abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Tettenkoning zondag 7 juni 2020 @ 10:27:47 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193518976


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning zondag 7 juni 2020 @ 10:28:44 #2
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193518989
Vanavond de laatste special met boer Theo uit 2015 en Jan uit 2008.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193520112
Zou Jan nog boer zijn? Hij is nu ongeveer 60 jaar, en heeft waarschijnlijk geen opvolger .
pi_193522395
Hier het Telegraaf-verhaal:

Gekwetste Angela voelt zich ’nog steeds bedrogen’ door haar boer


’GEERT had open kaart met me moeten spelen’
Door ANETTE DE VRIES

De Boer zoekt Vrouw-publiekslieveling ANGELA HAM kijkt met gemengde gevoelens terug op haar avontuurtje met boer GEERT, die inmiddels alweer twee ’wauwies’ verder is. Tijdens de citytrip schoof hij de zachtaardige blondine horkerig aan de kant. Angela verslikte zich nog net niet in haar cappuccino, daar in regenachtig Navarra, maar stiekem brak haar hart. In gesprek met PRIVÉ doet ze nu haar verhaal. Angela: „Op Schiphol liep hij weg zonder nog wat te zeggen.”

Ze leken bestemd om een setje te worden, tot boer Geert op nogal lompe wijze Angela aan de kant schoof. Angela doet nu haar verhaal: ,,Ik had hem moeten confronteren met mijn gevoelens en gedachten.’’
Ze leken bestemd om een setje te worden, tot boer Geert op nogal lompe wijze Angela aan de kant schoof. Angela doet nu haar verhaal: ,,Ik had hem moeten confronteren met mijn gevoelens en gedachten.’’

Het zijn de naweeën van het laatste seizoen van Boer zoekt Vrouw. Alle deelnemers, de boeren en de briefschrijvers, zochten naar geluk. Maar sommige likken nu hun wonden…

Het met rozenblaadjes bezaaide bed ten spijt: boer GEERT MOOREN (52) had tijdens de citytrip meer oog voor de kachel, de lampenkap en zijn telefoon dan voor de uitverkoren ANGELA HAM (46). De stemming tussen hen werd al net zo druilerig als het weer in Navarra. „Wil je koffie of cappuccino?”, vroeg hij haar op de laatste dag. Dat bleek een aanloopje naar één van de meest lompe afwijzingen ooit in de elf seizoenen van het succesprogramma. „Nou, ik denk dat wij niet bij mekaar passen”, deelde de boer plompverloren mee. „Jij kunt mij niet bijhouden.”

De bijna vier miljoen kijkers waren op slag ’team Angela’.

We zijn weken verder. Had je ook achteraf niet in de gaten dat Geert niet wilde?
„Gevoelsmatig totaal niet. Dat kwam doordat ik in een bubbel leefde. Ik was voor de eerste keer in lange tijd echt weer verliefd, en ik vond het moeilijk om die emoties toe te laten. Drie weken nadat Geert voor mij had gekozen, kwam hij bij me langs. Superspannend, want hij ging mijn dochters ontmoeten. Toen we afscheid hadden genomen, dacht ik: ’Hmm, er is iets veranderd.’ Ik kon er alleen de vinger niet op leggen. De volgende dag vertrokken we voor de citytrip. Eigenlijk wist ik al meteen, toen we bij ons hotel aankwamen: ’Dit gaat ’m niet helemaal worden.’ Nu ik eindelijk de afleveringen terug heb durven kijken, baal ik enorm van mezelf. Dat is ook waarom ik mijn verhaal wil doen, want ik vond mezelf ontzettend timide, terwijl ik normaal gesproken het hart op de tong heb. Op de momenten dat het team van BzV me apart nam om te peilen hoe het met me ging, stond ik mijn mannetje, maar tegen hém ben ik erg terughoudend geweest. Ik had hem moeten confronteren met mijn gevoelens en gedachten.”

Wat stond je in de weg?
„Toch de kriebels die ik in mijn lijf voelde. Dat bracht me in verwarring: ’Oh mijn God, alles werkt nog.’ Want dat was iets waar ik bang voor was: ’Kan ik ooit nog gevoelens krijgen voor een andere man?’ Mijn echtgenoot is ziek geweest. Ik zeg altijd: ’Als je gaat scheiden dan is de liefde op, maar als je je man verliest door een ziekte dan leeft de liefde nog voort.’ Daardoor is het veel moeilijker om je open te stellen voor iets nieuws. Zeker na een huwelijk van twintig jaar. Natuurlijk heb ik in de afgelopen zes jaar weleens een date gehad, maar er gebeurde eigenlijk nooit wat er bij Geert wel is gebeurd.”

Je werd verliefd, en bleef samen met VERA over. Uiteindelijk stapte zij zelf op.
„Tijdens de tv-uitzendingen werd me ineens duidelijk dat als Vera niet weg was gegaan, hij háár had meegenomen op citytrip. Pas later heeft ze me uitgelegd dat ze ruimte wilde maken voor mij en Geert, omdat ze ons beter bij elkaar vond passen. Superlief, maar eerlijk is eerlijk: Als Vera gebleven was, had ik geen kans gemaakt. Alleen, dat besef drong pas tot me door toen ik met de meiden op de bank zat en de fragmenten van hem en Vera op televisie zag: ’Kak, ik ben gewoon tweede keuze geweest.’ Dat kwam hard binnen.”

Hoe hebben jouw dochters BEAU (21) en MICHELLE (19) gereageerd op de fratsen van Geert?
„In eerste instantie vonden ze het een l*l. Hoe kon hij zoiets nou doen? Dat was meer ter bescherming van mij, omdat ze zagen dat er bij mij echt wel wat gebeurde. Dat is het mooie van ons drieën, ze gunnen het me zo erg. Ze zouden zó graag zien dat er weer een leuke man in mijn leven komt. Het feit dat hun moeder zo horkerig aan de kant is gezet door iemand, heeft ook iets met hun gedaan. Ze vinden dat ik het goed heb gedaan, maar zijn er nu wel klaar mee. Het enige waar zij momenteel last van hebben, is dat ik het nog niet goed kan afsluiten. Frustratie is een groot woord, maar ik kan slecht tegen onrecht. Ik hou van open en eerlijke personen en Geert is niet eerlijk geweest. Hij had na het vertrek van Vera, toen ik samen met hem en Yvon op dat muurtje zat, beter kunnen zeggen: ’Angela je bent nu als laatste over, maar we gaan níet op citytrip.’

Heb je hem na jullie reisje nog gesproken?
„Toen wij op een zondag terugkwamen op Schiphol is hij weggelopen zonder verder nog wat te zeggen. De dag erop heb ik hem een WhatsApp berichtje gestuurd. Ik schreef: ’Is dit de manier waarop twee volwassen mensen die een ervaring hebben gedeeld, wat daar de uitkomst ook van is, het afsluiten?’ Hij had me in ieder geval de hand kunnen schudden of whatever. Op een gegeven moment heeft hij me gebeld. Hij had me die zaterdag toch al gezegd dat ’het ’m niet zou worden’? Voor hem was daarmee de kous af.”

Wat had je graag van hem willen horen?
„Een stuk zelfreflectie had geen kwaad gekund. Toen hij tegen me zei dat ik hem niet kon bijhouden, dacht ik: ’Man, je weet niet eens wat ik doe de hele week’ (Angela is afdelingsmanager van alle versafdelingen bij de Jumbo in Winterwijk, red.). Ik hou van aanpakken, ben open en toegankelijk, en - in tegenstelling wat je in het programma ziet - een spring-in-het-veld. Maar op de boerderij heb ik dat communicatieve stuk helemaal laten liggen. Toch heb ik absoluut geen spijt van mijn deelname. Want, en dat is ook het nare, als ik die man zie dan weet ik waarom ik hem geschreven heb.”

Wat trok je in hem aan?
„Het grappige is dat ik nooit naar Boer zoekt Vrouw heb gekeken, maar een van mijn collega’s zei: ’Er zit een leuke kerel voor jou bij’. Ik riep: ’Een boér, wat moet ik daarmee?, maar het bleef toch hangen. Op woensdagmiddag heb ik het programma met mijn meiden teruggekeken. Geert sprong er meteen uit. Zijn uitstraling, die ogen. Behoorlijk charismatisch vond ik hem. Maar goed, pas als je iemand beter leert kennen, kom je er achter hoe iemand van binnen in elkaar steekt.”

En dat is?
„Oppervlakkig en ongeïnteresseerd. Als je drie dames over de vloer hebt en je gaat daar zo mee om? Het leuke is wel dat er een bijzondere vriendschap tussen mij en Vera is ontstaan. Ze heeft me ontzettend gesteund. Ik vind het verschrikkelijk dat zij zoveel negativiteit op sociale media over zich heen heeft gekregen. Ze heeft het hart op de goede plek.”

Geert is sinds de opnames alweer twee ’wauwies’ verder, WENDY en INGRID. Ook geen blijvertjes.
„Het grappige is dat ik leuk contact heb met Wendy. Ik ben een persoon die antwoorden wil op de vragen in mijn hoofd. Na de citytrip hoorde ik via het programma dat er een andere vrouw in het spel was. Toen dat na de reünie-uitzending alweer voorbij was, heb ik haar een berichtje gestuurd. Ik wilde weten wie de vrouw was die tussen mij en Vera in had gestaan. Ik heb haar gevraagd of er fysiek contact was geweest tijdens de opnameperiode. Dat bleek niet het geval. Voor mij is dat genoeg.”

Je bent je vertrouwen in mannen niet kwijtgeraakt?
„Ik ben vooral bang om mijn hart weer open te stellen voor iemand, ook al heeft hij misschien oprecht het beste met me voor. Dat zal het grootste obstakel worden voor de kerel die een poging wil wagen: hij zal geduld moet me moeten hebben.”
  zondag 7 juni 2020 @ 15:21:23 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193522505
Publiekslieveling? Wat? Huh? Welk publiek precies?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193522516
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:21 schreef Leandra het volgende:
Publiekslieveling? Wat? Huh? Welk publiek precies?
Niet mijn lieveling. :X
  zondag 7 juni 2020 @ 19:39:59 #7
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193525591
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:21 schreef Leandra het volgende:
Publiekslieveling? Wat? Huh? Welk publiek precies?
Dat lieveling is wel wat zwaar uitgedrukt, maar denk dat weinig kijkers echt team Geert zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_193525629
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 19:39 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat lieveling is wel wat zwaar uitgedrukt, maar denk dat weinig kijkers echt team Geert zijn.
Ik!
pi_193525757
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:21 schreef Leandra het volgende:
Publiekslieveling? Wat? Huh? Welk publiek precies?
Ik vond er geen reet aan aan die hele Angela.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 7 juni 2020 @ 20:28:22 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526290
Ah ja die lieve moeder.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:29:15 #11
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193526304
ja lief he

leuk programma, feelgood he

quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:21 schreef Leandra het volgende:
Publiekslieveling? Wat? Huh? Welk publiek precies?
jij
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 7 juni 2020 @ 20:31:31 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526331
2008 mode en het beeld lijkt wederom jaren 90
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193526336
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
2008 mode en het beeld lijkt wederom jaren 90
:D
  zondag 7 juni 2020 @ 20:33:04 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526359
Yvon Jaspers lijkt hier wel een kleuterjuf
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193526396
de geboorte van een fricandeau
  zondag 7 juni 2020 @ 20:35:14 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526397
2008 was wel een goed seizoen trouwens.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:36:51 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526435
Theo zijn broers: Erwin en Ronald
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:37:02 #18
123170 alors
zlata1234
pi_193526437
Koeman
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:37:19 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193526443
Boer Koeman was echt een lieve man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 7 juni 2020 @ 20:38:44 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193526483
Wat is je nou het meest :?
Het neuken De gezelligheid _O-
pi_193526507
geen koeien en kaas meer, wel een deutz
pi_193526510
Koeman verbreedt zijn horizon, begrijpelijke beslissing.
pi_193526536
koeien en kazen koti
pi_193526602
je val me 100 procent mee
  zondag 7 juni 2020 @ 20:46:37 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526637
Oh ja deze vrouwen...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193526709
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja deze vrouwen...
Paulien is leuker
pi_193526720
oh dit
  zondag 7 juni 2020 @ 20:51:06 #28
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193526726
Jan had ook wel wat suffe vrouwen uitgezocht.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193526744
Dat buiten in het veld was toch juist montage?
pi_193526862
Pity drankje _O-
pi_193526873
ach daar heb je die stakker, ik ga even een biertje met hem drinken
pi_193526976
stoer jack van theo
pi_193526980
Nog wel steeds vrienden met Nancy :o
pi_193526981
Friendzone confirmed
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 7 juni 2020 @ 21:03:32 #35
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193526985
Boer Friendzone.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193526990
Verwijst hij nu subtiel naar enkele scharrels
pi_193527021
scharrelen en rondtrekken, easyrider theo
  zondag 7 juni 2020 @ 21:05:16 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193527022
Theo doet binnenkort mee aan Ex-boer zoekt geen vrouw
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 juni 2020 @ 21:06:02 #39
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193527038
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
2008 mode en het beeld lijkt wederom jaren 90
Echt hè. In mijn gedachten was boer Jan trouwens een oude gast, maar hij was nog maar 45. Zo oud ben ik over 5 jaar ook. -O-
  zondag 7 juni 2020 @ 21:07:03 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193527058
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Echt hè. In mijn gedachten was boer Jan trouwens een oude gast, maar hij was nog maar 45. Zo oud ben ik over 5 jaar ook. -O-
Jan droogt wel goed op vind ik dus er is hoop.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193527086
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Echt hè. In mijn gedachten was boer Jan trouwens een oude gast, maar hij was nog maar 45. Zo oud ben ik over 5 jaar ook. -O-
Viel mij ook op, maar nu hij inmiddels zo’n 57 is, vind ik hem er niet veel ouder uit zien.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 7 juni 2020 @ 21:10:17 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193527113
Jan is een prima kerel ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 juni 2020 @ 21:14:34 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193527187
Dit was het dan. Volgende seizoen zal wel even duren, zeker gezien de omstandigheden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 7 juni 2020 @ 22:06:56 #44
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_193528413
Theo 3 jaar geleden gestopt? Hij hoopte assistent-bondscoach te worden?
  maandag 8 juni 2020 @ 22:32:28 #45
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193544465
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
scharrelen en rondtrekken, easyrider theo
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Theo doet binnenkort mee aan Ex-boer zoekt geen vrouw
Wel een hele mooie special van boer zoekt vrouw! Eigenlijk allemaal wel! :Y
  dinsdag 9 juni 2020 @ 16:35:36 #46
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193553546
Madeleen (van Bastiaan) heeft ook een vriend ondertussen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193554324
Ik vond boer Koeman weer sympathiek. En Pauline was een verademing te midden van de vaak wat simpele kandidaten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 17:37:30 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193554425
Ja, wat een leuk mens is zij! En boer Koeman, hij blijft aandoenlijk en een lieverd. Jammer toch voor hem dat ie de liefde nog niet gevonden heeft.
in de haak.
  Tettenkoning dinsdag 9 juni 2020 @ 18:23:52 #49
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193555064
Was deze al voorbij gekomen?
quote:
Ex Ingrid doet boekje open over BzV-Geert


Ingrid dook een tijdje terug opeens op in RTL Boulevard én Shownieuws als dé grote liefde van Geert uit Boer zoekt Vrouw. Achteraf gezien bleek dat misschien een béétje te voorbarig, zo vertelt ze vandaag in een nieuwe editie van weekblad Story.

Geert, die momenteel flink de bloemetjes buitenzet met zijn BzV-buddy Geert Jan, maakte het vrij snel na dat Shownieuws-interview uit.

Ingrid over Geert?
Ingrid beschrijft de beginfase van hun relatie, die achteraf gezien ook meteen de eindfase bleek, als 'heel leuk'. "We hadden het echt heel leuk, dacht ik. Maar na de uitzending van Shownieuws op donderdag, verbrak hij op zondag onze relatie. Hij wilde rust." Geert zou tegen haar gezegd hebben dat ze net een getrouwd stel leken en dat hij geen contact meer wilde. Uiteindelijk hadden ze slechts een paar weken 'iets'. Het kan snel gaan!

Haatreacties
Ingrid krijgt, net als een boze Geert, de nodige haatreacties te verduren. Via sociale media ontvangt ze klaarblijkelijk de nodige sneren, verwijten en allerlei andere nare berichtjes. En dat valt haar zwaar. "Ik word ten onrechte afgeschilderd als een lellebel."

'Lellebel'
Nou, een lellebel is ze allerminst. En dan komt er een persoonlijke ontboezeming waar we niet op hadden gerekend. "Ik ben niet eens met Geert naar bed geweest." Euhm... too much information, Ingrid! "We hebben een keer gezoend, een klein kusje."

https://www.superguide.nl(...)en-over-bzv-geert-tv
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193573788
Als ik toegeef dat Theo verre familie van mij is, wordt er dan een TR gezet? En nee, ik lijk niet op onze bondscoach...gelukkig...

Wel grappig om via via te horen hoe ze de boeren scouten voor tv :)
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:54:45 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193573853
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:50 schreef JayHovah het volgende:

Wel grappig om via via te horen hoe ze de boeren scouten voor tv :)
Nou vertel!

(Ik begrijp dit soort posts nooit. Zeg dan wat je weet, of zeg niets).

Tof trouwens dat je familie bent!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193573875
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
(Ik begrijp dit soort posts nooit. Zeg dan wat je weet, of zeg niets).
Lekker aandacht pakken natuurlijk en verder heel mysterieus en interessant doen
pi_193573949
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou vertel!

(Ik begrijp dit soort posts nooit. Zeg dan wat je weet, of zeg niets).

Tof trouwens dat je familie bent!
Ik wist niet of de info daarover hier bekend was.

Het ging zo, het team van BZV waren bij zo’n boerententoonstelling / -samenzijn. Geloof dat het iets van een Kaasbeurs was ofzo. Anywayz, het team ging gewoon de tafeltjes af en heel sneaky naar vrijgezellen vragen. Vrienden / collega’s van Theo schoven hem naar voren terwijl hij zelf dus helemaal niet wou. Maar ja, later op de avond...meer bier in de man...pushy vrienden...niet willen toegeven...do the math.
pi_193574061
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik wist niet of de info daarover hier bekend was.

Het ging zo, het team van BZV waren bij zo’n boerententoonstelling / -samenzijn. Geloof dat het iets van een Kaasbeurs was ofzo. Anywayz, het team ging gewoon de tafeltjes af en heel sneaky naar vrijgezellen vragen. Vrienden / collega’s van Theo schoven hem naar voren terwijl hij zelf dus helemaal niet wou. Maar ja, later op de avond...meer bier in de man...pushy vrienden...niet willen toegeven...do the math.
Tja lijkt me niet meer dan logisch dat je als redactie daar opzoek gaat.

En dat hij zelf niet wou is natuurlijk onzin, het is echt niet zo dat als je in beschonken toestand ja zegt je aan een tv programma dat een jaar loopt meedoet.
  woensdag 10 juni 2020 @ 21:24:01 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193574270
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik wist niet of de info daarover hier bekend was.

Het ging zo, het team van BZV waren bij zo’n boerententoonstelling / -samenzijn. Geloof dat het iets van een Kaasbeurs was ofzo. Anywayz, het team ging gewoon de tafeltjes af en heel sneaky naar vrijgezellen vragen. Vrienden / collega’s van Theo schoven hem naar voren terwijl hij zelf dus helemaal niet wou. Maar ja, later op de avond...meer bier in de man...pushy vrienden...niet willen toegeven...do the math.
Dank! Altijd leuk om te horen, dit soort achtergrondinformatie. Verklaart ook wel waarom sommige boeren overkomen alsof ze er stiekem helemaal geen zin in hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193581074
Van de boeren die ik persoonlijk ken en die hebben meegedaan was er één opgegeven door zijn zussen en de ander had zichzelf opgegeven. Die waren niet gescout.
pi_193590234
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik wist niet of de info daarover hier bekend was.

Het ging zo, het team van BZV waren bij zo’n boerententoonstelling / -samenzijn. Geloof dat het iets van een Kaasbeurs was ofzo. Anywayz, het team ging gewoon de tafeltjes af en heel sneaky naar vrijgezellen vragen. Vrienden / collega’s van Theo schoven hem naar voren terwijl hij zelf dus helemaal niet wou. Maar ja, later op de avond...meer bier in de man...pushy vrienden...niet willen toegeven...do the math.
https://www.ditjesendatje(...)wongen-deelname-bzv/
Deze site leest hier gewoon mee 🧐
pi_193590443
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 20:37 schreef Korreltje-zout het volgende:

[..]

https://www.ditjesendatje(...)wongen-deelname-bzv/
Deze site leest hier gewoon mee 🧐
_O-
  donderdag 11 juni 2020 @ 21:54:54 #61
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193591438
Lol dat is bijna copy paste :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193593158
Lekker gewerkt Tanja Brouwer! Ze werkt nota bene voor Trusted Media Publishers. _O- Nou, dan kunnen we er wel van uitgaan dat het allemaal klopt...
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 23:23:33 #63
382129 crew  Donna
pi_193594011
Hahahha geweldig. Kunnen we hier nog wat roddels verspreiden?? (8>
pi_193596043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:23 schreef Donna het volgende:
Hahahha geweldig. Kunnen we hier nog wat roddels verspreiden?? (8>
_O-

Haha die website ook. Ben hem eens eerder tegengekomen.
Schrijven echt de grootste onzin. Nog erger dan de Story en Privé bij elkaar.
Valt me mee dat ze nog niets geschreven hebben over de vrouw van Gerard Joling.
Volgens mij weten ze nog steeds niet dat hij al jaren getrouwd is met een vrouw, genaamd Bonje Swart. Zijn 'homo' zijn is imago, het is een typetje. (Ik heb dit via een betrouwbare vriend). Dát zijn de feiten die je op zo'n site wil lezen toch?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_193599976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 08:26 schreef Walter81 het volgende:

[..]

_O-

Haha die website ook. Ben hem eens eerder tegengekomen.
Schrijven echt de grootste onzin. Nog erger dan de Story en Privé bij elkaar.
Valt me mee dat ze nog niets geschreven hebben over de vrouw van Gerard Joling.
Volgens mij weten ze nog steeds niet dat hij al jaren getrouwd is met een vrouw, genaamd Bonje Swart. Zijn 'homo' zijn is imago, het is een typetje. (Ik heb dit via een betrouwbare vriend). Dát zijn de feiten die je op zo'n site wil lezen toch?
Ik zie Bonje regelmatig staan bij de glasbak tegenover ons. Leuk mens.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_193601961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 13:06 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik zie Bonje regelmatig staan bij de glasbak tegenover ons. Leuk mens.
_O-
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_193644386
Kwam dit net tegen..

Goedemiddag,

Aangenaam. Ik ben *, casting-redacteur bij Blue Circle. Wij maken vele mooie programma's waaronder Boer zoekt Vrouw en Heel Holland Bakt. Op dit moment doe ik research voor een nieuw te ontwikkelen programma met als werktitel B&B ZOEKT LIEFDE. De kern van het programma lijkt op Boer zoekt vrouw Internationaal, waarin Nederlandse boeren die in het buitenland wonen op zoek gaan naar een Nederlandse liefde.

De titel zegt het al, in het nieuwe programma gaan Nederlandse vrijgezelle B&B eigenaren/hoteliers/guesthouserunners die in het buitenland ondernemen op zoek naar liefde in hun thuisland. Ze leven een bestaan waarvan ze droomden, alleen hebben zij niemand (meer) om dit mee te delen.

Nu ben ik op zoek naar vrijgezellen met een B&B/kleinschalig hotel/guesthouse/minicamping.

Wie weet kunnen jullie mij hiermee helpen? Jullie zullen ongetwijfeld een groot netwerk hebben in het buitenland en hierdoor misschien een aantal tips van NLse B&B ondernemers in het buitenland. Voor hetzelfde geldt kennen jullie degene die wij zoeken?

Ik ben heel benieuwd.

Zonnige groeten,
*
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 17 juni 2020 @ 13:52:08 #68
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193670095
voor hetzelfde geldt? :')
in de haak.
pi_193671454
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:15 schreef RipCity het volgende:
Kwam dit net tegen..

Goedemiddag,

Aangenaam. Ik ben *, casting-redacteur bij Blue Circle. Wij maken vele mooie programma's waaronder Boer zoekt Vrouw en Heel Holland Bakt. Op dit moment doe ik research voor een nieuw te ontwikkelen programma met als werktitel B&B ZOEKT LIEFDE. De kern van het programma lijkt op Boer zoekt vrouw Internationaal, waarin Nederlandse boeren die in het buitenland wonen op zoek gaan naar een Nederlandse liefde.

De titel zegt het al, in het nieuwe programma gaan Nederlandse vrijgezelle B&B eigenaren/hoteliers/guesthouserunners die in het buitenland ondernemen op zoek naar liefde in hun thuisland. Ze leven een bestaan waarvan ze droomden, alleen hebben zij niemand (meer) om dit mee te delen.

Nu ben ik op zoek naar vrijgezellen met een B&B/kleinschalig hotel/guesthouse/minicamping.

Wie weet kunnen jullie mij hiermee helpen? Jullie zullen ongetwijfeld een groot netwerk hebben in het buitenland en hierdoor misschien een aantal tips van NLse B&B ondernemers in het buitenland. Voor hetzelfde geldt kennen jullie degene die wij zoeken?

Ik ben heel benieuwd.

Zonnige groeten,
*
Haha, kwam hem ook net tegen, wilde hem net posten. Ken helaas geen kandidaten.
pi_193672149
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 19:15 schreef RipCity het volgende:
Kwam dit net tegen..

Goedemiddag,

Meh, nog niet enthousiast. :{
Somebody that I used to know
pi_193829711
Boerin Annemiek is stapelverliefd: 'Hij is echt heel leuk!'

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2020 13:51:48 ]
pi_193829720
Annemiek houdt van schaken :o
pi_193829736
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:52 schreef Chia het volgende:
Annemiek houdt van schaken :o
Ze is stiekem heel leuk en bloedje geil.
Vakman pur sang
pi_193829813
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ze is stiekem heel leuk en bloedje geil.
Jij weet of ze seksueel opgewonden is of niet? En bedoel je dan 24/7 of? Of wat bedoel je met dat ze geil is?
pi_193829831
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij weet of ze seksueel opgewonden is of niet? En bedoel je dan 24/7 of? Of wat bedoel je met dat ze geil is?
Nou ja dat weet ik natuurlijk niet. Maar ze lijkt me zo’n type met een heel ondeugende kant als ze goed los is.
Vakman pur sang
pi_193829854
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ja dat weet ik natuurlijk niet. Maar ze lijkt me zo’n type met een heel ondeugende kant als ze goed los is.
Ik denk dat iedereen een seksueel opgewonden kant heeft, maar oké.
pi_193829946
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen een seksueel opgewonden kant heeft, maar oké.
Bij haar twijfelde ik er wel aan. :D
Vakman pur sang
pi_193830114
quote:
Met wie is Boer Geert-Jan? :o (op die foto)

En hoezo 'hier uit Soest'? Annemieke woont toch in Drenthe? Of hebben ze daar ook een Soest?
Somebody that I used to know
pi_193830368
quote:
Over Erik:"Ik vind het echt een leuke gast, maar niet meer dan dat."

Goh, dat had niemand door.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193832274
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Met wie is Boer Geert-Jan? :o (op die foto)

En hoezo 'hier uit Soest'? Annemieke woont toch in Drenthe? Of hebben ze daar ook een Soest?
Die is hier al eens gepost, ze waren met 'de wauwies'. . :)
  zondag 28 juni 2020 @ 17:47:08 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193832754
https://www.facebook.com/(...)eos/911735052622907/

Annemiek en Charlie.

Lijkt wel een van de Kazans trouwens.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193832775
quote:
Lijkt wel een broer van Steven Kazan.
pi_193832777
Oh was nog voor jouw edit. GMTA :D
pi_193832782
En ook de gedachte van veel mensen in de comments.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:49:23 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193832788
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:48 schreef Chia het volgende:
Oh was nog voor jouw edit. GMTA :D
:D O+

Yvon weer met haar piepstem trouwens ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193832814
Vorige week zondag geneukt dus.
pi_193832943
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Lijkt wel een broer van Steven Kazan.
Die gast kon haar vader zijn, die is twee keer zo oud.
pi_193832965
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Die gast kon haar vader zijn, die is twee keer zo oud.
Is hij niet gewoon begin 30 met een oude kop? Mannen hebben dat wel vaker.
  zondag 28 juni 2020 @ 18:03:56 #89
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193833036
Hij is 34 na wat speurwerk :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193833250
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:47 schreef SonicVolcano het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/911735052622907/

Annemiek en Charlie.

Lijkt wel een van de Kazans trouwens.
Lijkt wel een omgebouwde.
pi_193833471
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Lijkt wel een omgebouwde.
Ik vind het ook net een mannelijke vrouw. En dan is dus het uiterlijk wat haar het eerst aansprak aan hem.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193833510
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind het ook net een mannelijke vrouw. En dan is dus het uiterlijk wat haar het eerst aansprak aan hem.
Misschien is haar volgende liefde wel een vrouw.
  zondag 28 juni 2020 @ 18:39:27 #93
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193833570
Oke ik vind het geen knappe of leuke man, maar goed veel plezier ermee.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 28 juni 2020 @ 18:44:58 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193833631
Ze is gewoon lesbisch, dit is een goeie middenweg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193833681
Snap werkelijk niet wat ze hier aan vindt, ze viel meteen al op zijn foto toch?
pi_193833732
snap het ook niet :') raar type
pi_193833741
Ik denk dat ze ff een black-out heeft. Of ze heeft geschaard met die omgebouwde.
Vakman pur sang
pi_193833819
https://www.ad.nl/show/bo(...)te-publiek~a8320f29/ Die man lijkt haar vader😂En broer van Hans Kazan.

Wat een apart stel..
  zondag 28 juni 2020 @ 20:44:57 #99
174940 W00fer
Maar echt
pi_193835065
Misschien ben ik achterlijk, maar Annemiek nam het 1,5 maand geleden helemaal niet zo nauw met het coronavirus en ging gewoon, binnen die afstand, bij mensen op visite. Zulke mensen zijn dan een soort voorbeeld voor de rest van Nederland ?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_193835124
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:57 schreef Newone82 het volgende:
https://www.ad.nl/show/bo(...)te-publiek~a8320f29/ Die man lijkt haar vader😂En broer van Hans Kazan.

Wat een apart stel..
Ik dacht heel even van de foto dat het een vrouw was
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 juni 2020 @ 21:03:42 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193835316
JONGENS DOE ES LIEF OVER DE NIEUWE VRIEND VAN ANNEMIEK!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 juni 2020 @ 21:03:57 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193835321
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:44 schreef W00fer het volgende:
Misschien ben ik achterlijk, maar Annemiek nam het 1,5 maand geleden helemaal niet zo nauw met het coronavirus en ging gewoon, binnen die afstand, bij mensen op visite. Zulke mensen zijn dan een soort voorbeeld voor de rest van Nederland ?
Voorbeeld? :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_193835804
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:44 schreef W00fer het volgende:
Misschien ben ik achterlijk, maar Annemiek nam het 1,5 maand geleden helemaal niet zo nauw met het coronavirus en ging gewoon, binnen die afstand, bij mensen op visite. Zulke mensen zijn dan een soort voorbeeld voor de rest van Nederland ?
Ben jij van de Corona nsb?
Godverdomme zeg.
Vakman pur sang
pi_193841626
quote:
19s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
JONGENS DOE ES LIEF OVER DE NIEUWE VRIEND VAN ANNEMIEK!
U bent de nieuwe vriend van Annemiek? :+
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 juni 2020 @ 10:22:14 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193841631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:21 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

U bent de nieuwe vriend van Annemiek? :+
Nee ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_193844013
Heel heftig om te lezen (gaat om de nieuwe vlam van Annemiek: Charlie). Hij heeft onder andere een chronische variant van de Ziekte van Lyme:
https://www.charliepoortvliet.nl/wie-ben-ik/
pi_193851123
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:44 schreef W00fer het volgende:
Misschien ben ik achterlijk, maar Annemiek nam het 1,5 maand geleden helemaal niet zo nauw met het coronavirus en ging gewoon, binnen die afstand, bij mensen op visite. Zulke mensen zijn dan een soort voorbeeld voor de rest van Nederland ?
Precies dit. Lekker met haar vriendin in de auto naar de collega boeren en daar ook lekker naast elkaar (dus maast de andere boeren) op de bank zitten en selfies maken.Werkelijk onbegrijpelijk. En dat allemaal ook gewoon vastleggen op social media.
pi_193851146
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:13 schreef JanGroen het volgende:

[..]

Precies dit. Lekker met haar vriendin in de auto naar de collega boeren en daar ook lekker naast elkaar (dus maast de andere boeren) op de bank zitten en selfies maken.Werkelijk onbegrijpelijk. En dat allemaal ook gewoon vastleggen op social media.
Weer zo’n gutmensch.
Alsof boeren iets op Corona uit hebben gedaan. :')
Vakman pur sang
pi_193856736
Die vriend kan vast ook heel goed goochelen.



  dinsdag 30 juni 2020 @ 11:37:36 #110
14505 OProg
A Life in Music
pi_193856773
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:44 schreef W00fer het volgende:
Zulke mensen zijn dan een soort voorbeeld voor de rest van Nederland ?
Waarom zou een BZV-deelnemer is hemelsnaam een voorbeeld voor de rest van Nederland zijn? :?

Omdat ze op TV zijn geweest?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 30 juni 2020 @ 13:55:54 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193858664
Leuk voor Annemiek dat ze toch een klik heeft gevonden met iemand! En naar voor hem dat hij zoveel blijvende klachten over gehouden heeft aan Lyme, heftig.

ik vond die foto's waarop ze zich duidelijk allemaal NIET aan de maatregelen hielden ook stom hoor. En nee, ze hoeven geen voorbeeldige Nederlanders te zijn. Maar ik vind het bij iedereen die er zo makkelijk mee omspringt best ergerlijk om te zien.
in de haak.
pi_193858754
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:36 schreef Korreltje-zout het volgende:
Heel heftig om te lezen (gaat om de nieuwe vlam van Annemiek: Charlie). Hij heeft onder andere een chronische variant van de Ziekte van Lyme:
https://www.charliepoortvliet.nl/wie-ben-ik/
Die Annemiek is behoorlijk wanhopig dan.
pi_193859040
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die Annemiek is behoorlijk wanhopig dan.
Fijne reactie :')
pi_193860172
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Fijne reactie :')
Annemiek is een knappe vrouw. Maar ik heb nog geen vrouw gehoord die hem (Charlie) aantrekkelijk vindt.

Uiterlijk zegt niet alles, maar het is in dit geval wel opvallend.

[ Bericht 1% gewijzigd door luxerobots op 30-06-2020 15:52:12 ]
  Tettenkoning dinsdag 30 juni 2020 @ 15:53:24 #115
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193860243
Annemiek heeft i.i.g. een bijzondere smaak wat mannen betreft. Dat bleek ook al uit haar BzV kandidaten.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:49:24 #116
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193860947
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:53 schreef Nine. het volgende:
Annemiek heeft i.i.g. een bijzondere smaak wat mannen betreft. Dat bleek ook al uit haar BzV kandidaten.
Echte man-man mannen he!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:14:34 #117
174940 W00fer
Maar echt
pi_193897572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die Annemiek is behoorlijk wanhopig dan.
Walgelijke opmerking. Want iemand met ziekte is direct onaantrekkelijk?
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:19:22 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193910901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:14 schreef W00fer het volgende:

[..]

Walgelijke opmerking. Want iemand met ziekte is direct onaantrekkelijk?
ik vond het ook al een vreemde conclusie.
in de haak.
pi_194664481
https://www.linda.nl/nieu(...)t-vrouw-vriendschap/
quote:
'BZV'-DEELNEMERS MILOU EN ELISE OVER HUN VRIENDSCHAP: 'WIJ VULLEN ELKAAR ECHT AAN'
INTERVIEW

Milou (30) en Elise (28) schreven allebei voor Bastiaan in het het KRO-NCRV-programma ‘Boer zoekt Vrouw’. Eén van de vrouwen ging er met de Zeeuwse boer vandoor, maar dat stond een vriendschap voor het leven niet in de weg.
“Ik heb echt de jackpot gewonnen”, lacht Milou, die nu samen is met Bastiaan. LINDA.nl sprak de vrouwen over hun bijzondere vriendschap.

Eerst strijd je om dezelfde man, daarna word je goede vriendinnen. Die moeten jullie me even uitleggen.

Elise (E): “Haha ja, we hadden gewoon gelijk een klik. Als Bastiaan aan het werk was, waren Madeleen (zij was de derde logee op de boerderij van de Zeeuwse boer, red.), Milou en ik met z’n drieën. We waren heel open en eerlijk over wat we voelden voor hem en waar we onzeker over waren. Dat heeft onze band versterkt.”

Milou (M): “Toen ik naar de speeddates ging, besefte ik ineens: jeetje, ik ga straks de concurrentie aan met negen andere vrouwen. Maar toen ik hen eenmaal ontmoette, viel dat gevoel weg. Het was onderling gezellig en je gunt het elkaar ook. In de normale wereld werkt het zo natuurlijk niet.”

E: “Je weet van tevoren dat het Boer zoekt Vrouw-proces zo verloopt. Dat maakt het makkelijker.”

Maar hoe was het dan voor jou om te zien dat Bastiaan uiteindelijk voor Milou koos?

E: “Dat vond ik heel lastig. Ik dacht echt: dit is de man voor mij. Het voelde goed tussen ons. Maar hij heeft zijn hart gevolgd en boven heb ik inmiddels een leuke vriend, dus het is voor iedereen goedgekomen. Toen ik met Milou overbleef, merkte ik dat zij naar elkaar toetrokken. Daar werd ik onzeker van.”

M: “Maar ik vond het ook lastig. Ik merkte wel dat Bastiaan en ik het leuk hadden, maar hij maakte ook grappen met Elise. Zij konden het ook goed met elkaar vinden. Ik woon natuurlijk in Frankfurt en zij in Nederland. Ik dacht: kiest hij straks voor mij, ondanks die afstand, of gaat hij het toch praktischer aanpakken?”

E: “Daar hebben we tijdens de logeerweek wel goed over kunnen praten.”

M: “En toen het keuzemoment op televisie was, kreeg ik heel veel negativiteit over me heen. Dat hij beter voor Elise kon kiezen. Ik was super blij dat mijn prille relatie eindelijk mocht worden bekendgemaakt, waren de kijkers het er niet mee eens. Toen begon ik wel te twijfelen: hebben ze misschien gelijk? Pas ik wel in dit plattelandsleven? Maar inmiddels raak ik steeds meer gewend.”

Maar jij kreeg ook een bak kritiek over je heen, Elise. Bijvoorbeeld toen je tegen Milou zei ‘Je mag wel onze werkster worden’, voor als Bastiaan voor jou zou kiezen.

M: “Dat vond ik echt de uitspraak van de eeuw, haha. Wij waren gewoon aan het dollen. Ik denk dat sarcasme toch minder goed overkomt op televisie. Ik gaf haar toen nog een sneer terug, maar daar is muziek overheen gemonteerd. Dat heeft niet iedere kijker gehoord.”

E: “Mensen zeiden echt de lelijkste dingen over me. Ik heb het daar twee weken heel lastig mee gehad. Ik lees Twitter graag, want daar worden ook grappige dingen over het programma gezegd. Maar dit ging echt ver.”

M: “Wij hebben elkaar wel kunnen steunen. Elise is in die tijd een keer komen eten bij Bastiaan en mij en toen hebben we er goed over gepraat.”

E: “Mensen vergeten dat zo’n logeerweek heel intens is. Zo’n sarcastische opmerking kan dan even de spanning eraf halen. En Milou is niet van suiker, zij is echt een powerwijf.”

De basis van jullie vriendschap ligt natuurlijk bij ‘Boer zoekt Vrouw’. Maar hoe is die verder gegroeid?

E: “De eerste twee weken na het keuzemoment was het voor mij nog allemaal te vers. We hebben wel met z’n drieën dagelijks contact gehouden via WhatsApp. We zijn toen een keer voor kerst gaan lunchen. Door de coronatijd is Milou ook in Zeeland, waardoor we ook vaker kunnen afspreken.”

M: “Wij vullen elkaar echt aan. Elise is heel humoristisch en positief, Madeleen is wat serieuzer en ik zit daar een beetje tussenin. Het helpt dat we alle drie hetzelfde hebben meegemaakt.”

E: “Milou is heel lief, slim en ze kan ook kritisch zijn. Ze is echt een schat. Toen ik al die negativiteit over me heen kreeg, kreeg ik steun van familie en vriendinnen. Maar dat is toch anders. Milou, Madeleen en Bastiaan begrijpen als geen ander wat ik heb meegemaakt. Zo groei je toch naar elkaar toe.”

Ben je al in Frankfurt langsgeweest, Elise?

E: “Nee, maar dat wil ik wel!”

M: “Ja, wanneer kom je langs?”

En een dubbeldate met jullie mannen?

M: “Ik heb haar vriend nog niet eens ontmoet!”

E: “Nee, maar dat komt nog wel!”

Hoe kijken jullie op het liefdesavontuur terug?

E: “Echt heel positief. De begeleiding vanuit het programma was ook fijn.”

M: “Ik besef soms nog niet wat wij allemaal hebben meegemaakt. Ik heb niet alleen Bastiaan eraan overgehouden, maar ook twee goede vriendinnen. Wel bijzonder dat ik hen aan Bastiaan te danken heb.”
pi_194665282
Die laatste alinea :')
  Tettenkoning vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:26:55 #121
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194665738
Wat een kleffie en beffie gedoe :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194686802
Interessant verhaal in de Privé deze week: Froukje (logeé bij Boer Jan in seizoen 2019/2020) schijnt inmiddels samen te zijn met de broer van Yvon Jaspers (!)
pi_194686893
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:19 schreef Korreltje-zout het volgende:
Interessant verhaal in de Privé deze week: Froukje (logeé bij Boer Jan in seizoen 2019/2020) schijnt inmiddels samen te zijn met de broer van Yvon Jaspers (!)
Dat had Yvon toch zelf al bevestigd?
  zondag 23 augustus 2020 @ 21:14:44 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_194694904
Geinig, ik wist het in elk geval nog niet. Ik vond die Froukje echt een heel leuk mens.
in de haak.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 10:47:14 #126
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_194741788
Boer Jan en Nienke zijn uit elkaar. Bron: ad.nl. Zit nu mobiel kan even geen link plakken.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_194741861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:47 schreef Revanches het volgende:
Boer Jan en Nienke zijn uit elkaar. Bron: ad.nl. Zit nu mobiel kan even geen link plakken.
Het eerste wat in Google verschijnt is dat een weekendje Vlieland niet geholpen heeft.

Tja, als daar je relatie van af hangt :')
  donderdag 27 augustus 2020 @ 10:56:52 #128
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194741964
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:47 schreef Revanches het volgende:
Boer Jan en Nienke zijn uit elkaar. Bron: ad.nl. Zit nu mobiel kan even geen link plakken.
De breuk die je wist dat vrij snel zou komen.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 11:49:35 #130
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194742844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:56 schreef Eightyone het volgende:

[..]

De breuk die je wist dat vrij snel zou komen.
Inderdaad. Ik vond haar ook eigenlijk te leuk voor hem.
pi_194745723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:49 schreef Sway- het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vond haar ook eigenlijk te leuk voor hem.
Dat dacht ik ook.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:08:27 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194745886
Hier had Jan dus geen zin in.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194745983
quote:
@RamboDirk of @Nober wil hem er wel inhangen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 27-08-2020 17:51:06 ]
pi_194748521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

@:RamboDirk of @:Nober wil hem er wel inhangen. :)
Geen kinderwens maar hij heeft er al vier _O- daar komt ie ook op tijd achter dan
pi_194748552
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

@:RamboDirk of @:Nober wil hem er wel inhangen. :)
Prima deerne voor op de boerderie. Jan snuift en zuipt zich wel door zijn liefdesverdriet heen. Over hem hoef je je geen zorgen te maken.
pi_194748563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Geen kinderwens maar hij heeft er al vier _O- daar komt ie ook op tijd achter dan
pi_194748584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_194748595
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:')
Gestolen van @monkyyy
  donderdag 27 augustus 2020 @ 18:57:28 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_194749582
Vera heeft haar koffer al klaar staan, mocht Jan bellen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:08:48 #140
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_194752207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 17:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Gestolen van @:monkyyy
Ik sta het toe.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_194752398
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:56 schreef Eightyone het volgende:

[..]

De breuk die je wist dat vrij snel zou komen.
Idd. Zij kan wel beter krijgen dan een gescheiden man met 4 kinderen.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 21:21:38 #142
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_194752564
Maar hij heeft toch ook wel laten doorschemeren dat zijn knipje wel ongedaan gemaakt kon worden? Hij stond niet onwelwillend tegenover meer kinderen. Tenminste die indruk wekte hij.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_194753693
Ik vind dit misschien nog wel het meest opzienbarende nieuws (of het is geen nieuws, en had ik het gemist) :

"Naast Nienke schreef ook de Bossche Froukje een brief aan Jan. Zij werd uiteindelijk door presentatrice Yvon Jaspers gekoppeld aan haar broer."

:o
Wel tof. Was een lieve meid, die Froukje. Maarreh, broer van Yvon? Hoe oud is die dan wel niet? Froukje is 'maar' 27.
Somebody that I used to know
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 augustus 2020 @ 22:52:39 #144
862 Arcee
Look closer
pi_194754874
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:08 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind dit misschien nog wel het meest opzienbarende nieuws (of het is geen nieuws, en had ik het gemist) :

Je had het gemist. ;)
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:46:20 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194755910
quote:
quote:
Nienke wil graag stappen zetten, heeft een kinderwens
En Jan wil graag stappen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:49:17 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194755959
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
Maar hij heeft toch ook wel laten doorschemeren dat zijn knipje wel ongedaan gemaakt kon worden? Hij stond niet onwelwillend tegenover meer kinderen. Tenminste die indruk wekte hij.
Klopt.
En als hij geen kinderen meer wil, waarom zoekt hij dan allemaal kinderloze dames in de vruchtbare leeftijd uit?
Daar had hij ook op voorhand wel wat duidelijker in mogen zijn.

Leuk dat er nu min of meer gedaan wordt alsof Nienke sneller wilde dan hij, maar wat had hij dan verwacht, dat ze zou gaan wachten tot ze bijna te oud was, hij dan een keer de hersteloperatie zou ondergaan en ze vervolgens een paar jaar konden gaan proberen tot ze ook te oud zou zijn voor IVF?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194757090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:49 schreef Sway- het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vond haar ook eigenlijk te leuk voor hem.
Dat sowieso ja, ik snapte helemaal niet wat zo'n meid in een Jan zag. Ze kan veel beter krijgen
pi_194757102
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:09 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Dat sowieso ja, ik snapte helemaal niet wat zo'n meid in een Jan zag. Ze kan veel beter krijgen
Ze houdt blijkbaar van oud.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:50:58 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194757654
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Ze houdt blijkbaar van oud.
Hij was 36, ze is niet heel veel jonger toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194757713
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij was 36, ze is niet heel veel jonger toch?
10 jaar jonger. En die broer van Yvon zal wel een stukje ouder zijn dan 36 denk ik zo.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:02:17 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194757737
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 08:58 schreef Chia het volgende:

[..]

10 jaar jonger. En die broer van Yvon zal wel een stukje ouder zijn dan 36 denk ik zo.
Oh, 26 nog maar? Ik had verwacht dat ze al in de 30 was.

Dan snap ik Jan helemaal niet; van die jonge vrouwen kiezen terwijl hij helemaal geen kinderen meer wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194757852
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 07:09 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Dat sowieso ja, ik snapte helemaal niet wat zo'n meid in een Jan zag. Ze kan veel beter krijgen
Dat denk ik ook wel, ja
pi_194757860
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 09:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, 26 nog maar? Ik had verwacht dat ze al in de 30 was.

Dan snap ik Jan helemaal niet; van die jonge vrouwen kiezen terwijl hij helemaal geen kinderen meer wil.
27 volgens Google, dus 9 dan. :P

Vond het ook opvallend totdat hij zoals AgnesGuru al aangaf daar niet onwelwillend tegenover te staan. Maar vraag me nu af of hij niet gewoon is gegaan voor lekkere frisse jonge dames die wat minder gebonden zijn (die blijkbaar ook veel tussen zijn brieven zaten), omdat dat op het eerste gezicht aantrekkelijker leek dan iemand wat meer van zijn eigen leeftijd en misschien wel in een vergelijkbare situatie of zonder kinderwens. En zonder kinderwens betekent niet gelijk dat iemand dan kinderen haat en er niet mee overweg kan.
pi_194768297
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 22:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je had het gemist. ;)
Oh, maar een weekje oud dat bericht O-)
Somebody that I used to know
pi_194806617
Gaan er hier nog mensen de Vlaamse versie van Boer Zoekt Vrouw volgen?

De eerste “echte” aflevering is vanavond (maandag 31/08) te zien op de TV-zender VTM (en in Nederland via de VTM Go App). Vanavond ontvangen de 6 boeren hun brieven & pakketten. Ook zullen de eerste speeddates plaatsvinden.

Er doet ook 1 verkapte Nederlandse boer mee aan dit programma. Fruitteler David heeft namelijk een gedeelte van zijn boomgaard in het Zeeuwse Breskens staan.
  woensdag 2 september 2020 @ 11:38:28 #156
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194842411
Voorlopig komt er geen nieuwe Nederlandse reeks. De reden lijkt me duidelijk.

Jammer van het programma op zich, maar er is één voordeel: dan is Yvon ook wat minder in beeld. :+

https://www.mediacourant.(...)-zoekt-vrouw-op-stal
pi_194903921
Het leven op de boerderij bleek te lastig te combineren met zijn goochelcarrière
pi_194904464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:38 schreef Eightyone het volgende:
Voorlopig komt er geen nieuwe Nederlandse reeks. De reden lijkt me duidelijk.

Jammer van het programma op zich, maar er is één voordeel: dan is Yvon ook wat minder in beeld. :+

https://www.mediacourant.(...)-zoekt-vrouw-op-stal
ik vind het niet erg. ik vond de vorige reeks teleurstellend. het mag best even een tijdje duren voor er weer een nieuwe reeks komt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_194908955
quote:
19s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:03 schreef Paul het volgende:
JONGENS DOE ES LIEF OVER DE NIEUWE VRIEND VAN ANNEMIEK!
Mag het nu wel weer? Want het is uit!!!! :D

Check dit: @monkyyy
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 5 september 2020 @ 23:18:10 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194909166
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mag het nu wel weer? Want het is uit!!!! :D

Check dit: @:monkyyy
Annemiek is vrijgezel? :o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194909185
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:18 schreef Paul het volgende:

[..]

Annemiek is vrijgezel? :o
instagram
  zondag 6 september 2020 @ 00:14:24 #163
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_194910040
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mag het nu wel weer? Want het is uit!!!! :D

Check dit: @:monkyyy
Gecheckt. ^O^
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 6 september 2020 @ 06:14:12 #164
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_194911149
Kan ze wéér die pakweg 700 brieven doornemen, in de hoop dat ze wat over het hoofd gezien heeft (dat vermoed ik qua 'eerste ronde' wel).
  zondag 6 september 2020 @ 08:09:36 #165
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194911559
Probeer het eens met een vrouw.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 6 september 2020 @ 08:57:14 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_194911896
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 10:30 schreef Korreltje-zout het volgende:
Gaan er hier nog mensen de Vlaamse versie van Boer Zoekt Vrouw volgen?

De eerste “echte” aflevering is vanavond (maandag 31/08) te zien op de TV-zender VTM (en in Nederland via de VTM Go App). Vanavond ontvangen de 6 boeren hun brieven & pakketten. Ook zullen de eerste speeddates plaatsvinden.

Er doet ook 1 verkapte Nederlandse boer mee aan dit programma. Fruitteler David heeft namelijk een gedeelte van zijn boomgaard in het Zeeuwse Breskens staan.
Ja ik ga het denk ik wel proberen te volgen. Heb in elk geval de eerste afleveringen gezien. Ze nemen wel uitvoerig de tijd daar voor het voorstelrondje he.
in de haak.
pi_194914638
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:16 schreef Chia het volgende:
Het leven op de boerderij bleek te lastig te combineren met zijn goochelcarrière
Hij toverde zichzelf zo uit de relatie
pi_194984052
BZV-boerin Michelle gaat trouwen met haar Maarten

Michelle van Asseldonk uit Boekel, beter bekend als Boerin Michelle uit de 2018-serie van Boer zoekt Vrouw, gaat trouwen. Maarten Bos, de man die zij destijds uitkoos uit drie kandidaten, heeft haar vorige week tijdens hun vakantie ten huwelijk gevraagd.

Het stel woonde al vanaf begin vorig jaar samen in Michelles woning op Vosdeel in Boekel. De datum voor het huwelijk staat nog niet vast. ,,Ik wil het liefst in het voorjaar trouwen, maar niet als het op anderhalve meter moet. Dat zie ik niet zo zitten. Dus we wachten nog even met alles vast te leggen", zegt de 30-jarige Boekelse champignonkweekster op de website van Boer zoekt Vrouw.

https://www.ad.nl/show/bz(...)ar-maarten~ac7e96cb/

^) *O*
  donderdag 10 september 2020 @ 16:13:34 #169
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194987948
Michelle heeft haar lieve slappe vaatdoek die haar nooit pijn zou durven te doen, en hij heeft zijn moederfiguur die alle beslissingen voor hem maakt. Match made in heaven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:31:44 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194997781
Ik denk dat, ten tijde van de uitzendingen, niemand had verwacht dat Michelle en die jongen het daadwerkelijk tot een huwelijk zouden schoppen! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:44:35 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194997922
Leuk!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194997961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat, ten tijde van de uitzendingen, niemand had verwacht dat Michelle en die jongen het daadwerkelijk tot een huwelijk zouden schoppen! :o
Inderdaad een zeer grote verrassing. Dat er iemand überhaupt in die zweefteef geïnteresseerd was, was voor mij nog de grootste verrassing!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_194999034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat, ten tijde van de uitzendingen, niemand had verwacht dat Michelle en die jongen het daadwerkelijk tot een huwelijk zouden schoppen! :o
Nou, inderdaad! En ik had ook niet echt verwacht dat ze het zo lang vol zouden houden. Nu gaan ze zelfs trouwen - heel leuk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 11:52:57 #174
382129 crew  Donna
pi_194999897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:47 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Inderdaad een zeer grote verrassing. Dat er iemand überhaupt in die zweefteef geïnteresseerd was, was voor mij nog de grootste verrassing!
Haha echt he, poeh!
  woensdag 16 september 2020 @ 10:46:45 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_195085072
Het is uit tussen Annemiek en die broer van Kazan.

Verrassend :') Ze kon haar drukke bestaan niet combineren ofzo. Die vindt nooit een geschikte partner :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Tettenkoning woensdag 16 september 2020 @ 10:52:23 #176
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195085170
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is uit tussen Annemiek en die broer van Kazan.

Verrassend :') Ze kon haar drukke bestaan niet combineren ofzo. Die vindt nooit een geschikte partner :)
Of misschien moet ze aan de vrouw?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 16 september 2020 @ 12:22:44 #177
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195086952
facebook
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 16 september 2020 @ 12:30:25 #178
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195087088
Probeer eens een verzameling katten. :{
pi_195087724
Charlie lijkt op die foto op haar moeder.
Go hard or go home
pi_195230217
BZV-Boerin Steffi in verwachting van eerste kindje

Boerin Steffi, die in het seizoen van 2018 in Boer zoekt Vrouw de liefde vond bij Roel, is zwanger. Dit blijde nieuws deelt het stel donderdag op Instagram. „Deze keer gaat het niet om een veulen, maar een baby’tje van ons twee”, schrijft ze op het sociale medium.

„We krijgen een meisje”, laat Steffi weten aan de makers van het programma. „Roel en ik zijn dolgelukkig, alles gaat heel goed.” Begin februari wordt de baby verwacht.

De eerste maanden kampte Steffi met zwangerschapskwaaltjes. „Ik was echt kotsmisselijk in het begin. Maar ja, het is geen zinloos ziek zijn dus ik heb het er graag voor over”, aldus Steffi. Momenteel is het stel druk bezig met het bedenken van een naam. „De baby moet natuurlijk eigenlijk Yvon heten. Zonder het programma was ze er niet geweest. Maar daar zijn we nog niet helemaal over uit”, lacht de Brabantse hengstenhouder.

Tijdens een echo was te zien dat het meisje nu al bovengemiddeld lange benen heeft. Steffi grapt daarover: „Maar als je ons ziet, is dat natuurlijk niet gek."

https://www.telegraaf.nl/(...)ng-van-eerste-kindje

Ze fokken dus niet alleen paarden daar :+
  donderdag 24 september 2020 @ 10:30:06 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195230263
Oh, wat leuk!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 september 2020 @ 10:42:15 #182
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195230442
instagram


Zo leuk *;
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195230531
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is uit tussen Annemiek en die broer van Kazan.

Verrassend :') Ze kon haar drukke bestaan niet combineren ofzo. Die vindt nooit een geschikte partner :)
Echte Fok! opmerking zeg - zou was zijn als iedereen zich zomaar voor de rest van hun leven vastlegde. Annemiek kan nog prima 10 jaar sletten
  donderdag 24 september 2020 @ 10:49:16 #184
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195230534
Zo leuk
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195233962
Erik heeft een paardenmeisje aan de haak geslagen. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 24 september 2020 @ 16:01:44 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_195352357
https://www.kwpn.nl/nieuws?itemId=NewsItem:20674
Dit is de hengst die in 'Onze boerderij'te zien was
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:00:46 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195661635
Boer Willem en Rineke uit elkaar

Boer Willem is weer single. De Boer Zoekt Vrouw-ster en Rineke hebben een punt achter hun relatie gezet...
Na een relatie van een aantal maanden is het vlammetje gedoofd. Volgens de website van het programma hebben ze een mooie tijd met elkaar gehad, maar zit er helaas niet meer in.

Ze hebben zelfs geen contact meer, vertelt Willem aan de KRONCRV. "We spreken elkaar eigenlijk niet meer. Heel af en toe appen we nog naar elkaar. Maar we zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan."

Donatie
Willem is een typisch gevalletje 'geen geluk in de liefde, wel geluk in het spel.' Na zijn optreden in de eerste aflevering van Onze boerderij kwam hij namelijk in contact met een gulle gever.

De man was onder de indruk van Willems manier van boeren. Zijn liefde voor de natuur, de weidevogels en boerenleven levert boer Willem zo een mooie donatie op. "Ik zei nog: je hoeft niks te doneren, alsjeblieft, maak je jezelf niet arm. Haha. Maar dit bedrag is om mij en de weidevogels te ondersteunen, omdat ik van mijn eigen boerderij niet genoeg inkomen kan halen."

https://www.shownieuws.nl(...)en-rineke-uit-elkaar
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:22:10 #189
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195669489
Vierde kindje voor boer Hans en Audrey:

https://boerzoektvrouw.kr(...)oor-boer-hans-audrey


Boer Jos (Frankrijk) wordt vader:

https://boerzoektvrouw.kr(...)rankrijk-wordt-vader
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_195910554
Kennen jullie Femke nog? Die gaat de politiek in:

https://www.lc.nl/friesla(...)zingen-26150479.html
  zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:22 #191
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196694932
Er gaan geruchten dat Bastiaan en Milou uit elkaar zijn:

https://www.rtlboulevard.(...)uw-niet-langer-samen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 12 december 2020 @ 21:44:15 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196696472
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
Er gaan geruchten dat Bastiaan en Milou uit elkaar zijn:

https://www.rtlboulevard.(...)uw-niet-langer-samen
Kan ook een promo zijn voor de kerstspecial.
KuikenGuppy
pi_196697351
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 20:18 schreef AgnesGru het volgende:
Er gaan geruchten dat Bastiaan en Milou uit elkaar zijn:

https://www.rtlboulevard.(...)uw-niet-langer-samen
Wanneer is hun laatste vlog geweest?
Somebody that I used to know
  zaterdag 12 december 2020 @ 22:40:03 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196697804
Volgen ze elkaar nog op social media?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196698554
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wanneer is hun laatste vlog geweest?
22 november geloof ik. Dat is redelijk recent.
  zondag 13 december 2020 @ 10:03:54 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196702144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef Leandra het volgende:
Volgen ze elkaar nog op social media?
Yep.

Het item is ook letterlijk: "we hebben een anonieme tip gekregen dat Bastiaan en Milou uit elkaar zouden zijn. Dit omdat ze gestopt zijn met vloggen. Daarop hebben we de KRO benaderd en zij zeiden dat we maar naar de kerstspecial moeten kijken om te ontdekken hoe het zit".

Lijkt me een promo.
KuikenGuppy
  zondag 13 december 2020 @ 10:09:00 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196702198
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 10:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Yep.

Het item is ook letterlijk: "we hebben een anonieme tip gekregen dat Bastiaan en Milou uit elkaar zouden zijn. Dit omdat ze gestopt zijn met vloggen. Daarop hebben we de KRO benaderd en zij zeiden dat we maar naar de kerstspecial moeten kijken om te ontdekken hoe het zit".

Lijkt me een promo.
Omdat ze gestopt zijn met vloggen als reden :D :')

Zul je zien dat ze zwanger is _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196702334
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 10:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Yep.

Het item is ook letterlijk: "we hebben een anonieme tip gekregen dat Bastiaan en Milou uit elkaar zouden zijn. Dit omdat ze gestopt zijn met vloggen. Daarop hebben we de KRO benaderd en zij zeiden dat we maar naar de kerstspecial moeten kijken om te ontdekken hoe het zit".

Lijkt me een promo.
:') richting de anonieme tipgever
Somebody that I used to know
  zondag 13 december 2020 @ 10:42:05 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_196702499
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat ze gestopt zijn met vloggen als reden :D :')

Zul je zien dat ze zwanger is _O-
Dat zou best eens kunnen, misschien de redactie even tippen?https://www.rtlboulevard.nl/pagina/3739866/contact
KuikenGuppy
  zondag 13 december 2020 @ 11:48:41 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_196808705
Het lijkt erop dat Bastiaan & Milou nog bij elkaar zijn: https://www.facebook.com/(...)8550389152/?vh=e&d=n
pi_196808842
Had ook niet anders verwacht eigenlijk. Op Insta was die hond van Bastiaan nog gewoon recent te zien bij Milou. En dat niet iedereen behoefte heeft aan altijd maar blijven vloggen is ook niet heel vreemd.
pi_196953326
Nou Yvon zegt nu dat ze wel uit elkaar zijn...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196953365
:o
pi_196953368
Patat
pi_196953444
ik vind haar eng, die duitser.
pi_196953470
Willempie
pi_196953473
Klaas John Huntelaar
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:09:41 #209
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196953504
Kut Yvon die opeens 30 mannen je huis in duwt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196953552
Ohja deze man :')
pi_196953561
alle geerts zijn geil
pi_196953582
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:00 schreef alors het volgende:
Nou Yvon zegt nu dat ze wel uit elkaar zijn...
Ik kon het niet goed volgen. Het klonk niet alsof ze helemaal uit elkaar waren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_196953602
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik kon het niet goed volgen. Het klonk niet alsof ze helemaal uit elkaar waren.
Ze gaf aan dat ze een paar weken geleden, voor de breuk, op bezoek was geweest bij Bastiaan...
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:14:49 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196953624
Kleed mooi af dat overhemd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196953681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:14 schreef alors het volgende:

[..]

Ze gaf aan dat ze een paar weken geleden, voor de breuk, op bezoek was geweest bij Bastiaan...
Ah ja, niet goed opgelet dus. Niet onverwachts
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_196953863
Oeps verkeerde topic
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:24:34 #217
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196953897
quote:
Damn, welke boerderij was dit?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:25:55 #218
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196953931
Die scene dat Geert op bezoek gaat bij Angela en haar kettingrokende dochters, rillingen lopen nog steeds over mijn lijf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196953942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Damn, welke boerderij was dit?
De boerderij van die pillen boer met zijn schapen
pi_196954088
Altijd witte kerst bij Jan
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:32:09 #221
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196954100
Ik heb een wietplantage.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196954101
Nienke *O*
pi_196954111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:57 schreef Korreltje-zout het volgende:
Het lijkt erop dat Bastiaan & Milou nog bij elkaar zijn: https://www.facebook.com/(...)8550389152/?vh=e&d=n
Helaas..
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:33:53 #224
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196954141
Jeeeeeej.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196954207
Leuke meid maar wat een naïeve kut
pi_196954359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuke meid maar wat een naïeve kut
Wie en waarom?
Love is in the air!
pi_196954941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:41 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wie en waarom?
Omdat ze weer terug is gegaan naar Jan nadat hij het uit maakte. Het leek er sterk op dat hij haar gewoon miste, maar dat hij niet heel anders is gaan denken over een kind samen en dat is wat zij uiteindelijk wel wil.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 december 2020 @ 23:59:38 #228
862 Arcee
Look closer
pi_196956405
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 23:59 schreef Arcee het volgende:
Jan en Nienke. *O*
Zij gaat jaren verspillen aan deze man om er te laat achter te komen dat al goede mannen die wel kinderen willen dan al bezet zijn. Zo zonde.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_196957271
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:08 schreef alors het volgende:

[..]

Zij gaat jaren verspillen aan deze man om er te laat achter te komen dat al goede mannen die wel kinderen willen dan al bezet zijn. Zo zonde.
Alsof een kind willen allesomvattend is van een relatie of een garantie voor succes... :{
Liever vol overtuiging aan een kind beginnen dan dat er een kind komt en de relatie klapt. Datingsites zitten er helemaal vol mee, dames met kleine hummels wiens vader niet meer in de buurt is. Vind dat toch ergens altijd sneu.

Overigens vind ik het wel frappant dat Milou weer terug is naar Duitsland. Ik zou denken dat iedereen wel weet dat een boer 7 dagen per week keihard moet werken?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 26 december 2020 @ 04:59:44 #231
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196959084
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef W00fer het volgende:

[..]

Alsof een kind willen allesomvattend is van een relatie of een garantie voor succes... :{
Liever vol overtuiging aan een kind beginnen dan dat er een kind komt en de relatie klapt. Datingsites zitten er helemaal vol mee, dames met kleine hummels wiens vader niet meer in de buurt is. Vind dat toch ergens altijd sneu.

Overigens vind ik het wel frappant dat Milou weer terug is naar Duitsland. Ik zou denken dat iedereen wel weet dat een boer 7 dagen per week keihard moet werken?
Dit is wel heel veel kletspraat bij elkaar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196975016
Z
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef W00fer het volgende:

[..]

Alsof een kind willen allesomvattend is van een relatie of een garantie voor succes... :{
Liever vol overtuiging aan een kind beginnen dan dat er een kind komt en de relatie klapt. Datingsites zitten er helemaal vol mee, dames met kleine hummels wiens vader niet meer in de buurt is. Vind dat toch ergens altijd sneu.

Overigens vind ik het wel frappant dat Milou weer terug is naar Duitsland. Ik zou denken dat iedereen wel weet dat een boer 7 dagen per week keihard moet werken?
Aan haar Instagram post te zien, is het Bastiaan die de relatie heeft verbroken. Zij geeft aan graag te willen vechten voor de liefde, maar wel dat dat dan van 2 kanten moet komen
pi_196986799
Mooi om te zien dat een paar boeren die dit programma echt nodig hadden, wel een vrouw hebben gevonden.
pi_196986910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Deurknoppen het volgende:

[..]

Aan haar Instagram post te zien, is het Bastiaan die de relatie heeft verbroken. Zij geeft aan graag te willen vechten voor de liefde, maar wel dat dat dan van 2 kanten moet komen
Dat heeft ze wsl ook op haar instagram gezet vanwege alle reacties dat ze verwend is en dat ze het boerderijleven niet kon handelen. Is toch vervelend als jij degene was die bereid was ervoor te vechten en zelfs bereid was je leven in Frankfurt op te geven en de relatie tegen je zin beëindigd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:20:10 ]
pi_197009717
quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2020 12:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat heeft ze wsl ook op haar instagram gezet vanwege alle reacties dat ze verwend is en dat ze het boerderijleven niet kon handelen. Is toch vervelend als jij degene was die bereid was ervoor te vechten en zelfs bereid was je leven in Frankfurt op te geven en de relatie tegen je zin beëindigd is.
Zou goed kunnen. Naja, is ze nu iig van hem af want ja.. ze was toch te leuk en te levendig voor hem.

Kan hij met z’n hond verder, Luna, gezien t feit dat hij maar al te graag lijkt te tongen met dat beest in zowat elk filmpje 😫😫
pi_197011929
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 22:45 schreef Deurknoppen het volgende:
Z
[..]

Aan haar Instagram post te zien, is het Bastiaan die de relatie heeft verbroken. Zij geeft aan graag te willen vechten voor de liefde, maar wel dat dat dan van 2 kanten moet komen
Het is allemaal wel een beetje raar gegaan. Een mooie terugblik filmen en dan ineens uit elkaar.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_197017326
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Mooi om te zien dat een paar boeren die dit programma echt nodig hadden, wel een vrouw hebben gevonden.
Dat viel mij ook al op ja. Ronald en John waren echt de boeren die ze hadden moeten volgen. Dat is waar boer zoekt vrouw voor is vind ik.
  maandag 28 december 2020 @ 13:53:14 #238
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197020681
Bastiaan komt wel weer lekker horkerig over zeg, je gaat je bijna afvragen of hij het verbreken van de relatie expres heeft uitgesteld omdat Yvon en crew langs zouden komen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197026458
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:53 schreef AgnesGru het volgende:
Bastiaan komt wel weer lekker horkerig over zeg, je gaat je bijna afvragen of hij het verbreken van de relatie expres heeft uitgesteld omdat Yvon en crew langs zouden komen.
Eens, erg horkerig en egoïstisch komt hij over.
  maandag 4 januari 2021 @ 20:13:12 #240
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_197213173
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:52 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op ja. Ronald en John waren echt de boeren die ze hadden moeten volgen. Dat is waar boer zoekt vrouw voor is vind ik.
toch is dat hele circus met meerdere kandidaten te logeren op de boerderij (en overal camera's op) volgens mij vaak juist een recept voor mislukking. Dus voor hen fijn dat ze op een wat rustiger manier konden kennismaken met de geïnteresseerden.
in de haak.
pi_197219819
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:13 schreef trui het volgende:

[..]

toch is dat hele circus met meerdere kandidaten te logeren op de boerderij (en overal camera's op) volgens mij vaak juist een recept voor mislukking. Dus voor hen fijn dat ze op een wat rustiger manier konden kennismaken met de geïnteresseerden.
Daar heb je ook weer gelijk in.
pi_197229278
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:53 schrelopt ef AgnesGru het volgende:
Bastiaan komt wel weer lekker horkerig over zeg, je gaat je bijna afvragen of hij het verbreken van de relatie expres heeft uitgesteld omdat Yvon en crew langs zouden komen.
Klopt misschien wel, maar kan ook wel kip of ei verhaal zijn. Milou benadrukt bijna bij elke opmerking dat 't haar allemaal tegenvalt. Dan heb je als Bastiaan ook minder zin om 'sociaal' te zijn.
Ze vindt zeeland niet bruisend, het boerenleven is harder werken dan ze had verwacht, het huis bevalt niet en dan gaat Bastiaan ook nog een binnen zitten in z'n overall....misschien had ze zelf eerder de conclusie moeten trekken dat 't niks voor haar was...
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_197607205
Steffi en Roel hebben een dochter gekregen en haar naar Yvon vernoemd
pi_197607378
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-van-eerste-kindje
quote:
Heugelijk nieuws uit het zuiden van ons land. Steffi (31) en haar partner Roel zijn voor het eerst ouders geworden. De boerin, bekend door haar deelname aan 'Boer zoekt Vrouw', is vrijdag bevallen van een meisje.

Het kleine meisje heet Sterre Yvon Madelon en is vernoemd naar BzV-presentatrice Yvon Jaspers. Zo is te lezen op Instagram. 'Afgelopen vrijdag 22-01-2021 zijn wij de troste ouders geworden.'

In september 2020 bracht de hengstenhouder het babynieuws naar buiten via de website van Boer zoekt Vrouw. Op dat moment had het stel hun 20 weken-echo er al op zitten. "Roel en ik zijn dolgelukkig, alles gaat heel goed." Ook biechtte ze op dat ze last had van de bekende zwangerschapskwaaltjes. "Ik was echt kotsmisselijk in het begin. Maar ja, het is geen zinloos ziek zijn dus ik heb het er graag voor over."
pi_197607581
Ik krijg de post zelf niet ingesloten
  Redactie Sport / Supervogel zondag 24 januari 2021 @ 16:31:34 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197611781
Je kind vernoemen naar Yvon Jaspers _O-
pi_197612017
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Je kind vernoemen naar Yvon Jaspers _O-
Als het een jongetje was geworden, dan werd het een Jasper :s)
pi_197612914
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Je kind vernoemen naar Yvon Jaspers _O-
Ik vind Sterre erger _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198512893
Jan en Rianne gaan emigreren naar Denemarken!

https://kro-ncrv.nl/onze-(...)KsZqBSezt1IqHIO6y7vw
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 16:33:24 #251
382129 crew  Donna
pi_198514568
Femke van Gijsbert is de nr.2 op de kieslijst van de BBB.
pi_198517892
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:33 schreef Donna het volgende:
Femke van Gijsbert is de nr.2 op de kieslijst van de BBB.
Ze is geen Femke van Gijsbert meer toch? (voor mijn beeld)
Somebody that I used to know
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 19:56:48 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198518053
quote:
2s.gif Op maandag 15 maart 2021 19:49 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ze is geen Femke van Gijsbert meer toch? (voor mijn beeld)
Klopt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 15 maart 2021 @ 20:17:22 #254
382129 crew  Donna
pi_198518562
Dat klopt inderdaad. Maar er hebben inmiddels al zoveel Femkes meegedaan dat ik het toch maar even zo neergezet heb. :')
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 20:10:51 #255
382129 crew  Donna
pi_198576513
Yvon kondigt Boer zoekt Vrouw-babyspecial aan: ‘Ik voel me iedere keer een beetje tante’
Maar liefst negentig Boer zoekt Vrouw-baby’s zijn er geboren sinds het begin van het populaire programma. ,,Als ik stilsta bij het feit dat er negentig kinderen op de wereld zijn gekomen, omdat papa en mama elkaar dankzij het programma hebben leren kennen, is dat bijna niet te bevatten”, stelt Yvon Jaspers.

Ze presenteert op zondag 11 april de Boer zoekt Vrouw: 90 spruiten special. Yvon Jaspers was zelf zwanger toen in 2004 de eerste opnames werden gemaakt van Boer zoekt Vrouw. ,,Guus, de eerste Boer zoekt Vrouw-baby, wordt dit jaar 15. Mijn dochter Keesje is bijna 16. Haar hele leven presenteer ik Boer zoekt Vrouw en haar hele leven hoort zij over relaties, huwelijken en geboortes. Laatst werden er in één week vier meisjes geboren en dan betrap ik mezelf erop dat ik me stiekem toch iedere keer een beetje tante voel, haha!”

‘Tante Yvon’ zal voor eeuwig verbonden zijn met Boer zoekt Vrouw en de andere boerenprogramma’s voor KRO-NCRV. Vereerd was Jaspers toen boerin Steffi (uit de reeks van 2018) en haar partner Roel hun dochter eind januari van dit jaar vernoemden naar de presentatrice: Sterre Yvon Madelon heet de jonge spruit. Het stel is morgenavond te zien in de tweede aflevering van Onze boerderij in Europa als Yvon Jaspers met Steffi en Roel naar Denemarken reist om een van de grootste paardenfokkers van Europa te bezoeken.

In de baybspecial gaat de presentatrice onder meer op bezoek bij de boer die slechts twee brieven kreeg: boer Gert-Jan uit seizoen 8. Met Judith verwelkomde hij in 2017 zoontje Steff. Jaspers gaat ook langs bij de grote gezinnen van boer Henk (seizoen 6) die met Fiona vier kinderen heeft en boer Hans (seizoen 4) die met Audrey in januari zijn vierde kindje kreeg.

Boer zoekt vrouw: 90 spruiten special, zondag 11 april, 20.25 uur bij KRO-NCRV op NPO 1

Ik las ergens anders dat ze zelfs naar Wietse en Neeltje gaat!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 11:21:21 #256
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_198584855
Dat wil ik graag zien met al die baby'tjes en anderen kindjes😘
pi_198769661
Als ik de Instagram story van Milou zo bekijk, zou ze nu zomaar bij Bastiaan op bezoek kunnen zijn.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 20:47:53 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198769807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef Korreltje-zout het volgende:
Als ik de Instagram story van Milou zo bekijk, zou ze nu zomaar bij Bastiaan op bezoek kunnen zijn.
Of bij Elise ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198770649
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:47 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Of bij Elise ;)
Nope.

[ Bericht 6% gewijzigd door Korreltje-zout op 01-04-2021 09:11:13 ]
pi_198789995
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef Korreltje-zout het volgende:
Als ik de Instagram story van Milou zo bekijk, zou ze nu zomaar bij Bastiaan op bezoek kunnen zijn.
Ah, ze is dus gaan werken bij een Zeeuwse frietproducent.
pi_198935429
quote:
In 2009 maakten we kennis met Wietse. Een stille boer, die als een blok voor de vrolijke Neeltje viel. Het leken in alles tegenpolen: Wietse als introverte man tegenover Neeltje als extraverte, spontane vrouw. Toch bracht de liefde ze samen.

https://boerzoektvrouw.kr(...)-90-spruiten-special
Zondag een special van Boer Zoekt Vrouw waarin we eindelijk een update krijgen van Wietse en Neeltje. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 9 april 2021 @ 18:39:59 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198935748
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zondag een special van Boer Zoekt Vrouw waarin we eindelijk een update krijgen van Wietse en Neeltje. *O*
Oh echt? Wow :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 april 2021 @ 19:36:05 #263
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  vrijdag 9 april 2021 @ 21:41:10 #264
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198939043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 18:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh echt? Wow :o
Was vandaag al een preview op Instagram te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 11 april 2021 @ 20:28:58 #265
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198966001
Steffie en Roel O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198966052
Hont _O_
pi_198966058
Steffie&Roel en Wim&Marit
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966089
Die boeren laten er geen gras over groeien.
pi_198966091
3, 2 en bijna 1. Goed doorgefokt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966095
Extreem blonde koppies en pa en ma hebben donker haar, hier klopt iets niet.
pi_198966107
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:35 schreef tralalala het volgende:
Extreem blonde koppies en pa en ma hebben donker haar, hier klopt iets niet.
Is toch vaak zo bij kinderen
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 11 april 2021 @ 20:38:31 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198966141
Jezus dat accent, je zou er maar de hele dag naar moeten luisteren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 11 april 2021 @ 20:40:16 #273
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198966162
Fokboerderij.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198966164
Wat een cuties
pi_198966218
Wie de fuck noemt een baby’tje nou inhemelsnaam Geert??
  zondag 11 april 2021 @ 20:45:25 #276
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198966227
Henk heeft nog steeds rode wangetjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198966240
Oh kippenboer Jan :o ik dacht andere Canadese Jan.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966267
Ja weet je het gebeurt en je gaat verder

:') _!!
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966305
Gvd, wat kunnen die boeren fokken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 11 april 2021 @ 20:50:25 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_198966318
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:49 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat kunnen die boeren fokken.
:D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_198966337
Ook wel een traditionele verdeling allemaal
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 11 april 2021 @ 20:53:15 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_198966371
Hans herken je bijna niet. Zij is nauwelijks veranderd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 11 april 2021 @ 20:54:30 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198966396
Het zijn ook allemaal erg saaie degelijke mensen zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198966418
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn ook allemaal erg saaie degelijke mensen zeg.
Echt hè. Wat een getrut.

Wietse en Neeltje kom er maar in *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 11 april 2021 @ 20:55:46 #285
123170 alors
zlata1234
pi_198966424
Zijn Wietse en Neeltje al geweest?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_198966428
Volgens mij zijn er geen succesvolle 45-min BZV-stellen die kindvrij zijn gebleven
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 11 april 2021 @ 20:56:08 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_198966429
Martijn en Marlies _O_ Dat was een goed seizoen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_198966435
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef alors het volgende:
Zijn Wietse en Neeltje al geweest?
Nope, komen nog
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966465
Leuk dat hij iemand heeft gevonden. Snapte niet zo goed waarom hij maar twee brieven kreeg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 11 april 2021 @ 20:58:32 #290
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198966469
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt hè. Wat een getrut.

Nogal. En Yvon maakt het er niet beter op. Ik voel me als kijker aangesproken alsof ik vijf ben. :')
  zondag 11 april 2021 @ 20:58:37 #291
123170 alors
zlata1234
pi_198966472
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:56 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Nope, komen nog
JUICHEN *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_198966486
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 20:58 schreef Fascination het volgende:
Leuk dat hij iemand heeft gevonden. Snapte niet zo goed waarom hij maar twee brieven kreeg.
Inderdaad. Herinner me nog dat hij ondernemender was dan de gemiddelde boer met toffe hobby's buiten de deur.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966523
WietseGOD
  zondag 11 april 2021 @ 21:02:15 #294
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198966525
Een kleurtje. Een unicum in de reeks.
pi_198966527
Wietse *O*
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966529
Wietse *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 11 april 2021 @ 21:02:34 #297
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198966531
De FOK! boer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198966543
Neeltje en haar karaokeset *O*
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966553
Die is al in badpak _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198966557
Gewoon een bikinifoto opsturen. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_198966560
En dicht
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')