Onbegrijpelijk hoeveel idioten toch altijd weer gaan zitten bellen als stoorzenderquote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
allemaal mensen die bellen voor onzinvragen ipv voor afspraak maken
Waar blijven julliequote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hansie Breukelkneus uitlachen
@:caland
@:el-stinho
@:doublepain
@:jancees
@:zipportal
@:maxi-mus
@:ggmm
@:onlogisch
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
veel simpele mensen, hoor je ook weleens als ze 112 voor onzin bellenquote:Op zondag 7 juni 2020 22:21 schreef Ronald het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hoeveel idioten toch altijd weer gaan zitten bellen als stoorzender
Dit doet mij pijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
overheid die bij gaat houden wie er precies bij welke demonstratie is?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
waarom niet intekenlijst demonstratie met naam en tel, max aantal mensen, easy does it
Alleen als ik hangry benquote:
Klopt, daarom informeer ik eerst bij jou. Hoef ik dat niet te doen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SAD.
[..]
Hier net zo, tenzij de gasten mij niet bevallen.
Echt een stemmenmagneet deze bekakte damequote:Op zondag 7 juni 2020 22:35 schreef superniger het volgende:
De toekomstige lijstrekker van D66.
RIP Jetten
nog wat gescoord?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was gisteren van 16.00 uur tot 23.30 in de kroeg. Was direct lam lol.
Je zag dat na een paar biertjes die 1.5 meter allang niet meer haalbaar was. Krukken werden weer naar elkaar toe geschoven.
Iedereen heeft al weken schijt aan de maatregelen.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:36 schreef Ronald het volgende:
Geen hond houdt zich in de winkelstraat nog aan 1,5 meter overigens en dat is ook logisch want dat is simpelweg niet mogelijk en zeker buiten vrij nutteloos.
alleen als Femke de muziek leuk vindtquote:Op zondag 7 juni 2020 22:38 schreef gniffie het volgende:
Kroegen gewoon sluiten en festivalseizoen weer openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |