Het grootste verwijt aan Hoekstra is, dat hij KLM eigenlijk gedeeltelijk vleugellam heeft gemaakt (kopje onder water geduwd) door de cruciale ochtendvluchten te beperken en door de brandstof voor KLM duurder te maken t.o.v. de andere Europese luchtvaartmaatschappijen .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
"Luchtvaartmaatschappij KLM dreigt vluchten, het kas- en liquiditeitsbeheer en delen van het onderhoudsbedrijf aan Air France kwijt te raken door de coronacrisis. Dat melden bronnen aan De Telegraaf."
https://www.telegraaf.nl/(...)t-nederlands-bedrijf
Dit is pas ziek, hoe we genaaid worden door die Fransen, terwijl Hoekstrageld blijft pompen
Gierend incompetent die man
Geen kritische vragen bij De TV-show? Hier heb je een scoop te pakken hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Komt zo in de tv show om zijn imago bij te poetsen
Gelukkig geen kritische vragen
Dat dacht ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Prima optreden van Wopke bij de TV Show![]()
Ik denk dat zelfs ikweethetookniet nu om is !
Mee eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:42 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:42 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Mee eensJammer dat Wopke geen lijsttrekker wil worden.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]![]()
Geen kritisch woord over de aankoop van het 14%belang en de 570 miljoen koersverlies en de daarop volgende ruzie met de Fransen
Geen kritische vragen waarom nog steeds de kindertoeslagaffaire niet is opgelost en schuldigen nog niet zijn ontslagen en waarom hij er niet meer achterheen zit
Geen kritische vragen waarom hij op het laatste moment zich terug trok als kandidaat lijsttrekker
Geen kritische vragen omtrent zijn starre houding inzake het eu steunfonds waarin hij zich totaal belachelijk maakte
Nee een zoet plaatje met zijn vrouw en hun zieke kindje
Ik ben als inwoner helemaal niet geinteresseerd of hij het prive goed voor elkaar heeft, ik mag hem afrekenen op zijn beleid wat hij als minister voert van een land waar ik inwoner van ben en belasting betaal
En juist dat gebeurde vandaag niet
Om tepropaganda waar Poetin zelfs nog rode oortjes van zou krijgen
Je mag ook gewoon met argumenten komen waarom je het er niet mee eens bentquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Wopke ook nog door in een volgend kabinet, stabiele en kundige minister.
Inderdaad. Zou voor CDA ook ideaal zijn: De Jonge fractievoorzitter en Hoekstra vice-premier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Wopke ook nog door in een volgend kabinet, stabiele en kundige minister.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:31 schreef Hanca het volgende:
Inderdaad. Zou voor CDA ook ideaal zijn: De Jonge fractievoorzitter en Hoekstra vice-premier.
Doen waar hij goed in is: kamerlid en rapporteur van de Raad van Europa.quote:
De belastingdienst valt onder de staatssecretaris. En de toeslagenaffaire gaat trouwens om zaken van 2014 en daar voor, kun je Hoekstra dus niet echt aanrekenen. Hooguit de afwikkeling, maar iedereen met kennis van de belastingdienst weet dat zo'n afwikkeling daar gewoon moeilijk ligt door de systemen (geen excuus, wel een feit). Omtzigt was trouwens zelf 1 van de grootste vragende kamerleden om strengere eisen rondom de toeslagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oh en de kindertoeslag affaire waar hij al maanden mee bezig is wat ontstaan is onder leiding van Hoekstra stoppen we gewoon in de doofpot.![]()
Voordat we Hoekstra serieus kunnen nemen laat hij dat eerst eens snel en netjes oplossen en zijn excuses maken ipv alles te ontkennen en te bagatelliseren
Om tezijn houding in deze
Maar wat doen we dan met Jortquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:53 schreef michaelmoore het volgende:
Hoekstra trek die AF / KLM toch uit elkaar en laat AF failliet gaan
...neem het verlies van de deelname in AF/KLM en word 100% eigenaar van KLEM
https://www.npostart.nl/d(...)019/POMS_KN_15233787quote:Bij Jinek bedrukt Jort Kelder het belang van Schiphol en KLM voor Nederland. "Ik vind het een geniale zet", zegt hij over de aandelenaankoop. "Het is van nationaal belang."
Jort is gek , die juicht alles toe wat zijn vriendjes Mark en Wopke verzinnen, verkopen en goedkope vliegtuigen kopen nu en hoppa klaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met Jort![]()
Fragment: Jinek • 1 mrt 2019 23:00
De aandelenaankoop in Air France-KLM is volgens Jort Kelder een geniale zet![]()
De lucht lijkt geklaard tussen Frankrijk en Nederland wat betreft Air France-KLM. Na een lang gesprek tussen onze minister van Financiën Wopke Hoekstra en zijn Franse collega Bruno Le Maire maakten beide landen vanmorgen bekend dat ze de handen in een slaan om van Air France-KLM de beste luchtvaartmaatschappij van de wereld te maken. Is dat echt mogelijk? Bij Jinek bedrukt Jort Kelder het belang van Schiphol en KLM voor Nederland. "Ik vind het een geniale zet", zegt hij over de aandelenaankoop. "Het is van nationaal belang."
https://www.npostart.nl/d(...)019/POMS_KN_15233787
Jort![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt als een busquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef michaelmoore het volgende:
Jort is gek , die juicht alles toe wat zijn vriendjes Mark en Wopke verzinnen
Dat vraagt heel Nederland zich af,, ik ken niemand de zo dom kletst als Jort, misschien is dat we zijn kenmerk en voordeel, je weet van te voren wat ie gaat spuienquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt als een bus![]()
Maar waarom is die experten schreeuwende onbenul dan zo vaak op tv
Ik ken hem alleen van de radio. Daar is hij een irritant persoon door altijd zijn gasten af te breken of hun zinnen voor hen snel af te maken. Het lijkt wel of hij zijn gasten niet echt nodig heeft voor zijn one-man-meningenshow. En de manier zoals hij de rubriek 'De ongestelde vraag' aankondigt, is van een pré-puberaal niveau.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt als een bus![]()
Maar waarom is die experten schreeuwende onbenul dan zo vaak op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |