SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
American Pie duurt normaal toch geen 8 minuten? Vond tenminste dat hij lang duurde.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:33 schreef peaceman het volgende:
28. 3:03:59 Nick Cave & the Bad Seeds - Oh My Lord
29. 3:11:29 The Teskey Brothers - Paint my heart
30. 3:17:27 My Baby - Electrified
31. 3:24:03 Don McLean - American Pie
32. 3:32:33 Alt-J - Last Year
het is de top 2000 versie. zal vast wel een kortere van bestaan.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:34 schreef Melting het volgende:
[..]
American Pie duurt normaal toch geen 8 minuten? Vond tenminste dat hij lang duurde.
hier kon je net buiten douchenquote:Op zondag 7 juni 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman. Zaten veel leuk nummers tussen.
Ik ga even douchen en daarna even naar de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
tja het liep wat uit de handquote:
Heb de vogels niet horen klagen in de tijd dat ik er niet was.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 13:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb de vogels niet horen klagen in de tijd dat ik er niet was.
Dus namens mij en die 3 kuikens bedankt. Zijn toch alweer 4 cudo's
Wellicht ooitquote:Op zondag 7 juni 2020 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hey 11, promoveer je nog een keer naar 12?
Doe maar niet hoor dat kan mijn brein niet aanquote:Op zondag 7 juni 2020 16:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht ooitIk zit nieuwe muziek te luisteren en toevallig kwam net de formatie Twelve voorbij, dus wie weet.
Ik ben op de elfde jarig, daar komt alle ellende vandaanquote:Op zondag 7 juni 2020 16:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor dat kan mijn brein niet aan
Maar was een keer een andere opening dan heel suf hallo
Gelukkig had ik al afscheid genomen van dat tijdperk, dus kan ik gewoon mijn huidige username behouden.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
draaiaard11 is wel elfletterig, maar geen palindroom meer. 1draaiaard1 echter wel. U heeft een nieuwe naam
Dat zeggen ze allemaal!quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Goedemorgen ☕
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maarquote:Op maandag 8 juni 2020 05:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Goedemorgen ☕
quote:Op maandag 8 juni 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maar
Vergrotende en overtreffende trap:quote:Op maandag 8 juni 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik nou 's ochtends vroeg ook nog origineel zijn? Moeie morgen dan maar
Geniet van je tijd voor jezelf. Kun je nu wel in de huiskamer gaan zitten dus.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Klein geluk. Mijn zoon fietst net weg naar school, mijn dochter is bij haar vriendje en mijn man is naar het werk.
Ik ben alleen thuis![]()
Wel jammer dat ik moet werken.
wel tussendoor genieten hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Klein geluk. Mijn zoon fietst net weg naar school, mijn dochter is bij haar vriendje en mijn man is naar het werk.
Ik ben alleen thuis![]()
quote:Op maandag 8 juni 2020 07:38 schreef just me het volgende:
[..]
wel tussendoor genieten hoor
goedemorgen
Goedemorgen.quote:
Heerlijk en zo ziet het er bij ons ook een beetje uit, alleen is Twan ook naar zijn werk.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis![]()
Goedemorgen.quote:Op maandag 8 juni 2020 07:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk en zo ziet het er bij ons ook een beetje uit, alleen is Twan ook naar zijn werk.
Goedemorgen
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]ondertussen getrouwd, kinderen en n hond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |