abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_194141044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 02:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ken dat programma niet. Maar dit is al de tweede keer dat ze betrokken zijn bij een rariteit (Azarkan was er ook al een keer woest op, toen was een 'off the record' gesprek door ze opgenomen). Rare club.
Ik ken het wel, luister vrij veel Radio 1. Normaal is het helemaal niet zo gek. Programma is van BNNVARA en soms hoor je inderdaad wel iets te veel het BNN gedeelte er door heen. Dit lijkt me ook een BNN actie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 22 juli 2020 @ 22:39:36 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194214826
Hoekstra: Ga je schamen

We leven blijkbaar in een maatschappij waarin we het normaal vinden om jongeren met een schuld van § 100.000 hun echte leven te laten beginnen. Een integere hypotheekadviseur zal hun vertellen dat het een kansloze missie is te proberen met deze schuld een hypotheek te krijgen. Dus wordt de route ingezet naar een adviseur van het kaliber dont ask, dont tell.

We stimuleren jonge mensen om te liegen

We verbieden DUO het saldo van de studieschuld aan geldverstrekkers inzichtelijk te maken. Hiermee stimuleren we jonge mensen om te liegen. Het is dezelfde hypocrisie als met de wiet. Je mag het wel kopen en in kleine porties verkopen. Maar verbouwen mag niet. Hoe die koffieshop aan de voorraad komt? Dont ask, dont tell.

Op de blaren zitten

Energiezuinig maken van de woning. Natuurlijk. Leen nog maar even § 25.000 op basis van execution only. Nee hoor, voor deze lening hoeft de geldverstrekker geen kennis- en ervaringstoets af te nemen. Doe maar zonder advies. Gaat het fout? Jammer dan. Dan moet je op de blaren zitten, want de aanbieder heeft geen advies gegeven. Omdat het ministerie van Binnenlandse Zaken energiebesparing belangrijker vindt dan verantwoord financieel advies, dwingen we de consument het execution only kanaal in. We ontnemen hem zelfs de minimale bescherming van de kennis- en ervarings toets.

Belangen consument staan niet centraal

We zijn er nog lang niet. U betaalt meer huur dan straks aan hypotheeklasten? Dat lossen we voor u op hoor. U mag mťťr lenen. En zo gaan we als de eerste de beste grootgrutter door met het stapelen. Stapelen van kredieten zonder een samenhangend beleid waarin de belangen van de consument centraal staan. Waarbij de minister er niet voor schroomt om ťn DNB ťn de AFM in hun hemd te zetten. De boodschap naar de branche die Hoekstra geeft is helder: ‘U hoeft deze toezichthouders niet echt serieus te nemen. Dat doe ik namelijk ook niet.’

De ballon knapt op enig moment

We hebben het eerder zien gebeuren. En het gaat weer gebeuren. De ballon gaat op enig moment klappen. En de burgers die de bescherming van de overheid nodig hadden, zullen de rekening gaan betalen.

Hoekstra: Ga je schamen!

https://www.amweb.nl/fina(...)530283003.1595449676

Nog een fanclub van Wopke _O-
  donderdag 23 juli 2020 @ 22:49:25 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194231066
‘Mark Rutte heeft zijn zin gekregen en Nederland onherroepelijk schade berokkend’

De Europese top over de meer≠jarenbegroting van de Unie en het coronaherstelfonds is na een aantal dagen tot diep in de nacht vergaderen toch met een akkoord afgesloten. Raadspresident Charles Michel ziet een goede en sterke deal, de Franse president Emmanuel Macron vertrouwt erop dat de gevolgen historisch zijn en de Spaanse premier Pedro SŠnchez noemt het zelfs een van de briljantste pagina’s van de Europese geschiedenis.

Zo ver wilde premier Mark Rutte niet gaan, maar hij heeft wel zijn zin gekregen. In het steunfonds zitten minder giften in plaats van leningen dan werd voorgesteld, hogere kortingen op onze overdracht aan de meerjaren≠begroting en enige afdwingbaarheid van hervormingen in met name zuidelijke lidstaten. De Nederlandse hoofdrol als dwarsligger lijkt uitbetaald. Maar helaas, dit akkoord is slechts een pyrrusoverwinning.

Machtsverschuiving
Hoewel Rutte nu kan claimen alles eruit te hebben gehaald en dat ‘de Nederlandse belangen goed zijn gewaarborgd’ heeft de strategie van neezegger de Nederlandse reputatie onherroepelijke schade berokkend. Los van de tekortkomingen in de analyse ten aanzien van de politiek-economische situatie in landen als Spanje en ItaliŽ waar de laatste weken op is gewezen, heeft het kabinet gevaarlijk spel gespeeld. De Nederlandse positie in Europa is aanmerkelijk verzwakt. Zeker in het licht van dat andere spook dat door Europa waart: de brexit.

Nu het Verenigd Koninkrijk sinds dit jaar geen zeggenschap meer heeft in de Europese Unie, heeft zich een significante machtsverschuiving voorgedaan. Een voorstel van de Europese Commissie wordt aangenomen door de Raad van de Europese Unie bij instemming van 15 van de 27 van de lidstaten als die samen minstens 65 procent van de Europese bevolking vertegenwoordigen.

Hoewel de meerjarenbegroting en het beleid omtrent gevoelige thema’s met unanimiteit worden afgehandeld, wordt zo’n ‘gekwalificeerde meerderheidsbeslissing’ (QMV) gebruikt voor 80 procent van alle Europese wetgeving. Denk hierbij aan visserij, asielbeleid of milieuwetgeving. Zo’n QMV kan geblokkeerd worden door een blokkeringsminderheid. Deze moet uit minimaal vier staten bestaan die samen 35 procent van de Europese bevolking vertegenwoordigen. Een coalitie van landen kan dus eigenlijk pas een vuist maken wanneer ze over zo’n blokkeringsminderheid beschikken.

Vrekkige minderheid
Met het uittreden van het Verenigd Koninkrijk wordt het vormen van zo’n coalitie voor Nederland aanzienlijk moeilijker. De coalitie van vier zuinige/vrekkige landen Nederland, Zweden, Denemarken en Oostenrijk omvat nog geen 10 procent van de Europese bevolking. Zelfs wanneer ze Duitsland en Finland meekrijgen gaat het om nog geen 30 procent.

Deze coalitie zal niet in staat zijn EU-wet≠geving te blokkeren, in tegenstelling tot een coalitie van bijvoorbeeld Frankrijk, ItaliŽ, Spanje en Portugal (samen 41 procent). Mocht Nederland een rol van betekenis willen blijven spelen binnen Europa, dan zal het Frankrijk en Duitsland te vriend moeten houden.

Op de proef gesteld
Juist het geduld van Frankrijk en Duitsland is onnodig lang op de proef gesteld tijdens deze top. De zuinige/vrekkige vier, onder aanvoering van Nederland, hebben de onderhandelingen onwenselijk lang gedwarsboomd.

quote:
De botheid en diplomatieke onhandigheid van Rutte en Wopke Hoekstra konden al niet op sympathie rekenen bij de zuidelijke lidstaten, maar hun halsstarrigheid zal Nederland door de Fransen en Duitsers niet in dank afgenomen zijn. Veel lidstaten zullen minder geneigd zijn Nederlandse belangen te steunen of met Nederland coalities te vormen. Een kapitaal verlies, vooral nu een belangrijke partner, het Verenigd Koninkrijk, uit de Unie is gestapt.
:D :(

De Europese politiek is er een van geven en nemen. Nederland heeft weliswaar financiŽle voordelen behaald, maar er zal ook gekort worden op uitgaven die belangrijk zijn voor Nederland. Dit is gebeurd met de opvolger van het Horizon 2020 project voor onderzoek en innovatie, dat Nederland over de afgelopen zeven jaar ruim 3,5 miljard euro heeft opgeleverd. Politiek krediet en een constructieve houding kunnen zich uitbetalen via dezelfde mechanismen. Het weglopen van Macron en de Duitse kanselier Angela Merkel afgelopen zaterdag is er een uiting van dat het krediet van Nederland op begon te raken. Dinsdag traden zij naar buiten met gematigde tevredenheid over het akkoord, maar binnenskamers heerst ongetwijfeld de onvrede over dit proces.

De tijd zal leren waar en hoe deze onvrede zich zal uiten, maar de ervaring leert dat het geheugen van Brussel erg goed is. Rutte of diens opvolger, en daarmee Nederland, zal op termijn last ondervinden van de reputatie≠schade. Deze schade is al geleden door de niet constructieve opstelling van Nederland omwille van de staatshuishouding en de hijgende adem in Ruttes nek van zijn politieke concurrenten. Het kabinet moet zich realiseren wat dit ‘succes’ Nederland heeft gekost en zijn houding constructiever vormgeven, voordat Nederland zichzelf in de Europese Unie volledig buitenspel zet

https://www.parool.nl/col(...)-berokkend~bf54c8ea/

Lekker bezig geweest weer :')
pi_194231282
quote:
Deze coalitie zal niet in staat zijn EU-wet≠geving te blokkeren, in tegenstelling tot een coalitie van bijvoorbeeld Frankrijk, ItaliŽ, Spanje en Portugal (samen 41 procent).
Ik betwijfel of die vier dermate specifiek wetgeving kunnen blokkeren dat alleen Nederland (en/of Oostenrijk, Finland en Denemarken) er last van heeft. Waarom zouden die een confrontatie met de rest riskeren puur en alleen om Rutte of Kurz te pesten?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 07:16:34 #80
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194233410
Denk niet dat Hoekstra en Rutte wakker liggen van een zuur stukje in een linkse krant.
pi_194234668
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 02:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ken dat programma niet. Maar dit is al de tweede keer dat ze betrokken zijn bij een rariteit (Azarkan was er ook al een keer woest op, toen was een 'off the record' gesprek door ze opgenomen). Rare club.
De Nieuws BV is wel een stuk opgeknapt nadat Willemijn van Veenhoven er niet meer werkt. Maar het blijft nog steeds een hoog VARA/Fransisco van Jole-gehalte te hebben. Je wist bijna bij voorbaat al (tenminste ik wel) dat toen de 'zogenaamde 'Gouden dolk'- verkiezing werd aangekondigd in dit programma, dat Wopke Hoekstra zou 'winnen'.
Ondanks al het achterbakse gedoe in de partijen zoals DENK, Partij van de Dieren en de Partij 50-plus.

Maar de huidige presentatoren maken het programma wel een stuk dragelijker door daarnaast ook nog hun invalshoeken van allerlei feiten te benoemen.

En Roelof de Vries is overdag mijn favoriete radio-presentator.
  maandag 27 juli 2020 @ 19:12:48 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194282951
Aandeelhouder Air France KLM kraakt noodpakket: ’Voortbestaan staat op spel’

De piloten van luchtvaartmaatschappij KLM, tevens aandeelhouder van moedermaatschappij Air France KLM roepen op tot heronderhandeling van de voorwaarde van de salariskorting van het KLM personeel. „De continuÔteit van KLM staat op het spel”, zeggen ze.

Dat meldt Stichting Piloten Aandelen Air France KLM (SPAAK) maandag, die 2,5% van de aandelen in de moedermaatschappij van KLM heeft. Minister Hoekstra (FinanciŽn), de tweede aandeelhouder, heeft als voorwaarde van zijn noodhulp aan de luchtvaartmaatschappij gesteld dat het KLM-personeel tot 20% salaris moet inleveren. Pas dan kan KLM een beroep doen op garanties en leningen van de staat ter waarde van §3,4 miljard.

Arbeidsrecht
quote:
„Die voorwaarde is in strijd met internationaal arbeidsrecht, zo blijkt uit de reactie van hoog aangeschreven juristen”, zegt SPAAK-bestuurder Hans Tettero. „Daarnaast hebben alle betrokken vakbonden aangegeven dat deze specifie.ke voorwaarde niet valt te realiseren.” Vrijdag wordt er mogelijk meer bekend over hoe veel KLM zal krimpen
KLM heeft de leningen nodig om de coronacrisis te overleven. Het vliegverkeer is sinds een maand weer wat op gang gekomen, maar het duurt naar verwachting nog een paar jaar voordat het terug is op het niveau van voor de coronacrisis. Tettero constateert dat de voorwaarde van het inleveren van salaris niet gerealiseerd zal worden. „Daarmee kan de benodigde liquiditeit, en dus de continuÔteit van KLM in gevaar kan komen”, aldus de aandeelhouder.

’Opnieuw onderhandelen’
SPAAK roept het bestuur van Air France KLM op om deze voorwaarden opnieuw te onderhandelen. „Het opleggen van een dergelijk dictaat aan werknemers is in strijd is met de interne principes waarop binnen Air France KLM onderhandelingen met personeel plaatsvinden: vertrouwen, respect, transparantie en vertrouwelijkheid”, vindt de aandeelhouder.

De KLM-vliegers werden een paar jaar geleden aandeelhouder in de Nederlands-Franse luchtvaartcombinatie, om zo betrokken te worden bij de besluitvorming aan de top. Nog altijd wachten de piloten op de hun beloofde bestuurszetel. Ook werden er geen aandelen uitgegeven ten behoeve van de piloten, maar moesten ze zelf aandelen op de vrije markt kopen. SPAAK koerste op een belang van 5%, maar dat verwaterde toen de Air France KLM partners China Eastern en het Amerikaanse Delta aandeelhouder werden in 2017.

https://www.telegraaf.nl/(...)estaan-staat-op-spel

Die voorwaarde is in strijd met internationaal arbeidsrecht :D
Gelukkig is Wopke een jurist en heeft hij dit weer uitstekend voor elkaar |:)
  zondag 13 september 2020 @ 15:42:42 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195039829
Hoekstra: personeel KLM moet echt loon inleveren :')

Het personeel bij KLM moet echt loon inleveren, aldus minister Wopke Hoekstra van FinanciŽn in het tv-programma Buitenhof. "Als je ziet in welke omstandigheden deze maatschappij verkeert en de sector verkeert, dan zal je alles op alles zetten om deze fase overleven."

De vakbonden maar ook de Tweede Kamer vinden dat personeel dat tot 1,5 keer modaal verdient zoveel mogelijk moet worden ontzien. KLM besloot vorige maand nog een loonsverhoging eenzijdig uit te stellen. Vakbond FNV dreigt daarover naar de rechter te stappen.

De luchtvaartmaatschappij krijgt voor 3,4 miljard euro aan leningen en garanties van de overheid om de crisis door te komen. Een voorwaarde daarvan is dat de kosten bij KLM flink worden teruggebracht. Het bedrijft ontvangt ook vele miljoenen aan loonsubsidies.

Als de huidige crisis nog tot eind volgend jaar voortduurt zoals sommige deskundigen voorspellen, is het niet zeker dat Air France-KLM overleeft. "Dat is geen automatisme", aldus de minister. Daarom heeft hij in gesprekken met de onderneming ook aangedrongen dat "men de bakens verzet".

Hoekstra wijst erop dat bij andere luchtvaartondernemingen in Europa hard wordt ingegrepen. Bij Lufthansa leveren piloten volgens hem over een periode van twee jaar ongeveer 40 procent van hun salaris in en bij British Airways worden duizenden banen geschrapt.

KLM moet op 1 oktober met een plan voor de herstructurering komen. Dat plan heeft Hoekstra nog niet gezien, zei hij. Vakbonden en KLM zijn eind vorige maand een serie gesprekken begonnen over kostenbesparingen om de onderneming door de coronacrisis te loodsen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-echt-loon-inleveren

Hij zegt zelf dat hij de situatie niet onder controle heeft :') maar pompt er wel miljarden in :')
Wat ben je dan .......
pi_195046120
Prima optreden van Hoekstra bij Buitenhof, zonde dat hij zich geen kandidaat heeft gesteld voor het leiderschap bij het CDA.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_195053603
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Prima optreden van Hoekstra bij Buitenhof, .......
De lul heeft miljarden in KLM gepompt en komt er nu achter dat het allemaal via ongewijzigde salarissen de deur uit gaat :')
En gaat nu vriendelijk vragen op tv of de lonen niet alsnog omlaag kunnen :')
Nou dan heb je het wel begrepen hoor als jurist |:)

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 20:17 schreef Pedroso het volgende:
zonde dat hij zich geen kandidaat heeft gesteld voor het leiderschap bij het CDA.
Verkiezingen bij het CDA, waar de uitkomst van te voren al vast staat :') en je achteraf alles mag inzien en onderzoeken als de uitslag maar blijft zoals hij was
En dat alles onder toezicht en afgifte van een verklaring van een notaris die toevallig ook partijleider is :') _O-

man man man wat een ballen tent
pi_195053654
"Analyse: Greenpeace speelt met 100.000 banen in KLM-rechtszaak"

"Milieuorganisatie Greenpeace stapt naar de rechter om strengere klimaatafspraken af te dwingen in het leningenpakket van §3,4 miljard voor KLM van banken en de Staat. De toekomst van KLM hangt momenteel al aan een zijden draad. De eisen van Greenpeace, indien ingewilligd door de rechter, kunnen het laatste zetje zijn om de Nederlandse luchtvaartmaatschappij definitief de nek om te draaien."



https://www.telegraaf.nl/(...)en-in-klm-rechtszaak

Ook hier heeft Wopke prima onderhandeld en draagvlak gecreerd bij iedereen :') gelukkig is collega Grapperhaus de baas bij justitie dus die kan het vonnis wel even bijsturen naar een gewenste richting :')
Maakt Hoekstra gewoon wat geld over naar Greenpeace en zegt sorry en we kunnen doooorrrr 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door ikweethetookniet op 14-09-2020 17:26:19 ]
pi_195053886
Krijgen we dit weer.
pi_195055023
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

De lul heeft miljarden in KLM gepompt en komt er nu achter dat het allemaal via ongewijzigde salarissen de deur uit gaat :')
En gaat nu vriendelijk vragen op tv of de lonen niet alsnog omlaag kunnen :')
Nou dan heb je het wel begrepen hoor als jurist |:)
[..]

Verkiezingen bij het CDA, waar de uitkomst van te voren al vast staat :') en je achteraf alles mag inzien en onderzoeken als de uitslag maar blijft zoals hij was
En dat alles onder toezicht en afgifte van een verklaring van een notaris die toevallig ook partijleider is :') _O-

man man man wat een ballen tent
Ik zou emigreren als ik jou was.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_195055966
En we hebben weer prietpraat van Hoekstra als reactie op de commotie :')

"Minister Hoekstra (FinanciŽn) ziet de rechtszaak die milieuclub Greenpeace wil aanspannen over het leningenpakket van KLM met vertrouwen tegemoet." De bewindsman is aandeelhouder van luchtvaartcombinatie Air France KLM en staat garant voor §3,4 miljard aan leningen die KLM door moeten helpen. „Ik zie de rechtszaak met vertrouwen tegemoet

https://www.telegraaf.nl/(...)rtrouwen-in-klm-zaak

De telegraaf "vergeet" nog even te melden dat aandeelhouderschap ons inmiddels 500 miljoen heeft gekost :(

Alles voor de beeldvorming dat Hoekstra het zo goed doet :r
pi_195057513
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 11:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

De lul heeft miljarden in KLM gepompt en komt er nu achter dat het allemaal via ongewijzigde salarissen de deur uit gaat :')
En gaat nu vriendelijk vragen op tv of de lonen niet alsnog omlaag kunnen :')
Nou dan heb je het wel begrepen hoor als jurist |:)
[..]

Verkiezingen bij het CDA, waar de uitkomst van te voren al vast staat :') en je achteraf alles mag inzien en onderzoeken als de uitslag maar blijft zoals hij was
En dat alles onder toezicht en afgifte van een verklaring van een notaris die toevallig ook partijleider is :') _O-

man man man wat een ballen tent
Ik vond gisteren dat Hoekstra vrij duidelijk aangaf, dat de regering dit bedrag waard vond om voorlopig Schiphol open te houden vanwege onze concurrentiepositie.
Maar hij was ook duidelijk dat er van KLM ook loonoffers moeten komen, omdat dit bij Lufthansa en dergelijke ook gebeurt. Het regeringsgeld wordt er niet ingepompt als KLM niet op loonkosten bezuinigt. KLM heeft geen blanco cheque, als het haar concurrentiepositie ten opzichte van anderen niet wil verbeteren. Ik had het gevoel dat Hoekstra dan het geld anders wil gebruiken om Schiphol te versterken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 14-09-2020 16:23:54 ]
pi_195057584
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
En we hebben weer prietpraat van Hoekstra als reactie op de commotie :')

"Minister Hoekstra (FinanciŽn) ziet de rechtszaak die milieuclub Greenpeace wil aanspannen over het leningenpakket van KLM met vertrouwen tegemoet." De bewindsman is aandeelhouder van luchtvaartcombinatie Air France KLM en staat garant voor §3,4 miljard aan leningen die KLM door moeten helpen. „Ik zie de rechtszaak met vertrouwen tegemoet

https://www.telegraaf.nl/(...)rtrouwen-in-klm-zaak

De telegraaf "vergeet" nog even te melden dat aandeelhouderschap ons inmiddels 500 miljoen heeft gekost :(

Alles voor de beeldvorming dat Hoekstra het zo goed doet :r
De coronacrisis kon niemand voorzien, maar dat aandeelhouderschap van destijds heeft er wel voor gezorgd dat wij als Schiphol er nu nog steeds toe doen. Ik denk dat dit het (misschien tijdige) koersverlies wel waard is geweest.
pi_195058405
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:22 schreef Idisrom het volgende:
.....maar dat aandeelhouderschap van destijds heeft er wel voor gezorgd dat wij als Schiphol er nu nog steeds toe doen. Ik denk dat dit het (misschien tijdige) koersverlies wel waard is geweest.
:|W Lees eerst eens even dit: https://www.quotenet.nl/n(...)n-air-france-154392/

Er gaan nu 50 vliegtuigen per dag van en naar schiphol :') en we doen er nog steeds toe :')
We worden helemaal leeg gezogen door die k*t fransen en sterke bonden bij de KLM
Gewoon failliet laten gaan en opnieuw beginnen veel en veel goedkoper :7
Maar dat kan niet want we hebben eerst 750 miljoen een belang gekocht en er daarna miljarden achterna gesmeten :')
pi_195058554
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:|W Lees eerst eens even dit: https://www.quotenet.nl/n(...)n-air-france-154392/

Er gaan nu 50 vliegtuigen per dag van en naar schiphol :') en we doen er nog steeds toe :')
We worden helemaal leeg gezogen door die k*t fransen en sterke bonden bij de KLM
Gewoon failliet laten gaan en opnieuw beginnen veel en veel goedkoper :7
Maar dat kan niet want we hebben eerst 750 miljoen een belang gekocht en er daarna miljarden achterna gesmeten :')
Gewoon leugens: https://www.luchtvaartnie(...)e-gebruiker-schiphol
KLM is de grootste gebruiker van Schiphol, met gigantische afstand.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195058586
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Hanca het volgende:
Gewoon leugens: https://www.luchtvaartnie(...)e-gebruiker-schiphol
KLM is de grootste gebruiker van Schiphol, met gigantische afstand.
Klopt als een bus, maar wie bepaalt dat aantal :? Juist Air France, als die dat niet meer wil trekken ze zo de stekker eruit en is schiphol op sterven na dood :7
pi_195059157
Greenpeace wil via rechter miljardensteun aan KLM terugdraaien

Greenpeace Nederland spant een rechtszaak aan om het kabinet te dwingen de miljardensteun voor luchtvaartmaatschappij KLM in te trekken. De milieuorganisatie vindt dat aan de financiŽle noodhulp niet genoeg voorwaarden zijn gesteld om klimaatverandering tegen te gaan. Stort KLM ons in een diepe klimaatcrisis met zijn miljarden aan overheidssteun? Faiza Oulahsen hoofd Klimaat en Energie van Greenpeace vindt van wel, luchtvaartdeskundige en oud-piloot Benno Baksteen vindt van niet. Vanavond gaan ze met elkaar in debat.

Bij op1 vanavond dus
Wopke :') is er even niet want verantwoordelijkheid nemen is niet zijn ding, dus loopjongen ingehuurd :r
pi_195059244
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Greenpeace wil via rechter miljardensteun aan KLM terugdraaien

Greenpeace Nederland spant een rechtszaak aan om het kabinet te dwingen de miljardensteun voor luchtvaartmaatschappij KLM in te trekken. De milieuorganisatie vindt dat aan de financiŽle noodhulp niet genoeg voorwaarden zijn gesteld om klimaatverandering tegen te gaan. Stort KLM ons in een diepe klimaatcrisis met zijn miljarden aan overheidssteun? Faiza Oulahsen hoofd Klimaat en Energie van Greenpeace vindt van wel, luchtvaartdeskundige en oud-piloot Benno Baksteen vindt van niet. Vanavond gaan ze met elkaar in debat.

Bij op1 vanavond dus
Wopke :') is er even niet want verantwoordelijkheid nemen is niet zijn ding, dus loopjongen ingehuurd :r
Gelijk heeft ie, hij heeft al in diverse programma's gezeten en het allemaal prima verwoord.
Dat gefrustreerde mannetjes en vrouwtjes om alles boos worden daar kan hij verder niets mee.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_195059302
Hoekstra is de meest betrouwbare politicus van Nederland volgens EenVandaag, met ruime afstand op Rutte en de rest _O_ _O_ _O_
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_195059754
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:32 schreef Pedroso het volgende:
Hoekstra is de meest betrouwbare politicus van Nederland volgens EenVandaag, met ruime afstand op Rutte en de rest _O_ _O_ _O_
En lid van het cda :')
Waar ze niet eens een partijleider verkiezing zonder fraude kunnen laten verlopen :') _O- _O-
pi_195059910
Wat is dit voor raar topic. :')
pi_195061817
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 19:15 schreef Em31 het volgende:
Wat is dit voor raar topic. :')
Terechte vraag.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')