Mooi!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel graag, dan heb ik geen reden om me zorgen te maken
Van Vivera heb ik nog een steak op voorraad, benieuwd hoe die is. Was allemaal in de aanbieding hierquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer![]()
Ik vind zelf zo'n beetje alles van Vivera heel erg ranzig. Mijn broer maakt daar nog wel eens de shoarmareepjes van. Die dingen vind ik zelf niet te vreten, maar ach, mijn broer schijnt het dus lekker te vinden. Alleen die zooi STINKT ook nog eens ZO ERGZelfs met de afzuiger op de hoogste stand blijf je het gewoon in huis ruiken.
Van Vivera vind ik eigenlijk alleen de "gewone" tofu wel goed, maar goed, dat is alleen tofu met verder niks toegevoegdquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van Vivera heb ik nog een steak op voorraad, benieuwd hoe die is. Was allemaal in de aanbieding hier
Javaanse schijf en kaasschnitzel vind ik wel gaan
Spannendquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik duik even de boeken in, dit moet toch ergens wettelijk zijn vastgelegd zou je denken.
Meer dan genoegquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval genoeg getuigen aanwezig!
Maar is er ook nog een ceremoniemeester? En bruidsmeisjes? En een ambtenaar van de burgerlijke stand?quote:
Dat zal ze leren! Ik kom ook mee hoor, ik ben wel klein maar dan zetten we mij in als verrassingaanvalquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi!Ik kom er al aan met speakers en een Spotify lijst met allemaal meuk als Shine, Shalalie en het gehele oeuvre van Dries Roelvink
Gewoon alle Nederlandse meezingers in zetten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi!Ik kom er al aan met speakers en een Spotify lijst met allemaal meuk als Shine, Shalalie en het gehele oeuvre van Dries Roelvink
Ja, ze gaan ons echt zo hard onderschatten he?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:02 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zal ze leren! Ik kom ook mee hoor, ik ben wel klein maar dan zetten we mij in als verrassingaanval.
En dan nemen we op de terugweg gelijk mn schoonzus mee Spanjolenland uit
Ja die eet ik echt standaard nu overal met gerechten waar kip doorheen gaat. Ik had die van de week nog gemengd met barbecue saus op een gordita, was heerlijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kipstuckjes heb ik ook wel eens gehad, die waren ook best goed te doen
Hoe kon ik Zanger Rinus vergeten!?quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gewoon alle Nederlandse meezingers in zetten.
Zanger Rinus ook ernaar toe met zijn scooter.
Dries Roelvink wel in zijn gele speedo.
Dan liever Stranita!quote:
En de hele New Kids cast erheen sturen. Dan zal Strani wel beschermen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe kon ik Zanger Rinus vergeten!?Die moet wel mee ja!
Waarom heet dat kipstuckjes met ck?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Vivera vind ik eigenlijk alleen de "gewone" tofu wel goed, maar goed, dat is alleen tofu met verder niks toegevoegdMoet ook zeggen dat ik nog niet alles geprobeerd heb. Eens in de zoveel tijd koop ik wat nieuws.
Javaanse schijf al heeeeeel lang niet meer gehad, maar die vond ik ook wel gaan ja. En kaasschnitzel ookVerder vind ik de pompoenburgers van de AH heel lekker en hun kaas/spinazie burger ook. Van de Vegetarische Slager eet ik eigenlijk alleen de Little Willies en de Kipstuckjes regelmatig.
Die moeten we naar het ESF sturen, haha hoho.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe kon ik Zanger Rinus vergeten!?Die moet wel mee ja!
Dat doet de Vegetarische Slager met al hun produc(k)ten waar een k in voorkomt. Geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom heet dat kipstuckjes met ck?
Dan winnen we misschien nog een keer!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moeten we naar het ESF sturen, haha hoho.
Ik zie het al voor me: Rinus op het podium met zijn scooterquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moeten we naar het ESF sturen, haha hoho.
Oh die heb ik ook wel eens, vind ik wel primaquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer![]()
Ik vind zelf zo'n beetje alles van Vivera heel erg ranzig. Mijn broer maakt daar nog wel eens de shoarmareepjes van. Die dingen vind ik zelf niet te vreten, maar ach, mijn broer schijnt het dus lekker te vinden. Alleen die zooi STINKT ook nog eens ZO ERGZelfs met de afzuiger op de hoogste stand blijf je het gewoon in huis ruiken.
Omdat er geen kip in zit en de naam kipstukjes dus misleidend zou zijn. En als je het verkeerd spelt kan je het als merk registreren, zoals bijvoorbeeld blu-rayquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom heet dat kipstuckjes met ck?
Ik vind het maar lelijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet de Vegetarische Slager met al hun produc(k)ten waar een k in voorkomt. Geen ideeWilden misschien fancy doen ofzo.
Ik denk zo maar dat hij een NSF glansrijk zou winnenquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Rinus op het podium met zijn scooter
Nee is om te onderscheiden dat het vegetarisch isquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet de Vegetarische Slager met al hun produc(k)ten waar een k in voorkomt. Geen ideeWilden misschien fancy doen ofzo.
Ah Tim legt het beter uitquote:Op donderdag 28 mei 2020 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat er geen kip in zit en de naam kipstukjes dus misleidend zou zijn. En als je het verkeerd spelt kan je het als merk registreren, zoals bijvoorbeeld blu-ray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |