https://www.mupload.nl/img/lxbklmp8pidx.jpgquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de link laadt het hele topic, dus niet
Dat zal zo zijnquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Workplace is letterlijk Facebook (het heet ook Workplace by Facebook) met een zakelijk maskertje erop. Een heel dun, klein zakelijk maskertje. Er is veel gezeik over omdat mensen het te veel als Facebook gebruiken, omdat het er dus zo erg op lijkt.
Je komt dan toch juist specifiek bij topic aan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de link laadt het hele topic, dus niet
Ah! Nog beter, dankquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www.mupload.nl/img/lxbklmp8pidx.jpg
Owwwwwquote:
Faalproduct uit de Microsoft-stalquote:
Krijg je als bejaarden iets bedenkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Faalproduct uit de Microsoft-stal
Het is bedoeld als een soort interne linkedin. Maar ik kijk er echt nooit op en negeer alle mailtjes die ik binnen krijg.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je als bejaarden iets bedenken
Ik ben inmiddels in de fase dat ik er niet eens meer naar kijk
Zijn twee die echt extreem actief zijn erop en ook alles wat binnen komt liken
![]()
En vervolgens niet op mails reageren omdat druk
Ja, halloooo
Ik kreeg net trouwens te horen dat ze zo blij met me zijn terwijl ik nog niet echt het idee heb zo briljant te kunnen bijdragen want nog aan het inwerken en verkoop erg vaak een 'weet ik niet' maar ok
Oh welke dan?quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
ik zéker weet dat ons hoofd van ICT beheer ook een fokker is, ga ik dat mooi niet doen
Het is kansloos hier maar goed, gelukkig geen belangrijke dingen die ik zo misloopquote:Op donderdag 4 juni 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is bedoeld als een soort interne linkedin. Maar ik kijk er echt nooit op en negeer alle mailtjes die ik binnen krijg.
O, klinkt goed Molo! Die vaste aanstelling komt er wel
Neequote:
Dat is een chocolade ei maar dan wel lekker.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is toch een baby met een kleurtje van twee blanke ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |