Best, maar dat zijn er maar weinig.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:51 schreef matthijst het volgende:
Overal.
Maar goed, kijk ook eens naar de sissende Marokkaanjes dan.
nee, lekker andermans belastinggeld rondstrooien over de wereld is niet moeilijk natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ze komt wel goed over vind ik. Beetje bekakt maar wel enorm welbespraakt. Je hoeft het niet met haar eens te zijn maar ze is vrij moeilijk te haten.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Best, maar dat zijn er maar weinig.
De meesten zijn redelijk normaal opgevoed.
quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Best, maar dat zijn er maar weinig.
De meesten zijn redelijk normaal opgevoed.
quote:
Ik had het niet over de inhoud zoals je zag.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee, lekker andermans belastinggeld rondstrooien over de wereld is niet moeilijk natuurlijk
Wat vind jij mooi?quote:
Ik heb het al vaker gezegd, een jaar of 10 geleden, waren er regenboogpieten, heel leuk bedacht, door de regenboog gevaren en allerlei kleuren gekregen. Het anoniemiteitselement voor de mensen die Piet moesten spelen blijft in stand, er zat een voor kinderen leuk en geloofwaardig verhaal achter. Kortom, iedereen tevreden zou je denken. Rustig aan meer regenboogpieten en de zwarte pieten uitfaseren.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als Piet 100% wit wordt is het ook niet goed, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |