quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wat ik graag in mijn kastjes heb
Even dimmen bittermugabe.quote:
Die vinden we dan terug in jouw nieuwe plafond vermoed ik.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
over 20 jaar vragen jullie je hier af wat er met bitterbal en ltvdk is gebeurd.![]()
bitterbal in de tbs en ltvdk nooit meer wat van vernomen![]()
had ze vandaag gebeld. wordt pas augustus dus ltvdk heeft nog een paar maandjesquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vinden we dan terug in jouw nieuwe plafond vermoed ik.
Als ze vraagt om hulp met het plafond heb ik dus opeens iets anders te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vinden we dan terug in jouw nieuwe plafond vermoed ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze vraagt om hulp met het plafond heb ik dus opeens iets anders te doen.
het plan is om je dan in stukjes te zagen en je dan in die vrachtwagen met dat cellulosespul te stoppen en dan wordt je met hoge druk in mijn plafond verstoptquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze vraagt om hulp met het plafond heb ik dus opeens iets anders te doen.
Waarschijnlijk is ze dan de hele tijd poeslief en op het moment dat ik dan even niet oplet heb ik gelijk een mes in mijn nekquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze ooit begint over een meet zou ik wel op mijn hoede zijn
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het plan is om je dan in stukjes te zagen en je dan in die vrachtwagen met dat cellulosespul te stoppen en dan wordt je met hoge druk in mijn plafond verstopt
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze dan de hele tijd poeslief en op het moment dat ik dan even niet oplet heb ik gelijk een mes in mijn nek
Ja wat heb ik je ooit misdaanquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een, enigszins aparte, manier van genegenheid tonen
Ja het is een beetje een 'aparte', als ik zeg dat ik d'r lief vind wordt ze meestal boos en allesquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een, enigszins aparte, manier van genegenheid tonen
ja omdat je zat te zwijmelenquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een 'aparte', als ik zeg dat ik d'r lief vind wordt ze meestal boos en alles
Complimentjes trekt ze slechtquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een 'aparte', als ik zeg dat ik d'r lief vind wordt ze meestal boos en alles
Ja stiekem vindt je dat wel leuk alleen weet je niet zo goed hoe je er op moet reageren.quote:
nee niet echtquote:Op woensdag 3 juni 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stiekem vindt je dat wel leuk alleen weet je niet zo goed hoe je er op moet reageren.
Ok lief balletje van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |