Grappig, daar had ik het vanmiddag nog over als voorbeeld van moeilijk doen vanwege corona en dan vervolgens ebola oplopen...quote:
Ja, best wel. Mijn moeder is een echte Limburgse bourgondiėr; een levensgenieter pur sang. Mijn vader is de calvinistische piekeraar. Mijn broers lijken op mijn moeder en ik en mijn zus op mijn vader.quote:
Jij hebt het duidelijk van beide kanten.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
M'n pa is ook introvert dat past dus wel. Moeders is koppige Fries, wel lief hoor. Leuke mix om mee te beginnen
Ja de melkboer deed niet meequote:Op maandag 8 juni 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk van beide kanten.
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, best wel. Mijn moeder is een echte Limburgse bourgondiėr; een levensgenieter pur sang. Mijn vader is de calvinistische piekeraar. Mijn broers lijken op mijn moeder en ik en mijn zus op mijn vader.
Schijnt weer de kop op te steken, ebola..quote:Op maandag 8 juni 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het vanmiddag nog over als voorbeeld van moeilijk doen vanwege corona en dan vervolgens ebola oplopen...
Maakt niet uit, mondkapjes genoeg nu...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schijnt weer de kop op te steken, ebola..
Nou sars en mers nog en dan hebben we een leuk pandemisch kwartet.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schijnt weer de kop op te steken, ebola..
Ben er wel klaar mee. Hopelijk is er snel een vaccin.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou sars en mers nog en dan hebben we een leuk pandemisch kwartet.
Ja, ik had iets langer moeten wachten.quote:
Niet dat het veel uit zal maken, maar de petitie tegen de 1,5 meter wet heb ik vandaag ondertekend.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee. Hopelijk is er snel een vaccin.
Ik vond dat statement van Tim Akkerman wel goed. Die wil voor ruim 500 mensen gaan optreden in een vliegtuig....quote:Op maandag 8 juni 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat het veel uit zal maken, maar de petitie tegen de 1,5 meter wet heb ik vandaag ondertekend.
Rekening houden met elkaar, prima, maar niet onder dwang van...
Ik las het en hoop voor hem dat 'ie het weet uit te verkopen...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond dat statement van Tim Akkerman wel goed. Die wil voor ruim 500 mensen gaan optreden in een vliegtuig....
Pure horror is het...quote:Op maandag 8 juni 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er veel Police-liefhebbers zijn die dit nog regelmatig opzetten....
Ik heb vandaag juist de hulpvraag gedaan naar een SPV'er hoe ik weer wat normaliseer.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat het veel uit zal maken, maar de petitie tegen de 1,5 meter wet heb ik vandaag ondertekend.
Rekening houden met elkaar, prima, maar niet onder dwang van...
quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Chemical Brothers - Hey Girls, Hey Boys...![]()
![]()
![]()
Ik schrok al..... ik las PSV-er.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vandaag juist de hulpvraag gedaan naar een SPV'er hoe ik weer wat normaliseer.
Sinds maart ben ik 3x buitenshuis geweest. (buiten de supermarkt en apotheek)
Maar hou die afstand gewoon nog even...
Ik zei het vorige keer al, die beperking leg je nu vooral jezelf op.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb vandaag juist de hulpvraag gedaan naar een SPV'er hoe ik weer wat normaliseer.
Sinds maart ben ik 3x buitenshuis geweest. (buiten de supermarkt en apotheek)
Maar hou die afstand gewoon nog even...
Melting heeft eerder vanavond al een voorzet gedaan:quote:Op maandag 8 juni 2020 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |