Ja dat dacht ik ook. Die ken ik wel, op zich.quote:
ahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de zoon van.
Maurice is DE Hond
behalve het rondje lopen noem je ook alleen maar dingen die allemaal geen 5 minuten in beslag nemen..quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Salade gemaakt, zilveruitjes weggemikt, regenwateropvangpotje klaargezet, ontbijt gemaakt. Afwas gedaan, rondje gelopen, PMD in de kliko gedaan, azijn bij het onkruid gegooid. En het is nog STEEDS geen 8 uur
Nou die salade wel wat meer hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve het rondje lopen noem je ook alleen maar dingen die allemaal geen 5 minuten in beslag nemen..
klinkt als een echte baas.quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeee. Een werknemer die hier sinds begin dit jaar werkt waar niemand echt tevreden over is wordt een soort één na hoogste baas. Hij is technisch heel erg goed, maar hij is enorm lomp, bekritiserend en kleinerend tegen werknemers en klanten. Zowel enkele werknemers als klanten hebben aangegeven liever niet meer met hem te spreken. Hoe kan dit. Ik hoop dat het een slechte grap is.
Dat is vaak zo, helaasquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:27 schreef RockNijntje het volgende:
Neeeee. Een werknemer die hier sinds begin dit jaar werkt waar niemand echt tevreden over is wordt een soort één na hoogste baas. Hij is technisch heel erg goed, maar hij is enorm lomp, bekritiserend en kleinerend tegen werknemers en klanten. Zowel enkele werknemers als klanten hebben aangegeven liever niet meer met hem te spreken. Hoe kan dit. Ik hoop dat het een slechte grap is.
Idem, is weer bijna volle maan zeker.quote:
ik vind dat jullie allemaal thuis mogen blijven werkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:20 schreef mschol het volgende:
en weer opweg naar werk..
tis weer drukker op de weg, OV valt nog mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |