het staat nu in de ttquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
Nou denk niet dat ik een filmpje ga maken hoor.
Nou ik denk het welquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
Nou denk niet dat ik een filmpje ga maken hoor.
Is dit hoe jij je eerste keer voorstelt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Dat je nieuwe schoonmoeder op een stoeltje ernaast komt zitten tijdens de eerste keer seks en vrolijk mee klapt op het ritme terwijl ze zenuwachtig koekjes eet.
Ik vind die jij speelde niet leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje hetzelfde spelen als ik he Lies? Anders kunnen we nooit schooiers uithangen op straat en zo
Oh ja dat kan ook maar dan kan ik dus geen foutjes meer maken en zoquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind die jij speelde niet leuk.
We kunnen juist beter verschillende leren kunnen we elkaar afwisselen.
Dan vallen foutjes toch juist niet op?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook maar dan kan ik dus geen foutjes meer maken en zo
Mwoa, ook wel hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan vallen foutjes toch juist niet op?
Als je veel fouten maakt krijg je meer geld omdat mensen denken dat je les nodig hebt ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook maar dan kan ik dus geen foutjes meer maken en zo
Geld om te stoppen met spelen tot ik buiten gehoorsafstand ben.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je veel fouten maakt krijg je meer geld omdat mensen denken dat je les nodig hebt ofzo
Ga je erbij zingenquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ook wel hoorHer moet toch wat herkenbaars zijn voor de mensen he
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet door hadquote:
Wees eens duidelijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb zelden 'vriendenproblemen', maar sommige mensen doen ineens raar en moeilijk sinds maart. Weet niet zo goed of dit iets met corona te maken kan hebben of niet. Ik bedoel ik kan me goed voorstellen dat mensen een beetje anders en geïrriteerder worden van de huidige situatie.
Hebben jullie ook vrienden of kennissen die nu ineens een stuk moeilijker zijn in omgang?
Ik wil op een online forum liever niet te veel in detail treden. Het valt me gewoon op dat communicatie met de meeste mensen gewoon lekker blijft verlopen zoals het al ging, maar dat er een paar mensen tussen zitten waarmee communicatie echt heel stroef gaat. Bijvoorbeeld dat het contact er sowieso niet meer van komt of dat er ineens heel erg fel of naar gereageerd wordt terwijl deze persoon eerder nooit zo was.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees eens duidelijkWat is raar en moeilijk?
Wat zijn ransballen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:10 schreef Muck het volgende:
@:Molo: Waar is je ransballen-topic? ik kan het niet meer vinden
* FranticDJ wijst naar de gulp van uitstralingquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn ransballen?
Ik vraag dit voor een vriend. Denk ik.
smeerkezenquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn ransballen?
Ik vraag dit voor een vriend. Denk ik.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
smeerkezen
Mijn vriend had/heeft een mega-abces op zijn schouder en molo wilde details voor het ranzige bulten-topic, maar gelukkig kan ik hem niet meer vinden
Pics?quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
smeerkezen
Mijn vriend had/heeft een mega-abces op zijn schouder en molo wilde details voor het ranzige bulten-topic, maar gelukkig kan ik hem niet meer vinden
hier ook.quote:
Ergens wel fijn om te horen dat iemand anders het ook ervaartquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:nijn, ik herken dat wel hoor. Veel mensen zijn veel gereserveerder.
Niet dat ik nu zo’n bruisend sociaal leven heb, met familie in 2 landen en 95% van vrienden die ook op zee zitten..
Wil je nietquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je niet
Maar stel je maar een ganzenei voor
Leuk om te beschilderen met Pasen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil je niet
Maar stel je maar een ganzenei voor
Ik hoorde ook wat.quote:
En daarna de kinderen in laten knijpenquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk om te beschilderen met Pasen.
Als het wel zo is krijgen we waarschijnlijk vanavond een keer een NL-Alert en luchtalarmquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet die hele zooi naast jou die de lucht in is gegaan, toch?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk om te beschilderen met Pasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |