dat ookquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet er wat van de neus van Los af?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Los zichzelf geband heeft of zo
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daarom wordt het steeds stiller op FOK!Allemaal hoofden voor jouw collectie
dat weet ik niet. heeft iemand anders gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, sinds wanneer is het eigenlijk L'Estate Bitterbouillabaise?
Maar ik welquote:
MIjn hoofd is niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar bedacht dat wedden op 1 paard niet slim is
jij weet helemaal niet wat ik graag in mijn kastjes hebquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MIjn hoofd is niet aantrekkelijkKun je beter niet in je vitrinekastje hebben
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat ik graag in mijn kastjes heb
Even dimmen bittermugabe.quote:
Die vinden we dan terug in jouw nieuwe plafond vermoed ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
over 20 jaar vragen jullie je hier af wat er met bitterbal en ltvdk is gebeurd.![]()
bitterbal in de tbs en ltvdk nooit meer wat van vernomen![]()
had ze vandaag gebeld. wordt pas augustus dus ltvdk heeft nog een paar maandjesquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vinden we dan terug in jouw nieuwe plafond vermoed ik.
Als ze vraagt om hulp met het plafond heb ik dus opeens iets anders te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vinden we dan terug in jouw nieuwe plafond vermoed ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze vraagt om hulp met het plafond heb ik dus opeens iets anders te doen.
het plan is om je dan in stukjes te zagen en je dan in die vrachtwagen met dat cellulosespul te stoppen en dan wordt je met hoge druk in mijn plafond verstoptquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze vraagt om hulp met het plafond heb ik dus opeens iets anders te doen.
Waarschijnlijk is ze dan de hele tijd poeslief en op het moment dat ik dan even niet oplet heb ik gelijk een mes in mijn nekquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze ooit begint over een meet zou ik wel op mijn hoede zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het plan is om je dan in stukjes te zagen en je dan in die vrachtwagen met dat cellulosespul te stoppen en dan wordt je met hoge druk in mijn plafond verstopt
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze dan de hele tijd poeslief en op het moment dat ik dan even niet oplet heb ik gelijk een mes in mijn nek
Ja wat heb ik je ooit misdaanquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een, enigszins aparte, manier van genegenheid tonen
Ja het is een beetje een 'aparte', als ik zeg dat ik d'r lief vind wordt ze meestal boos en allesquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een, enigszins aparte, manier van genegenheid tonen
ja omdat je zat te zwijmelenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een 'aparte', als ik zeg dat ik d'r lief vind wordt ze meestal boos en alles
Complimentjes trekt ze slechtquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een 'aparte', als ik zeg dat ik d'r lief vind wordt ze meestal boos en alles
Ja stiekem vindt je dat wel leuk alleen weet je niet zo goed hoe je er op moet reageren.quote:
nee niet echtquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stiekem vindt je dat wel leuk alleen weet je niet zo goed hoe je er op moet reageren.
Ok lief balletje van mequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zenuwachtig koekjes knabbelen
Dat beeld raak ik nooit meer kwijt
Ik ook van jou hoorquote:
Ja als ik hier te klef ga doen gaat ze weer lopen miepen dat het slecht is voor haar imagoquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Of ze zijn op Whatsapp verder gegaan
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik hier te klef ga doen gaat ze weer lopen miepen dat het slecht is voor haar imago
Ja gewoon net doen alsof we het allemaal geloven anders wordt ze boos.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal al lang weten dat Bitterbal best een lieverd is.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon net doen alsof we het allemaal geloven anders wordt ze boos.
quote:
dat is nog steeds haar ding?quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daarom wordt het steeds stiller op FOK!Allemaal hoofden voor jouw collectie
Als we je dat vertellen moeten we je helaas omleggenquote:
Jeeej best of the restquote:Op donderdag 4 juni 2020 01:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-06-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 210 bitterbal
02 126 Budapestenaar
03 094 Dr_Flash
04 082 Molo
05 062 LTVDK
06 054 RockNijntje
07 050 Arch-Indar
08 049 Koen66
09 046 UitStraling
10 033 IJsdraakje
11 030 CherryLips
12 023 FranticDJ
13 017 mschol
14 014 gianni61
15 011 DerRabbit
15 011 Lospedrosa
17 010 Fogel
18 009 liesje1979
19 007 Toekito
19 007 Bos81
19 007 Karzai
19 007 Whiskers2009
23 006 crv
23 006 Modus
25 005 kwiwi
26 003 goldfinger1963
26 003 Amarantha
klik hier voor meer stats
Dat is op het randje van een note jongemanquote:Op donderdag 4 juni 2020 06:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we je dat vertellen moeten we je helaas omleggen
Kokkerellen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 06:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgenVeel te vroeg voor wandelen, eerst dingetjes in de keuken doen.
Daar denkt haags heel anders over heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[quotemg]https://fokstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op donderdag 4 juni 2020 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is op het randje van een note jongeman
Moet ik die kennen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:29 schreef Molo het volgende:
Marc de Hond overleden, damn, 42 is wel bizar jong hoor
Is wel beetje algemene kennis jaquote:
alhoewel ik ook best snap als je hem niet kent.quote:
Klopt, maar het is altijd beetje zo'n lame ass reactie ook op een overlijdenquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel ik ook best snap als je hem niet kent.
zo heel bekend is het nou ook weer niet.
waar is hij nu aan gestorven? kanker?
ja, maar het is ook wel fles hequote:Op donderdag 4 juni 2020 07:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar het is altijd beetje zo'n lame ass reactie ook op een overlijden
Yep, aan blaaskanker
Truequote:
Je kunt dat kloontje toch afstaan, Moloquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Het ís natuurlijk ergens jammer dat de username Lompe_Hork al bezet was![]()
Goed, arbeiten nu
DE de hond? dat is wel jongquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:29 schreef Molo het volgende:
Marc de Hond overleden, damn, 42 is wel bizar jong hoor
Oh soz, bedoelde er niks kwaads mee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar het is altijd beetje zo'n lame ass reactie ook op een overlijden
Yep, aan blaaskanker
nee, de zoon van.quote:
Ja dat dacht ik ook. Die ken ik wel, op zich.quote:
ahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de zoon van.
Maurice is DE Hond
behalve het rondje lopen noem je ook alleen maar dingen die allemaal geen 5 minuten in beslag nemen..quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Salade gemaakt, zilveruitjes weggemikt, regenwateropvangpotje klaargezet, ontbijt gemaakt. Afwas gedaan, rondje gelopen, PMD in de kliko gedaan, azijn bij het onkruid gegooid. En het is nog STEEDS geen 8 uur
Nou die salade wel wat meer hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve het rondje lopen noem je ook alleen maar dingen die allemaal geen 5 minuten in beslag nemen..
klinkt als een echte baas.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeee. Een werknemer die hier sinds begin dit jaar werkt waar niemand echt tevreden over is wordt een soort één na hoogste baas. Hij is technisch heel erg goed, maar hij is enorm lomp, bekritiserend en kleinerend tegen werknemers en klanten. Zowel enkele werknemers als klanten hebben aangegeven liever niet meer met hem te spreken. Hoe kan dit. Ik hoop dat het een slechte grap is.
Dat is vaak zo, helaasquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeee. Een werknemer die hier sinds begin dit jaar werkt waar niemand echt tevreden over is wordt een soort één na hoogste baas. Hij is technisch heel erg goed, maar hij is enorm lomp, bekritiserend en kleinerend tegen werknemers en klanten. Zowel enkele werknemers als klanten hebben aangegeven liever niet meer met hem te spreken. Hoe kan dit. Ik hoop dat het een slechte grap is.
Idem, is weer bijna volle maan zeker.quote:
ik vind dat jullie allemaal thuis mogen blijven werkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:20 schreef mschol het volgende:
en weer opweg naar werk..
tis weer drukker op de weg, OV valt nog mee
dan ontvangt men hun webshop bestellingen nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind dat jullie allemaal thuis mogen blijven werken
Meh. Wel fijn dat jij er geen last van hebtquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, helaas
Hier gebeurde hetzelfde, maar dat houdt vooral in dat ik minder met die persoon te maken heb
In mijn geval pakte het dus wel positief uit
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hij loopt nu weer door kantoor te schreeuwen hoe het werk van iemand hier een 'pauper shitshow' is. Waar die persoon gewoon bij zit.
beter dan het achter zn rug te doen..quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
Hij loopt nu weer door kantoor te schreeuwen hoe het werk van iemand hier een 'pauper shitshow' is. Waar die persoon gewoon bij zit.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
Beter om dat soort meningen überhaupt voor je te laten. Dit is weinig constructief en enkel pijnlijk voor de persoon in kwestie, hier kan hij niets van leren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan het achter zn rug te doen..
ligt er aan: is het een mening, of heeft hij ook echt een hoop stront afgeleverd?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter om dat soort meningen überhaupt voor je te laten. Dit is weinig constructief en enkel pijnlijk voor de persoon in kwestie, hier kan hij niets van leren.
Zelfs als het waar is kan het nog steeds op een nettere manier gebracht worden mét argumenten waar de persoon van kan lerenquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: is het een mening, of heeft hij ook echt een hoop stront afgeleverd?
Mag ik hem even twee maanden meeneem. Op management cursusquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
dat klopt natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zelfs als het waar is kan het nog steeds op een nettere manier gebracht worden mét argumenten waar de persoon van kan leren.
Oef. Hoe ga je met zoiets om?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt namelijk als mijn vorige 2e :’)
Keurig! Kan zo president van de US of fucking A wordenquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
Die stapte al aan boord door in mijn gezicht over mij te gaan roddelen zonder te weten wie ie voor zich had.
Clever move brother.
‘Oh ik wist niet wie je was’ terwijl ie een dag eerder op mn LinkedIn had gekeken
Ik ben vrij goed in iemand de waarheid te vertellen zonder gelijk die persoon onderuit te halen.quote:
Ja ach. Contact gestoord. Zelf voldaan, beweren oh zo goed te zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf. Dat soort mensen man, daar kunnen ze zelf toch ook geen voldoening uithalen
?
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ach. Contact gestoord. Zelf voldaan, beweren oh zo goed te zijn.
Vallen altijd door de mand. Ook dit keer weer gebeurd.
Hoe hoger je de toren kiest om vanaf te blazen, hoe harder je er af kan sodemieteren.
Welke test?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
die test van het uwv is toch wel accuraat
Hebben ze het busje met mannen in witte pakken al ingelicht?quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
die test van het uwv is toch wel accuraat
Nee kom redelijk normaal naar voren.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze het busje met mannen in witte pakken al ingelicht?
Ik heb van het uwv een competentietest gehad. Zie net het resultaat en volgende week gaan we dat besprekenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
Test van het UWV, Probleemwijken Editie. Overal nee op antwoorden zodat er uit de test komt dat je niet geschikt bent om te werken.
Denk dat ze lui uitstelgedrag verwarren met geduldigheidquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kom redelijk normaal naar voren.
Wel dat ik geduldig benhahahahah ahahahahahahahahah a
Stom altijd al die tests en verplichte dingenquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb van het uwv een competentietest gehad. Zie net het resultaat en volgende week gaan we dat bespreken
deze was niet verplicht. Dit bieden ze aan als je dan aangeeft missschien iets anders te willen doen of als het totaal niet weetquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stom altijd al die tests en verplichte dingen. Maar top om te horen dat je er daadwerkelijk iets aan lijkt te hebben. Here comes the Carrièrebitterbal
!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Koffie met een krentenbolletje smek smek smek smek
oh ja. straks vergeet ik weer mn appel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Hier vandaag een dagje kiwi gold, rode druiven en rogge knäckebröd met kaas.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja. straks vergeet ik weer mn appel.
ik vond al dat mn tas zwaar werd, maar blijkbaar zitten er al 3 appels in
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
Test van het UWV, Probleemwijken Editie. Overal nee op antwoorden zodat er uit de test komt dat je niet geschikt bent om te werken.
voor lange wandelingen heb ik heuptas. na een half die niet te gebruiken bleek er nog een krentenbol in te zittenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Klinkt als zo'n jochie van de middelbare school die na een maand rotte boterhammen en meerdere geplette bananen tegenkomt tussen zijn gymkleding
.
een fannypackquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor lange wandelingen heb ik heuptas. na een half die niet te gebruiken bleek er nog een krentenbol in te zitten
Oh jee, er moet half jaar staan of nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor lange wandelingen heb ik heuptas. na een half die niet te gebruiken bleek er nog een krentenbol in te zitten
jepquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jee, er moet half jaar staan of niet? Wat vreselijk, bah
.
Heeft dat zoveel impact ja?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gehoopt dat vandaag een rustige dag zou worden. Maar nee. Door de vakantie-update van Mark breekt weer de coronapleuris uit hier.
gianni heeft ook zon nordic walking stokquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Een Fanny pack, dan ben je wel heel erg ANWB of Marokkaans
dan is het waarschijnlijk marrokaans, want hij is wel van the north facequote:Op donderdag 4 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
nordic walking doe je met 2 stokken. en alleen als je heel verstandelijk gehandicapt bent.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gianni heeft ook zon nordic walking stok
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk best zorgwekkend dat hij niet beschimmeld wasquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep
maar goed, hij zat in een plastic zakje en was nog herkenbaar als krentenbol. Alleen keihard.
Die stokken en de mensen die ze gebruiken zijn wel hilarisch ja.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gianni heeft ook zon nordic walking stok
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nordic walking doe je met 2 stokken. en alleen als je heel verstandelijk gehandicapt bent.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stokken en de mensen die ze gebruiken zijn wel hilarisch ja.
best wel ja. blij dat ik die niet gegeten hebquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk best zorgwekkend dat hij niet beschimmeld was.
ftfyquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
wat fijn dat het eindelijk weer normaal weer is
Aansteller.quote:
Niet voor juniquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Dit is juist normaal Hollands weer, straks groeien hier alleen nog maar laffe sinaasappelbomen en olijfbomen.
Nu nog een enorme plas hemelwater aub.
dan vertrek je maar naar Thailandquote:
Dat een foto met water zo droog kan zijnquote:
Hij is zo flauw dat ik hardop moest lachenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat een foto met water zo droog kan zijn
We tellen de maanden verkeerd, octa is 8 en is hier oktober en maand 10, deca is 10 en is hier december en maand 12, juni is dus eigenlijk tetri.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We tellen de maanden verkeerd, octa is 8 en is hier oktober en maand 10, deca is 10 en is hier december en maand 12, juni is dus eigenlijk tetri.
Omdat er een paar Romeinse keizers of weet ik veel wie allemaal per se hun eigen maand wilden hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We tellen de maanden verkeerd, octa is 8 en is hier oktober en maand 10, deca is 10 en is hier december en maand 12, juni is dus eigenlijk tetri.
quote:
hoef je niet te werken?quote:
Ik ben op kantoor en blijkbaar is dit tegenwoordig het ding wat ze doen in de pauzequote:
Bahbahquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klanten gaan bellen en dan word iedereen nerveus.
was.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze maanden komen uit het Latijn, 1 maart was nieuwjaar.
Wat heeft die calvinistische hippie er nou weer mee te maken?quote:
Zeg dat eens in R&P...quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Gejank over droogte kan ook weer op mute.
die was ook in de tijd van de romeinen jaquote:
UitStraling en jij zouden echt een leuk stel zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al een half uur aan het zak tennissen.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UitStraling en jij zouden echt een leuk stel zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UitStraling en jij zouden echt een leuk stel zijn.
nooit meerquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wanneer gaat het nou eens flink regenen?
Heb helaas wat afkeer van pedofilie sinds Ome Dirk aan me zat op mijn 7e.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Jij en een willekeurig Koreaans popsterretje van 14 ook
welluk?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
Ah, ik kan morgen mijn nieuwe werktelefoon ophalen
Oeh, wat voor eentjequote:Op donderdag 4 juni 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
Ah, ik kan morgen mijn nieuwe werktelefoon ophalen
mijn vader en ik hebben wel dezelfde telefoon, alleen heb ik de pro en hij de lite, dus er zit toch nogal wat verschil inquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, wat voor eentje?
Mijn pa vroeg gisteren welke telefoon ik had. Een uur later had hij er twee besteld. Nu hebben mijn ouders en ik allemaal dezelfde telefoon. Wel lekker handig met troubleshooting
.
Hele simpele hoor, Samsung A10quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, wat voor eentje?
Mijn pa vroeg gisteren welke telefoon ik had. Een uur later had hij er twee besteld. Nu hebben mijn ouders en ik allemaal dezelfde telefoon. Wel lekker handig met troubleshooting
.
heb al jaren geen samsung gehad, dus kan er weinig over zeggen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ben zelf geen fan van Samsung vanwege het extreme jasje wat ze over kale Android heen gooien, maar de Galaxy's zijn echt super decent dingen.
Ik vind de UX van het toestel echt ruk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ben zelf geen fan van Samsung vanwege het extreme jasje wat ze over kale Android heen gooien, maar de Galaxy's zijn echt super decent dingen.
Ik heb zelf een Nokia en dat bevalt me eigenlijk wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ditquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de UX van het toestel echt ruk.
Motorola Moto G-seriesquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als mijn huawei de geest zou geven zou ik zo even niet weten wat ik dan zou willen hebben. Nu bij de nieuwe huawei's minder ondersteuning van android is
Ik heb voor mijn werk een Galaxy en privé een iphone. Mijn iphone is veel intuïtiever. De Galaxy voelt daarentegen weer wat moderner.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Het Amerikaanse broertje van UitStraling dit hoor https://9gag.com/gag/a43jyvA
ik was altijd sony fanboy, dus misschien weer eens een xperia.quote:
Heldquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Het Amerikaanse broertje van UitStraling dit hoor https://9gag.com/gag/a43jyvA
Dit heb ik ook een poos gehad. Nu gewoon lekker handig twee iphones.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn werk een Galaxy en privé een iphone. Mijn iphone is veel intuïtiever. De Galaxy voelt daarentegen weer wat moderner.
Precies dit jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn werk een Galaxy en privé een iphone. Mijn iphone is veel intuïtiever. De Galaxy voelt daarentegen weer wat moderner.
Mooiquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
Komt er aan hoorwij hebben buien gehad
wow...quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)osch.html?redirect=1
..... Wat een randmongolen heb je er toch ook bij
Ik ga precies dit weekend op vakantie met vriendenquote:
Compleet debiel dat het ziekenhuis niet gecheckt heeft hoor. Ben benieuwd hoe ze dat goed gaan praten bij klachten van patiëntenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga precies dit weekend op vakantie met vrienden![]()
Bummer
Hopelijk niet al teveel regen, kunnen wandelen zou fijn zijn zeg maar
Het is gewoon beetje pech, al zijn afgelopen maanden ongeveer onafgebroken heerlijk weer geweest dus zoveel te klagen hebben we ook weer nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles en ik zouden een weekendje Valkenburg maar konden nog gratis annuleren. Nu hopen dat het over 2 weken wat beter is in het weekend.
Kwam hij kuilen graven?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Karzai het volgende:
Stond hier net een duitser met een caravan op onze parkeerplaats
Heb je je fiets nogquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Karzai het volgende:
Stond hier net een duitser met een caravan op onze parkeerplaats
Zonder hoofd zeker. Wat heb je uitgespookt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
lichaam gevonden in scheveningen
https://regio15.nl/nieuws(...)IIYzGPynV_DbHNdfxmLE
niks ;Pquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder hoofd zeker. Wat heb je uitgespookt?
Waar is haags😬quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
lichaam gevonden in scheveningen
https://regio15.nl/nieuws(...)IIYzGPynV_DbHNdfxmLE
Ik las smurfer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks ;P
Das waarschijnlijk die vermiste surfer
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben we een jas nodig ja? Dacht zelf gewoon aan een sweater
kan allebeiquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben we een jas nodig ja? Dacht zelf gewoon aan een sweater
Doktertje spelen level 3.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)osch.html?redirect=1
..... Wat een randmongolen heb je er toch ook bij
oei, dat is al serieus dat je meteen aan zn moeder wordt voorgesteldquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga wandelen met een vriend en zijn moeder
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dat is al serieus dat je meteen aan zn moeder wordt voorgesteld
Claus und Mutti?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga wandelen met een vriend en zijn moeder
zie later het filmpje welquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben a whole new world aan het leren op de kalimba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |