quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Ik zou ook wat originelers roepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:40 schreef wuuht het volgende:
''kutje eten" wat een verschrikkelijk lelijk anglicisme
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel heftig dit. Vergeet Floyd George! We gaan de straat op!
Een afhaal-Thai zou ik dan afslaan.quote:
quote:Blote benen
De 19-jarige Twentse vertelt dat ze aanvankelijk nog de schuld bij zichzelf zocht. „Ik loop wel eens in dat warme weer met blote benen.” De bekende smoes van daders: ‘dan vraag je erom’. Maar ze ontdekte dat kleding niets uitmaakt. „Ik heb een rok gekocht tot op de enkels. En toen kreeg ik ook nog zulke opmerkingen. Het is echt onvoorstelbaar.”
Volgens haar zijn de meeste mannen die zulke opmerkingen maken van allochtone afkomst, met name mannen met een (Noord)-Afrikaans uiterlijk. „Ik weet dat je met zo’n opmerking heel erg moet oppassen, maar ik zeg het niet lichtvaardig én uit ervaring. Waarom ze het doen weet ik niet. Verveling? Stoer doen?”
https://www.ad.nl/binnenl(...)orstelbaar~a35dfe03/
Kies je nog even @dvdfreakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:40 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Myrthe of Welmoet, kies eens?
Ik vond die hele zin zo netjes verwoord, alsof dit van Diederik uit Leiderdorp afkwam.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Ik zou ook wat originelers roepen.
Dit is er een van Audentis, pauperclub. Er is geen corps in Enschede.quote:
Het is gewoon vervelend of zelfs intimiderend.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef Ronald het volgende:
De betreffende straat in Enschede stelt echt weinig voor, ik snap niet dat iemand daar angstig is. Maar misschien is het als jonge dame toch anders.
Maar je roept wel "wat een goeie units" bij een dubbel D die voorbijloopt?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:43 schreef Gehrman het volgende:
Ik word nooit eens nagefloten door hangmeiden.
Plassen jullie ook in jullie huiskamer?quote:
De ex-vrouw van Barney plaste alleen de overloop onder.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Plassen jullie ook in jullie huiskamer?
~Halsema
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ex-vrouw van Barney plaste alleen de overloop onder.
Check dit: @:wereldgozer @:de_boswachter
Nee dat durf ik niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:45 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Maar je roept wel "wat een goeie units" bij een dubbel D die voorbijloopt?
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:45 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Maar je roept wel "wat een goeie units" bij een dubbel D die voorbijloopt?
En geen geweer in de wapenkluis?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ex-vrouw van Barney plaste alleen de overloop onder.
Check dit: @:wereldgozer @:de_boswachter
Blijkbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ben je verstandelijk beperkt dat je dat moet vragen?
Beetje te jongquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Alsof mannen hier Myrthe niet zouden doen
wel plofkop hoor man broquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ja, maar ik snap niet dat dat verboden moet wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je weet toch wel wat sissen is... (p)ssssttt
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Was net C&C remastered aan het downloaden.
bij eigen hoefddoekjes doen ze het niet neequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat asociale gedrag is eigenlijk ook heel racistisch.
Zou dr sissen, dat wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:51 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Alleen de mensen met een vaste baan, zegt van Gaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
We houden allemaal massaal geld over volgens mij.
Prinsjesdag 2021 wordt niet heel gezellig denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
We houden allemaal massaal geld over volgens mij.
Wel even prettig na al het vervelende nieuws de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:08 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is meer een item voor Hart van Nederland
Inderdaad, die kunnen ze weer lekker verhuren aan andere landenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:11 schreef svann het volgende:
Als hij groot is zegt China: bedankt voor de moeite, deze gaat ook weer lekker wat geld opleveren.
Een normale beer schijnt een wolf gewoon weg te jagen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Beetje raar, een getraumatiseerde beer voor de wolven gooien. Maar ik weet er niets van.
quote:Vanavond Op1
‘We moeten testen, testen, testen’, dat is de roep die we sinds de uitbraak van het coronavirus veel hebben gehoord. En sinds vorige week maandag kan dat ook eindelijk op grote schaal. De GGD is platgebeld en de teststraten werden drukbezocht. Hierover praten we met Sjaak de Gouw, directeur Publieke Gezondheid GGD, die ons de laatste cijfers kan geven van afgelopen week.
Johan de Vos, van Koninklijke Horeca Nederland afdeling Breda, over de heropening van de horeca.
De voetbalkeeper is ‘one of a kind’, je hebt een sleutelpositie in het spel, maar het is soms ook een eenzame positie. De documentaire ‘Keeper’ die volgende week maandagavond (15 juni om 20:05 uur op NPO 2) te zien is, laat dit mooi zien. De docu volgt vijf amateurkeepers, van wie er één inmiddels professioneel is geworden. Selena Babb keept op het hoogste professionele niveau bij de Spaanse club Sporting de Huelva. En wie beter dan Ronald Waterreus en Hans van Breukelen kunnen vertellen hoe bijzonder de positie van een keeper is?
Zanger Danny Vera en acteur Marcel Hensema hadden grootste plannen voor 2020. Een uitverkocht Afas Live en een debuut op Pinkpop stonden op de planning van Danny. Marcel zou met zijn nieuwe voorstelling ‘Alles In de Hens’ langs de theaters in Nederland trekken. De gemaakte plannen konden de prullenbak in, maar beide heren zaten bepaald niet stil. Afgelopen maanden toerde Marcel langs huiskamers en tuinen om zijn allereerste voorstelling ‘Mijn Ede’ te spelen. Dit weekend stond hij vijf keer voor dertig man in DeLaMar. Danny Vera begon met zijn ‘homerecordings’, nam een nieuw album op en stond gisteren in de Ziggo Dome voor dertig man. Vanavond schuiven beide heren aan.
Ja dan moeten we de bruine beer hier zien te krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Een normale beer schijnt een wolf gewoon weg te jagen.
Dat moet hij weer terug krijgen.
Zelfkennis. Knap hoor.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:11 schreef matthijst het volgende:
“Als ik zelf terugkijk denk ik wel: laat die man dit gewoon alleen doen. Dat is gewoon heel eerlijk. Hij moet daar solo zitten, ik vind mezelf een stoorzender.” - Fidan
Onbegrijpelijk hoeveel idioten toch altijd weer gaan zitten bellen als stoorzenderquote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
allemaal mensen die bellen voor onzinvragen ipv voor afspraak maken
Waar blijven julliequote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hansie Breukelkneus uitlachen
@:caland
@:el-stinho
@:doublepain
@:jancees
@:zipportal
@:maxi-mus
@:ggmm
@:onlogisch
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
veel simpele mensen, hoor je ook weleens als ze 112 voor onzin bellenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:21 schreef Ronald het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoeveel idioten toch altijd weer gaan zitten bellen als stoorzender
Dit doet mij pijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
overheid die bij gaat houden wie er precies bij welke demonstratie is?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
waarom niet intekenlijst demonstratie met naam en tel, max aantal mensen, easy does it
Alleen als ik hangry benquote:
Klopt, daarom informeer ik eerst bij jou. Hoef ik dat niet te doen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SAD.
[..]
Hier net zo, tenzij de gasten mij niet bevallen.
Echt een stemmenmagneet deze bekakte damequote:Op zondag 7 juni 2020 22:35 schreef superniger het volgende:
De toekomstige lijstrekker van D66.
RIP Jetten
nog wat gescoord?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was gisteren van 16.00 uur tot 23.30 in de kroeg. Was direct lam lol.
Je zag dat na een paar biertjes die 1.5 meter allang niet meer haalbaar was. Krukken werden weer naar elkaar toe geschoven.
Iedereen heeft al weken schijt aan de maatregelen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:36 schreef Ronald het volgende:
Geen hond houdt zich in de winkelstraat nog aan 1,5 meter overigens en dat is ook logisch want dat is simpelweg niet mogelijk en zeker buiten vrij nutteloos.
alleen als Femke de muziek leuk vindtquote:Op zondag 7 juni 2020 22:38 schreef gniffie het volgende:
Kroegen gewoon sluiten en festivalseizoen weer openen
Ze waren gesloten.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat die winkels hebben misdaan als ik dit soort beelden zie
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die riep toch op tot het doden van zwarte piet ofzo?
heb je de plundering van de Jimmy Choo in Belgie vandaag al gezien?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat die winkels hebben misdaan als ik dit soort beelden zie
Nopequote:Op zondag 7 juni 2020 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je de plundering van de Jimmy Choo in Belgie vandaag al gezien?
quote:
twitter:SamvanRooy1 twitterde op zondag 07-06-2020 om 19:10:17#BlackLivesMatterBE in #Brussel: winkels worden geplunderd. https://t.co/Vs1zDoIf1F reageer retweet
Slechts wachten totdat zoiets in Nederland gaat gebeuren dusquote:Op zondag 7 juni 2020 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:SamvanRooy1 twitterde op zondag 07-06-2020 om 19:10:17#BlackLivesMatterBE in #Brussel: winkels worden geplunderd. https://t.co/Vs1zDoIf1F reageer retweet
Amsterdam is geen Nederlandquote:Op zondag 7 juni 2020 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slechts wachten totdat zoiets in Nederland gaat gebeuren dus
Net een tikkeltje intelligenter ook.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Sigrid lijkt op Ellie Lust maar dan met langer haar.
Dan kan je Fok opdoeken.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Yessss, alles waar iemand zich gekwetst door voelt moet kapot!
Haar man is Palestijns ofzo.quote:
tenzij je het onder 'geloof' kan scharenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Yessss, alles waar iemand zich gekwetst door voelt moet kapot!
Brandje blussen op het eind. 🤣quote:Op zondag 7 juni 2020 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:SamvanRooy1 twitterde op zondag 07-06-2020 om 19:10:17#BlackLivesMatterBE in #Brussel: winkels worden geplunderd. https://t.co/Vs1zDoIf1F reageer retweet
Landverrader.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ook wel van mening veranderd mbt zwarte piet. Maar dat mag je hier op fok niet zeggen want dan ben je landverrader.
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ook wel van mening veranderd mbt zwarte piet. Maar dat mag je hier op fok niet zeggen want dan ben je landverrader.
vuile landverraderquote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik ook hoor...sommige tradities veranderen met de tijd. Kinderen vinden een groene of gele piet ook prima.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Moet jij weten.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Onder de bus met jou.quote:
als Piet 100% wit wordt is het ook niet goed, let maar opquote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor...sommige tradities veranderen met de tijd. Kinderen vinden een groene of gele piet ook prima.
Ja laten we een kleur verbieden.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor...sommige tradities veranderen met de tijd. Kinderen vinden een groene of gele piet ook prima.
Kleine aanpassing met groot effect voor een groepquote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Racistquote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Nee, dat gaat niet genoeg zijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kleine aanpassing met groot effect voor een groep
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
De tweede keer one strike? Daar klopt iets niet.
Voor mij wel. De hele piet afschaffen vind ik ook onzin. Kleurtje veranderen moeten we niet te moeilijk over doenquote:
Lost niks op.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor mij wel. De hele piet afschaffen vind ik ook onzin. Kleurtje veranderen moeten we niet te moeilijk over doen
Subsidie.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef BlackNero het volgende:
Wie is dat donkere meisje en waarom mag zij niks zeggen?
mensen die aan tafel zitten eerst...of ga je nu Sylvana inschakelen?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef BlackNero het volgende:
@Myrthequote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef matthijst het volgende:
Overal.
Maar goed, kijk ook eens naar de sissende Marokkaanjes dan.
Die zit er voor de bokaalquote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef BlackNero het volgende:
Best, maar dat zijn er maar weinig.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef matthijst het volgende:
Overal.
Maar goed, kijk ook eens naar de sissende Marokkaanjes dan.
nee, lekker andermans belastinggeld rondstrooien over de wereld is niet moeilijk natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ze komt wel goed over vind ik. Beetje bekakt maar wel enorm welbespraakt. Je hoeft het niet met haar eens te zijn maar ze is vrij moeilijk te haten.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Best, maar dat zijn er maar weinig.
De meesten zijn redelijk normaal opgevoed.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Best, maar dat zijn er maar weinig.
De meesten zijn redelijk normaal opgevoed.
quote:
Ik had het niet over de inhoud zoals je zag.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee, lekker andermans belastinggeld rondstrooien over de wereld is niet moeilijk natuurlijk
Wat vind jij mooi?quote:
Ik heb het al vaker gezegd, een jaar of 10 geleden, waren er regenboogpieten, heel leuk bedacht, door de regenboog gevaren en allerlei kleuren gekregen. Het anoniemiteitselement voor de mensen die Piet moesten spelen blijft in stand, er zat een voor kinderen leuk en geloofwaardig verhaal achter. Kortom, iedereen tevreden zou je denken. Rustig aan meer regenboogpieten en de zwarte pieten uitfaseren.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als Piet 100% wit wordt is het ook niet goed, let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |