abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:53:04 #76
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194256817
Ik denk dat ze er over twee jaar heel oud uit ziet.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194257383
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daar gaan we weer :')
Jij volgt echt het nieuws puur op basis van de zoektermen Halsema en Hoekstra, hè?

Allereerst: museumplein is groot, groot genoeg voor een demonstratie. Vorige keer was op de Dam. Ten tweede: zo ongeveer elke stad in Nederland heeft inmiddels vergelijkbare betogingen gehad, van Den Haag tot Utrecht tot zelfs in Arnhem, Zwolle en Groningen. Waarom daar geen posts van?

Eigenlijk zijn deze vragen retorisch. @admins: kan dit topic niet gewoon dicht? Halsema heeft het debat ruim overleefd, lijkt me niet dat er een reden is om dat in POL steeds weer op te rakelen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 27 juli 2020 @ 02:32:01 #78
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_194274798
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:36 schreef Hanca het volgende:

[..]

Jij volgt echt het nieuws puur op basis van de zoektermen Halsema en Hoekstra, hè?

Allereerst: museumplein is groot, groot genoeg voor een demonstratie. Vorige keer was op de Dam. Ten tweede: zo ongeveer elke stad in Nederland heeft inmiddels vergelijkbare betogingen gehad, van Den Haag tot Utrecht tot zelfs in Arnhem, Zwolle en Groningen. Waarom daar geen posts van?

Eigenlijk zijn deze vragen retorisch. @:admins: kan dit topic niet gewoon dicht? Halsema heeft het debat ruim overleefd, lijkt me niet dat er een reden is om dat in POL steeds weer op te rakelen.
Hmmm, bijzondere aanvraag denk ik dan. Onderwerp bevalt niet en dan maar laten sluiten.
Op die wijze kunnen andere *veel langere lopende* topics ook dicht. Je kunt ook niet reageren en prevelend bidden dat Halsema Heilig daarmee wordt verklaard.

Los van doel en reden, zijn de uitspraken en is het gedrag van Halsema hypocriet.
Wel demonstraties faciliteren maar de binnenstad deugdzaam dichttimmeren omdat daar het doelend onderwerp (van haar, elite ?) niet bevalt. De Wallen is is een veel groter gebied dan het MP waarbij ik onmiddellijk toegeef dat de aandacht zich richt op een relatief klein en intiem gebied.
Net als tal van andere wegduikers, is het je verbergen achter een mondkapje vooral een schijnveiligheid zodat bestuurders kunnen wegkruipen achter een lapje voor het bloeden.

Het feit dat Halsema er politiek is gekomen en kennelijk mag blijven overleven met al haar manipulerende incompetenties is -en blijft een bizar gebeuren. Maar goed, het leidt zo lekker af van de werkelijke problemen in de stad. Beetje reuring op en van de persoon; en dan ben je weer een maand verder, zonder dat je omvalt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_194274814
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 19:36 schreef Hanca het volgende:
Eigenlijk zijn deze vragen retorisch. @admins: kan dit topic niet gewoon dicht? Halsema heeft het debat ruim overleefd, lijkt me niet dat er een reden is om dat in POL steeds weer op te rakelen.
Dit soort nieuwsdumps hebben geen enkele politieke relevantie meer nee. Leuk geweest.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')