Uit eitjes al een Darumaka (98 IVquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb de eerste deel af dus had een Meowthen nu een Perrserker
![]()
Hopelijk gaan ze snel nog maar Galarian erin gooien![]()
Jij?
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uit eitjes al een Darumaka (98 IV), Zigzagzoon, idd de Meowth uit deel 1
. Vind die Meowth echt te grappig.
quote:
Your loss!quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zal je pakketje eens niet openen.
Ja, sorryquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, incompetente contactpersoon bij een klant die klakkeloos 7 mails in 5 minuten stuurt. HOU OP MET ME.
Nee, allemaal schijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:49 schreef Senn88 het volgende:
Oooeh meer bewolking zou het dan nu gaan regenen?
ik voelde net 2 druppeltjes jaquote:
ik ben niet waar jouw buienradar denkt dat ik benquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de Buienradar moet het ook bij jou wel iets meer dan 2 druppeltjes worden.
Zuid-Limburg toch?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet waar jouw buienradar denkt dat ik ben
normaal wel, maar nu in de buurt van Bredaquote:
Hoeveel km? Nog geen eitje uitgelopen. Straks als het droog is ga ik hardlopen. Dan loop ik er wel 1 uitquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uit eitjes al een Darumaka (98 IV), Zigzagzoon, idd de Meowth uit deel 1
. Vind die Meowth echt te grappig.
Gelopen? Of welke ei soort? haha ja dan wil het wel iddquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoeveel km? Nog geen eitje uitgelopen. Straks als het droog is ga ik hardlopen. Dan loop ik er wel 1 uit
Welk soort eiquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelopen? Of welke ei soort? haha ja dan wil het wel idd
Deze week al 7 eggs gehatcht. Volgende week moet ik de hele week werken dus worden er zeker nog meer. dus kan in theorie in 2 weken?quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
15 eggs en 15 raids, ergens na de zomer ben ik daar wel voorbij.
7km, dus van vriendjesquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Welk soort ei
Toevallig de afgelopen twee dagen gewerkt en met het goed weer ga ik dan lopend naar werk en dan hit ik wel 8-9 km per dag. Maar moet zondag pas weer
En dat is dan 1 voor 1? Ja, in theorie kan het ook in 1 dag, maar ik moet niet zoveel lopen voor mijn werk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze week al 7 eggs gehatcht. Volgende week moet ik de hele week werken dus worden er zeker nog meer. dus kan in theorie in 2 weken?
thxquote:
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat is dan 1 voor 1? Ja, in theorie kan het ook in 1 dag, maar ik moet niet zoveel lopen voor mijn werk.
Wanneer het van het weekend weer wat beter weer is, weer een stukje fietsen, hopelijk telt ie dan weer wat kilometers mee.quote:
Dit proces ga ik dit weekend afronden dus eindelijk weer een bankstelquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:00 schreef rival het volgende:
Morgen komt de stukadoor
Vanavond de woonkamer leeghalen
Dat jullie nog niet samen spelen zegquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks lekker rondje lopen. Misschien moet ik de Pokemon app van Cali maar meenemen dan.
Gedeeld account!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat jullie nog niet samen spelen zeg
en je mail!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook voor Facebook maar meteen doen?
En jij bent de proeftijd doorgekomen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook voor Facebook maar meteen doen?
Stilzwijgende verlenging volgens mij.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En jij bent de proeftijd doorgekomen?
Volgend weekend pas schilderen dus zit ook even een week in de rommel!quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit proces ga ik dit weekend afronden dus eindelijk weer een bankstel![]()
Maar wat een bende joh. En ga je zelf schilderen, ga dit de volgende keer zeker uitbesteden.
Proeftijd met een maand verlengd?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stilzwijgende verlenging volgens mij.
Jaarquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Proeftijd met een maand verlengd?
Ik ben er al mee gestopt voor vandaag. Ik had mijn contracturen weer gehad. Morgen weer een dag.quote:
Nou opzich niet maar kost zoveel vrije tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Volgend weekend pas schilderen dus zit ook even een week in de rommel!
Ik ga zelf schilderen.
Viel het tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |