quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
Test van het UWV, Probleemwijken Editie. Overal nee op antwoorden zodat er uit de test komt dat je niet geschikt bent om te werken.
Denk dat ze lui uitstelgedrag verwarren met geduldigheidquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kom redelijk normaal naar voren.
Wel dat ik geduldig benhahahahah ahahahahahahahahah a
Stom altijd al die tests en verplichte dingenquote:Op donderdag 4 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb van het uwv een competentietest gehad. Zie net het resultaat en volgende week gaan we dat bespreken
deze was niet verplicht. Dit bieden ze aan als je dan aangeeft missschien iets anders te willen doen of als het totaal niet weetquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stom altijd al die tests en verplichte dingen. Maar top om te horen dat je er daadwerkelijk iets aan lijkt te hebben. Here comes the Carričrebitterbal
!
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Koffie met een krentenbolletje smek smek smek smek
oh ja. straks vergeet ik weer mn appel.quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Hier vandaag een dagje kiwi gold, rode druiven en rogge knäckebröd met kaas.
quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja. straks vergeet ik weer mn appel.
ik vond al dat mn tas zwaar werd, maar blijkbaar zitten er al 3 appels in
quote:Op donderdag 4 juni 2020 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
Test van het UWV, Probleemwijken Editie. Overal nee op antwoorden zodat er uit de test komt dat je niet geschikt bent om te werken.
voor lange wandelingen heb ik heuptas. na een half die niet te gebruiken bleek er nog een krentenbol in te zittenquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Klinkt als zo'n jochie van de middelbare school die na een maand rotte boterhammen en meerdere geplette bananen tegenkomt tussen zijn gymkleding
.
een fannypackquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor lange wandelingen heb ik heuptas. na een half die niet te gebruiken bleek er nog een krentenbol in te zitten
Oh jee, er moet half jaar staan of nietquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor lange wandelingen heb ik heuptas. na een half die niet te gebruiken bleek er nog een krentenbol in te zitten
jepquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jee, er moet half jaar staan of niet? Wat vreselijk, bah
.
Heeft dat zoveel impact ja?quote:Op donderdag 4 juni 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gehoopt dat vandaag een rustige dag zou worden. Maar nee. Door de vakantie-update van Mark breekt weer de coronapleuris uit hier.
gianni heeft ook zon nordic walking stokquote:Op donderdag 4 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Een Fanny pack, dan ben je wel heel erg ANWB of Marokkaans
dan is het waarschijnlijk marrokaans, want hij is wel van the north facequote:Op donderdag 4 juni 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Een Fanny pack, dan ben je wel heel erg ANWB of Marokkaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |