klopt)
Is hetzelfde duo...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat is Rubb It In. Dit is dat andere nummer, dat ook een hit was.
Kun je benoemen waar je bang voor bent? Ben je bang voor jezelf of voor je familie of alleen maar voor het overtreden van de regels?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook waar, maar het zal a.s.s. wel zijn voor een deel althans. Ik kan het nog geen plekje geven helaas. Daarom ook die extra hulpvraag nu. Maar die lui reageren niet.
Hoe was zijn eerste volledige schooldag?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je benoemen waar je bang voor bent? Ben je bang voor jezelf of voor je familie of alleen maar voor het overtreden van de regels?
Dat laatste is het namelijk bij mijn zoon. Hij is helemaal niet bang voor het virus, maar wel voor mensen die hem gaan aanspreken dat hij zich misschien niet helemaal aan de regels houdt. En daarom bleef hij maar het liefste binnen. Dan kon hij het ook niet fout doen.
Dan begrijp ik je eerdere opmerking niet...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weet het. Ik heb "Rubb It In" op cd-single in de kast liggen
Wat MadMaster zegt. Het is juist goed als je erop uit gaat. Je kunt gewoon afstand houden buiten. En uit alle onderzoeken blijkt dat je buiten totaal geen risico op besmetting loopt.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook waar, maar het zal a.s.s. wel zijn voor een deel althans. Ik kan het nog geen plekje geven helaas. Daarom ook die extra hulpvraag nu. Maar die lui reageren niet.
Fijn! Hij kwam vrolijk thuis en leek weer een beetje op zijn oude zelf. En nu maar hopen dat hij ook weer goed gaat eten en slapen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe was zijn eerste volledige schooldag?
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Dune - Who Wants To Live Forever
Heb ik ook op cd-single
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Hij kwam vrolijk thuis en leek weer een beetje op zijn oude zelf. En nu maar hopen dat hij ook weer goed gaat eten en slapen.
Ik las de regels heel zwart-wit, maar nu is het teruggaan naar "normaal" Ik heb weer een keer gebouled en zelfs 1 of 2 keer een boks gegeven op max afstand. Maar in mijn koppie zit het nog niet lekker.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je benoemen waar je bang voor bent? Ben je bang voor jezelf of voor je familie of alleen maar voor het overtreden van de regels?
Dat laatste is het namelijk bij mijn zoon. Hij is helemaal niet bang voor het virus, maar wel voor mensen die hem gaan aanspreken dat hij zich misschien niet helemaal aan de regels houdt. En daarom bleef hij maar het liefste binnen. Dan kon hij het ook niet fout doen.
Net als bij Di-rect destijds, echt een slappe lul...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
Toch geen concert van Akkerman in vliegtuig
CB Milton misschien?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet een Nederlander? Ik kan niet op de naam komen.
Nederlandse groep.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet een Nederlander? Ik kan niet op de naam komen.
De stem klopt ook niet, maar ik wist niks anders te verzinnen qua solist...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Maar ik zie dat het niet het goede antwoord was geweest.
Dat lijkt me moeilijk. Het was ook wel een enorme verandering in één klap. Dan weer teruggaan is lastig, zeker als het zo gefaseerd en onduidelijk is als nu.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik las de regels heel zwart-wit, maar nu is het teruggaan naar "normaal" Ik heb weer een keer gebouled en zelfs 1 of 2 keer een boks gegeven op max afstand. Maar in mijn koppie zit het nog niet lekker.
Daarom draai ik het ook. Dat heb ik je zaterdag al gezegd. Er worden hier niet zo maar nummers verdrongen.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer heb ik echt heel erg verdrongen....
Ik weet nu wel weer waarom ik medio de 90's gestopt ben met platen kopen...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom draai ik het ook. Dat heb ik je zaterdag al gezegd. Er worden hier niet zo maar nummers verdrongen.
Leuk thema: Lang verdrongen nummers. Probleem is alleen dat je ze niet weet.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom draai ik het ook. Dat heb ik je zaterdag al gezegd. Er worden hier niet zo maar nummers verdrongen.
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk thema: Lang verdrongen nummers. Probleem is alleen dat je ze niet weet.
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Zoals Livelink nu zou zeggen: Wholala Heart - Pil
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Zoals Livelink nu zou zeggen: Wholala Heart - Pil
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf nog wel even luisteren.
Is dit trouwens Extreme?
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Erg dit, ik heb ze nog in de slipstream-hit show gedraaid.![]()
Think About The Way
Er leek ook wel heel erg veel op elkaar in de 90's...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Erg dit, ik heb ze nog in de slipstream-hit show gedraaid.![]()
Think About The Way
Ik weet hetquote:Op maandag 8 juni 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er leek ook wel heel erg veel op elkaar in de 90's...
Ik zou het in de slaapkamer zoeken! Bedankt weerquote:Op maandag 8 juni 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal weer voor het luisteren.
Ik ga douchen en mijn bed opzoeken, maar heel veel plezier met Mad.
Fijne avond allemaal.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting en dank je wel! Dat was een goed excuus om weer eens aan de wijn te gaan.
Laten we dat hopen...quote:Op maandag 8 juni 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik zal dat maar als een compliment zien.
Ja, het was even lekker ontspannend zo.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik zal dat maar als een compliment zien.
Ik zou haast zeggen: De kater komt later...quote:Op maandag 8 juni 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was even lekker ontspannend zo.
Klinkt wel oké. Ik vind het niet echt lounge, trouwens.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een beetje te pruimen of...?
Ik draai dit soort lounge werk eigenlijk nooit.
Niet?quote:Op maandag 8 juni 2020 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt wel oké. Ik vind het niet echt lounge, trouwens.
Ja, is aangenaam om naar te luisteren.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een beetje te pruimen of...?
Ik draai dit soort lounge werk eigenlijk nooit.
Ik weet het niet... dance gewoon? Bij Lounge denk ik aan een tandje rustiger. Maar het klinkt fijn hoor.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Onder welke noemer zou jij dit scharen?
Het komt uit de map 'Ibiza Lounge Trance' en om eerlijk te zijn vind ik het best slow.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... dance gewoon? Bij Lounge denk ik aan een tandje rustiger. Maar het klinkt fijn hoor.
Idem hier, ik heb dit nog nooit gedraaid.quote:Op maandag 8 juni 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb nog niks gehoord dat ik ken, maar het klinkt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |