Beetje tijd geven... komt vast wel weer goed. Anders zijn ze je tijd toch niet waardquote:Op donderdag 4 juni 2020 13:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ergens wel fijn om te horen dat iemand anders het ook ervaart.
Ik denk maar dat ik even ga vragen of er iets aan de hand is en zo niet dan blijf ik gewoon eventjes een tijdje terughoudend en zien we wel weer verder als alles weer normaal is.
Het werd toch een duo-optreden met Fles?quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het optreden van Liesje?
Oh dat is nieuwquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het werd toch een duo-optreden met Fles?
Dat is vaagquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een kaart in de bus gehad van dpd pakketdienst dat mijn pakketje op een nummer is gebracht wat hier niet in de straat is... En geen idee waar het pakketje van komt
mja. Bel ze net en dan zijn ze niet bereikbaar vanwege een storingquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vaagMisschien heeft de bezorger per ongeluk het verkeerde nummer opgeschreven?
quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja. Bel ze net en dan zijn ze niet bereikbaar vanwege een storing
Ik heb jaren terug een periode gehad waarin ik aanmaningen kreeg van deurwaarder. Ik moest ruim 1000 euro betalen aan de kleding winkel tommy hilfiger
Nooit wat besteld. Bleek meneer en mevrouw de Reiger via mijn adres te bestellen dan dus blijkbaar de bezorger buiten op te wachten
Hoe kun jij dan aanmaningen krijgen, als ze jouw naam niet gebruiken? Dan ben jij dus niet degene die schuld heeft bij Tommy H.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet mijn naam wel met mijn adres en dan aangeven dat je met acceptgiro betaald
Ik kreeg ook de aanmaningen op de rijgerquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan aanmaningen krijgen, als ze jouw naam niet gebruiken? Dan ben jij dus niet degene die schuld heeft bij Tommy H.
heb ik toch ook niet gedaanquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
Ze proberen gewoon ergens hun geld te krijgen, niet betalen
Door al die hagenezen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan dankzij Fok niet meer normaal het woord reiger lezen.
Gebeurt ook niet altijd. Toen mijn broer nog in Wageningen woonde had hij ook een keer een deurwaarder aan de deur. Die kwamen voor een vorige bewoner...quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de aanmaningen op de rijgerMaar ze spraken al over langskomen dus schoot wel wat in de stress
Maar blijkbaar moeten ze dan eerst bij het gba checken wie hier woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |