Nou en? Groenlinks mag hooguit genadebrood eten.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn tot elkaar veroordeeld. Volgend jaar zijn er weer verkiezingen.
Ook vrouwen kunnen gezond verstand hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent een rechtse vrouw?Hoe dat zo?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook vrouwen kunnen gezond verstand hebben.
Ohhquote:
Hoe werkt deze kronkel precies?quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn tot elkaar veroordeeld. Volgend jaar zijn er weer verkiezingen.
Minister van Justitie en Veiligheid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
OhhIk zag vanmiddag een app conversatie voorbij komen waarin telkens aan hem werd gerefereerd als MJenV
Nou, hun verkiezingsprogramma wordt al aardig uitgevoerd door dit kabinet en ze zitten nog niet eens in de Trêveszaal.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou en? Groenlinks mag hooguit genadebrood eten.
Ja, dat zeg ik. Het ministerie kan het staatsrechtelijk, maar niet zonder de gemeenteraad van Amsterdam enorm te schofferen. Zo mag een kabinet niet met een lagere overheid om gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gemeentewet:
Het is eerder gebeurd: https://www.scienceguide.(...)-van-hall-weg-moest/
Dan zouden ze zichzelf eens in de regering moeten bepalen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Groenlinks schijnt heel machtig te zijn en te bepalen of het CDA in de regering komt.
Nee hoor, dit is het wat afgezwakte programma van CU/D66quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, hun verkiezingsprogramma wordt al aardig uitgevoerd door dit kabinet en ze zitten nog niet eens in de Trêveszaal.
POL / Haalt Halsema het einde van de week? #3quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
OhhIk zag vanmiddag een app conversatie voorbij komen waarin telkens aan hem werd gerefereerd als MJenV
Ja hehe, maar daarom legde ik niet gelijk de link met Ferd, omdat FG en FH nogal verwarrend wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Minister van Justitie en Veiligheid.
Beetje hetzelfde als die boeren die op een of andere manier denken dat Groenlinks heel machtig is in Den Haagquote:Op donderdag 4 juni 2020 21:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan zouden ze zichzelf eens in de regering moeten bepalen.
Ook knap dat dat allemaal via de Amsterdamse burgemeester loopt.
Met al die versplintering wordt het steeds moeilijker om een stabiele coalitie te vormen en aangezien GroenLinks waarschijnlijk de grootste partij op links gaat worden, eventueel samen met een PvdA in resurrectie. zullen ze niet om die partijen heen kunnen, willen ze het cordon jegens PVV en FvD in stand houden.quote:
Maggi is voor de soep.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Het ministerie kan het staatsrechtelijk, maar niet zonder de gemeenteraad van Amsterdam enorm te schofferen. Zo mag een kabinet niet met een lagere overheid om gaan.
Demense kennen het verschil nog niet tussen kabinet en parlement.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:28 schreef Hexagon het volgende:
Beetje hetzelfde als die boeren die op een of andere manier denken dat Groenlinks heel machtig is in Den Haag
De klimaat-idioterie, slap asielbeleid, EU-beleid. GL smult aardig mee.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het wat afgezwakte programma van CU/D66
Dan heb ik een sterker immuunsysteem.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hehe, maar daarom legde ik niet gelijk de link met Ferd, omdat FG en FH nogal verwarrend wordt.
En ben gewoon verziekt geraakt door alle overdreven Femkebash blijkbaar.Niet zozeer in dit geval hoor, maar in het algemeen hiervoor.
De meeste mensen zijn gewoon niet alt-right. Dat kan ook.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De klimaat-idioterie, slap asielbeleid, EU-beleid. GL smult aardig mee.
Ik kan niets met die uit Amerika overgewaaide termen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn gewoon niet alt-right. Dat kan ook.
Qua klimaat (wat geen idioterie is) is GL ongeveer gelijk aan D66 en de CU, logisch dat sommige dingen er dan op lijken. EU beleid is helemaal niet wat GL wil. GL zit meer op de lijn van D66 en dus veel meer pro-EU dan het kabinet. En qua asielbeleid wil GL juist een veel menselijker beleid. Als het aan GL lag zouden we veel meer ons eerlijke deel in de EU doen. Dat we ongeveer het strengste asielbeleid van de wereld hebben is echt geen GL beleid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De klimaat-idioterie, slap asielbeleid, EU-beleid. GL smult aardig mee.
Oké dan, Pareltrut.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan niets met die uit Amerika overgewaaide termen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |