Ik ken het wel, luister vrij veel Radio 1. Normaal is het helemaal niet zo gek. Programma is van BNNVARA en soms hoor je inderdaad wel iets te veel het BNN gedeelte er door heen. Dit lijkt me ook een BNN actie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ken dat programma niet. Maar dit is al de tweede keer dat ze betrokken zijn bij een rariteit (Azarkan was er ook al een keer woest op, toen was een 'off the record' gesprek door ze opgenomen). Rare club.
quote:De botheid en diplomatieke onhandigheid van Rutte en Wopke Hoekstra konden al niet op sympathie rekenen bij de zuidelijke lidstaten, maar hun halsstarrigheid zal Nederland door de Fransen en Duitsers niet in dank afgenomen zijn. Veel lidstaten zullen minder geneigd zijn Nederlandse belangen te steunen of met Nederland coalities te vormen. Een kapitaal verlies, vooral nu een belangrijke partner, het Verenigd Koninkrijk, uit de Unie is gestapt.
Ik betwijfel of die vier dermate specifiek wetgeving kunnen blokkeren dat alleen Nederland (en/of Oostenrijk, Finland en Denemarken) er last van heeft. Waarom zouden die een confrontatie met de rest riskeren puur en alleen om Rutte of Kurz te pesten?quote:Deze coalitie zal niet in staat zijn EU-wetgeving te blokkeren, in tegenstelling tot een coalitie van bijvoorbeeld Frankrijk, Itali, Spanje en Portugal (samen 41 procent).
De Nieuws BV is wel een stuk opgeknapt nadat Willemijn van Veenhoven er niet meer werkt. Maar het blijft nog steeds een hoog VARA/Fransisco van Jole-gehalte te hebben. Je wist bijna bij voorbaat al (tenminste ik wel) dat toen de 'zogenaamde 'Gouden dolk'- verkiezing werd aangekondigd in dit programma, dat Wopke Hoekstra zou 'winnen'.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 02:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ken dat programma niet. Maar dit is al de tweede keer dat ze betrokken zijn bij een rariteit (Azarkan was er ook al een keer woest op, toen was een 'off the record' gesprek door ze opgenomen). Rare club.
KLM heeft de leningen nodig om de coronacrisis te overleven. Het vliegverkeer is sinds een maand weer wat op gang gekomen, maar het duurt naar verwachting nog een paar jaar voordat het terug is op het niveau van voor de coronacrisis. Tettero constateert dat de voorwaarde van het inleveren van salaris niet gerealiseerd zal worden. „Daarmee kan de benodigde liquiditeit, en dus de continuteit van KLM in gevaar kan komen”, aldus de aandeelhouder.quote:„Die voorwaarde is in strijd met internationaal arbeidsrecht, zo blijkt uit de reactie van hoog aangeschreven juristen”, zegt SPAAK-bestuurder Hans Tettero. „Daarnaast hebben alle betrokken vakbonden aangegeven dat deze specifie.ke voorwaarde niet valt te realiseren.” Vrijdag wordt er mogelijk meer bekend over hoe veel KLM zal krimpen
De lul heeft miljarden in KLM gepompt en komt er nu achter dat het allemaal via ongewijzigde salarissen de deur uit gaatquote:Op zondag 13 september 2020 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Prima optreden van Hoekstra bij Buitenhof, .......
Verkiezingen bij het CDA, waar de uitkomst van te voren al vast staat en je achteraf alles mag inzien en onderzoeken als de uitslag maar blijft zoals hij wasquote:Op zondag 13 september 2020 20:17 schreef Pedroso het volgende:
zonde dat hij zich geen kandidaat heeft gesteld voor het leiderschap bij het CDA.
Ik zou emigreren als ik jou was.quote:Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De lul heeft miljarden in KLM gepompt en komt er nu achter dat het allemaal via ongewijzigde salarissen de deur uit gaat
En gaat nu vriendelijk vragen op tv of de lonen niet alsnog omlaag kunnen
Nou dan heb je het wel begrepen hoor als jurist
[..]
Verkiezingen bij het CDA, waar de uitkomst van te voren al vast staat en je achteraf alles mag inzien en onderzoeken als de uitslag maar blijft zoals hij was
En dat alles onder toezicht en afgifte van een verklaring van een notaris die toevallig ook partijleider is
man man man wat een ballen tent
Ik vond gisteren dat Hoekstra vrij duidelijk aangaf, dat de regering dit bedrag waard vond om voorlopig Schiphol open te houden vanwege onze concurrentiepositie.quote:Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De lul heeft miljarden in KLM gepompt en komt er nu achter dat het allemaal via ongewijzigde salarissen de deur uit gaat
En gaat nu vriendelijk vragen op tv of de lonen niet alsnog omlaag kunnen
Nou dan heb je het wel begrepen hoor als jurist
[..]
Verkiezingen bij het CDA, waar de uitkomst van te voren al vast staat en je achteraf alles mag inzien en onderzoeken als de uitslag maar blijft zoals hij was
En dat alles onder toezicht en afgifte van een verklaring van een notaris die toevallig ook partijleider is
man man man wat een ballen tent
De coronacrisis kon niemand voorzien, maar dat aandeelhouderschap van destijds heeft er wel voor gezorgd dat wij als Schiphol er nu nog steeds toe doen. Ik denk dat dit het (misschien tijdige) koersverlies wel waard is geweest.quote:Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
En we hebben weer prietpraat van Hoekstra als reactie op de commotie
"Minister Hoekstra (Financin) ziet de rechtszaak die milieuclub Greenpeace wil aanspannen over het leningenpakket van KLM met vertrouwen tegemoet." De bewindsman is aandeelhouder van luchtvaartcombinatie Air France KLM en staat garant voor 3,4 miljard aan leningen die KLM door moeten helpen. „Ik zie de rechtszaak met vertrouwen tegemoet
https://www.telegraaf.nl/(...)rtrouwen-in-klm-zaak
De telegraaf "vergeet" nog even te melden dat aandeelhouderschap ons inmiddels 500 miljoen heeft gekost
Alles voor de beeldvorming dat Hoekstra het zo goed doet
Lees eerst eens even dit: https://www.quotenet.nl/n(...)n-air-france-154392/quote:Op maandag 14 september 2020 16:22 schreef Idisrom het volgende:
.....maar dat aandeelhouderschap van destijds heeft er wel voor gezorgd dat wij als Schiphol er nu nog steeds toe doen. Ik denk dat dit het (misschien tijdige) koersverlies wel waard is geweest.
Gewoon leugens: https://www.luchtvaartnie(...)e-gebruiker-schipholquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lees eerst eens even dit: https://www.quotenet.nl/n(...)n-air-france-154392/
Er gaan nu 50 vliegtuigen per dag van en naar schiphol en we doen er nog steeds toe
We worden helemaal leeg gezogen door die k*t fransen en sterke bonden bij de KLM
Gewoon failliet laten gaan en opnieuw beginnen veel en veel goedkoper
Maar dat kan niet want we hebben eerst 750 miljoen een belang gekocht en er daarna miljarden achterna gesmeten
Klopt als een bus, maar wie bepaalt dat aantal Juist Air France, als die dat niet meer wil trekken ze zo de stekker eruit en is schiphol op sterven na doodquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Hanca het volgende:
Gewoon leugens: https://www.luchtvaartnie(...)e-gebruiker-schiphol
KLM is de grootste gebruiker van Schiphol, met gigantische afstand.
Gelijk heeft ie, hij heeft al in diverse programma's gezeten en het allemaal prima verwoord.quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Greenpeace wil via rechter miljardensteun aan KLM terugdraaien
Greenpeace Nederland spant een rechtszaak aan om het kabinet te dwingen de miljardensteun voor luchtvaartmaatschappij KLM in te trekken. De milieuorganisatie vindt dat aan de financile noodhulp niet genoeg voorwaarden zijn gesteld om klimaatverandering tegen te gaan. Stort KLM ons in een diepe klimaatcrisis met zijn miljarden aan overheidssteun? Faiza Oulahsen hoofd Klimaat en Energie van Greenpeace vindt van wel, luchtvaartdeskundige en oud-piloot Benno Baksteen vindt van niet. Vanavond gaan ze met elkaar in debat.
Bij op1 vanavond dus
Wopke is er even niet want verantwoordelijkheid nemen is niet zijn ding, dus loopjongen ingehuurd
En lid van het cdaquote:Op maandag 14 september 2020 18:32 schreef Pedroso het volgende:
Hoekstra is de meest betrouwbare politicus van Nederland volgens EenVandaag, met ruime afstand op Rutte en de rest
Het draadje staat vol leuke cijfers over hoe goed Wopke beoordeeld wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde jij dus posten
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koers air france kok nu 3 euro
Waarde 14% belang nu 180 miljoen
Aankoopkosten 750 miljoen
570 miljoen naar de klote
Maar gelukkig vindt onze expert Jort Kelder het een briljante zet en is het herstelplan nog steeds niet klaar omdat de bonden te machtig zijn
En dus smijten we gewoon nog meer geld erin
De huidige waarde doet er alleen toe als je van plan bent te verkopen. Dat gaat Nederland nooit doen, huidige waarde is dus 100% irrelevant.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koers air france kok nu 3 euro
Waarde 14% belang nu 180 miljoen
Aankoopkosten 750 miljoen
570 miljoen naar de klote
Maar gelukkig vindt onze expert Jort Kelder het een briljante zet en is het herstelplan nog steeds niet klaar omdat de bonden te machtig zijn
En dus smijten we gewoon nog meer geld erin
De overheid moet niet beleggen met belastinggeld , zeker niet als het een hele slechte investering blijkt te zijn in een zeer vervuilende industriequote:Op donderdag 24 september 2020 19:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
De huidige waarde doet er alleen toe als je van plan bent te verkopen. Dat gaat Nederland nooit doen, huidige waarde is dus 100% irrelevant.
Het is dan ook geen belegging, maar een investering in een deelbelang in n van onze belangrijkste bedrijven. Er is geen plan tot verkoop, dus het is geen beleggen.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De overheid moet niet beleggen met belastinggeld , zeker niet als het een hele slechte investering blijkt te zijn in een zeer vervuilende industrie
blijft een hele hele slechte belegging / investering in een zeer vervuilend bedrijf dat failliet hoort te gaan en zich voor hulp moet richten tot de moedermaatschappijquote:Op donderdag 24 september 2020 19:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belegging, maar een investering in een deelbelang in n van onze belangrijkste bedrijven. Er is geen plan tot verkoop, dus het is geen beleggen.
Het is een prima investering in een bedrijf dat duizenden mensen in Nederland aan het werk houdt, direct of indirect. Zonder KLM verliest Schiphol bijna zijn hele inkomen: https://www.luchtvaartnie(...)e-gebruiker-schipholquote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
blijft een hele hele slechte belegging / investering in een bedrijf dat failliet hoort te gaan
Dat zou kunnen kloppen als de staat het van zijn eigen geld gekocht heeft, maar gelukkig hebben we ook hiervoor geld geleend, en dus is nu de staatsschuld opgelopen met 560 miljoenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:07 schreef Hanca het volgende:
De huidige waarde doet er alleen toe als je van plan bent te verkopen. Dat gaat Nederland nooit doen, huidige waarde is dus 100% irrelevant.
De staat heeft dat geld geleend tegen een negatieve rente.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen als de staat het van zijn eigen geld gekocht heeft, maar gelukkig hebben we ook hiervoor geld geleend, en dus is nu de staatsschuld opgelopen met 560 miljoen
Dat zou best eens kunnen, en die geldgever die een negatieve rente accepteerd wordt niet onrustig als dat onderpand 80% in waarde daaltquote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Hanca het volgende:
De staat heeft dat geld geleend tegen een negatieve rente.
Nee, die wordt daar niet onrustig van, een staatsobligatie van Nederland is een 100% risicoloze investering. Jij hebt echt 0 verstand van financin h? En al helemaal niet van het ministerie van financin...quote:Op donderdag 24 september 2020 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, en die geldgever die een negatieve rente accepteerd wordt niet onrustig als dat onderpand 80% in waarde daalt
Dus wel en daarom moet er al minimaal 560 miljoen aan aanvullende zekerheden worden gestort en van wie zijn die
Juist die zijn van ons en nu dus verkwanseld als onderpand voor een geleden boekverlies
Lekker bezig Wopke
Gisteren is er voor 6 miljard aan obligaties voor 30 jaar verkocht door Nederland tegen 0,028% rente. Blijkbaar zijn de markten en investeerders totaal niet onder de indruk van het KLM verhaal.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, en die geldgever die een negatieve rente accepteerd wordt niet onrustig als dat onderpand 80% in waarde daalt
Dus wel en daarom moet er al minimaal 560 miljoen aan aanvullende zekerheden worden gestort en van wie zijn die
Juist die zijn van ons en nu dus verkwanseld als onderpand voor een geleden boekverlies
Lekker bezig Wopke
Nee, want als Hoekstra loopt te kloten en 750 miljoen door de pot spoelt dan heeft de geldschieter gewoon pandrecht op de staat der Nederlanden en dat zijn wij met zijn allenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
Gisteren is er voor 6 miljard aan obligaties voor 30 jaar verkocht door Nederland tegen 0,028% rente. Blijkbaar zijn de markten en investeerders totaal niet onder de indruk van het KLM verhaal.
Ik neem aan dat jouw volgende post de loftrompet over Hoekstra zal steken voor dat resultaat?
Nou, dat is ook wel een lulverhaal, ten eerste is KLM bepaald niet failliet maar heeft het gewoon steun nodig nu net als iedere luchtvaartmaatschappij ter wereld en zelfs al zou KLM failliet gaan dan is Nederland totaal niet in nood.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee, want als Hoekstra loopt te kloten en 750 miljoen door de pot spoelt dan heeft de geldschieter gewoon pandrecht op de staat der Nederlanden en dat zijn wij met zijn allen
In nood verkwanselt Hoekstra gewoon een staatsbelang onder de boekwaarde zoals DSM destijds, en als dat niet lukt wordt gewoon de schuld per huishouden weer hoger en mogen wij met zijn allen het betalen aan rente en aflossing
Lekker bezig Wopke want die voelt zich niet verantwoordelijk en gaat door naar zijn volgende blunderbaan dikbetaald uiteraard
Raar dit want Hoekstra verteld zelf .....quote:Op donderdag 24 september 2020 23:28 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, dat is ook wel een lulverhaal, ten eerste is KLM bepaald niet failliet maar heeft het gewoon steun nodig nu net als iedere luchtvaartmaatschappij ter wereld en zelfs al zou KLM failliet gaan dan is Nederland totaal niet in nood.
"Luchtvaartmaatschappij KLM dreigt vluchten, het kas- en liquiditeitsbeheer en delen van het onderhoudsbedrijf aan Air France kwijt te raken door de coronacrisis. Dat melden bronnen aan De Telegraaf."quote:Op donderdag 24 september 2020 23:28 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, dat is ook wel een lulverhaal, ten eerste is KLM bepaald niet failliet maar heeft het gewoon steun nodig nu net als iedere luchtvaartmaatschappij ter wereld en zelfs al zou KLM failliet gaan dan is Nederland totaal niet in nood.
750 miljoen is een lachertje op de 67 miljard (en wat nog gaat komen) die corona al gekost heeft.
Ik vind je posts een beetje ziekelijk worden, om eerlijk te zijn.
Het grootste verwijt aan Hoekstra is, dat hij KLM eigenlijk gedeeltelijk vleugellam heeft gemaakt (kopje onder water geduwd) door de cruciale ochtendvluchten te beperken en door de brandstof voor KLM duurder te maken t.o.v. de andere Europese luchtvaartmaatschappijen .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
"Luchtvaartmaatschappij KLM dreigt vluchten, het kas- en liquiditeitsbeheer en delen van het onderhoudsbedrijf aan Air France kwijt te raken door de coronacrisis. Dat melden bronnen aan De Telegraaf."
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nederlands-bedrijf
Dit is pas ziek, hoe we genaaid worden door die Fransen, terwijl Hoekstra geld blijft pompen
Gierend incompetent die man
Geen kritische vragen bij De TV-show? Hier heb je een scoop te pakken hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Komt zo in de tv show om zijn imago bij te poetsen
Gelukkig geen kritische vragen
Dat dacht ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Prima optreden van Wopke bij de TV Show
Ik denk dat zelfs ikweethetookniet nu om is !
Mee eens Jammer dat Wopke geen lijsttrekker wil worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Prima optreden van Wopke bij de TV Show
Ik denk dat zelfs ikweethetookniet nu om is !
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Prima optreden van Wopke bij de TV Show
Ik denk dat zelfs ikweethetookniet nu om is !
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Mee eens Jammer dat Wopke geen lijsttrekker wil worden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]
Geen kritisch woord over de aankoop van het 14%belang en de 570 miljoen koersverlies en de daarop volgende ruzie met de Fransen
Geen kritische vragen waarom nog steeds de kindertoeslagaffaire niet is opgelost en schuldigen nog niet zijn ontslagen en waarom hij er niet meer achterheen zit
Geen kritische vragen waarom hij op het laatste moment zich terug trok als kandidaat lijsttrekker
Geen kritische vragen omtrent zijn starre houding inzake het eu steunfonds waarin hij zich totaal belachelijk maakte
Nee een zoet plaatje met zijn vrouw en hun zieke kindje
Ik ben als inwoner helemaal niet geinteresseerd of hij het prive goed voor elkaar heeft, ik mag hem afrekenen op zijn beleid wat hij als minister voert van een land waar ik inwoner van ben en belasting betaal
En juist dat gebeurde vandaag niet
Om te propaganda waar Poetin zelfs nog rode oortjes van zou krijgen
Je mag ook gewoon met argumenten komen waarom je het er niet mee eens bentquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Wopke ook nog door in een volgend kabinet, stabiele en kundige minister.
Inderdaad. Zou voor CDA ook ideaal zijn: De Jonge fractievoorzitter en Hoekstra vice-premier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Wopke ook nog door in een volgend kabinet, stabiele en kundige minister.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:31 schreef Hanca het volgende:
Inderdaad. Zou voor CDA ook ideaal zijn: De Jonge fractievoorzitter en Hoekstra vice-premier.
Doen waar hij goed in is: kamerlid en rapporteur van de Raad van Europa.quote:
De belastingdienst valt onder de staatssecretaris. En de toeslagenaffaire gaat trouwens om zaken van 2014 en daar voor, kun je Hoekstra dus niet echt aanrekenen. Hooguit de afwikkeling, maar iedereen met kennis van de belastingdienst weet dat zo'n afwikkeling daar gewoon moeilijk ligt door de systemen (geen excuus, wel een feit). Omtzigt was trouwens zelf 1 van de grootste vragende kamerleden om strengere eisen rondom de toeslagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oh en de kindertoeslag affaire waar hij al maanden mee bezig is wat ontstaan is onder leiding van Hoekstra stoppen we gewoon in de doofpot.
Voordat we Hoekstra serieus kunnen nemen laat hij dat eerst eens snel en netjes oplossen en zijn excuses maken ipv alles te ontkennen en te bagatelliseren
Om te zijn houding in deze
Maar wat doen we dan met Jortquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:53 schreef michaelmoore het volgende:
Hoekstra trek die AF / KLM toch uit elkaar en laat AF failliet gaan
...neem het verlies van de deelname in AF/KLM en word 100% eigenaar van KLEM
https://www.npostart.nl/d(...)019/POMS_KN_15233787quote:Bij Jinek bedrukt Jort Kelder het belang van Schiphol en KLM voor Nederland. "Ik vind het een geniale zet", zegt hij over de aandelenaankoop. "Het is van nationaal belang."
Jort is gek , die juicht alles toe wat zijn vriendjes Mark en Wopke verzinnen, verkopen en goedkope vliegtuigen kopen nu en hoppa klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met Jort
Fragment: Jinek • 1 mrt 2019 23:00
De aandelenaankoop in Air France-KLM is volgens Jort Kelder een geniale zet
De lucht lijkt geklaard tussen Frankrijk en Nederland wat betreft Air France-KLM. Na een lang gesprek tussen onze minister van Financin Wopke Hoekstra en zijn Franse collega Bruno Le Maire maakten beide landen vanmorgen bekend dat ze de handen in een slaan om van Air France-KLM de beste luchtvaartmaatschappij van de wereld te maken. Is dat echt mogelijk? Bij Jinek bedrukt Jort Kelder het belang van Schiphol en KLM voor Nederland. "Ik vind het een geniale zet", zegt hij over de aandelenaankoop. "Het is van nationaal belang."
https://www.npostart.nl/d(...)019/POMS_KN_15233787
Jort
Klopt als een busquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef michaelmoore het volgende:
Jort is gek , die juicht alles toe wat zijn vriendjes Mark en Wopke verzinnen
Dat vraagt heel Nederland zich af,, ik ken niemand de zo dom kletst als Jort, misschien is dat we zijn kenmerk en voordeel, je weet van te voren wat ie gaat spuienquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt als een bus
Maar waarom is die expert en schreeuwende onbenul dan zo vaak op tv
Ik ken hem alleen van de radio. Daar is hij een irritant persoon door altijd zijn gasten af te breken of hun zinnen voor hen snel af te maken. Het lijkt wel of hij zijn gasten niet echt nodig heeft voor zijn one-man-meningenshow. En de manier zoals hij de rubriek 'De ongestelde vraag' aankondigt, is van een pr-puberaal niveau.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt als een bus
Maar waarom is die expert en schreeuwende onbenul dan zo vaak op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |