En meegeven van een zak geld. En een baan. En als het kan je minderjarige dochter die nog maagd isquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thee drinken en in gesprek gaan. De softe aanpak van links.
Ik zou beginnen met geen knie in z'n nek te leggen minutenlang. Wellicht zit daar iets van logica in, maar ik weet niet.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet ademenen.. '. Zo doen zij allemaal.
Is gewoon een standaard techniek he, doen ze hier in Nederland ook gewoon.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef opgebaarde het volgende:
Zag er ook niet gevaarlijk of lomp uit wat die agent deed. Drie minuten lang met bijna zijn volledig gewicht op de nek van de geboeide man drukken.
Klopt en hij riep al voor zijn arrestatie dat hij geen adem kreeg.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet ademenen.. '. Zo doen zij allemaal.
Met gepast geweld indien het nodig is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden.
Bij het boeien ja volgens mij, dat duurt nog geen 30 seconden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard techniek he, doen ze hier in Nederland ook gewoon.
Dan ben je helemaal een moordende agent als je dan ook nog eens zijn keel met je knie afknijpt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt en hij riep al voor zijn arrestatie dat hij geen adem kreeg.
Als je als politieagent alleen de keuze hebt tussen iemand laten lopen en iemand aanhouden door 5 minuten zijn strot dicht te knijpen kun je beter je ontslag indienen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Maar hoe moet je zo'n grote kerel dan wel aanhouden. Het zijn allemaal irritantiers die gaan lopen zeuren en rekken tijdens hun arrestatie 'Oh mn schoenveter zit los, je pakt mn arm te hard vast, ik heb recht op een cigaretje, ik kan niet meer ademenen'. Zo doen zij altijd.
De politie daarentegen zou helemaal niet liegen om haar eigen agenten te beschermen en heeft dat ook nooit eerder gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, er is nog een heel erg onafhankelijk rapport geinitieerd door de familie...
Voor 5 minuten inderdaad. Klopt.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon een standaard techniek he, doen ze hier in Nederland ook gewoon.
Iemand die zonder aangeraakt te worden dit zegt noem ik ongeloofwaardig. Die agent dacht bekijk het nu maar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal een moordende agent als je dan ook nog eens zijn keel met je knie afknijpt.
Je hebt het volgens mij niet door, maarquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef BlackpillTruth het volgende:
[..]
Er viel al niet te praten met deze non govermentele criminele anarchistische organisaties zoals Antifa. Noch de zwarten die graag plunderen. Die geven namelijk niets om het feit dat zij hun eigen ruiten ingooien met dat criminele gedrag. Het gaat hen klaarblijkelijk dus totaal niet om het anti-racisme.
Is geüpdatequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
1e rapport niet, heb ik paar dagen geleden gepost.
https://www.npr.org/2020/(...)homicide-by-asphyxiaquote:The Hennepin County Medical Examiner released a new autopsy report Monday, ruling George Floyd's death was a homicide. The office said Floyd's heart and lungs stopped functioning "while being restrained" by law enforcement officers.
Oh nee hoor, ga je gang. Ik zal slechts meewarig het hoofd schudden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Alleen al om een paar figuren hier te triggeren zou ik het doen.
Jahoor gewoon blijven omdraaien tot je een ons weegt zeker. Ga jij maar proberen te praten met die debielen die dequote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij niet door, maar
je neemt precies dezelfde houding aan als de mensen waarover je een oordeel hebt.
Je mening staat al vast, het is zwart/wit en dus valt er ook met jou niet te praten, tenzij het volledig in jouw straatje past.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
Bij het boeien ja volgens mij, dat duurt nog geen 30 seconden.
Hier uit het andere topic, het ziet er niet echt uit of ze haast maken met het boeien he?quote:
Oké we gaan het zien waar hij tot veroordeelt gaat worden. Als het gepeupel het te weinig vind zien we een volgende herhaling van deze trieste gebeurtenissen. Gewoon door een niet functionerend politie apparaat en de bijbehorende Trias politica waar ze in de VS een loopje mee aan het nemen zijn. Ik wens jullie veel succes met in dat tot het bot verdeelde land te wonen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Iemand die zonder aangeraakt te worden dit zegt noem ik ongeloofwaardig. Die agent dacht bekijk het nu maar.
Als je wereld alleen maar bestaat uit absurde platitudes en een gebrek aan grijstinten moet je je daar vooral aan vast blijven houden.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Hier uit het andere topic, het ziet er niet echt uit of ze haast maken met het boeien he?
[ afbeelding ]
Maar goed, jullie je zin verder hoor dat dit absoluut verboden is en niet mag, het is moord etc. etc. etc...
Ja maar je ziet dit nu ook al in NL. Iemand wordt terecht aangehouden en meteen 20 man er omheen met hun telefoontje filmen en schreeuwen dat de politie te hardhandig is. Geen enkele agent kan tegenwoordig nog fatsoenlijk zijn werk doen. De rotte appels moeten er uit maar 99% van de agenten zijn gewoon prima kerels. Ik heb er wel respect voor ik zou dit werk niet kunnen doen. Probeer je iemand in de boeien te slaan moet je een hele groep van je af vechten.quote:Op woensdag 3 juni 2020 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn echt wel meer opties tussen thee drinken en wat hier gebeurt hoor
Ja het MOET natuurlijk moord zijn he met je "grijstinten"...quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:13 schreef Poem_ het volgende:
Als je wereld alleen maar bestaat uit absurde platitudes en een gebrek aan grijstinten moet je je daar vooral aan vast blijven houden.
De eerste stenen.twitter:leonvanheel twitterde op woensdag 03-06-2020 om 18:51:21Spontane optocht naar het stadhuis #antiracismedemo Rotterdam. De demonstranten roepen ‘Weg met Zwarte Piet. Weg met blackface.’ https://t.co/Nn4FRhPUMq reageer retweet
Wacht even.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Hier uit het andere topic, het ziet er niet echt uit of ze haast maken met het boeien he?
[ afbeelding ]
Maar goed, jullie je zin verder hoor dat dit absoluut verboden is en niet mag, het is moord etc. etc. etc...
Bij het filmpje van 4 minuten de nek afklemmen werd hier meteen om context geroepen, en nu serieus met een snapshot van een arrestatie je punt willen maken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik ben het me je eens. De witte man is het echte slachtoffer en al decenniaquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Plus herstelbetalingen voor generaties ervoor. Sorry sorry sorry.
twitter:dma4him twitterde op maandag 01-06-2020 om 17:15:07You won’t see this on the MSM...
Truth bomb 👇🏻 https://t.co/u2E7AZVFJr reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |