Drie zelfs volgens mij. Het eerste, ik meen door de staat gedaan, kwam uit dat het geen verstikking was maar hartfalen dankzij de ingreep. De andere twee, op verzoek van familie (dacht ik) wezen op dood door verstikking.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Apart dan zijn er 2 in omloop. Want de eerste weest uit van niet.
Heb ik gemist.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee maar ze media doet alsof hij een belangrijke pilaar van de gemeenschap was. Dat was hij niet. Het was een doorgewinterde crimineel.
De Burgemeester van Amsterdam Trutje Valsema ook. Eat een cringe. Ik zie heus wel dat zij alles expres heeft laten toestaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooie kerel ja. Een zwangere vrouw in elkaar geslagen tijdens een geweldadige home invasion. Strafblad van hier tot Tokio. En dat is nu dan een soort martelaar en vrijheidsstrijder. De wereld is helemaal doorgedraaid.
twitter:EDDIFUL twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:14:13THE POLICE WERE SPOTTED INSTIGATING VIOLENCE MULTIPLE TIMES AGAINST PROTESTERS!! DO NOT LET THIS GO UNSEEN https://t.co/dgLAug4dR1 reageer retweet
Dat zegt niemand. Men valt echter wel over het feit dat hij is omgekomen door onnodig geweld.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee maar ze media doet alsof hij een belangrijke pilaar van de gemeenschap was. Dat was hij niet. Het was een doorgewinterde crimineel.
twitter:EDDIFUL twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:22:14Video of another violent arrest where police instigated more violence. They set off flash bangs and tear gas at us. https://t.co/ESjHUAKisO reageer retweet
Hij werd verdacht van betalen met vals geld. Of hij daadwerkelijk schuldig was zullen we nooit weten omdat (wederom) een politieagent niet het rechtssysteem heeft gediend.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:46 schreef BlackpillTruth het volgende:
Ik vind het maf dat de halve wereld opkomt voor een zwarte crimineel. Floyd gebruikte drugs, dealde drugs, stond trecht voor een gewapende overval, betaalde met nepgeld op de dag van zijn arrestatie. En dan gaan ze allemaal zielig lopen doen.
De zieligheidsindustrie mag ook weer naar buiten zeker
Armed robbery zelfs... En die vrouw bedreigd met een wapen...quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
Mooie kerel ja. Een zwangere vrouw in elkaar geslagen tijdens een geweldadige home invasion.
Hoe moet je criminelen dan brhandelen. zeker als het zo'n grote uit de kluiten gewassen kerel betreft.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:54 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Men valt echter wel over het feit dat hij is omgekomen door onnodig geweld.
Al je geposte tweets: context is belangrijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:55 schreef slashdotter3 het volgende:
twitter:EDDIFUL twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:22:14Video of another violent arrest where police instigated more violence. They set off flash bangs and tear gas at us. https://t.co/ESjHUAKisO reageer retweet
Niet zoals nu gedaan is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Hoe moet je criminelen dan brhandelen.
Hij lag al in de boeien, afvoeren en verhoren op het bureau. Een minuut of 5 iemands strot dichtknijpen was niet bepaald noodzakelijk. Hij verzette zich niet eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Hoe moet je criminelen dan brhandelen. zeker als het zo'n grote uit de kluiten gewassen kerel betreft.
Thee drinken en in gesprek gaan. De softe aanpak van links.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Hoe moet je criminelen dan brhandelen. zeker als het zo'n grote uit de kluiten gewassen kerel betreft.
Ja, er is nog een heel erg onafhankelijk rapport geinitieerd door de familie...quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat ben jij walgelijk!quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En zwaar hartpatient. Maar nee hij is vermoord door een agent...haha..
Zag er ook niet gevaarlijk of lomp uit wat die agent deed. Drie minuten lang met bijna zijn volledig gewicht op de nek van de geboeide man drukken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, er is nog een heel erg onafhankelijk rapport geinitieerd door de familie...
Er viel al niet te praten met deze non govermentele criminele anarchistische organisaties zoals Antifa. Noch de zwarten die graag plunderen. Die geven namelijk niets om het feit dat zij hun eigen ruiten ingooien met dat criminele gedrag. Het gaat hen klaarblijkelijk dus totaal niet om het anti-racisme.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:56 schreef FYazz het volgende:
[..]
Hij werd verdacht van betalen met vals geld. Of hij daadwerkelijk schuldig was zullen we nooit weten omdat (wederom) een politieagent niet het rechtssysteem heeft gediend.
Ik denk daarbij ook dat je door het zo in het zwart/wit (passende woordspeling) te trekken je onderdeel van het probleem wordt.
Of je nu de demonstranten maf noemt of alle agenten racisten, in beide gevallen zorgen deze extreme uitingen ervoor dat er niet meer normaal gediscussieerd wordt over het daadwerkelijke probleem.
er zijn echt wel meer opties tussen thee drinken en wat hier gebeurt hoorquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thee drinken en in gesprek gaan. De softe aanpak van links.
quote:Armed man arrested for posing as National Guard in downtown LA
https://abc7.com/national(...)-california/6227824/
Authorities took an armed man into custody Monday night in downtown Los Angeles after he tried to pose as a member of the National Guard.
Sources tell ABC7 that Gregory Wong, 31, dressed in attire similar to a National Guard uniform and took an Uber to downtown while carrying an assault rifle.
He then fell into formation with real National Guard troops who have been brought in to help maintain order during some of the looting that has occurred near otherwise-peaceful protests.
Some of the other National Guard troops noticed him and called over Los Angeles Police Department officers.
Wong was arrested around 1:30 a.m. Tuesday for manufacturing or distribution of an assault weapon.
Sources say Wong is a former member of the National Guard.
His rifle was a "ghost gun" - a homemade weapon without a serial number.
He is being held on $50,000 bond.
Gov. Gavin Newsom has said he has mobilized at least 4,500 National Guard troops across the state, concentrated in Southern California, to help keep the peace as thousands of people protest the death of George Floyd.
Most of the events themselves have been peaceful, but at times looters have taken advantage of the large crowds to hit stores in the area. Some protests have also seen some incidents of violence, rock throwing and fires.
In Los Angeles, for the most part National Guard troops have been used to secure locations, while local police officers remain at the front lines of controlling crowds.
quote:https://www.reddit.com/r/(...)g_as_national_guard/
I live in LA and watched this coverage live on local news so I can provide some extra context the article doesn't give. He had been posting on Facebook about wanting to help protect businesses. Noone got back to him and he grew frustrated so he Uber'd to DTLA and asked some NG members where he could go. They reported it up the chain and he got arrested. I'm not positive if he was actually affirmatively pretending to be NG because from local coverage it just seemed like he was talking to guard members and asking where he could go to help, the "fell in formation" is a bit misleading because that's not what he reportedly did.
One of the men he served in the military and the owner of his airsoft club described him as "a guy with good intentions that lacked intelligence" and that they "doubted he had ill intentions". He's facing federal charges now. And an entertaining part of the coverage was that his gear was way better than what the NG were kitted with so it was immediately obvious. He had night vision goggles and night vision scopes on his guns and the Guard don't use AR-15s so lol. Also he carried zip ties and the Guard don't make arrests.
Nee hoor. Helemaal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat ben jij walgelijk!
Hij is duidelijk vermoord.
Allebei de autopsies wijzen uit dat hij vermoord is. Degene door de lokale overheid zegt alleen om onduidelijke reden ook dat hij een hartconditie had.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet meer ademen'. Dat zeggen ze allemaal.quote:
1e rapport niet, heb ik paar dagen geleden gepost.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Allebei de autopsies wijzen uit dat hij vermoord is. Degene door de lokale overheid zegt alleen om onduidelijke reden ook dat hij een hartconditie had.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:54 schreef slashdotter3 het volgende:
downtown Seattletwitter:EDDIFUL twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:14:13THE POLICE WERE SPOTTED INSTIGATING VIOLENCE MULTIPLE TIMES AGAINST PROTESTERS!! DO NOT LET THIS GO UNSEEN https://t.co/dgLAug4dR1 reageer retweet
Ik zie niks geks?quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:55 schreef slashdotter3 het volgende:
downtown Seattletwitter:EDDIFUL twitterde op maandag 01-06-2020 om 08:22:14Video of another violent arrest where police instigated more violence. They set off flash bangs and tear gas at us. https://t.co/ESjHUAKisO reageer retweet
En meegeven van een zak geld. En een baan. En als het kan je minderjarige dochter die nog maagd isquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thee drinken en in gesprek gaan. De softe aanpak van links.
Ik zou beginnen met geen knie in z'n nek te leggen minutenlang. Wellicht zit daar iets van logica in, maar ik weet niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet ademenen.. '. Zo doen zij allemaal.
Is gewoon een standaard techniek he, doen ze hier in Nederland ook gewoon.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
Zag er ook niet gevaarlijk of lomp uit wat die agent deed. Drie minuten lang met bijna zijn volledig gewicht op de nek van de geboeide man drukken.
Klopt en hij riep al voor zijn arrestatie dat hij geen adem kreeg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet ademenen.. '. Zo doen zij allemaal.
Met gepast geweld indien het nodig is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden.
Bij het boeien ja volgens mij, dat duurt nog geen 30 seconden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard techniek he, doen ze hier in Nederland ook gewoon.
Dan ben je helemaal een moordende agent als je dan ook nog eens zijn keel met je knie afknijpt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt en hij riep al voor zijn arrestatie dat hij geen adem kreeg.
Als je als politieagent alleen de keuze hebt tussen iemand laten lopen en iemand aanhouden door 5 minuten zijn strot dicht te knijpen kun je beter je ontslag indienen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet meer ademenen'. Zo doen zij altijd.
De politie daarentegen zou helemaal niet liegen om haar eigen agenten te beschermen en heeft dat ook nooit eerder gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, er is nog een heel erg onafhankelijk rapport geinitieerd door de familie...
Voor 5 minuten inderdaad. Klopt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard techniek he, doen ze hier in Nederland ook gewoon.
Iemand die zonder aangeraakt te worden dit zegt noem ik ongeloofwaardig. Die agent dacht bekijk het nu maar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal een moordende agent als je dan ook nog eens zijn keel met je knie afknijpt.
Je hebt het volgens mij niet door, maarquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Er viel al niet te praten met deze non govermentele criminele anarchistische organisaties zoals Antifa. Noch de zwarten die graag plunderen. Die geven namelijk niets om het feit dat zij hun eigen ruiten ingooien met dat criminele gedrag. Het gaat hen klaarblijkelijk dus totaal niet om het anti-racisme.
Is geüpdatequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
1e rapport niet, heb ik paar dagen geleden gepost.
https://www.npr.org/2020/(...)homicide-by-asphyxiaquote:The Hennepin County Medical Examiner released a new autopsy report Monday, ruling George Floyd's death was a homicide. The office said Floyd's heart and lungs stopped functioning "while being restrained" by law enforcement officers.
Oh nee hoor, ga je gang. Ik zal slechts meewarig het hoofd schudden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Alleen al om een paar figuren hier te triggeren zou ik het doen.
Jahoor gewoon blijven omdraaien tot je een ons weegt zeker. Ga jij maar proberen te praten met die debielen die dequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij niet door, maar
je neemt precies dezelfde houding aan als de mensen waarover je een oordeel hebt.
Je mening staat al vast, het is zwart/wit en dus valt er ook met jou niet te praten, tenzij het volledig in jouw straatje past.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
Bij het boeien ja volgens mij, dat duurt nog geen 30 seconden.
Hier uit het andere topic, het ziet er niet echt uit of ze haast maken met het boeien he?quote:
Oké we gaan het zien waar hij tot veroordeelt gaat worden. Als het gepeupel het te weinig vind zien we een volgende herhaling van deze trieste gebeurtenissen. Gewoon door een niet functionerend politie apparaat en de bijbehorende Trias politica waar ze in de VS een loopje mee aan het nemen zijn. Ik wens jullie veel succes met in dat tot het bot verdeelde land te wonen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Iemand die zonder aangeraakt te worden dit zegt noem ik ongeloofwaardig. Die agent dacht bekijk het nu maar.
Als je wereld alleen maar bestaat uit absurde platitudes en een gebrek aan grijstinten moet je je daar vooral aan vast blijven houden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Hier uit het andere topic, het ziet er niet echt uit of ze haast maken met het boeien he?
[ afbeelding ]
Maar goed, jullie je zin verder hoor dat dit absoluut verboden is en niet mag, het is moord etc. etc. etc...
Ja maar je ziet dit nu ook al in NL. Iemand wordt terecht aangehouden en meteen 20 man er omheen met hun telefoontje filmen en schreeuwen dat de politie te hardhandig is. Geen enkele agent kan tegenwoordig nog fatsoenlijk zijn werk doen. De rotte appels moeten er uit maar 99% van de agenten zijn gewoon prima kerels. Ik heb er wel respect voor ik zou dit werk niet kunnen doen. Probeer je iemand in de boeien te slaan moet je een hele groep van je af vechten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn echt wel meer opties tussen thee drinken en wat hier gebeurt hoor
Ja het MOET natuurlijk moord zijn he met je "grijstinten"...quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:13 schreef Poem_ het volgende:
Als je wereld alleen maar bestaat uit absurde platitudes en een gebrek aan grijstinten moet je je daar vooral aan vast blijven houden.
De eerste stenen.twitter:leonvanheel twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:51:21Spontane optocht naar het stadhuis #antiracismedemo Rotterdam. De demonstranten roepen ‘Weg met Zwarte Piet. Weg met blackface.’ https://t.co/Nn4FRhPUMq reageer retweet
Wacht even.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Hier uit het andere topic, het ziet er niet echt uit of ze haast maken met het boeien he?
[ afbeelding ]
Maar goed, jullie je zin verder hoor dat dit absoluut verboden is en niet mag, het is moord etc. etc. etc...
Bij het filmpje van 4 minuten de nek afklemmen werd hier meteen om context geroepen, en nu serieus met een snapshot van een arrestatie je punt willen maken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik ben het me je eens. De witte man is het echte slachtoffer en al decenniaquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Plus herstelbetalingen voor generaties ervoor. Sorry sorry sorry.
twitter:dma4him twitterde op maandag 01-06-2020 om 17:15:07You won’t see this on the MSM...
Truth bomb 👇🏻 https://t.co/u2E7AZVFJr reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |