Fuego was origineel aangeboden voor Helena en Tamta idd. Beide zeiden nee maar Helena had als enige een demo opgenomen, die is nog wel op YouTube te vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:05 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij was hij origineel bedoelt voor Helena Paparizou, of was dat juist Replay?
Daar is ook een (bizar slechte) Nederlandstalige versie van trouwensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is een feestcafé hier in de buurt dat opeens zomaar Zaleilah draait. Ben de enige dan die dat kent.
Van mij mag Diodato volgend jaar weerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja. Italië deed toen ook mee. Vind ik persoonlijk het minste nummer sinds hun terugkeer.
Ja, dat dacht ik ook! Wel fijn dat zij hem oversloeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
Deze was Tamta toch ook in eerste instantie aangeboden? Dit had Tamta dus echt niet moeten doen, past dit nummer echt niet
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja. Italië deed toen ook mee. Vind ik persoonlijk het minste nummer sinds hun terugkeer.
Okay als het Fuego is dan corrigeer ik, dan houden jullie juist wél van me.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fuego willen we hem niet aan doenEr zijn grenzen!
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:06 schreef sportfreak het volgende:
Maar toch een aardig nummer hoor, de 12 punten van Griekenland zijn wel in de pocket lijkt me.
Altijdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay als het Fuego is dan corrigeer ik, dan houden jullie juist wél van me.
en dan nog steedsquote:
Komt door Wopke Hoekstra.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
Dit Italiaanse lied vind ik niets omdat ze in alle Europese talen lyrics hebben, behalve in het Nederlands
Italië en treinen zijn vaker wel onbegrepen combinaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Italie dat scoorde als een trein. Tot op de dag van vandaag niet begrepen.
JAAAAquote:
Ik dacht dat ik alleen was!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dit Italiaanse nummer is dus echt mijn nummer 2 van dit jaarAchter Bushpepper
I Treni Di Tozeur daarentegenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Italië en treinen zijn vaker wel onbegrepen combinaties.
#fyraforever.
I treni di Tozeur had ook moeten winnenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Italië en treinen zijn vaker wel onbegrepen combinaties.
#fyraforever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |