https://www.mupload.nl/img/lxbklmp8pidx.jpgquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de link laadt het hele topic, dus niet
Dat zal zo zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Workplace is letterlijk Facebook (het heet ook Workplace by Facebook) met een zakelijk maskertje erop. Een heel dun, klein zakelijk maskertje. Er is veel gezeik over omdat mensen het te veel als Facebook gebruiken, omdat het er dus zo erg op lijkt.
Je komt dan toch juist specifiek bij topic aan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de link laadt het hele topic, dus niet
Ah! Nog beter, dankquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.mupload.nl/img/lxbklmp8pidx.jpg
Owwwwwquote:
Faalproduct uit de Microsoft-stalquote:
Krijg je als bejaarden iets bedenkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Faalproduct uit de Microsoft-stal
Het is bedoeld als een soort interne linkedin. Maar ik kijk er echt nooit op en negeer alle mailtjes die ik binnen krijg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je als bejaarden iets bedenken
Ik ben inmiddels in de fase dat ik er niet eens meer naar kijk
Zijn twee die echt extreem actief zijn erop en ook alles wat binnen komt liken
![]()
En vervolgens niet op mails reageren omdat druk
Ja, halloooo
Ik kreeg net trouwens te horen dat ze zo blij met me zijn terwijl ik nog niet echt het idee heb zo briljant te kunnen bijdragen want nog aan het inwerken en verkoop erg vaak een 'weet ik niet' maar ok
Oh welke dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
ik zéker weet dat ons hoofd van ICT beheer ook een fokker is, ga ik dat mooi niet doen
Het is kansloos hier maar goed, gelukkig geen belangrijke dingen die ik zo misloopquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is bedoeld als een soort interne linkedin. Maar ik kijk er echt nooit op en negeer alle mailtjes die ik binnen krijg.
O, klinkt goed Molo! Die vaste aanstelling komt er wel
Neequote:
Dat is een chocolade ei maar dan wel lekker.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is toch een baby met een kleurtje van twee blanke ouders?
vegetarische kipcorns zijn die lekker?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanochtend vroeg al choppersalade staan maken. Alleen geen BBQ weer dus wie weet iets als vegetarische kipcorns uit de airfryer of zo erbij.
Ja hoor, prima te doen. Proef je net zo veel kip aan als aan een echte. Net zo weinig, net hoe je het zietquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
vegetarische kipcorns zijn die lekker?
en wat is choppersalade?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, prima te doen. Proef je net zo veel kip aan als aan een echte. Net zo weinig, net hoe je het ziet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Nee geen idee maar het kán gewoon niet met de taal die hij gebruikt en de plaatjes die hij rondstuurt dat hij geen fokker is![]()
Wel type wat op KPD pics met 'lekker zeg, zou ik wel willen likken
' zou reageren
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon eens aanspreken met 'Hall0n' en kijken wat er gebeurt dan maar?
Redelijk. Het heeft geregend, dus dat is in mijn vak nooit leuk..quote:
Hebben ze geen regenpakken bij de post?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Het heeft geregend, dus dat is in mijn vak nooit leuk..
gewoon gezonde dingen in de chopper mikken, BIEM salade.quote:
Dus geen helikopters?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon gezonde dingen in de chopper mikken, BIEM salade.
Ja ook, vers gesneden Lifeliner op een bedje van Huey met een Apachedressing nou goed?quote:
Ja, maar dan nog is het een kunst om de brieven droog te houden, wat ook bijna niet lukt...quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebben ze geen regenpakken bij de post?
hmm is wel lekker, okay doe er wat kokos inquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik wel lekker in pindasaus maar ik doe het eigenlijk nooit.
Beetje tijd geven... komt vast wel weer goed. Anders zijn ze je tijd toch niet waardquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ergens wel fijn om te horen dat iemand anders het ook ervaart.
Ik denk maar dat ik even ga vragen of er iets aan de hand is en zo niet dan blijf ik gewoon eventjes een tijdje terughoudend en zien we wel weer verder als alles weer normaal is.
Het werd toch een duo-optreden met Fles?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het optreden van Liesje?
Oh dat is nieuwquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het werd toch een duo-optreden met Fles?
Dat is vaagquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een kaart in de bus gehad van dpd pakketdienst dat mijn pakketje op een nummer is gebracht wat hier niet in de straat is... En geen idee waar het pakketje van komt
mja. Bel ze net en dan zijn ze niet bereikbaar vanwege een storingquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vaagMisschien heeft de bezorger per ongeluk het verkeerde nummer opgeschreven?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. Bel ze net en dan zijn ze niet bereikbaar vanwege een storing
Ik heb jaren terug een periode gehad waarin ik aanmaningen kreeg van deurwaarder. Ik moest ruim 1000 euro betalen aan de kleding winkel tommy hilfiger
Nooit wat besteld. Bleek meneer en mevrouw de Reiger via mijn adres te bestellen dan dus blijkbaar de bezorger buiten op te wachten
Hoe kun jij dan aanmaningen krijgen, als ze jouw naam niet gebruiken? Dan ben jij dus niet degene die schuld heeft bij Tommy H.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet mijn naam wel met mijn adres en dan aangeven dat je met acceptgiro betaald
Ik kreeg ook de aanmaningen op de rijgerquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan aanmaningen krijgen, als ze jouw naam niet gebruiken? Dan ben jij dus niet degene die schuld heeft bij Tommy H.
heb ik toch ook niet gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
Ze proberen gewoon ergens hun geld te krijgen, niet betalen
Door al die hagenezen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan dankzij Fok niet meer normaal het woord reiger lezen.
Gebeurt ook niet altijd. Toen mijn broer nog in Wageningen woonde had hij ook een keer een deurwaarder aan de deur. Die kwamen voor een vorige bewoner...quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de aanmaningen op de rijgerMaar ze spraken al over langskomen dus schoot wel wat in de stress
Maar blijkbaar moeten ze dan eerst bij het gba checken wie hier woont
nee ze moeten het ook kunnen bewijzen met een uittreksel van het gba. Dus toen ik ze dat na de zoveelste brief zei zijn ze gestoptquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet altijd. Toen mijn broer nog in Wageningen woonde had hij ook een keer een deurwaarder aan de deur. Die kwamen voor een vorige bewoner...
nou ja hoop dat ze toch wel hebben gecheckt of er niemand ligtquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:03 schreef Bos81 het volgende:
En ik ken ook zo'n soort geval. In Eindhoven is er een adres waar de brievenbus al jaren stampvol zit (flatgebouw). COllega is ooit door buren aangesproken dat ze die man/familie echt nooit zien. Maar de post blijft maar komen voor dat adres. Lijkt me niet dat die persoon al jaren dood ligt in dat appartement. dus gewoon een oplichter...
Of is het toch een Ooievaar?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Hier in den haag zeggen we gewoon rčgâh
Gaan ze ook livestreams doen waarin ze uit de doeken hoe goed ze bezig zijn met hun dieet terwijl ze een dubbele kapsalon en 4 xxl pizza's naar binnen schuiven om 11 uur in de ochtend?quote:Op donderdag 4 juni 20206 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles en Lies zijn de nieuwe Braddie.
Fles eet gewoon vegan kipcorns met helikoptersalade hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan ze ook livestreams doen waarin ze uit de doeken hoe goed ze bezig zijn met hun dieet terwijl ze een dubbele kapsalon en 4 xxl pizza's naar binnen schuiven om 11 uur in de ochtend?
ja maar dit is toch dom?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik word er zo moe van he, lijkt of iedereen niks meer kan hebben
Watquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles en Lies zijn de nieuwe Braddie.
Niet heel handig om ze aan te spreken met 'afkomst', hij had beter gewoon 'leeftijd' kunnen zeggen.quote:
moest echt lachen om dat filmpjequote:Op donderdag 4 juni 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel handig om ze aan te spreken met 'afkomst', hij had beter gewoon 'leeftijd' kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |