quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Australië - Portugal is best een duur vliegticket
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Australië - Portugal is best een duur vliegticket
Ja ze had hier duidelijk geen zin in.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:24 schreef Funhouse het volgende:
Laat het even inzinken dat dezelfde persoon verantwoordelijk is voor dit optreden en Fuego
Best een leuk vrolijk liedje wel, maar echt het ging live op meerder manieren onderuitquote:
Ja je kunt wel merken wat Sacha's favoriet wasquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:24 schreef Funhouse het volgende:
Laat het even inzinken dat dezelfde persoon verantwoordelijk is voor dit optreden en Fuego
Die is wel tof jaquote:
Het is geen Edsiel in de green room nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is wel tof jaAl vind ik over het algemeen de presentatie dit jaar wat flets
En toch ook wel prettig om effe op adem te komen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
zo jammer dat er tegenwoordig dit soort reclamepauzes nodig zijn. Heeft niet echt toegevoegde waarde, volgens mij.
Om demense die het ESF belastinggeld verslindende onzin vinden tevreden te houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
zo jammer dat er tegenwoordig dit soort reclamepauzes nodig zijn. Heeft niet echt toegevoegde waarde, volgens mij.
omdat de onzin dan toch ergens moet zitten, bedoel je? :pquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om demense die het ESF belastinggeld verslindende onzin vinden tevreden te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |