Uit eitjes al een Darumaka (98 IVquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb de eerste deel af dus had een Meowthen nu een Perrserker
![]()
Hopelijk gaan ze snel nog maar Galarian erin gooien![]()
Jij?
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uit eitjes al een Darumaka (98 IV), Zigzagzoon, idd de Meowth uit deel 1
. Vind die Meowth echt te grappig.
quote:
Your loss!quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zal je pakketje eens niet openen.
Ja, sorryquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, incompetente contactpersoon bij een klant die klakkeloos 7 mails in 5 minuten stuurt. HOU OP MET ME.
Nee, allemaal schijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:49 schreef Senn88 het volgende:
Oooeh meer bewolking zou het dan nu gaan regenen?
ik voelde net 2 druppeltjes jaquote:
ik ben niet waar jouw buienradar denkt dat ik benquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de Buienradar moet het ook bij jou wel iets meer dan 2 druppeltjes worden.
Zuid-Limburg toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet waar jouw buienradar denkt dat ik ben
normaal wel, maar nu in de buurt van Bredaquote:
Hoeveel km? Nog geen eitje uitgelopen. Straks als het droog is ga ik hardlopen. Dan loop ik er wel 1 uitquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uit eitjes al een Darumaka (98 IV), Zigzagzoon, idd de Meowth uit deel 1
. Vind die Meowth echt te grappig.
Gelopen? Of welke ei soort? haha ja dan wil het wel iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel km? Nog geen eitje uitgelopen. Straks als het droog is ga ik hardlopen. Dan loop ik er wel 1 uit
Welk soort eiquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelopen? Of welke ei soort? haha ja dan wil het wel idd
Deze week al 7 eggs gehatcht. Volgende week moet ik de hele week werken dus worden er zeker nog meer. dus kan in theorie in 2 weken?quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
15 eggs en 15 raids, ergens na de zomer ben ik daar wel voorbij.
7km, dus van vriendjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Welk soort ei
Toevallig de afgelopen twee dagen gewerkt en met het goed weer ga ik dan lopend naar werk en dan hit ik wel 8-9 km per dag. Maar moet zondag pas weer
En dat is dan 1 voor 1? Ja, in theorie kan het ook in 1 dag, maar ik moet niet zoveel lopen voor mijn werk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze week al 7 eggs gehatcht. Volgende week moet ik de hele week werken dus worden er zeker nog meer. dus kan in theorie in 2 weken?
thxquote:
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat is dan 1 voor 1? Ja, in theorie kan het ook in 1 dag, maar ik moet niet zoveel lopen voor mijn werk.
Wanneer het van het weekend weer wat beter weer is, weer een stukje fietsen, hopelijk telt ie dan weer wat kilometers mee.quote:
Dit proces ga ik dit weekend afronden dus eindelijk weer een bankstelquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:00 schreef rival het volgende:
Morgen komt de stukadoor
Vanavond de woonkamer leeghalen
Dat jullie nog niet samen spelen zegquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks lekker rondje lopen. Misschien moet ik de Pokemon app van Cali maar meenemen dan.
Gedeeld account!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat jullie nog niet samen spelen zeg
en je mail!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook voor Facebook maar meteen doen?
En jij bent de proeftijd doorgekomen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook voor Facebook maar meteen doen?
Stilzwijgende verlenging volgens mij.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En jij bent de proeftijd doorgekomen?
Volgend weekend pas schilderen dus zit ook even een week in de rommel!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit proces ga ik dit weekend afronden dus eindelijk weer een bankstel![]()
Maar wat een bende joh. En ga je zelf schilderen, ga dit de volgende keer zeker uitbesteden.
Proeftijd met een maand verlengd?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stilzwijgende verlenging volgens mij.
Jaarquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Proeftijd met een maand verlengd?
Ik ben er al mee gestopt voor vandaag. Ik had mijn contracturen weer gehad. Morgen weer een dag.quote:
Nou opzich niet maar kost zoveel vrije tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Volgend weekend pas schilderen dus zit ook even een week in de rommel!
Ik ga zelf schilderen.
Viel het tegen?
Elk weertype denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welk weertype is prettig voor een graf?
Ik was ff een paar dagen weg, die regen had nog even anderhalve dag mogen wachtenquote:
Lekker er even uit geweest?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was ff een paar dagen weg, die regen had nog even anderhalve dag mogen wachten
Dus maar een dagje eerder naar huis gegaan.
Yep, ff in the middle of nowhere. Tussen de vogels en de reeënquote:
Oh ja zonde. Wel lekker gehad verder?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was ff een paar dagen weg, die regen had nog even anderhalve dag mogen wachten
Dus maar een dagje eerder naar huis gegaan.
Ja hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja zonde. Wel lekker gehad verder?
Had er ook iemand van je pap gegeten, op je stoel gezeten en op bed gelegen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ff naar Friesland geweest waar we met de familie een stuk bos hebben met een huis erin. Het is schitterend in het bos momenteel (mits droog). De rododendron bloeit, het wemelt van de vogels (gister nog ff een jonge vink die uit een nest gelazerd was teruggezet), de reeën zitten vlak bij het huis (vanochtend liep een reekalfje over het grasveld voor het huis) dus genoeg te zien
Gister even mijn broer en neefjes op bezoek gehad. Was ook leuk
Had alleen vandaag even een eind willen fietsen, maar dat kwam er niet meer van.
Omg klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2020 20:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ff naar Friesland geweest waar we met de familie een stuk bos hebben met een huis erin. Het is schitterend in het bos momenteel (mits droog). De rododendron bloeit, het wemelt van de vogels (gister nog ff een jonge vink die uit een nest gelazerd was teruggezet), de reeën zitten vlak bij het huis (vanochtend liep een reekalfje over het grasveld voor het huis) dus genoeg te zien
Gister even mijn broer en neefjes op bezoek gehad. Was ook leuk
Had alleen vandaag even een eind willen fietsen, maar dat kwam er niet meer van.
Een kleine sfeerimpressie danquote:
Maar mooi huisje daar hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een kleine sfeerimpressie dan![]()
En natuurlijk het reetje
Had je een mondkapje op?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:14 schreef CherryLips het volgende:
Gedroomd dat ik onbezorgd in de trein was gestapt. Mooi weer. Naar een vriendin. En toen dacht ik: kut. Ik mag helemaal niet met de trein. En er kwam een conducteur aan mensen vragen waarom ze met de trein waren en dan begon hij te schelden, dus ook bij mij
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Het was wel fijn om in m'n dromen weer even onbezorgd te zijndie paar seconden.
Nee flapdrol. Het is juist om de illusie te creëeren dat ze zitvlees heeft.quote:
Moet ik misschien ook eens proberen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee flapdrol. Het is juist om de illusie te creëeren dat ze zitvlees heeft.
hmm, altijd leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle vier de banden zouden vervangen moeten worden.
Afgesproken om er nu twee te vervangen en dan over een halfjaar die andere twee.
Dat been ook zo naar achterquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee flapdrol. Het is juist om de illusie te creëeren dat ze zitvlees heeft.
Noted! Ga ik dat ook even lerenquote:
het meeste valt toch naast jequote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:38 schreef Californium het volgende:
sowwwww.... komt met bakken uit de hemel hier
Echt he?! En ik zou verdorie om 12 uur lunchen in de stad... wil niet lopen nietquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:38 schreef Californium het volgende:
Ik zat ineens in het donkerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:38 schreef Californium het volgende:
Snap ikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt he?! En ik zou verdorie om 12 uur lunchen in de stad... wil niet lopen niet
Awwww.... Kom maar hier. Dan krijg je een knuffelquote:
ho ho, 1,5meter he!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Awwww.... Kom maar hier. Dan krijg je een knuffel
Nogal moeilijk als je samenwoontquote:
groter huis kopen danquote:
ik zou zelfs nog korfbal kijken op dit moment. Ik wil gewoon weer live sport op tvquote:
Jij doet toch aan korfbal?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou zelfs nog korfbal kijken op dit moment. Ik wil gewoon weer live sport op tv
natuurlijk niet. alleen de bible belt doet aan korfbalquote:
Een reformatorisch verantwoorde sport.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk niet. alleen de bible belt doet aan korfbal
wel een van de weinige sporten die mannen en vrouwen samen doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een reformatorisch verantwoorde sport.
Ja, samen met blote benen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een van de weinige sporten die mannen en vrouwen samen doen
haten op curlingquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, samen met blote benen.
Curling.
Vooral om het douchen achteraf erg interessantquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een van de weinige sporten die mannen en vrouwen samen doen
Wel eens bij bijalbrecht geweest?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral om het douchen achteraf erg interessant
Leukste Tour in jaren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel een deceptie in de TdF hoor.
Kan me niks schelen. De zon, toeschouwers en het geluid van de helicopters brengen me al in vakantiestemming.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar was wel een deceptie in de TdF hoor.
Ok, ja ben wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar hoor er wel best goede dingen over.
Jaloersquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat ook nog op het lijstje hier. Maar morgen eerst Tribeca
Leuk, voor die paar mensen die het doen, voor de rest van de wereld zijn het achterlijke asocialen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme dan kun je alle leuke dingen wel down YouTuben.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk, voor die paar mensen die het doen, voor de rest van de wereld zijn het achterlijke asocialen.
Isaac=God.
Zou doenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. 6 gangen. Misschien dat we wel kaas + dessert doen. Dan hebben we er 7.
Nee hoor, alleen met dingen waar mensen dagelijks last van hebben. Curling is misschien vreemd, maar ze doen het niet op de openbare weg waarbij ze alles en iedereen van de weg duwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook letterlijk overal issues mee hè?
ik voel me beledigt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen met dingen waar mensen dagelijks last van hebben. Curling is misschien vreemd, maar ze doen het niet op de openbare weg waarbij ze alles en iedereen van de weg duwen.
Gezien de 2 "fans" hier in dit topic zegt het wel genoeg.
Misschien meer tijd vrijmaken voor grammatica ipv aso op de weg zijnquote:
nee, ik heb mijn keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien meer tijd vrijmaken voor grammatica ipv aso op de weg zijn.
GC Joël, Gianni, dr Martin en musketboktor en ik zei de gek, racefietsen met regelmaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen met dingen waar mensen dagelijks last van hebben. Curling is misschien vreemd, maar ze doen het niet op de openbare weg waarbij ze alles en iedereen van de weg duwen.
Gezien de 2 "fans" hier in dit topic zegt het wel genoeg.
Toch gegaanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Awwww.... Kom maar hier. Dan krijg je een knuffel
heeft jouw Gym ook een grote partytent opgezet?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:15 schreef Chia het volgende:
Ben vanochtend door de regen gefietst naar de gym voor een early bird les om 7 u.
Terugweg was het ineens droog
Maar wel fijn dat het eindelijk eens weer regent. Hoewel het qua hoeveelheid naar mijn idee telkens tegenvalt. Behalve de afgelopen 24 u dan, toen is er wel redelijk wat gevallen.
Ja wat dat betreft blij met de regen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:15 schreef Chia het volgende:
Ben vanochtend door de regen gefietst naar de gym voor een early bird les om 7 u.
Terugweg was het ineens droog
Maar wel fijn dat het eindelijk eens weer regent. Hoewel het qua hoeveelheid naar mijn idee telkens tegenvalt. Behalve de afgelopen 24 u dan, toen is er wel redelijk wat gevallen.
ik zou een moord doen voor een goede voorjaarsklassiekerquote:
fietsers met oordopjes inquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het meest merkwaardige is is dat wielrenners de gewone fietsers altijd aso's vinden. Slingeren as fuck, met mobieltje in de weer, in gedachten verzonken zijn, gewoon niet doorhebben wat er in het verkeer gaande is.
Dat is ook wel meest kwalijke inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het meest merkwaardige is is dat wielrenners de gewone fietsers altijd aso's vinden. Slingeren as fuck, met mobieltje in de weer, in gedachten verzonken zijn, gewoon niet doorhebben wat er in het verkeer gaande is.
Nee, kleine losse tentjes die er alleen staan bij regen. Spullen pakken we voor en na uit het laad en los gedeelte van de loods via een speciale looproute.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft jouw Gym ook een grote partytent opgezet?
#AllLivesMatter.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
GC Joël, Gianni, dr Martin en musketboktor en ik zei de gek, racefietsen met regelmaat.
Jij zit in team elvi, CL dus.
#Bikelifematters
Daar heb je een punt hoor, maar 2 wrongs don't make a rightquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
1 oortje in doen ipv 2, zodat je hoort als iemand achter je beltquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders de teamorders te horen krijgen vanuit de volgwagen?
Je klinkt als een voormalig politieagent die nu ook ineens aan het protest meedoet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
#AllLivesMatter.
Oh nee, dat mag niet meer van facisme opperhoofd straatdinges, want fuck vrijheid van meningsuiting op FOK!
Neuh, moest even aan zijn post denken toen ik Los zijn # zagquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je klinkt als een voormalig politieagent die nu ook ineens aan het protest meedoet.
Zoals David Dorn?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je klinkt als een voormalig politieagent die nu ook ineens aan het protest meedoet.
Ssssst, daar mag je het niet over hebben, dat past niet in het verhaal dat BlackLivesMatter, black lives matteren alleen als het uitkomt.quote:
Daarom ook altijd Sennheiser.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
Over oordopjes gesproken. mijn nieuwe oordopjes van de action hebben echt een waardeloos geluid.
Maar ja, wat had ik anders moeten verwachten voor 3,99..
Met die zwakke flutkabeltjesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ook altijd Sennheiser.
Gelukkig zijn deze niet echt gekocht voor muziek, maar meer om even mee te kunnen skypen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ook altijd Sennheiser.
Komt goed :quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je je Airpods niet verliest he![]()
[ afbeelding ]
ah, eindelijk kan ik mijn steun betuigen zonder enige inspanning.quote:
Bah, onderdrukkerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben een oude James Bond film aan het kijken; mooie vrouwen daarin wel
En zo los je racisme op, met dreigen met geweld!quote:Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen
Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr
Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken
Ik heb blacka’s die mn back hebben, tis krachtig
En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.
Die mag zo te zien ook wel eens een boek openslaanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo los je racisme op, met dreigen met geweld!
FFS, het is echt klaar met deze planeet he?.
Doet ze regelmatig, het is alleen wel de koranquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag zo te zien ook wel eens een boek openslaan
Eigen schuld, dikke bult. Met hun censuur, newspeak en facismequote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:21 schreef Faxie het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met de mods in NWS nu. Zou echt niet in hun schoenen willen staan![]()
#modlivesmatter
Ja dat is ook wel weer zo. Maar dan nog zou ik niet willen ruilenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Met hun censuur, newspeak en facisme.
Waarom denk je dat ik geen mod meer ben? Ik wil geen deel uitmaken van een groep die keihard tegen de vrijheid van meningsuiting is en alleen wil lezen wat in hun straatje past.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar dan nog zou ik niet willen ruilen
Owja jij was ook een blauwe in een ver verledenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen mod meer ben? Ik wil geen deel uitmaken van een groep die keihard tegen de vrijheid van meningsuiting is en alleen wil lezen wat in hun straatje past.
FOK! is dood op dat gebied, morsdood.
Ja, tot ik hun met 2 maten meten en censuur aantoonde met feiten en bewijs, toen werd ik gebannedquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja jij was ook een blauwe in een ver verleden
Tja, links getrol mag een stuk vaker blijven staan, want dat deugt en is met de juiste intenties toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tot ik hun met 2 maten meten en censuur aantoonde met feiten en bewijs, toen werd ik gebanned.
Het was (in mijn ogen) erger dan dat. Ik had al weken akkefietjes met de FA/NWS mods over niet gelijk modden. En dat werd altijd weggemoffeld dat het niet zo was, je ziet dingen die er niet zijn etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, links getrol mag een stuk vaker blijven staan, want dat deugt en is met de juiste intenties toch.
Sarcastische reacties die de absurditeit van hun argumenten aantonen worden verwijderd.
Heel typisch inderdaad. Maarja, je hebt dan ook white privelege hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was (in mijn ogen) erger dan dat. Ik had al weken akkefietjes met de FA/NWS mods over niet gelijk modden. En dat werd altijd weggemoffeld dat het niet zo was, je ziet dingen die er niet zijn etc.
Dus ik had iets van 10 posts verzameld met teksten als "witten moet je ook doodslaan, kill whitey, alle nederlanders zijn nazi's etc" die allemaal niet gemod zijn.
Die heb ik in 1 topic geplaatst met alleen "blank" etc vervangen door "buitenlanders"
En toen werd ik gebanned en was ik geen mod meer....... I rest my case lijkt me.
Gewoon genieten van je privilege.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel typisch inderdaad. Maarja, je hebt dan ook white privelege he
Dat is idd een van hun wapens, gewoon een term verzinnen, die kwalijk maken door indoctrinatie en taa-daa, je wint elk argumentquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel typisch inderdaad. Maarja, je hebt dan ook white privelege he
Ja, echt heerlijk dat al het goede vanzelf naar mij toekomt. Hoef er helemaal niks voor te doenquote:
En volgend jaar verft ze haar haar paarsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:50 schreef HeatWave het volgende:
En ja, dit is indoctrinatie :
[ afbeelding ]
En hebben dr ouders dr overtuigd dat ze trans is..... heeeeeel erg PC allemaal!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
En volgend jaar verft ze haar haar paars
Nog 2 wekenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat ook lekker op vakantie straks toch
Ja precies.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk dat al het goede vanzelf naar mij toekomt. Hoef er helemaal niks voor te doen
Maar dan heb je priveleges, en dan mag je er niet eens blij mee zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben vrouw dus heb dat sowieso niet. Maar als ik man was wist ik het wel.
Niks mis met kamperen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog 2 weken![]()
Normaal gesproken zou het pauper klinken. Nu is het luxe, kamperen in Drenthe.
Waarom heb ik dan eigenlijk op sollicitatiegesprek gemoeten en ben ik ook vaak genoeg afgewezen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk dat al het goede vanzelf naar mij toekomt. Hoef er helemaal niks voor te doen
Alles, ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehehe. Wel lullig dat ie dan blijkbaar niet alles verdiend.quote:
Blijkbaar jij niet danquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt privelege of je hebt het niet toch
Ik verdien geen gezeur aan m'n kop neequote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe. Wel lullig dat ie dan blijkbaar niet alles verdiend.
Wat zou de wereld toch prettig zijn zonder gezeur.quote:
4 nachtjes een Airbnb met omheinde tuin in de buurt van Zwolle. Hottub erbij, boekjes mee, lekker niksenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
4 nachtjes een Airbnb met omheinde tuin in de buurt van Zwolle. Hottub erbij, boekjes mee, lekker niksen
Hier weer eens panic-mode dus mag wat mensen in m'n team motiveren om dit weekend nog te werken. Zullen ze leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
laatste uurtjes van de week kruipen altijd voorbij
oh, hier zijn wel een paar mensen die altijd gemotiveerd zijn als ze overwerktoeslagen ruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier weer eens panic-mode dus mag wat mensen in m'n team motiveren om dit weekend nog te werken. Zullen ze leuk vinden.
De mensen die me het beste kunnen helpen zijn daar niet gevoelig voor. Die moeten er zin in hebben. Maar vooralsnog lijkt dat wel te lukken, dan mag ik zelf ook aan het werk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hier zijn wel een paar mensen die altijd gemotiveerd zijn als ze overwerktoeslagen ruiken
Heeft je vakantiegeld ook een goede bestemming gekregen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de garage.
rip bankrekening.
Ja, zo kan je het ook zien inderdaad. Was toch al niet van plan om op vakantie te gaan eigenlijk. Althans ik zou niet weten waarheen en hoe en wat enzo... dus dit maakt het wel een stuk makkelijker, die keuze.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vakantiegeld ook een goede bestemming gekregen.
![]()
Op vakantie naar Vredestein. En over een half jaar nog eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vakantiegeld ook een goede bestemming gekregen.
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Voor de mensen die genieten van mijn miezerige leventje ik ben weer 2de kneus geworden bij de sollicitatie. Ik wens u allen een fijn weekend.
Voor mij ben je altijd de eerste kneusquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Voor de mensen die genieten van mijn miezerige leventje ik ben weer 2de kneus geworden bij de sollicitatie. Ik wens u allen een fijn weekend.
Bah das kutquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Meh!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op vakantie naar Vredestein. En over een half jaar nog eens.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Ik gun je wel een baan hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:24 schreef Senn88 het volgende:
Jij lijkt me een goede voor de baas.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier weer eens panic-mode dus mag wat mensen in m'n team motiveren om dit weekend nog te werken. Zullen ze leuk vinden.
Er is een reden dat ik er nog steeds werk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij lijkt me een goede voor de baas.
Hou er wel van, ff de boel op scherp zetten.
De doekoes?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik er nog steeds werk.
Heeft ie natuurlijk wel nodig met z'n trophywife.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie natuurlijk wel nodig met z'n trophywife.
Je krijgt er ook veel voor terug.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie natuurlijk wel nodig met z'n trophywife.
Jezus je hebt het toch niet over kinderen he?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt er ook veel voor terug.
Veel schulden?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt er ook veel voor terug.
quote:
Krijg wel zelfgemaakte tortilla's. De prio hier is zo weird.quote:
tiktoks?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef Elvi het volgende:
Of iedereen is gewoon zodanig depressief dat ze nergens meer zin in hebben en daarom in bed alleen maar tiktoks kijken.
Of ben alleen ik dat?
Joe.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef Elvi het volgende:
Of iedereen is gewoon zodanig depressief dat ze nergens meer zin in hebben en daarom in bed alleen maar tiktoks kijken.
Of ben alleen ik dat?
hmm, nee, geen tiktok voor mijquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef Elvi het volgende:
Of ben alleen ik dat?
Dank nogquote:
Alleen jij doet dat jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:18 schreef Elvi het volgende:
Of ben alleen ik dat?
jaja, dat zeg je nu, maar ondertussen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Niet ho als in hoer, maar als in ho eens.
Ik heb wel een insta account, maar zelf nog zelden iets erop gezet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog nooit een tiktok gekeken, ben nog niet eens aan insta toe.
Oh ja! Hoe vond je het? Wat had je zoal?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jij doet dat ja![]()
Wij hadden 6-gangen lunchOMG zo lekker
Beetje fitgirls en FOK!kers lurken?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel een insta account, maar zelf nog zelden iets erop gezet.
Sharon den Adelquote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Simone Simons en Within Temptation.
Omg! Zo lekker!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 18:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja! Hoe vond je het? Wat had je zoal?
Toch niet lammert lammetje he?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg! Zo lekker!
Had veel dingen, oa mul, kreeft, asperges an lammetje. Omg dat lammetje dat uit elkaar viel![]()
en kaasjes na
Kaas
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Omg! Zo lekker!
Had veel dingen, oa mul, kreeft, asperges an lammetje. Omg dat lammetje dat uit elkaar viel![]()
en kaasjes na
Kaas
![]()
Oh wij waren ook aan het overwegen. (De film hè)quote:
Was zo goedquote:
Bios was goed te doen. De film niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wij waren ook aan het overwegen. (De film hè)
Hele dag weer gewerkt tot 21;00.
Morgen chilldag doen, maar wat??
Zag zo geen leuke films..
Wij hebben de huiskamer nog niet klaar dus moeten wat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bios was goed te doen. De film niet.
Dus ja lastig
Ook leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben de huiskamer nog niet klaar dus moeten wat.
Ik zit te kijken naar Atlantis in Dorsten (DU) die is open en gemutlich met bijna 400 meter glijbanen en welness. Sauna’s zijn nog dicht, logisch lijkt me.
Was al in staat een hotelsuite te huren om gewoon een dag te shillen en uit de troep te komen.quote:
Kan inmiddels allemaalquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was al in staat een hotelsuite te huren om gewoon een dag te shillen en uit de troep te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |