abonnement Unibet Coolblue
pi_193523614
Groot-Brittanië.

  zondag 7 juni 2020 @ 17:09:19 #252
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193523616
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:07 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat flauw hoe je vragen steeds terugketst :')
Ach, het is toch duidelijk dat het een retorisch spelletje betreft. Zeg dan gewoon "negers zijn dommer, daarom komen ze niet zo vaak voor in de FIDE top 100". Maar gek genoeg wordt dat dan weer zelden uitgesproken.
pi_193523618
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 16:14 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Haha, dit is ook weer zo geniaal. Die sheriff is ook zwart, maar ja zijn boodschap telt niet want men wil maar één ding horen en dat is het tegenovergestelde van wat hij zegt :). Zo zie je dus ook dat er eigenlijk verdeeldheid is binnen de Afro American community, maar dat simpelweg één kant daarvan wordt weergegeven in de media en ook nog enorm aangedikt. Al die anderen? Ach, dat zijn "coons" en "uncle Tom's".
Er zijn vele donkere mensen die een compleet ander geluid brengen dan het geluid wat BLM/Antifa/Extreem-Links brengt. Maar die krijgen 0 aandacht in de media. Dit is ook het grote probleem met de media, ze brengen geen neutraal nieuws meer wat belicht wordt vanuit de verschillende kanten, maar ze brengen het nieuws wat in hun straatje past en aansluit op hun mening. Mensen mogen geen mening meer vormen op basis van neutraal nieuws, die mening wordt nu voor je gevormd. Journalisten in de media zijn schaars, er lopen alleen nog maar activisten rond.
pi_193523728
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Er zijn vele donkere mensen die een compleet ander geluid brengen dan het geluid wat BLM/Antifa/Extreem-Links brengt.
Welja joh, gooi BLM maar op een hoop met extrrmistische randgroeperingen. Iedereen wiens mening je tegenstaat in de extremistische hoek drukken. :{
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193523780
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:18 schreef recursief het volgende:

[..]

Welja joh, gooi BLM maar op een hoop met extrrmistische randgroeperingen. Iedereen wiens mening je tegenstaat in de extremistische hoek drukken. :{
Als BLM echt gaf om donkere mensen dan hadden we toch wel iets gehoord over die donkere mensen die zijn overleden tijdens dit protest? Of donkere mensen die vermoord worden door andere donkere mensen? BLM gaat alleen over blank vs. donker en je hoort ze alleen zodra een blank persoon een donker persoon iets aandoet.

Heb niet een veel andere mening dan die sherrif waar deze discussie over ging.
pi_193523787
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Daar zijn talloze verklaringen voor te geven, maar de vraag is: hoe denk jij dat dit komt?
Als blanke man wil ik hier niet zomaar vanuit mijn ivoren toren over oordelen. Ik hoop op antwoorden vanuit de zwarte gemeenschap.

Op deze zondagmiddag constateer ik dus eventjes, op basis van feiten, controleerbare cijfers, dat zwarten verantwoordelijk zijn voor 52% van de moorden in Amerika terwijl 13% van de Amerikaanse bevolking zwart is. Tegelijkertijd constateer ik dat 0% van de FIDE top 100 zwart is. Wellicht dat ik dit cijfer nog iets naar boven bij zal moeten stellen als mijn onderzoek afgerond is.

Dan vraag ik mij af, wat zegt dit? Weet ik nog niet. Oordeel vooral zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 08-06-2020 08:31:59 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 7 juni 2020 @ 17:27:52 #257
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_193523837
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als BLM echt gaf om donkere mensen dan hadden we toch wel iets gehoord over die donkere mensen die zijn overleden tijdens dit protest? Of donkere mensen die vermoord worden door andere donkere mensen? BLM gaat alleen over blank vs. donker en je hoort ze alleen zodra een blank persoon een donker persoon iets aandoet.
Dat schijnt niet helemaal waar te zijn.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 7 juni 2020 @ 17:29:09 #258
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_193523851
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:07 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat flauw hoe je vragen steeds terugketst :')
Wat is daar flauw aan? Lokale_Notabele is degene die erover begint. Laat hem naar uitleggen hoe denkt dat het komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193523932
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat schijnt niet helemaal waar te zijn.

[ afbeelding ]
Zijn ze dan de straat op gegaan om te protesteren? En zo ja, waarom lees/hoor je er dan niets over in de Europese media? Of geeft de media alleen maar aandacht aan donkere mensen die zijn omgekomen door blank geweld?
  zondag 7 juni 2020 @ 17:40:03 #260
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_193524012
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zijn ze dan de straat op gegaan om te protesteren? En zo ja, waarom lees/hoor je er dan niets over in de Europese media? Of geeft de media alleen maar aandacht aan donkere mensen die zijn omgekomen door blank geweld?
Naar mijn weten gaan Afro-Amerikanen ook niet voor elk zwart slachtoffer de straat op. Ik begrijp dat BLM zich ook heeft uitgesproken tegen gevallen waarbij blanken het slachtoffer waren. Waarom BLM toen niet is geen demonstreren, moet je aan iemand van die club vragen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193524037
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als BLM echt gaf om donkere mensen dan hadden we toch wel iets gehoord over die donkere mensen die zijn overleden tijdens dit protest? Of donkere mensen die vermoord worden door andere donkere mensen? BLM gaat alleen over blank vs. donker en je hoort ze alleen zodra een blank persoon een donker persoon iets aandoet.

Heb niet een veel andere mening dan die sherrif waar deze discussie over ging.
Daar valt ook eea over te zeggen, maar dat is geen reactie op mijn opmerking. Ik vind de poging om iedereen die loopt te demonstreren met extremisme te associeren door ze in 1 adem te noemen met randgroeperingen niet heel fris.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 7 juni 2020 @ 17:48:20 #262
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193524130
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zijn ze dan de straat op gegaan om te protesteren? En zo ja, waarom lees/hoor je er dan niets over in de Europese media? Of geeft de media alleen maar aandacht aan donkere mensen die zijn omgekomen door blank geweld?
Op straat niet dat ik weet maar wel duidelijk tegen uitgesproken:

https://www.commondreams.(...)deo-arizona-shooting

Maar ze noemen zichzelf toch geen ALM?
Krekker is de bom!
  zondag 7 juni 2020 @ 17:50:47 #263
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193524169
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Op straat niet dat ik weet maar wel duidelijk over uitgesproken:

https://www.commondreams.(...)deo-arizona-shooting

Maar ze noemen zichzelf toch geen ALM?
Het zou voor blm goed zijn als ze een duidelijke doelstelling hebben. Ik begrijp steeds minder waar ze voor staan.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 17:52:02 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193524188
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als blanke man wil ik hier niet zomaar vanuit mijn ivoren toren over oordelen. Ik hoop op antwoorden vanuit de zwarte gemeenschap.

Op deze zondagmiddag constateer ik dus eventjes, op basis van feiten, controleerbare cijfers, dat zwarten verantwoordelijk zijn voor 52% van de moorden in Amerika terwijl 13% van de Amerikaanse bevolking zwart is. Tegelijkertijd constateer ik dat 0% van de FIDE top 100 zwart is. Wellicht dat ik dit cijfer nog iets naar boven bij zal moeten stellen als mijn onderzoek afgerond is.

Dan vraag ik mij af, wat zegt dit? Weet ik nog niet. Oordeel vooral zelf.
het zegt dat zwarten in de vs verantwoordelijj zijn voor 52% van de moorden en niet in de FIDE top100 staan

niet echt veel meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 7 juni 2020 @ 17:57:11 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193524261
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als blanke man wil ik hier niet zomaar vanuit mijn ivoren toren over oordelen. Ik hoop op antwoorden vanuit de zwarte gemeenschap.

Op deze zondagmiddag constateer ik dus eventjes, op basis van feiten, controleerbare cijfers, dat zwarten verantwoordelijk zijn voor 52% van de moorden in Amerika terwijl 13% van de Amerikaanse bevolking zwart is. Tegelijkertijd constateer ik dat 0% van de FIDE top 100 zwart is. Wellicht dat ik dit cijfer nog iets naar boven bij zal moeten stellen als mijn onderzoek afgerond is.

Dan vraag ik mij af, wat zegt dit? Weet ik nog niet. Oordeel vooral zelf.
Kijk, de feiten heb je. Nu de oorzaken nog.

Kan je factoren bedenken die van invloed zijn op de dingen die je noemt? Laat ik een simpel voorzetje geven: zou de kwaliteit van of het gebrek aan genoten onderwijs van invloed kunnen zijn?

Kan je nog meer dingen verzinnen? Je hebt het over een onderzoek dat je aan het doen bent. Wat is je onderzoeksvraag?
Huilen dan.
  zondag 7 juni 2020 @ 17:57:38 #266
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_193524268
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als blanke man wil ik hier niet zomaar vanuit mijn ivoren toren over oordelen. Ik hoop op antwoorden vanuit de zwarte gemeenschap.

Op deze zondagmiddag constateer ik dus eventjes, op basis van feiten, controleerbare cijfers, dat zwarten verantwoordelijk zijn voor 52% van de moorden in Amerika terwijl 13% van de Amerikaanse bevolking zwart is. Tegelijkertijd constateer ik dat 0% van de FIDE top 100 zwart is. Wellicht dat ik dit cijfer nog iets naar boven bij zal moeten stellen als mijn onderzoek afgerond is.

Dan vraag ik mij af, wat zegt dit? Weet ik nog niet. Oordeel vooral zelf.
Jij bent gewoon toevallig en volledig random feitjes over zwarten aan het verzamelen zonder vooraf ook maar enige veronderstellingen gedaan te hebben? Tuurlijk joh :')
Krekker is de bom!
pi_193524288
hodgetwins twitterde op donderdag 04-06-2020 om 00:32:38 Black Lives Matter Is A Leftist Lie! https://t.co/sbrwWlAa73 reageer retweet
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193524303
Lol, zie zojuist die beelden van de burgemeester die weggehoond word van een protest omdat hij niet de politie volledig wil ‘dismantelen’.

Ja hoor, BLM moeten we heel serieus nemen :'). (Als serieuze bedreiging voor onze democratische rechtsstaat)
pi_193524373
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar mijn weten gaan Afro-Amerikanen ook niet voor elk zwart slachtoffer de straat op. Ik begrijp dat BLM zich ook heeft uitgesproken tegen gevallen waarbij blanken het slachtoffer waren. Waarom BLM toen niet is geen demonstreren, moet je aan iemand van die club vragen.
Het probleem is dat blanke verdachten die daar in aanraking met de politie komen een grotere kans hebben om doodgeschoten te worden dan zwarte verdachten.

Excessief politiegeweld in Amerika is zeker een probleem en dat ze daar te vaak mee wegkomen een nog groter probleem. Maar dat dat voornamelijk een racistisch probleem zou zijn is incorrect.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 7 juni 2020 @ 18:08:32 #270
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_193524414
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het probleem is dat blanke verdachten die daar in aanraking met de politie komen een grotere kans hebben om doodgeschoten te worden dan zwarte verdachten.
Bron?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 7 juni 2020 @ 18:11:42 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193524463
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lol, zie zojuist die beelden van de burgemeester die weggehoond word van een protest omdat hij niet de politie volledig wil ‘dismantelen’.

Ja hoor, BLM moeten we heel serieus nemen :'). (Als serieuze bedreiging voor onze democratische rechtsstaat)
De grootste bedreiging voor de rechtstaat zit daar in het Witte Huis. Maar goed, leg eens uit hoe BLM precies een bedreiging is voor de rechtstaat? Omdat een paar idioten menen dat het een goed idee is om de politie integraal te ontmantelen is dat meteen de breedgedragen opvatting van iedereen die demonstreert tegen onrecht?
Huilen dan.
  zondag 7 juni 2020 @ 18:12:26 #272
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193524470
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:59 schreef raptorix het volgende:
hodgetwins twitterde op donderdag 04-06-2020 om 00:32:38 Black Lives Matter Is A Leftist Lie! https://t.co/sbrwWlAa73 reageer retweet
Ik zie mij zelf als links, maar hier sta ik niet achter. Wat nu?
pi_193524477
Op CNN kwalificeren ze het Candace Owens filmpje net als "laster" en "opruiend" en spreken ze er schande van dat Facebook het niet verwijderd heeft. Die zender is totaal niet meer serieus te nemen. Ik voel mijn bloeddruk gewoon stijgen als ik naar die onzin kijk. Wat een wereld leven we in.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_193524494
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik zie mij zelf als links, maar hier sta ik niet achter. Wat nu?
9 minuten je adem inhouden uit solidariteit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193524510
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:53 schreef Dutchguy het volgende:
TONYxTWO twitterde op zondag 07-06-2020 om 14:00:29 BOOM!! CNN gets a taste of their own medicine on LIVE TV! 🔥🔥🔥
https://t.co/eq6IUjRYi0 reageer retweet
''This hatefull ideology Blacklivesmatter''

Stel je de storm voor als dit door een witter was gezegd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')