Dat een foto met water zo droog kan zijnquote:
Hij is zo flauw dat ik hardop moest lachenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat een foto met water zo droog kan zijn
We tellen de maanden verkeerd, octa is 8 en is hier oktober en maand 10, deca is 10 en is hier december en maand 12, juni is dus eigenlijk tetri.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We tellen de maanden verkeerd, octa is 8 en is hier oktober en maand 10, deca is 10 en is hier december en maand 12, juni is dus eigenlijk tetri.
Omdat er een paar Romeinse keizers of weet ik veel wie allemaal per se hun eigen maand wilden hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We tellen de maanden verkeerd, octa is 8 en is hier oktober en maand 10, deca is 10 en is hier december en maand 12, juni is dus eigenlijk tetri.
quote:
Ik ben op kantoor en blijkbaar is dit tegenwoordig het ding wat ze doen in de pauzequote:
Bahbahquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klanten gaan bellen en dan word iedereen nerveus.
was.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze maanden komen uit het Latijn, 1 maart was nieuwjaar.
Wat heeft die calvinistische hippie er nou weer mee te maken?quote:
Zeg dat eens in R&P...quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Gejank over droogte kan ook weer op mute.
UitStraling en jij zouden echt een leuk stel zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al een half uur aan het zak tennissen.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UitStraling en jij zouden echt een leuk stel zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UitStraling en jij zouden echt een leuk stel zijn.
nooit meerquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Wanneer gaat het nou eens flink regenen?
Heb helaas wat afkeer van pedofilie sinds Ome Dirk aan me zat op mijn 7e.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Jij en een willekeurig Koreaans popsterretje van 14 ook
welluk?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
Ah, ik kan morgen mijn nieuwe werktelefoon ophalen
Oeh, wat voor eentjequote:Op donderdag 4 juni 2020 10:57 schreef Muck het volgende:
Ah, ik kan morgen mijn nieuwe werktelefoon ophalen
mijn vader en ik hebben wel dezelfde telefoon, alleen heb ik de pro en hij de lite, dus er zit toch nogal wat verschil inquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, wat voor eentje?
Mijn pa vroeg gisteren welke telefoon ik had. Een uur later had hij er twee besteld. Nu hebben mijn ouders en ik allemaal dezelfde telefoon. Wel lekker handig met troubleshooting
.
Hele simpele hoor, Samsung A10quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, wat voor eentje?
Mijn pa vroeg gisteren welke telefoon ik had. Een uur later had hij er twee besteld. Nu hebben mijn ouders en ik allemaal dezelfde telefoon. Wel lekker handig met troubleshooting
.
heb al jaren geen samsung gehad, dus kan er weinig over zeggen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ben zelf geen fan van Samsung vanwege het extreme jasje wat ze over kale Android heen gooien, maar de Galaxy's zijn echt super decent dingen.
Ik vind de UX van het toestel echt ruk.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ben zelf geen fan van Samsung vanwege het extreme jasje wat ze over kale Android heen gooien, maar de Galaxy's zijn echt super decent dingen.
Ik heb zelf een Nokia en dat bevalt me eigenlijk wel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ditquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de UX van het toestel echt ruk.
Motorola Moto G-seriesquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als mijn huawei de geest zou geven zou ik zo even niet weten wat ik dan zou willen hebben. Nu bij de nieuwe huawei's minder ondersteuning van android is
Ik heb voor mijn werk een Galaxy en privé een iphone. Mijn iphone is veel intuïtiever. De Galaxy voelt daarentegen weer wat moderner.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Het Amerikaanse broertje van UitStraling dit hoor https://9gag.com/gag/a43jyvA
Heldquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
Het Amerikaanse broertje van UitStraling dit hoor https://9gag.com/gag/a43jyvA
Dit heb ik ook een poos gehad. Nu gewoon lekker handig twee iphones.quote:Op donderdag 4 juni 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn werk een Galaxy en privé een iphone. Mijn iphone is veel intuïtiever. De Galaxy voelt daarentegen weer wat moderner.
Precies dit jaquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn werk een Galaxy en privé een iphone. Mijn iphone is veel intuïtiever. De Galaxy voelt daarentegen weer wat moderner.
Mooiquote:Op donderdag 4 juni 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
Komt er aan hoorwij hebben buien gehad
wow...quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)osch.html?redirect=1
..... Wat een randmongolen heb je er toch ook bij
Ik ga precies dit weekend op vakantie met vriendenquote:
Compleet debiel dat het ziekenhuis niet gecheckt heeft hoor. Ben benieuwd hoe ze dat goed gaan praten bij klachten van patiëntenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga precies dit weekend op vakantie met vrienden![]()
Bummer
Hopelijk niet al teveel regen, kunnen wandelen zou fijn zijn zeg maar
Het is gewoon beetje pech, al zijn afgelopen maanden ongeveer onafgebroken heerlijk weer geweest dus zoveel te klagen hebben we ook weer nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles en ik zouden een weekendje Valkenburg maar konden nog gratis annuleren. Nu hopen dat het over 2 weken wat beter is in het weekend.
Kwam hij kuilen graven?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Karzai het volgende:
Stond hier net een duitser met een caravan op onze parkeerplaats
Heb je je fiets nogquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:08 schreef Karzai het volgende:
Stond hier net een duitser met een caravan op onze parkeerplaats
Zonder hoofd zeker. Wat heb je uitgespookt?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
lichaam gevonden in scheveningen
https://regio15.nl/nieuws(...)IIYzGPynV_DbHNdfxmLE
niks ;Pquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder hoofd zeker. Wat heb je uitgespookt?
Waar is haags😬quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
lichaam gevonden in scheveningen
https://regio15.nl/nieuws(...)IIYzGPynV_DbHNdfxmLE
Ik las smurfer.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks ;P
Das waarschijnlijk die vermiste surfer
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben we een jas nodig ja? Dacht zelf gewoon aan een sweater
kan allebeiquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben we een jas nodig ja? Dacht zelf gewoon aan een sweater
Doktertje spelen level 3.quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)osch.html?redirect=1
..... Wat een randmongolen heb je er toch ook bij
oei, dat is al serieus dat je meteen aan zn moeder wordt voorgesteldquote:Op donderdag 4 juni 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga wandelen met een vriend en zijn moeder
quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dat is al serieus dat je meteen aan zn moeder wordt voorgesteld
Claus und Mutti?quote:Op donderdag 4 juni 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ga wandelen met een vriend en zijn moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |