quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
kerncentralequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Synthetische brandstof maken met elektriciteit. Hele land vol zonnepanelen gooien. Waterstof produceren voor de gascentrales.
Vrijheid van het midden oosten
quote:
5 ton voor vliegen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
En Menno Baksteen gaat even uitleggen waarom hij niet zonder 800.000,- per jaar kan rondkomen![]()
500.000 voor het vliegen en 300.000 extra voor het voorzitterschap![]()
En dan met zo een man in discussie gaan![]()
Man man wat een lul die heeft echt schijt aan milieu en zorgt eerst voor zijn eigen zakken
Videoconferenties zijn veeeel goedkoper dan een businessticket. Ook veel gemakkelijker voor de deelnemers aan de conference.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:37 schreef svann het volgende:
Gewoon minder zakelijke onzinvluchten, meer videoconferences.
je rekent naar guldens zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Yup in zijn actieve tijd wel ja als jumbo captain
Ja in guldens bedoel je.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Yup in zijn actieve tijd wel ja als jumbo captain
Bedrog.quote:
Definieer livequote:
van die hypocriete dozen die je vies gaan aankijken als je een plastic zakje pakt in de AH voor je fruit terwijl ze zelf tig dingen doen die vervuilend zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Schiphol ligt al op z'n gat, maar dit soort klimaatbetogers graven het graf nog verder uit, daar waar ze zelf de grootste vervuilers zijn.
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Schiphol ligt al op z'n gat, maar dit soort klimaatbetogers graven het graf nog verder uit, daar waar ze zelf de grootste vervuilers zijn.
Ik vlieg bewust met goedkope maatschappijen, dan krijg je oostblok stewardesjes.quote:
Het is live als er een streaker met blootte tieten komt, en de redactie heeft geen tijd om weg te draaien.quote:
En nog steeds zo een imposante snorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij is uit 1948 dus ja
Nu dus 72
en hoeveel heb je er geregeld?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vlieg bewust met goedkope maatschappijen, dan krijg je oostblok stewardesjes.
Dit is een perfecte definitie en ik ben het nu met je eens, dit is niet live.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het is live als er een streaker met blootte tieten komt, en de redactie heeft geen tijd om weg te draaien.
Cityquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:
Pete heeft nog nooit op London city gevlogen.
Van die types die in een jaar vaker vliegen dan Henk, Ingrid en Diederik die er op worden aangesproken om minder vaak te vliegen.quote:
Vergeet Johan Derksen niet alias dequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef Drekkoning het volgende:
En nog steeds zo een imposante snor
Wat een held
dat in zee hebben ze laatst juist afgewezen, dit kabinetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Schiphol moet gewoon flink uitbreiden, vliegveld in de Noordzee met een snelle zoefbaan naar Amsterdam.
Rip Tarik Z.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het is live als er een streaker met blootte tieten komt, en de redactie heeft geen tijd om weg te draaien.
Eerst zien hoe ver de luchtvaart na Corona terug valtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Schiphol moet gewoon flink uitbreiden, vliegveld in de Noordzee met een snelle zoefbaan naar Amsterdam.
Twee vluchten in 2019.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef butz0rs het volgende:
Markermeer ontpolderen voor nieuw Schiphol.
Dijken doorprikken en de randstad teruggeven aan de zeequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En Schiphol platgooien en een stad met 400.000 woningen van maken
quote:
Gelukkig hebben we een 14%belang in de klm air francequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef Faraday01 het volgende:
Eerst zien hoe ver de luchtvaart na Corona terug valt
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Dijken doorprikken en de randstad teruggeven aan de zee
Zoals darts?quote:
Heb wel eens zo'n pijl in mijn hand gehad bij het schrijven, zeker een kwartier moeten revalideren.quote:
Ben jij iemand die een dartpijl gooit en meteen met een hand naar de rug grijpt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb wel eens zo'n pijl in mijn hand gehad bij het schrijven, zeker een kwartier moeten revalideren.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit heb ik ook als ik te lang op het toilet heb gezeten.
Als je lacht ga je naar de hel he, dat weet je?quote:
Teennagel, de sequel.quote:
Nee joh, ik deed dat twintig jaar geleden nog wel eens met vrienden onder het genot van een biertje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ben jij iemand die een dartpijl gooit en meteen met een hand naar de rug grijpt?
Ik ook, alleen zat er soms apart volk tussen, dat was wel minder.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee joh, ik deed dat twintig jaar geleden nog wel eens met vrienden onder het genot van een biertje.
Tussen je vrienden? Dan moet je andere vrienden zoeken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ook, alleen zat er soms apart volk tussen, dat was wel minder.
Dartskroeg heb ik het over.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tussen je vrienden? Dan moet je andere vrienden zoeken.
erreg hequote:
Laatst ook al een show verspild in die kerkquote:Op zondag 31 mei 2020 22:18 schreef superniger het volgende:
Een Jeroen Pauw aflevering verspillen aan Strontberichten.
Goed idee als je 't niets vindt.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:25 schreef dvdfreak het volgende:
ik heb het nooit gezegd maar ik ga wat anders kijken
Eens, die docu die was uitgezonden van de IC was ook indrukwekkendquote:Op zondag 31 mei 2020 22:32 schreef svann het volgende:
De serie gaf wel echt meer inzicht dan wat cijfertjes op het journaal.
Yep...die groei van opnames had echt geen weken langer moeten duren. We hebben het op haren en snaren gered.quote:Op zondag 31 mei 2020 22:54 schreef svann het volgende:
Die honderden ziekenhuisopnames per dag waren wel erg angstaanjagend.
Denk het wel, het geeft denk ik toch ergens wel een soort van drive en kick.quote:
Niemand.quote:
Dat vaccin gaat er niet komen, in ieder geval niet dit jaar, en denk ook volgend jaar nietquote:Op zondag 31 mei 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Niemand.
Daarom moeten we ons braaf gedragen tot er een vaccin is.
Is wel de laatste tijd vrij stil over de vaccin-vorderingen.
Dat klinkt niet heel hoopvol. Nu met het mooie weer hobbelen we er wel doorheen, maar komend najaar moet het haast wel weer misgaan.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vaccin gaat er niet komen, in ieder geval niet dit jaar, en denk ook volgend jaar niet
Voordat je een vaccin in 7 miljard mensen gaat spuiten mag je wel heeeeeel goed testen of het safe is. Kan wel eens lang duren inderdaad.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat vaccin gaat er niet komen, in ieder geval niet dit jaar, en denk ook volgend jaar niet
Het zuidelijk halfrond gaat nu de winter in.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat klinkt niet heel hoopvol. Nu met het mooie weer hobbelen we er wel doorheen, maar komend najaar moet het haast wel weer misgaan.
In Brazilië hebben ze het niet bepaald onder controle.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Het zuidelijk halfrond gaat nu de winter in.
Tot nog toe viel het daar mee -relatief.
Nee, het gaat beroerd daar. Ik zei dan ook relatief.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
In Brazilië hebben ze het niet bepaald onder controle.
Precies mijn gedachte, medio september gaat de ellende gewoon weer beginnenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel hoopvol. Nu met het mooie weer hobbelen we er wel doorheen, maar komend najaar moet het haast wel weer misgaan.
Daarom, daar gaat veel tijd overheenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voordat je een vaccin in 7 miljard mensen gaat spuiten mag je wel heeeeeel goed testen of het safe is. Kan wel eens lang duren inderdaad.
Benieuwd dan of ze het nu wel over racisme durven hebben, nu die leugenachtige Trump-buikspreekpop van een Pete Hoekstra er niet is.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:33 schreef Monolith het volgende:
Ik gok zomaar dat de rellen in de VS een onderwerpje zijn.
Piet mag waarschijnlijk bij Jensen oreren over deze geënsceneerde antifa protesten gefinancierd door George Soros.quote:Op maandag 1 juni 2020 18:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Benieuwd dan of ze het nu wel over racisme durven hebben, nu die leugenachtige Trump-buikspreekpop van een Pete Hoekstra er niet is.
Laten ze die demonstratie op de Dam dan ook even meenemenquote:Op maandag 1 juni 2020 18:33 schreef Monolith het volgende:
Ik gok zomaar dat de rellen in de VS een onderwerpje zijn.
Oh GroenLinks is ook vertegenwoordigd zie ik dus Halsema zal worden verdedigd.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
roethofgenot khalidoubaha en bojanskigenot
HALSEMAEDquote:Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef dvdfreak het volgende:
[]
roethofgenot khalidoubaha en bojanskigenot
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 1 juni 2020 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Halsema gaat met zo'n tafel echt 0,0 tegengas krijgen.
Denk het ook maar dat zou van Bonjaski ook wel debiel zijn die heeft de laatste weken regelmatig aangeschoven om te klagen dat zijn sportschool niet open mocht.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Amsterdam is geen Nederland.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
Nota bene een gebeurtenis in de VS...als het nou de Nederlandse politie was geweest, maar dan nog
ze zal toch doorhebben dat ze een fout gemaakt heeft. Hoe kun je nog van de ondernemers in de stad vragen de regels te volgen als je dit laat gaan?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:59 schreef Breekfast het volgende:
ze heeft geheid wat slappe excuusjes klaar inmiddelsquote:Op maandag 1 juni 2020 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ze zal toch doorhebben dat ze een fout gemaakt heeft. Hoe kun je nog van de ondernemers in de stad vragen de regels te volgen als je dit laat gaan?
Yupquote:Op maandag 1 juni 2020 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
Totaal geen tegenwicht aan tafel, gemiste kans
Hier had Pauwgod moeten zittenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:34 schreef superniger het volgende:
GVD.
Geen Jeroen Pauw om Halsema te slopen.
MAD
Hm maar toch ook niet kijkende naar andere landenquote:
Heeft wel d'r woordje klaar en een goed familie bedrijf in A'dam. Niet onderschattenquote:
Jaquote:
Interessant is ook dat het grondrecht de vrijheid van meningsuiting zwaarder weegt dat het recht van vereniging of de godsdienstvrijheid. Want die laatste twee zijn blijkbaar geen reden om met meer dan 30 mensen bijeen te mogen komen.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ze heeft geheid wat slappe excuusjes klaar inmiddels
Ik kan me niet ergeren aan Nicolette, ze heeft wel iets arrogants, maar dat is ze niet.quote:
Zelfs Beau deed dat net beter.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een softe vraagstelling. Hier hebben wij Pauw voor nodig.
Ze heeft een wrat op haar neus. Let er maar eens op.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kan me niet ergeren aan Nicolette, ze heeft wel iets arrogants, maar dat is ze niet.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2020 22:22 schreef bombmannl het volgende:
Je had toch gewoon kunnen omroepen met megafoons
Halsema moet van jou sowieso weg. Maakt niet uit wat ze doetquote:
haha kloptquote:Op maandag 1 juni 2020 22:22 schreef RipCity het volgende:
Ze praat expres langzaam zodat ze snel door moeten naar volgende onderwerp en laat zich ook expres niet onderbreken.
Goed voorbereid met de spindokter.
Willemijn Veenhovenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:22 schreef roos94 het volgende:
Ik zit dus als een blinde mol te kijken naar dit programma want lig op de bank met mn bril niet op. Wie presenteert dit? Ik herken de stem niet.
Halsema is dan ook erg incompetent.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:22 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Halsema moet van jou sowieso weg. Maakt niet uit wat ze doet
even geen onzinnige vragen, alleen Halsema afzeikenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:22 schreef roos94 het volgende:
Ik zit dus als een blinde mol te kijken naar dit programma want lig op de bank met mn bril niet op. Wie presenteert dit? Ik herken de stem niet.
Overal omheen lullen ookquote:Op maandag 1 juni 2020 22:22 schreef RipCity het volgende:
Ze praat expres langzaam zodat ze snel door moeten naar volgende onderwerp en laat zich ook expres niet onderbreken.
Goed voorbereid met de spindokter.
Het is gewoon husselen met wat uitkomt. En hier was het vooral wegvluchten voor het geweld.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Interessant is ook dat het grondrecht de vrijheid van meningsuiting zwaarder weegt dat het recht van vereniging of de godsdienstvrijheid. Want die laatste twee zijn blijkbaar geen reden om met meer dan 30 mensen bijeen te mogen komen.
Beetje aardiger over je moeder mag ook wel.quote:
nou, ze denkt gewoon dat ze het beter weet allemaalquote:Op maandag 1 juni 2020 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Haar wereldje is ook alleen maar Amsterdam , denkt ook echt dat de rest van Nederland zo in elkaar zit.
Een soort vrouwelijke Louis van Gaal.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nou, ze denkt gewoon dat ze het beter weet allemaal
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:24 schreef Ronald het volgende:
Ze had het simpel kunnen verbieden met Corona als argument, zelfs in linkse kringen was dit geaccepteerd. Als er dan toch gedemonstreerd zou worden was ze enigszins buiten schot gebleven, maar nu stond ze er middenin.
DE NIEUWS BV.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat vroeger bij Radio 1. Prettige presentatrice. Maar geen Pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |