Dan kan je Fok opdoeken.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Yessss, alles waar iemand zich gekwetst door voelt moet kapot!
Haar man is Palestijns ofzo.quote:
tenzij je het onder 'geloof' kan scharenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Yessss, alles waar iemand zich gekwetst door voelt moet kapot!
Brandje blussen op het eind. 🤣quote:Op zondag 7 juni 2020 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]twitter:SamvanRooy1 twitterde op zondag 07-06-2020 om 19:10:17#BlackLivesMatterBE in #Brussel: winkels worden geplunderd. https://t.co/Vs1zDoIf1F reageer retweet
Landverrader.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ook wel van mening veranderd mbt zwarte piet. Maar dat mag je hier op fok niet zeggen want dan ben je landverrader.
@Lenny_Leonardquote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ook wel van mening veranderd mbt zwarte piet. Maar dat mag je hier op fok niet zeggen want dan ben je landverrader.
vuile landverraderquote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik ook hoor...sommige tradities veranderen met de tijd. Kinderen vinden een groene of gele piet ook prima.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Moet jij weten.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Onder de bus met jou.quote:
als Piet 100% wit wordt is het ook niet goed, let maar opquote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor...sommige tradities veranderen met de tijd. Kinderen vinden een groene of gele piet ook prima.
Ja laten we een kleur verbieden.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor...sommige tradities veranderen met de tijd. Kinderen vinden een groene of gele piet ook prima.
Kleine aanpassing met groot effect voor een groepquote:Op zondag 7 juni 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |