Had me nog zo gehaast!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
@:Skysherrif op tijd voor een deel van de puntentelling
Wel door het slotje
Duurt nog evenquote:
Jurystemmen is net afgelopen, je bent op tijd voor de televotequote:
OEH JAAAAquote:Op zondag 7 juni 2020 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Keurig linkerrijtje. Misschien redden we de Top 10 nog bij de televoting
Ja, dit is ook nooit meer terug te kijken!quote:
Oh afgelopen zelfsquote:Op zondag 7 juni 2020 00:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jurystemmen is net afgelopen, je bent op tijd voor de televote
Zin inquote:
Nee, maar het blijft wel genietenquote:
Elk volgend land heeft meer punten dan het land ervoorquote:
Pruikje vliegt nu kwaad door de arenaquote:
Ja, maar binnenkort telt iedereen mee en is de winnaar al voor de laatste uitslag bekend.quote:
Ik ook! Spannender, meer onverwachte momenten, blijft langer spannend. Al was toen Zweden en Macedoniė over waren wel duidelijk dat Nederland het daarvan wel zou winnen. Dat waren echt geen publieksmagneten.quote:
Is zeker een mooi nummer!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
nummer van estland ga ik straks nog even opzoeken
Das de opera, La Forzaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
Dan hoop ik dat je zin hebt in operaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
Of Sky heeft geen idee en vindt gewoon de dame leuk, kan ookquote:Op zondag 7 juni 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je zin hebt in opera
En zooooo terechtquote:
Gun ik ze volgende x ook wel met Bennyquote:
Ik vond het vorig jaar sneu dat ze weinig punten van de televote kregen met op zich een leuk liedjequote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar sneu dat ze weinig punten van de televote kregen met op zich een leuk liedje
Denk toch weer dat de startvolgorde hen geen windeieren heeft gelegd.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar sneu dat ze weinig punten van de televote kregen met op zich een leuk liedje
Ik ben zelf niet zo’n fan van Lie to Me qua muziek, maar alles klopte wel en van mij had het hoger mogen eindigen dan Zweden hoor. Is toch meer uit hetzelfde straatje en dan vond ik Lie to Me veel leuker.quote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:40 schreef Sableheart het volgende:
Oostenrijk weet nu al dat ze ingehaald zijn, want Cyprus en Israel halen sowieso meer punten.
Maar ze worden nog wel in beeld gebracht.
Lag toch weer misschien aan startpositie nummer 3...?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had graag alles behalve Israėl gezien toen.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Vraag me stiekem wel af wat jullie nou vonden van Israel als winnaar dit jaar
Daarom is het systeem van 2019 beterquote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef Sableheart het volgende:
drie landen getoond, 1 uitslag bekend gemaakt, en israel wint.
Dat had beter gekund.
Noemden ze wel tussendoor ergens. 300 nogwat geloof ik.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef F1gamer het volgende:
Dan niet de punten bekendmaken wat Israėl had gehaald
Ja echt heel erg eens dat het zeker hoger dan Zweden had moeten eindigen, want hetzelfde straatjequote:Op zondag 7 juni 2020 00:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo’n fan van Lie to Me qua muziek, maar alles klopte wel en van mij had het hoger mogen eindigen dan Zweden hoor. Is toch meer uit hetzelfde straatje en dan vond ik Lie to Me veel leuker.
Nummer zit heel goed in elkaar maar niet echt mijn ding, vond de live performance wat tegenvallen, maar op zich niet zo rouwig om de uitslag.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Wel een faal jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef F1gamer het volgende:
Dan niet de punten bekendmaken wat Israėl had gehaald
Die postcards waren tof jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had graag alles behalve Israėl gezien toen.
Al hebben we door deze Israėl overwinning wel hele vette postcards gehad in 2019
Tel aviv: Hold my ESCquote:
Op het moment zelf vond ik het een afknapper, maar nu snap ik enigszins wel waarom. Directe impact en origineelquote:Op zondag 7 juni 2020 00:41 schreef skysherrif het volgende:
Sorry, ik kon het niet latenquote:
Al is dat ook een uitdrukking volgens mij. Maar dan nogquote:Op zondag 7 juni 2020 00:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, in het raden van de gaststad is ze geen ster
Jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Zal Israėl of Cyprus de Eurovision Again poll winnen?
Cyprus 100%quote:Op zondag 7 juni 2020 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Zal Israėl of Cyprus de Eurovision Again poll winnen?
quote:
Nog eens luisteren, misschien snap ik het nuquote:Op zondag 7 juni 2020 00:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Op het moment zelf vond ik het een afknapper, maar nu snap ik enigszins wel waarom. Directe impact en origineel
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:45 schreef sportfreak het volgende:
Netta in 2018: "Next time Jurasalem!"
Het werd Tel Aviv
Netta in 2019: "Going to Amsterdam!"
Het werd Rotterdam
Niks geen sorry, was juist een leuke opmerkingquote:
quote:
twitter:MarijaMadalena twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:43:00OMG OMG CAN´T BELIEVE WE WON OMG GUYS I'M CRYING OMG #EurovisionAgain https://t.co/fPdAQ6hBwN reageer retweet
Die reactie krijg ik alleen als ik er een lange tijd niet naar heb geluisterdquote:Op zondag 7 juni 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog eens luisteren, misschien snap ik het nu
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:47 schreef Cee het volgende:
twitter:MarijaMadalena twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:43:00OMG OMG CAN´T BELIEVE WE WON OMG GUYS I'M CRYING OMG #EurovisionAgain https://t.co/fPdAQ6hBwN reageer retweet
Cannot unhearquote:Op zondag 7 juni 2020 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
Dancing with ma dolls on the motherbocking beat
Het refrein is wel lekker en sommige uithalen wel nice, maar er zit teveel in het nummer wat ik echt niet goed vind.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die reactie krijg ik alleen als ik er een lange tijd niet naar heb geluisterd
Ja ik vind het ook mooier als er dan net wat anders wordt gedaanquote:Op zondag 7 juni 2020 00:47 schreef molloot200 het volgende:
Toch jammer als artiesten voor hun winning performance gewoon het kunstje doen wat ze al 2 keer die week hebben gedaan. Vond ik Duncan of Salvador toch bijzonderder.
Linda Wagenmakers’ rood-wit-blauwe jurkquote:Op zondag 7 juni 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook mooier als er dan net wat anders wordt gedaanEven uit het keurslijf en lekker doen wat dan goed voelt
dan moet je de jaren tachtig kijken. Dan hebben alle niet-engelstalige winnaars opeens spontaan een engelstalige versie van hun nummer klaarliggen.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:47 schreef molloot200 het volgende:
Toch jammer als artiesten voor hun winning performance gewoon het kunstje doen wat ze al 2 keer die week hebben gedaan. Vond ik Duncan of Salvador toch bijzonderder.
Insgelijks! Tot over een weekquote:Op zondag 7 juni 2020 00:50 schreef Sableheart het volgende:
Zoals altijd: bedankt allemaal, en tot volgende week!
En dan met een tussenstop in Rotterdam door naar Reykjavikquote:Op zondag 7 juni 2020 00:51 schreef koffieleuk het volgende:
Fun fact: De afstand Lissabon - Tel Aviv is de langste afstand tussen organiserende steden tot nu toe.
Ja joh, wég ermeequote:
Tot volgende week! Was weer gezellig!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:50 schreef Sableheart het volgende:
Zoals altijd: bedankt allemaal, en tot volgende week!
Wow, interessant!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:51 schreef koffieleuk het volgende:
Fun fact: De afstand Lissabon - Tel Aviv is de langste afstand tussen organiserende steden tot nu toe.
Tel Aviv - Rotterdam gaat daar toch wel overheen of ben ik topografisch nu zo slecht?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:51 schreef koffieleuk het volgende:
In dat geval zou ik deze playlist even bekijken! Staan nog meer leuke statistiekjes inquote:
Eerlijk gezegd heb ik dat niet gechecktquote:Op zondag 7 juni 2020 01:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tel Aviv - Rotterdam gaat daar toch wel overheen of ben ik topografisch nu zo slecht?
Had Portugal eigenlijk wel hoger geschat zelfs! Ben het hier verder ook wel mee eens.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:14 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha laatste, top.
Portugal 19e vind ik wel mooi om te zien, niet meer op die ellendige 26e plek.
Albaniė 17e is natuurlijk schandalig, die net-niet-top 10-plek stond Bushpepa natuurlijk veel beter.
Maar UK en Finland? Wat? Waarom?
De meeste mensen die kijken/stemmen komen uit het Verenigd Koninkrijk en VK doet het elke week beter hier dan bij de echte resultaten. Daarnaast is Surie behoorlijk geliefd onder de Britse fans en tweette ze deze week mee dus dit keer is her verschil nog groter. Saara Aalto is ooit derde geworden bij de Britse X Factor dus denk dat het grote Britse stemmersblok haar ook heeft geholpen. Daarnaast is dat echt zo'n nummer dat bij veel mensen wel wat puntjes kan winnen zonder dat het iemands favoriet is denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:14 schreef molloot200 het volgende:
Hahaha laatste, top.
Portugal 19e vind ik wel mooi om te zien, niet meer op die ellendige 26e plek.
Albaniė 17e is natuurlijk schandalig, die net-niet-top 10-plek stond Bushpepa natuurlijk veel beter.
Maar UK en Finland? Wat? Waarom?
quote:Op zondag 7 juni 2020 01:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tel Aviv - Rotterdam gaat daar toch wel overheen of ben ik topografisch nu zo slecht?
Ik had wat tijd over.quote:Op zondag 7 juni 2020 01:06 schreef Momo het volgende:
Düsseldorf Baku lijkt mij ook wel een redelijk grote afstand
Thanks!quote:Op zondag 7 juni 2020 01:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In dat geval zou ik deze playlist even bekijken! Staan nog meer leuke statistiekjes in
Tja, verbaast me niksquote:
Ik vraag me af of er Britten hebben gestemd vanavondquote:
Finland werd ooit derde bij X-Factor UKquote:
twitter:surieofficial twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:36:15I was whisked out a side door, into a police car, before the show was finished + before I could say bye + thank you. It was absolutely mental, BUT, what a life changing experience + I'm genuinely so grateful for it all. #EurovisionAgain https://t.co/JeIoLLdBVI reageer retweet
twitter:surieofficial twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:45:15@Lizzle967 @EurovisionAgain If by after party you mean police reports + security checking my hotel room for bombs, then yeeeessss??? 🙃 reageer retweet
Jeetje wat een gedoequote:Op zondag 7 juni 2020 14:50 schreef Em31 het volgende:
Wist niet dat dit na haar optreden voor Surie ook nog zo’n gedoe is geweest
twitter:surieofficial twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:36:15I was whisked out a side door, into a police car, before the show was finished + before I could say bye + thank you. It was absolutely mental, BUT, what a life changing experience + I'm genuinely so grateful for it all. #EurovisionAgain https://t.co/JeIoLLdBVI reageer retweet
twitter:surieofficial twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:45:15@:Lizzle967 @:EurovisionAgain If by after party you mean police reports + security checking my hotel room for bombs, then yeeeessss??? 🙃 reageer retweet
Jaaaaaa, met die goal van Van Bastenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:06 schreef Cee het volgende:
Omg de hints zijn er en het wordt 100% 1988.
GONNA FAJND MI A TICKET TO THE TROPIIIIIIIIICSquote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaa, met die goal van Van Basten![]()
Oh wacht, het ESF. Geen onaardig jaar, met een aantal prima liedjes (en natuurlijk Céline![]()
![]()
). Het zal lastig zijn Geers licht oubollige lied in de Top 5 te krijgen.
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 20:46:46We're having technical issues
@Eurovision for details x reageer retweet
twitter:Eurovision twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 20:45:00Tonight's #EurovisionAgain is...DUBLIN 1988🇮🇪
Here to introduce the show is Kirsten Siggard from Hot Eyes who represented Denmark 🇩🇰 3 times!
A huge thanks for our friends at @RTE for getting this online!
📺 https://t.co/eHnGPo4LBz
⏰ 21:00 CEST
#Eurovision @EurovisionAgain https://t.co/2oVnya7YSe reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:01 schreef Sableheart het volgende:
ach ja, in deze periode werd het festival wel vaker in Ierland georganiseerd.
da's waar.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Al wisten ze dat toen nog niet, toch? De echte gloriejaren kwamen hierna pas
Haha ja ik kan het me voorstellen dan in dat gevalquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
da's waar.
Maar we hebben 1997 ook pasgeleden teruggekeken.
En ik ben bij mijn eigen terugkijken net 1994 voorbij.
Dus voor mijn gevoel wel erg veel Ierland
Ja als je voor het eerste optreden al moet, kan het nooit wat wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Goed lied dit, wel een matige startpositie.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pat Kenny is nu al lazarus zo te horen
Hopelijk heeft hij geen hoge noodquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
Ben wel benieuwd of Geer z'n hoge noot haalt hoor
Ja, maar toen had je 16 netten (en op 6 ervan het ESF).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:08 schreef Sableheart het volgende:
600 miljoen.
tegenwoordig halen we nog maar een derde van dat, toch?
da's waar, al begonnen de commerciele zenders in 1988 al wel op te komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar toen had je 16 netten (en op 6 ervan het ESF).
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hop, nog een keer Ryanair. In de strijd tegen Aer Lingus staan ze nu 3-0 voor
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 21:06:52Now... remember this tweet for later on...
Michelle was engaged to Cathal Ryan, son of multi-millionaire Tony Ryan who co-founded Ryanair ✈️
That’s all we’re gonna say on this matter for now 👀
#EurovisionAgain https://t.co/6flSVipIfh reageer retweet
TV10 het Sterrennetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
da's waar, al begonnen de commerciele zenders in 1988 al wel op te komen.
Een lucky maar wat geeft hetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland pakte Ierland terug op het EK
heerlijk vrolijk amateuristisch.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:12 schreef Fred_B het volgende:
IJsland kon er in de eerste jaren niets van.
Jacques d’Ancona had een notoir slechte adem (aldus J. Derksen).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:13 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het toch nog goedkomen met Gerard
Deze oudere zijn zo leuk. En blijf vooral kijken tijden de puntentelling.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik blijf hopen op 1988 en dat we dan Joling de top 5 in krijgen.
Hij lust ook wel een neut.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Beetje Hans van der Togt-uiterlijk die presentator
sorry, ik ging er vanuit dat je vanzelf wel op zou duiken. Je hebt de afgelopen weken tenslotte niet gemist, maar ik had je kunnen taggen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben erbij!
Was het gewoon vergeten, dus dank voor de reminder
Geeft niet joh, ik ben er nu!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
sorry, ik ging er vanuit dat je vanzelf wel op zou duiken. Je hebt de afgelopen weken tenslotte niet gemist, maar ik had je kunnen taggen.
De Ierse omroep had geen stuiver in die jaren. En Ryan Air blijkbaar wel.quote:
Alleen IJsland (Beathoven, Socrates)quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geeft niet joh, ik ben er nu!Wie heb ik al gemist?
Een hoop Ryanair-reclame, een intropraatje (deels in Gaelic), een stukje hurling en IJslandquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geeft niet joh, ik ben er nu!Wie heb ik al gemist?
Ah, er gaat wel een belletje rinkelen, maar kan me die niet écht voor de geest halen verderquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Alleen IJsland (Beathoven, Socrates)
Hehequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Tommy heeft twee keer matig gescoord voor Zweden. Dat kunnen er weinigen zeggen.
Je leeft maar één keer, dus je zou het kunnen laten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, er gaat wel een belletje rinkelen, maar kan me die niet écht voor de geest halen verderStraks maar even terugkijken dan
Nah, voor de volledigheid wil ik het weten ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer, dus je zou het kunnen laten.
Ik denk niet dat die schermen op de achtergrond LED schermen zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Dit decor is een beetje 2014, maar dan omgevallen
Volgens Jan en Daniėl is dit dat ookquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:19 schreef F1gamer het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik naar Tros Muziekfeest zit te kijken
Neequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die schermen op de achtergrond LED schermen zijn.
Vrij standaard in de jaren 80quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel apart eigenlijk dat de presentatoren het aan elkaar praten. Dat heb ik niet vaak gezien op het ESF
En zie maar eens iemand te vinden die beter kan zingen terwijl hij lijkt op een badmeester in een aikidopak! Lukt je nietquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lied.
Dat gezelschap.
Die klaphark.
Dat
Ja oké, maar dat haar zag ik het eerstquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lied.
Dat gezelschap.
Die klaphark.
Dat
Op zichzelf een terechte constatering.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zie maar eens iemand te vinden die beter kan zingen terwijl hij lijkt op een badmeester in een aikidopak! Lukt je niet
Altijd rare fratsen! Je zou denken 'doe eens normaal en sleep een draaiorgel het podium op'.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh, die rare Britten toch. Optreden zonder schoenenKledingwissel tijdens het optreden
Het liedje is enorm meh.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:25 schreef Sableheart het volgende:
al moet ik eerlijk zeggen dat dit nummer niet mijn lijstje haalde toen ik de eerste keer keek.
Eens zien of hij nu beter bevalt.
de tweede keer dat ik het hoor is inderdaad niet beter dan de eerste.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje is enorm meh.
Een dramatische winnaar als het had gewonnen.
Ik vermoed dat die bij haar ekte ekte vrienden is op Twitter.quote:
Ah, later even teruglezen danquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
die geeft haar commentaar meestal op twitter ipv hier.
Het is gewoon een mindere versie van Logan...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje is enorm meh.
Een dramatische winnaar als het had gewonnen.
Ze is druk aan het tweeten, dus ze kijkt welquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
die geeft haar commentaar meestal op twitter ipv hier.
Ja preciesquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het is gewoon een mindere versie van Logan...
Nathan Rutjes is het niet met eensquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat haar zag ik het eerstEn daarna werd het teveel om op te noemen
quote:
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Turkije, die gaan scoren vanavond in de herstemming.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
juist welquote:
12 points from Greece go to...... momentjequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Turkije kan na het optreden nog wat bijverdienen op Dublin Centraal. De hoeden hebben ze bij zich
Waarom was Cyprus dat jaar gedisqualificeerd?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
12 points from Greece go to...... momentje
En bedanktquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Liedje bevalt me wel. Soepie, soepie soepie
Liedje uit de voorronde van een paar jaar eerder nog eens gebruikt geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarom was Cyprus dat jaar gedisqualificeerd?
Even wikipedia erbij pakken.
Ah, het lied uit Cyprus had in 1984 al eens in de voorselectie van Cyprus gezeten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarom was Cyprus dat jaar gedisqualificeerd?
Even wikipedia erbij pakken.
Mijn geheugen voor zinloze feitjes laat me niet in de steekquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ah, het lied uit Cyprus had in 1984 al eens in de voorselectie van Cyprus gezeten.
inderdaad een van je sterke puntenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn geheugen voor zinloze feitjes laat me niet in de steek
Met een echte Wolter Cruzquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Oeh, nu al een echte zilveren bruiloft van Gerrit en Wilma-uitstraling
Gelukkig voor Gerrit en Wilma was dit allegaartje verdwaald en op dit podium terecht gekomenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Oeh, nu al een echte zilveren bruiloft van Gerrit en Wilma-uitstraling
quote:
Nee rakel dat maar niet meer op..quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:37 schreef sportfreak het volgende:
Als ik landen zoals Turkije daarnet en Spanje nu zie krijg ik wel het idee dat landen meer bij hun eigen cultuur bleven toen.
Maar ja, de laatste keer keer dat Nederland bij hun eigen cultuur bleef...
Ja, onze grote heldquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:37 schreef Sableheart het volgende:
Nog geen goede nummers gehoord, gelukkig komt daar zo verandering in.
Ik vind Shangri-la oprecht een van de betere nummers van deze editiequote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
Eigenlijk wel matig na al die flutnummers dat Gerard niet beter scoorde.
Ja, ik vind het ook minder slecht dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Shangri-la oprecht een van de betere nummers van deze editie
Dat ook inderdaad!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook minder slecht dan de gemiddelde Nederlander.
Komt dat ook niet door de reputatie die Gerard in de loop der jaren heeft opgebouwd?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook minder slecht dan de gemiddelde Nederlander.
Dat verstaan ze in Reykjavik toch niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Langs ieder flatgebouw
Zie ik een bamboetouw
Wat??
Wat? Ivo Niehe die een snoepreisje afslaat?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat hij een dagje eerder nog even op en neer naar Ivo Niehe moest in Nederland.
Dat is hogere dichtkunst van onze Geer!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Langs ieder flatgebouw
Zie ik een bamboetouw
Wat??
Nu weet ik bij wie Blof in de leer is geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Langs ieder flatgebouw
Zie ik een bamboetouw
Wat??
Oh jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat hij een dagje eerder nog even op en neer naar Ivo Niehe moest in Nederland.
Zal best kunnen jaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Komt dat ook niet door de reputatie die Gerard in de loop der jaren heeft opgebouwd?
Veel mensen denken nu, het is van Gerard, dus bagger.
Ja, al is hij ondertussen daar wel overheen en tot het meubilair van de TV gaan behoren.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Komt dat ook niet door de reputatie die Gerard in de loop der jaren heeft opgebouwd?
Veel mensen denken nu, het is van Gerard, dus bagger.
Ja inderdaad, maar hij heeft toch zo'n reputatie gekregen van "die gozer van die foute programma's", dus moet alles met hem ook wel kut zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al is hij ondertussen daar wel overheen en tot het meubilair van de TV gaan behoren.
Hij zegt meer zinvolle dingen dan eigenlijk iedere andere BN’er (ook Jan en Cornald).quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar hij heeft toch zo'n reputatie gekregen van "die gozer van die foute programma's", dus moet alles met hem ook wel kut zijn.
Op ESF-gebied (qua commentaar ook e.d.) trek ik hem sowieso wel goed de laatste jaren.
Ik weet nog dat ik heel hard naar huis ben gefietst na handbal training om deze NSF te zienquote:
eensquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zegt meer zinvolle dingen dan eigenlijk iedere andere BN’er (ook Jan en Cornald).
Ik vind zijn commentaar echt prima inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zegt meer zinvolle dingen dan eigenlijk iedere andere BN’er (ook Jan en Cornald).
Dit keer was het Spanje zelf. Niet echt dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah was het weer zo ver?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |