quote:Op maandag 8 juni 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]ondertussen getrouwd, kinderen en n hond ?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
De kogel is door de kerk... vanaf volgende week maandag heb ik (tijdelijk) een nieuwe functie...
En niet zoals livelink dat je je oude functie er ook nog bij moet doen he?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
De kogel is door de kerk... vanaf volgende week maandag heb ik (tijdelijk) een nieuwe functie...
quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Voor een deel wel, voor een deel niet. Nu we thuiswerken en het weer redelijk normaal is, is het ook wat rustiger in mijn oude functie. Er is wel afgesproken de werkdrukte goed in de gaten te houden.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En niet zoals livelink dat je je oude functie er ook nog bij moet doen he?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Moest er dan een kogel door de kerk?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps, dat moet op verschillende niveaus besproken en over besloten worden.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest er dan een kogel door de kerk?
Of neem je de functie van je vertrekkende collega over/waar?
Dat snap ik, maar ik wist niet dat jij die functie op het oog had...quote:Op maandag 8 juni 2020 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, dat moet op verschillende niveaus besproken en over besloten worden.
Gefeliciteerd for the time being dan maar...quote:Ik neem inderdaad de functie van mijn vertrekkende manager waar totdat er een nieuwe manager in dienst komt. Ik wil die functie niet structureel gaan vervullen.
Dat had ik ook niet, maar intern waren er geen reacties en zijn er gesprekken geweest over hoe dan verder totdat er een nieuwe manager is. Toen kwam ik in beeld.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik wist niet dat jij die functie op het oog had...
[..]
Gefeliciteerd for the time being dan maar...
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - 90's tunes
Maar jij mag ook wel als je wil.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde net vragen of er vanavond nog muziek gewenst was, maar dat is dus al geregeld...
Misschien draai ik wel na jou.quote:
Dat klinkt leuk.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren even geëxperimenteerd met live uitzenden via Facebook en dat is wel even een dingetje met broadcast software (OBS).
Maar na wat pielen is het gelukt...
Ik volg al een tijdje allerlei DJ's die nu alleen vanuit huis kunnen draaien en ik dacht: Wat zij kunnen kan ik ook. Al dan niet met webcam, graphics en van alles en nog wat...quote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk.Wist niet eens dat dat kon.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik volg al een tijdje allerlei DJ's die nu alleen vanuit huis kunnen draaien en ik dacht: Wat zij kunnen kan ik ook...
Was alleen vergeten om het alleen voor mezelf uit te zenden en ineens kwamen er allemaal personen kijken/luisteren. En het was nogal chaos als test...quote:
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was alleen vergeten om het alleen voor mezelf uit te zenden en ineens kwamen er allemaal personen kijken/luisteren. En het was nogal chaos als test...
Yep.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar de test was geslaagd. En daar gaat het om.
Jij vind 1 webcam wel genoeg?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep.
Ik begrijp nu ook hoe al die gasten dat doen met meerdere webcams en zo.
Voor mij hoeft dat niet zo, maar het zou kunnen...
Ik heb 'm 10 seconden aangehad en toen vond ik wel goed.quote:
Tada!quote:Op maandag 8 juni 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
![]()
En morgen en donderdag vrij genomen. Even genieten van het niks hoeven.
Welkom.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
![]()
En morgen en donderdag vrij genomen. Even genieten van het niks hoeven.
Ja, zeker dagen zat.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tada!
Dagen zat waarschijnlijk, zelfs nog van vorige jaren toch?
En hallo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |