Ik vond het altijd al een goed nummer, maar toen bij EIC werd het echt favoriet hierquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Albanie nu![]()
Al ging ik dat pas waarderen vanaf EIC.
quote:
De gemiddelde lift kan wel dit soort muziek gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Funhouse het volgende:
Fantastische zanger, maar het nummer doet mij niet zo veel. Vind het een beetje liftmuziek.
Oooh jaa dat is ook een leuk oud pareltjequote:
quote:
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde lift kan wel dit soort muziek gebruiken.
quote:
quote:
Avond!quote:
quote:
Ja eigenlijk dit dusquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk vond ik zeker niet slecht, maar wel nergens naartoe gaan. En ik denk ook dat dat heeft geleid naar de middenmootscore.
quote:
Ik geef de voorkeur aan Van Persie, Persie, Persie, Persie.quote:
Inkoppertje.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Van Persie, Persie, Persie, Persie.
Ik probeer nu Ijs_beer voor me te zien die het woord Brie hoort.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
en ik hoorde net ook het woordje brie. maar dat zien jullie vast wel voor je.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik probeer nu Ijs_beer voor me te zien die het woord Brie hoort.
Hou ooppppquote:
En bedankt hequote:
Het publiek gaf ze duidelijk ongelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
Tsjechiëjammer dat de jury dit niet leuker vond dan Zweden.
Ja, twee nummers wel in hetzelfde vaarwater, dus viel te verwachten dat jury en publiek voor één van de twee zouden gaan. Jammer genoeg niet allebei voor Tsjechië...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
Tsjechiëjammer dat de jury dit niet leuker vond dan Zweden.
Ja dat blijft echt hilarischquote:
quote:
Het idee is juist dat dat bij de jury niet gebeurt. Die moeten immers een Top 25 inleveren.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, twee nummers wel in hetzelfde vaarwater, dus viel te verwachten dat jury en publiek voor één van de twee zouden gaan. Jammer genoeg niet allebei voor Tsjechië...
Ja dat was wel even spannend toenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:13 schreef Funhouse het volgende:
en het was nog maar de vraag of hij überhaupt op kon treden met zijn rugblessure uit de eerste repetitie
Maar textueel was Zweden toch ook niet beter.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:15 schreef Funhouse het volgende:
Ik snap op zich wel waarom de jury niet voor een nummer met deze tekst wilde gaan
Nee. Da's het knappe juist.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:15 schreef sportfreak het volgende:
Zijn hier nou stukjes videoclip erdoorheen?
Ja klopt wel, maar dan nog zie je vaak dat effect ook bij de juryquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het idee is juist dat dat bij de jury niet gebeurt. Die moeten immers een Top 25 inleveren.
Jaquote:
wel een stuk veiligerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar textueel was Zweden toch ook niet beter.
Klopt! Ben benieuwd of ze met de originele staging hoger de 6e zouden eindigen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En de staging moest ook nog aangepast worden volgens mij, vanwege zijn blessure
Ja echt liefquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:17 schreef Sableheart het volgende:
en vervolgens springen ze elkaar in de armen, zo blij dat het allemaal gelukt is.
Dat herinner ik me niet meer. Was volgens mij toen plassen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was bij EIC toen ook zo tofLekker meestampen
Oh, dan heb je wel een hoogtepuntje gemist hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer. Was volgens mij toen plassen.
Haha, wauwquote:
Goede keuze Tim!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik pak mijn drinkhoorn en fakkels erbij en zet koers richting Dorestad
Branden zullen zequote:
OH ja vorig jaar was zo overgewaardeerdquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef sportfreak het volgende:
Als je dit vergelijkt met waarmee Denemarken een jaar later kwam
Ze zijn wel van alle markten thuis in ieder geval.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef sportfreak het volgende:
Als je dit vergelijkt met waarmee Denemarken een jaar later kwam
Ze zijn wel van alle markten thuis in ieder geval.
Serielkillerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH ja vorig jaar was zo overgewaardeerd
Hm ja, dat is het ook wel jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef Em31 het volgende:
Echt een apart jaar ook eigenlijkBest goed, maar ook weer niet heel bijzonder dat ik veel nog terug luister
Ik vond die wel leuk, was één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH ja vorig jaar was zo overgewaardeerd
Oh die was ook ZO TOFquote:
Ja dat is het wel, het is leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm ja, dat is het ook wel jaMaar daarom vind ik dit jaar toch verrassend leuk om terug te kijken. Toch veel "oh jaaaaaa die was ook leuk!" en dat bij zo'n recente editie
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
Bij die eerste 'why' dacht ik even dat Euphoria zou volgen
Australië - Portugal is best een duur vliegticketquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Australië - Portugal is best een duur vliegticket
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Australië - Portugal is best een duur vliegticket
Ja ze had hier duidelijk geen zin in.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:24 schreef Funhouse het volgende:
Laat het even inzinken dat dezelfde persoon verantwoordelijk is voor dit optreden en Fuego
Best een leuk vrolijk liedje wel, maar echt het ging live op meerder manieren onderuitquote:
Ja je kunt wel merken wat Sacha's favoriet wasquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:24 schreef Funhouse het volgende:
Laat het even inzinken dat dezelfde persoon verantwoordelijk is voor dit optreden en Fuego
Die is wel tof jaquote:
Het is geen Edsiel in de green room nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is wel tof jaAl vind ik over het algemeen de presentatie dit jaar wat flets
En toch ook wel prettig om effe op adem te komen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
zo jammer dat er tegenwoordig dit soort reclamepauzes nodig zijn. Heeft niet echt toegevoegde waarde, volgens mij.
Om demense die het ESF belastinggeld verslindende onzin vinden tevreden te houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
zo jammer dat er tegenwoordig dit soort reclamepauzes nodig zijn. Heeft niet echt toegevoegde waarde, volgens mij.
omdat de onzin dan toch ergens moet zitten, bedoel je? :pquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om demense die het ESF belastinggeld verslindende onzin vinden tevreden te houden.
Heeft ook te maken met het opbouwen van sommige acts met veel props (zoals nu Finland) waar meer tijd voor nodig isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
De laatste keer dat de TROS echt van zich liet horen.
quote:
Dat zeker!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:30 schreef Momo het volgende:
Superknap ze dat ze gewoon goed doorzingt met deze gekkigheid
nou wilde net hetzelfde zeggen. Als ze was gaan joiken had ze de televote gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Finland, waar niet geyoikt wordt. En dat is aan het eindresultaat te zien.
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom even meekijken! Wat gek zo'n nieuwe versie bij Eurovision Again
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Heet dit nummer nou Monsters?
Ik denk bij combinatie Finland, monsters en ESF toch ergens anders aan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef sportfreak het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Alsjeblieft Finland. Ga gewoon weer metal en rock sturen.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
dat soort nummers van hen zijn meestal wel veel beter dan dit, ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Zo slecht zag Monica Aspelund er ook weer niet uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Reinquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo slecht zag Monica Aspelund er ook weer niet uit.
Doe waar je goed in bent!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Vast!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
Het blijft een beetje bizar om te bedenken dat we volgend jaar zo'n show in Ahoy hebben
Hoop ik![]()
Mansjester city, RB Leipzig/Salzburg.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:33 schreef Momo het volgende:
Goed nummer, maar dit was echt de INEOS/Sky van het songfestival
Ik vrees ervoor. Massa evenementen, en dan ook nog onder een dak, zullen het laatste zijn wat weer mag.quote:
En dan ook nog zonder publiek dat er doorheen tettert en vlaggenzwaaitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Em31 het volgende:
Het blijft een beetje bizar om te bedenken dat we volgend jaar zo'n show in Ahoy hebben
Hoop ik![]()
Omdat het te gekunstelt voelt. Althans voor mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook nooit veel met het nummer
En ZENA met haar pruikje letterlijk de show stelenquote:
Malta, Azerbeidzjan op het ESF.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mansjester city, RB Leipzig/Salzburg.
Dat inderdaad. Het hele concept, het nummer zelf (de tekst die heel nodig "diepzinnig" wil zijn). Komt wat te plastic over.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Omdat het te gekunstelt voelt. Althans voor mij.
De invloed van Paula Selingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ZENA met haar pruikje letterlijk de show stelen
Ja ditquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:34 schreef Sableheart het volgende:
Er is duidelijk veel moeite in gestoken, maar het doet me weinig.
Dat mens van de pruik zong toch mee met een backing achter het scherm?quote:
Inderdaad, dit is nog 10 keer meer overgeproduceerd dan Zweden. Hopelijk heeft Victoria volgend jaar echt een mooi stagingplan, want dit is natuurlijk het laatste wat we tot nu toe van Bulgarije hebben gezien.quote:
Jupquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mens van de pruik zong toch mee met een backing achter het scherm?
Het is wel een Loreen nummerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Nexum het volgende:
Weet nog dat er geruchten waren dat Loreen dit ging zingen
Oh ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Nexum het volgende:
Inderdaad, iedereen ging helemaal los over Bulgarije toen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Nexum het volgende:
Zo te zien welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Maar dat bleek uiteindelijk bullshit toch?
Nee ze heeft volgens mij wel echt gesprekken gehad met Bulgarije en misschien ook wel een demo opgenomen maar verder kwam het er niet echt van iddquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Maar dat bleek uiteindelijk bullshit toch?
Net als Waylon in de semiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:37 schreef Sableheart het volgende:
En dan Moldavie er na!
Bulgarije valt volledig weg.
quote:
Oh wauwquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:37 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee ze heeft volgens mij wel echt gesprekken gehad met Bulgarije en misschien ook wel een demo opgenomen maar verder kwam het er niet echt van idd
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Het voorbeeld van hoe staging een kwalitatief zeer matig nummer toch de top 10 in kan helpen
Wel een beetje O Mie erasure hierquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:38 schreef Momo het volgende:
Moldavië doet het ook alleen goed met feestnummers
Dat was fase 2 van de Waylon-meltdown (na dat tijgerprint jasje)quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit inderdaadVan tevoren vond ik dit "wel leuk", maar gaf het totaal geen kans. Maar toen ik deze staging zag joh
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was fase 2 van de Waylon-meltdown (na dat tijgerprint jasje)
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
Dat filmpje van wat er achter dit scherm gebeurde was wel bizar.
O Miequote:
Echt he.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar echt veel leuker dan 2019 ja
2019 was genant slecht. Het is dat wij wonnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die ene man die op hakken liep en zo en ondertussen omkleeddequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
Voor het terugkijken zoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
OH ja dat kloptquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was fase 2 van de Waylon-meltdown (na dat tijgerprint jasje)
Ja echt veel diverserquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was ZO TOF johquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
dat was inderdaad ook erg leuk om te zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Em31 het volgende:
Eens maar 2018 is voor mij wel het beste jaar vanwege Eleniquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:40 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind 2019 qua muziek veel sterker dan 2018
Ik vind 2019 ook oprecht niet een heel denderend jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2019 was genant slecht. Het is dat wij wonnen.
Welke Fok!er was dat?quote:
Ze hadden “iets” langer gerepeteerd dan de 3JS.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was ZO TOF johEcht zo strak in elkaar gezet
Netta wil haar props terugquote:
Johquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hadden “iets” langer gerepeteerd dan de 3JS.
Ik vond de line-up van 2020 de beste sinds 2015quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind 2019 ook oprecht niet een heel denderend jaar.
Al denk ik niet dat ik 2020 uiteindelijk heel veel beter had gevonden over de breedte. Al zullen we nooit weten wat de live uitvoeringen hadden veranderd.
Had ie ook zelf gepost toch? Heeft gelukkig wel wat zelfspotquote:
Ik juist over de breedte wel. Heel weinig écht slechte nummers à la Look Away, Heaven of 22. Meeste nummers waren "wel te pruimen". Maar wel weinig uitschieters. Maar over de breedte dus wel een goed jaar wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind 2019 ook oprecht niet een heel denderend jaar.
Al denk ik niet dat ik 2020 uiteindelijk heel veel beter had gevonden over de breedte. Al zullen we nooit weten wat de live uitvoeringen hadden veranderd.
is dat niet meestal het geval met Zweden? Erg overgeproduceerd, ingestudeerd, en komt dus niet als echt over?quote:
Ik lig nog altijd in een deuk over de reacties in het perscentrum toenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu... me ergeren aan die Zweedse gladjakker.
En straks: lachen om de publiekspunten
En geen vrouw op fok werd er vochtig van.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
En weetje het nummer en de videoclip vond ik allemaal wel tof. Basloopje is ook lekker.
MAN DAN DIE GLADJAKKER MET ZN RIJENDE HEUPBEWEGINGEN.
quote:
Ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Had ie ook zelf gepost toch? Heeft gelukkig wel wat zelfspot
Ik was team Jon Henrikquote:
Allemaal voor de tienermeisjesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
En weetje het nummer en de videoclip vond ik allemaal wel tof. Basloopje is ook lekker.
Vergeet die knikjes nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
EN DAN DIE KNIKJAHS>quote:
Hm ja misschien bedoel ik dat ook wel; minder uitschietersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik juist over de breedte wel. Heel weinig écht slechte nummers à la Look Away, Heaven of 22. Meeste nummers waren "wel te pruimen". Maar wel weinig uitschieters. Maar over de breedte dus wel een goed jaar wat mij betreft.
De afgelopen jaren vooral welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
is dat niet meestal het geval met Zweden? Erg overgeproduceerd, ingestudeerd, en komt dus niet als echt over?
quote:
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
En geen vrouw op fok werd er vochtig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |