nee ze moeten het ook kunnen bewijzen met een uittreksel van het gba. Dus toen ik ze dat na de zoveelste brief zei zijn ze gestoptquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet altijd. Toen mijn broer nog in Wageningen woonde had hij ook een keer een deurwaarder aan de deur. Die kwamen voor een vorige bewoner...
nou ja hoop dat ze toch wel hebben gecheckt of er niemand ligtquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:03 schreef Bos81 het volgende:
En ik ken ook zo'n soort geval. In Eindhoven is er een adres waar de brievenbus al jaren stampvol zit (flatgebouw). COllega is ooit door buren aangesproken dat ze die man/familie echt nooit zien. Maar de post blijft maar komen voor dat adres. Lijkt me niet dat die persoon al jaren dood ligt in dat appartement. dus gewoon een oplichter...
Of is het toch een Ooievaar?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
Hier in den haag zeggen we gewoon règâh
Gaan ze ook livestreams doen waarin ze uit de doeken hoe goed ze bezig zijn met hun dieet terwijl ze een dubbele kapsalon en 4 xxl pizza's naar binnen schuiven om 11 uur in de ochtend?quote:Op donderdag 4 juni 20206 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles en Lies zijn de nieuwe Braddie.
Fles eet gewoon vegan kipcorns met helikoptersalade hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan ze ook livestreams doen waarin ze uit de doeken hoe goed ze bezig zijn met hun dieet terwijl ze een dubbele kapsalon en 4 xxl pizza's naar binnen schuiven om 11 uur in de ochtend?
ja maar dit is toch dom?quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik word er zo moe van he, lijkt of iedereen niks meer kan hebben
Watquote:Op donderdag 4 juni 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles en Lies zijn de nieuwe Braddie.
Niet heel handig om ze aan te spreken met 'afkomst', hij had beter gewoon 'leeftijd' kunnen zeggen.quote:
moest echt lachen om dat filmpjequote:Op donderdag 4 juni 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel handig om ze aan te spreken met 'afkomst', hij had beter gewoon 'leeftijd' kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |