SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Komkommer ookquote:Op maandag 1 juni 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
Wisten jullie dat courgette een fruit is, en geen groente?
Alles met zaden aan de binnenkant, in principe.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
Wisten jullie dat courgette een fruit is, en geen groente?
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
Boh. Alle terrasjes waren bezet. Op de boulevard, op het marktplein, bij het parkje. Een kroeg had zijn terrasje aan de andere kant van de stadsmuur neergezet om zo meer ruimte te krijgen. Op de boulevard is de helft van het looppad nu terras.
Alleen bij Brownies en Downies zat niemand. Ik begrijp het wel, want ik ga er ook nooit heen. Ik ben bang dat ze over mijn bestelling heen kwijlen
Oké dan.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
Boh. Alle terrasjes waren bezet. Op de boulevard, op het marktplein, bij het parkje. Een kroeg had zijn terrasje aan de andere kant van de stadsmuur neergezet om zo meer ruimte te krijgen. Op de boulevard is de helft van het looppad nu terras.
Alleen bij Brownies en Downies zat niemand. Ik begrijp het wel, want ik ga er ook nooit heen. Ik ben bang dat ze over mijn bestelling heen kwijlen
Hier viel het me echt reuze mee, denk dat zo'n 60% van de terrassen maar bezet warenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
Dit zou echt iets voor mij zijntwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 01-06-2020 om 16:43:12Een man heeft vanmiddag tijdens het weggooien van afval perongeluk zijn sleutels in een ondergronsecontainer laten vallen. Een brandweerman heeft de sleutels uit de container gehaald. #Warmoezierstraat #Delft https://t.co/E0lxA9krjA reageer retweet
Ik ben hier ook altijd bang voorquote:Op maandag 1 juni 2020 16:47 schreef Momo het volgende:
Dit zou echt iets voor mij zijntwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 01-06-2020 om 16:43:12Een man heeft vanmiddag tijdens het weggooien van afval perongeluk zijn sleutels in een ondergronsecontainer laten vallen. Een brandweerman heeft de sleutels uit de container gehaald. #Warmoezierstraat #Delft https://t.co/E0lxA9krjA reageer retweet
oh, dan ben ik niet de enigste met dezelfde angst dat mijn sleutels of containerpasje er invalt.quote:Op maandag 1 juni 2020 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben hier ook altijd bang voorOf m'n telefoon of containerpasje
Zo weet de overheid precies waar we ons bevinden Strani!!quote:Op maandag 1 juni 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
Okay ik heb het al opgezocht. Nooit gedacht dat men daar ook al pasjes voor zou bedenken
Hahaha nou inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2020 17:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo weet de overheid precies waar we ons bevinden Strani!!
Hahaquote:Op maandag 1 juni 2020 17:12 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen in de Facebook groep van mijn oude huis begon iemand daar eens over en vervolgens vroeg deze persoon vaak of hij een pasje van iemand anders kon lenen want hij was die van hem 'kwijt'.![]()
Nee want we zijn geen aso's want er staat op de containers dat je dan een boete krijgt. Alleen bij het huis waar ik eerst woonde was een camera, maar bij een ander huis niet. Dus geen idee hoe dat echt gecontroleerd wordtquote:Op maandag 1 juni 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nou inderdaad
We hebben hier in sommige gebieden ook zulke containers en ik kan me niet voorstellen dat we er pasjes voor nodig zouden hebbenMensen pleuren hun vuilniszakken dan toch gewoon direct naast de container?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |