Klopt, maar het is altijd beetje zo'n lame ass reactie ook op een overlijdenquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel ik ook best snap als je hem niet kent.
zo heel bekend is het nou ook weer niet.
waar is hij nu aan gestorven? kanker?
ja, maar het is ook wel fles hequote:Op donderdag 4 juni 2020 07:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar het is altijd beetje zo'n lame ass reactie ook op een overlijden
Yep, aan blaaskanker
Truequote:
Je kunt dat kloontje toch afstaan, Moloquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Het ís natuurlijk ergens jammer dat de username Lompe_Hork al bezet was![]()
Goed, arbeiten nu
DE de hond? dat is wel jongquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:29 schreef Molo het volgende:
Marc de Hond overleden, damn, 42 is wel bizar jong hoor
Oh soz, bedoelde er niks kwaads mee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt, maar het is altijd beetje zo'n lame ass reactie ook op een overlijden
Yep, aan blaaskanker
Ja dat dacht ik ook. Die ken ik wel, op zich.quote:
ahaquote:Op donderdag 4 juni 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de zoon van.
Maurice is DE Hond
behalve het rondje lopen noem je ook alleen maar dingen die allemaal geen 5 minuten in beslag nemen..quote:Op donderdag 4 juni 2020 07:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh. Salade gemaakt, zilveruitjes weggemikt, regenwateropvangpotje klaargezet, ontbijt gemaakt. Afwas gedaan, rondje gelopen, PMD in de kliko gedaan, azijn bij het onkruid gegooid. En het is nog STEEDS geen 8 uur
Nou die salade wel wat meer hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve het rondje lopen noem je ook alleen maar dingen die allemaal geen 5 minuten in beslag nemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |