vegetarische kipcorns zijn die lekker?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vanochtend vroeg al choppersalade staan maken. Alleen geen BBQ weer dus wie weet iets als vegetarische kipcorns uit de airfryer of zo erbij.
Ja hoor, prima te doen. Proef je net zo veel kip aan als aan een echte. Net zo weinig, net hoe je het zietquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
vegetarische kipcorns zijn die lekker?
en wat is choppersalade?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, prima te doen. Proef je net zo veel kip aan als aan een echte. Net zo weinig, net hoe je het ziet
quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Nee geen idee maar het kán gewoon niet met de taal die hij gebruikt en de plaatjes die hij rondstuurt dat hij geen fokker is![]()
Wel type wat op KPD pics met 'lekker zeg, zou ik wel willen likken
' zou reageren
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon eens aanspreken met 'Hall0n' en kijken wat er gebeurt dan maar?
Redelijk. Het heeft geregend, dus dat is in mijn vak nooit leuk..quote:
Hebben ze geen regenpakken bij de post?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Het heeft geregend, dus dat is in mijn vak nooit leuk..
gewoon gezonde dingen in de chopper mikken, BIEM salade.quote:
Dus geen helikopters?quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon gezonde dingen in de chopper mikken, BIEM salade.
Ja ook, vers gesneden Lifeliner op een bedje van Huey met een Apachedressing nou goed?quote:
Ja, maar dan nog is het een kunst om de brieven droog te houden, wat ook bijna niet lukt...quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebben ze geen regenpakken bij de post?
hmm is wel lekker, okay doe er wat kokos inquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik wel lekker in pindasaus maar ik doe het eigenlijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |