Ja preciesquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa de Toscaanse carrés vind ik ook heerlijk![]()
Dat laatste ook zeker eens. Dingen als pompoenburgers, kaasburgers, groenteburgers in het algemeen, etc. proberen geen vlees na te maken. Dat smaakt dan gewoon naar waar het van gemaakt is.
Ik maak zelf wel eens burgers op basis van paddestoelen of noten; die pakken altijd heel goed uit
Haha prima plan, dat moet werkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi!Ik kom er al aan met speakers en een Spotify lijst met allemaal meuk als Shine, Shalalie en het gehele oeuvre van Dries Roelvink
Nou dat blijkt het dus te zijn!! Wat een feestelijk momentquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:00 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Spannend! Ik heb gelukkig een zomerjurkje aan, dan was ik nog enigszins juist gekleed voor als het een officiële gelegenheid geweest blijkt te zijn
[..]
Meer dan genoeg!
Hahaha, niemand komt aan Strani!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
En de hele New Kids cast erheen sturen. Dan zal Strani wel beschermen.
Had wat ingeslagen en gelijk wat in Utrecht achtergelaten!quote:
Nee dat kloptquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Hoewel ik kaasschnitzel of satéschnitzel ofzo ook wel lekker vind, maar dat is wat minder 'vlees' dan een hamburger of spekjes ofzo in m'n hoofd
Oh nee, maar daar hebben we speciale oorbeschermers voor! Wij willen zelf natuurlijk ook niet ten onder gaan aan onze eigen wapensquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha prima plan, dat moet werkenMaar dan wil ik zelf waarschijnlijk ook weg
Ja nou heb je die arme jongen nog opgetrommeld ook, en gaat de rest van de post over mijquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Skysherrif,
Nee laat maar: Ik ging een vijfde post op rij aankondigen in de volgende post maar Jobi kwam er tussen.
Ach daar zal hij vast wel mee kunnen levenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nou heb je die arme jongen nog opgetrommeld ook, en gaat de rest van de post over mij
Oh okay, dan is het goedquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar hebben we speciale oorbeschermers voor! Wij willen zelf natuurlijk ook niet ten onder gaan aan onze eigen wapens
Ik hoop het voor hem, want er is nog wel wat ergers in de wereldquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach daar zal hij vast wel mee kunnen leven
Ja!quote:
Dus niks voor de Brittenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!En die gehoorbeschermers gaan we natuurlijk NIET uitdelen aan mensen waar jij eventueel vanaf wilt in je omgeving
Ben je daar ook meteen vanaf
SPEXIT!quote:
Wat is het verder voor soep?quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:03 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit nu twijfelen of runderbouillon of groentebouillon ga maken als basis voor mijn soep door jullie ingevingen voor vegatarisch eten.
Chinese tomatensoep van Honigquote:
Dat kan prima met groentebouillon hoor qua smaken!quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep van Honig. Ik maak eerst altijd een basisbouillon, dan de soepballetjes en de groente erbij en op het einde dat pakje erbij. Ik wil wel op den duur soep maken zonder pakje.
Ik zit er om te denken dit weekend soep te maken.
Ont-Spanjequote:
quote:
Dan zou ik lekker groentenbouillon doenquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep van Honig. Ik maak eerst altijd een basisbouillon, dan de soepballetjes en de groente erbij en op het einde dat pakje erbij. Ik wil wel op den duur soep maken zonder pakje.
Ik zit er om te denken dit weekend soep te maken.
Potverdrie mn eigen online spreekwoordelijke bruiloft niet eens bewust meegemaakt maar wat een feestquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat blijkt het dus te zijn!! Wat een feestelijk moment
@Strani jouw geheugen is beter dan dat van mij, wie was wat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar is er ook nog een ceremoniemeester? En bruidsmeisjes? En een ambtenaar van de burgerlijke stand?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Potverdrie mn eigen online spreekwoordelijke bruiloft niet eens bewust meegemaakt maar wat een feest![]()
. Ik hou wel mn eigen username aan trouwens, dat je het ff weet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |